πριν από 4 ημέρες
0
Έχετε προσπαθήσει να αμφισβητήσετε τη συναλλαγή με την τράπεζά σας;
Have you tried disputing the transaction with your bank?
lol έτσι παραπονέθηκα στον ceg και τάχθηκαν με το μέρος του καζίνο. Τι αστείο, κυριολεκτικά μου έκλεψαν τα λεφτά. Αυτό έγραψαν, δεν έχει καν νόημα για μένα, απλά ακούγεται σαν ένα φόρτο τζαμπαρίσματος.
Ο Διαχειριστής, κατά την άποψη της CEG, έχει ενεργήσει σύμφωνα με τις δημόσιες πληροφορίες στον ιστότοπό του, στις οποίες έχει αναφερθεί ο Διαχειριστής, καθώς και υποστηρικτικές δηλώσεις.
Ο Παίκτης έχει βασίσει την αξίωσή του σε μια (υποτιθέμενη) παραβίαση ενός κανόνα (παράνομη ενέργεια). Ακόμη και αν συνέβαινε κάτι τέτοιο, το οποίο η CEG δεν μπόρεσε να διαπιστώσει, η σχετική πτυχή της παρανομίας σημαίνει ότι ο κανόνας που παραβίασε ο δράστης πρέπει να έχει κωδικοποιηθεί για την προστασία των συμφερόντων που έχει πληγεί. Ο κανόνας στον οποίο ο παίκτης έχει βασίσει τον ισχυρισμό του, στη συγκεκριμένη περίπτωση, ωστόσο, δεν περνά το τεστ σχετικότητας. Όποια και αν είναι η υποτιθέμενη παραβίαση ενός κανόνα, ως συνέπεια της μη επιτυχίας του τεστ σχετικότητας, κρίνεται ότι ο Χειριστής έχει ενεργήσει σύμφωνα με τους κανόνες και τους κανονισμούς που αφορούν τα ζητήματα που σχετίζονται με τον παίκτη.
lol so I complained to ceg and they sided with the casino. What a joke, they literally stole my money. This is what they wrote, it doesn’t even make sense to me just sounds like a load of jibberish.
The Operator, in the view of CEG, has acted in accordance with the public information on its website, to which the Operator has referred to, as well as provided supporting statements.
The Player has based his/her claim on an (alleged) violation of a norm (unlawful action). Even if this would be the case, which CEG was not able to establish, the relative aspect of the unlawfulness means that the norm infringed by the perpetrator must have been codified in order to protect the interest that has been harmed. The norm on which the player has based his claim does in this particular case, however, not pass the relativity test. Whatever may be of the alleged breach of a norm, as a consequence of not passing the relativity test, it is ruled that the Operator has acted in accordance with rules and regulations pertaining to the issues relating to the player.
Πήρα απάντηση από την τράπεζα μετά από σχεδόν 60 μέρες. Δεν ξεκινούν παράπονο. Σύμφωνα με αυτούς, έχω εγκρίνει ο ίδιος τις πληρωμές. Άρα δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Οι τράπεζες έχουν την πλάτη τους σε αυτά τα γουρούνια. Οπότε έκλεισα τον λογαριασμό σου σε εκείνη την τράπεζα τώρα. Μπορούν να τραβήξουν
I got a reply from the bank now after almost 60 days. They don't start a complaint. According to them, I have approved the payments myself. So there is nothing we can do. The banks have their backs on these pigs. So I closed your account at that bank now. They can pull
Jag fick svar av banken nu efter nästan 60 dagar. Dom startar ingen reklamation. Jag har enligt dom själv godkänt betalningarna. Så där finns inget vi kan göra. Bankerna håller ryggen på dessa svinen. Så jag stängde nitt konto på den banken nu. Dom kan dra
Πραγματικά απατούν όμως; Καταλαβαίνω ότι είναι λάθος να κάνετε λάθος κωδικοποίηση και πολλά καζίνο το κάνουν αυτό και αρνούνται αναλήψεις κ.λπ., αλλά το santeda επαληθεύεται και πληρώνει τις αναλήψεις την ίδια μέρα.
έπαιξες εκεί, έχασες και τώρα θέλεις τα χρήματα πίσω. Γνωρίζατε τον κίνδυνο κατά την κατάθεση. Δεν φαίνεται σωστό αυτό. Εάν κερδίσατε, δεν θα παραπονιέστε για λάθος κωδικοποίηση
Are they scamming though really? I understand it’s wrong to miscode and many casinos do this and refuse withdrawals etc but santeda are verified and pay withdrawals out same day.
you played there, lost and now want the money back. You knew of the risk when depositing. Doesn’t seem right this. If you won you wouldn’t be complaining about miscoding
Ακριβώς την ίδια απάντηση πήρα.
Exactly the same answer I got.
Exakt samma svar som jag fick alltså.
Γειά σου,
Σε ορισμένες χώρες είναι ποινικό αδίκημα η παραποίηση του αληθινού λόγου της συναλλαγής με αναφορά σε ψευδή κωδικοποίηση.
Ο παίκτης συνήθως δεν παρατηρεί τίποτα επειδή συμβαίνει στο παρασκήνιο. Η τράπεζά μου έχει μπλοκάρει την κάρτα τρεις φορές και ζήτησε εξηγήσεις λόγω συναλλαγών με αμφίβολες εταιρείες σε ολόκληρη την ήπειρο. Ο παίκτης παρασύρεται στο τέλμα του ξεπλύματος χρήματος, παρόλο που ήθελε να ξοδέψει χρήματα μόνο σε διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια. Επιπλέον, αυτή η επεξεργασία πληρωμών ανοίγει την πόρτα στο ξέπλυμα χρήματος και μπορεί να ξεπλυθούν παράνομα κεφάλαια.
Hello,
It is a criminal offense in some countries to falsify the true reason for the transaction by referring to false coding.
The player usually doesn't notice anything because it happens in the background. My bank has blocked the card three times and demanded an explanation because of transactions with dubious companies across the continent. The player is drawn into the money laundering quagmire, even though he only wanted to spend money on online gambling. Furthermore, this payment processing opens the door to money laundering and illegal funds can be laundered.
Hallo,
es ist in einigen Ländern eine Straftat den wahren Grund der Transaktion zu verfälschen, mit Bezug zu falschen Codierung.
Der Spieler bekommt in der Regel davon nichts mit, weil es im Hintergrund passiert. Meine Bank hat 3x die Karte gesperrt und eine Erklärung verlangt wegen Transaktion zu dubiosen Firmen auf dem ganzen Kontinent. Der Spieler wird da in den Geldwäschesumpf mit reingezogen, obwohl er nur Gelder für Onlineglücksspiele ausgeben wollte. Ferner ist aufgrund dieser Zahlungsabwicklung der Geldwäsche alle Tore geöffnet und man kann illegale Gelder reinwaschen.
Δίκαιο σχόλιο.
Ωστόσο, εάν ενεργούν αδίστακτα (ενδεχομένως παράνομα) σε ό,τι αφορά την εσφαλμένη κωδικοποίηση, τη χρήση επεξεργαστών τρίτου κατασκευαστή και την παράκαμψη του Gamstop κ.λπ. πώς μπορείτε ενδεχομένως να πιστέψετε ότι θα πάρετε μια δίκαιη ρωγμή στο μαστίγιο όταν πρόκειται για τα παιχνίδια τους; Πού σταματά η παραμόρφωση των κανόνων;
Όσον αφορά τις πληρωμές, τις περισσότερες φορές οι πληρωμές ναι, αν και θα σας αφήσουν αρκετό χρόνο για να ακυρώσετε την ανάληψη και ξαφνικά χρειάζεστε επαλήθευση μιας κάρτας που έχετε χρησιμοποιήσει μία φορά. Όλα για να επιβραδύνουν τη διαδικασία για να επιτρέψουν στους αναμφισβήτητα ψυχαναγκαστικούς παίκτες να σκεφτούν ότι μπορούν να κερδίσουν περισσότερα και να χαρίσουν πολλά. Ιδια ημέρα; Ανοησίες.
Τέλος πάντων ο καθένας έχει το δικαίωμα της γνώμης του...
Fair comment.
However, if they act unscrupulously (possibly illegally) in regard of miscoding, using 3rd party processors and circumventing Gamstop etc. how can you possibly believe that you'll get a fair crack at the whip when it comes to their games? Where does their bending of the rules stop?
As for payouts, most of the time payouts yes, although they'll leave you enough time to cancel the withdrawal, and all of a sudden need verification of a card you've used once. All to slow the process down to allow the no doubt compulsive gamblers time to think they can win more and blow the lot. Same day? Nonsense.
Anyway everyone's entitled to their opinion...
Εάν πρόκειται να κάνετε μια αντιστροφή χρέωσης ούτως ή άλλως, η ΜΟΝΗ πιθανότητα να πάρετε χρήματα είναι να ΔΕΙΤΕ ΨΕΜΑΤΑ στην τράπεζα. Αν είσαι ειλικρινής, δεν θα πάρεις χρήματα. Ωστόσο, δεν σας συμβουλεύω να λέτε ψέματα, αλλά και να μην χάνετε χρόνο να είστε ειλικρινείς και να προσπαθείτε να βγάλετε χρήματα με αυτόν τον τρόπο. Η τράπεζα είναι εντελώς χάλια. Ούτε η Mastercard και η Visa νοιάζονται. Επομένως, είναι μόνο για αυτά τα καζίνο να συνεχίσουν να δέχονται χρήματα. Αλλά θυμηθείτε ένα πράγμα, οι σουηδικές τράπεζες έχουν αρχίσει να αρνούνται χρήματα που προέρχονται από αυτά τα καζίνο. Οπότε παίζεις μόνο με απώλεια.. μπορείς μόνο να στείλεις χρήματα αλλά όχι να λάβεις
If you're going to do a chargeback anyway, the ONLY chance you'll get money is to LIE to the bank. If you are honest, you won't get any money. However, I do not advise you to lie, but also do not waste time being honest and trying to get money that way. The bank sucks completely. Mastercard and Visa don't care either. So it is only for these casinos to continue accepting money. But remember one thing, the Swedish banks have started denying money that comes from these casinos. So you only play at a loss.. you can only send money but not receive
Om ni ändå ska göra en chargeback så är DEN ENDA chansen att ni får pengar att LJUGA för banken. Är ni ärliga så får ni inga pengar. Jag råder er dock inte till att ljuga men slösa inte heller tid på att va ärliga och försöka få pengar genom den vägen. Banken skiter fullständigt i vilket. Mastercard och Visa bryr sig inte heller. Så det är bara för dessa casino att fortsätta ta emot pengar. Men kom ihåg en sak dom svenska banker a har börjat neka pengar som kommer ifrån dessa casino. Så du spelar bara på förlust.. du får bara skicka pengar men inte ta emot
Το βλέπω 100% και από τις δύο πλευρές. Έχω εξαπατηθεί από πολλά ονόματα σε αυτό το νήμα, αλλά κανένα από κανένα καζίνο santeda (rolletto, goldenbet κλπ) πλήρωνε πάντα τις αναλήψεις μου και μέσα σε 24 ώρες.
I can 100% see it from both sides. I have been scammed myself by many names on this thread but none from any santeda casino (rolletto, goldenbet etc) they always paid my withdrawals and within 24 hours.
Το πρόβλημά μου είναι ότι έχω χρήματα στον λογαριασμό μου και με ανέστειλαν και δεν μου έστειλαν ποτέ κανένα από τα χρήματά μου πίσω. Ακόμη και μετά την επικοινωνία με την CEG, τάχθηκαν με το καζίνο, θέλω απλώς τα χρήματά μου πίσω ή τουλάχιστον τις καταθέσεις μου
My problem is I have money in my account & they suspended me and they never sent me any of my money back. Even after contacting CEG they sided with the casino, I just want my money back or at least my deposits
Για να είμαι ειλικρινής, δεν ξέρω καν αν κάποιο από αυτά τα καζίνο είναι δίκαιο παιχνίδι. Όταν το σκεφτώ, δεν έχω δει πραγματικά τεράστιες νίκες. Σας επιτρέπουν να αντλείτε μόνο ένα συγκεκριμένο ποσό ανά ημέρα/εβδομάδα
To be honest I don’t even know if any of these casinos are fair play. Coming to think about it, I’ve never really seen massive wins. They only allow you to draw out a certain amount per day/week too
Ω, αυτό είναι τελείως διαφορετικό τότε. Ποιοι είναι οι έμποροι;
Oh that’s completely different then. Who are the merchants?
Αυτό μου είπε η τράπεζα, παρόλο που είχα μπλοκ τζόγου στην κάρτα μου και φραγμούς διεθνών πληρωμών στην κάρτα, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι εάν ο ιστότοπος τυχερών παιχνιδιών χρησιμοποιεί λανθασμένους κωδικούς και ψεύτικους εμπόρους για να παρακάμψει τις τράπεζες, είναι επίσης ευθύνη των τραπεζών να έχουν επιπλέον ασφάλεια σε θέση να αντιμετωπίσει αυτές τις δόλιες τακτικές σημαίνει απλώς ότι κανείς δεν είναι ασφαλής
That's what the bank said to me even though I had gambiling blocks on my card and international payment blocks on card, but the reality is if the gaming site is using misscodes and fake merchants to override the banks it's also the banks responsiblility to have extra security in place to counter act these fraudulent tactics it just means no one is safe
WINTERMDSE, τα άλλα κατάφερα να τα αντικαταστήσω.
WINTERMDSE, the other ones I’ve managed to chargeback.
Το ίδιο, μόλις έστειλα τα στοιχεία της τραπεζικής μου κάρτας και τα αντίγραφα κίνησης, απλώς σταμάτησαν να απαντούν. Κάποιος στο νήμα έλαβε επιστροφή χρημάτων από αυτούς, οπότε ήμουν αισιόδοξος ότι κάτι καλό θα βγει από αυτό, αλλά τίποτα. Τώρα είμαι σε απώλεια
Same, once I sent off my bank card details and statements, they just stopped replying. Someone in the thread got a refund from them so I was optimistic something good would come out of it, but nothing. Now I’m at a loss
Βρήκα ότι το Mydates είναι το dota2store.online
Δεν μπαίνουν στον κόπο να απαντήσουν όμως
I found Mydates is dota2store.online
They don’t bother replying though
Όσον αφορά την πολιτική πληρωμών των καζίνο, μπορώ να πω:
Κέρδισα 20.000 € σε ένα καζίνο του Κουρασάο που αναφέρεται εδώ και πληρωνόμουν μέσα σε 3 ώρες.
Κέρδισε 2300 ευρώ σε άλλο καζίνο του Κουρασάο και δεν έλαβε ούτε ένα σεντ λόγω υποτιθέμενης παραβίασης των Όρων και Συνθηκών.
Είχα παρόμοιες εμπειρίες σε καζίνο με άδειες MGA. Γενικά, μπορείτε να πείτε ότι υπάρχουν μαύρα πρόβατα παντού, γι' αυτό είναι σημαντικό να αναφέρετε τα μαύρα πρόβατα εδώ.
Τελείωσα με τον τζόγο, έχασα τραπεζικούς λογαριασμούς χάρη στους τρόπους πληρωμής των χειριστών και ετοιμάζομαι να πάω στα δικαστήρια για ξέπλυμα χρήματος...
Είναι εγκληματίες, παραβιάζουν νόμους σε όλο τον κόσμο και ο παίκτης είναι αυτός που τα βιδώνει.
Φροντίστε να θυμάστε την ακόλουθη πρόταση:
Κερδίζεις περισσότερα στο τέλος αν δεν παίξεις!
Regarding the casinos’ payment policy, I can say:
I won €20,000 in a Curacao casino listed here and got paid out within 3 hours.
Won 2300 euros in another Curacao casino and didn't receive a cent because of alleged T&C violation.
I've had similar experiences in casinos with MGA licenses. In general, you can say there are black sheep everywhere, which is why it's important to report the black sheep here.
I'm done with gambling, I've lost bank accounts thanks to the operators' payment methods and I'm about to go to court for money laundering...
They are criminals, they break laws all over the world and the player is the one who gets screwed.
Be sure to remember the following sentence:
You win more in the end if you don't play!
Mit Bezug zur Zahlungspolitik der Casinos kann ich Sagen:
Ich habe in einem Curacao Casino welches hier gelistet ist 20000€ gewonnen und ausbezahlt bekommen, innerhalb von 3 Stunden.
In einem anderen Curacao Casino 2300 Euro gewonnen und keinen Cent erhalten wegen angeblich AGB Verstoß.
In Casinos mit MGA Lizenz ähnliches erlebt, pauschal kann man sagen gibt überall schwarze Schafe, deswegen ist es wichtig die schwarzen Schafe hier zu melden.
Ich bin mit dem Glücksspiel durch, habe dank der Zahlungsmethoden der Betreiber Bankkonten verloren und muss demnächst vor Gericht wegen Geldwäsche...
Es sind Verbrecher, sie verletzen Gesetze in aller Welt und der Spieler ist der gefickte.
Bringt euch folgenden Satz unbedingt ins Gedächtnis:
Du gewinnst am Ende mehr wenn Du nicht spielst!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.