omg, έτσι έλαβα τα στοιχεία αντιστροφής χρέωσης από τη WINTERMDSE, μου λένε ότι αγόρασα έργα τέχνης από αυτούς. Ναι σωστά, κυριολεκτικά λένε ότι αγόρασα πολλά διαφορετικά έργα τέχνης
omg so I recieved the chargeback evidence from WINTERMDSE, they’ve been saying I bought art from them. Yeah right, literally they’re saying I bought lots of different art pieces
Πώς κατέληξαν σε αυτό το συμπέρασμα; Φαίνεται ότι είναι ακριβώς τρίτο μέρος που πουλά NFT από τη Σουηδία και ως εκ τούτου θα πρέπει να ελεγχθεί.
https://wintermads.com/
How did they come to that conclusion? They seem to be precisely a third party that sells NFTs from Sweden and should therefore be audited.
https://wintermads.com/
Hur kom dom fram till den slutsatsen? Dom verkar ju vara just en tredjepart som säljer NFTs från Sverige och bör därför bli granskade.
https://wintermads.com/
Τους μίλησα και είπαν το ίδιο πράγμα. Μου έγραψαν στα σουηδικά και το μετέφρασα και μου είπαν να επικοινωνήσω και με την αρχή
I spoke to them and they said the same thing. They wrote to me in Swedish and I translated it and they told me to contact the authority too
Επομένως, η Wintermads είναι τρίτο μέρος και θα πρέπει να ελεγχθεί από τη Σουηδική Αρχή Παιγνίων.
Αναθεωρούν το Quickbit, το οποίο είναι σουηδικό και πουλά κρυπτογράφηση και συνεργάζεται με τα καζίνο, οπότε το Wintermads πρέπει επίσης να πάει εκεί σωστά🙂
Αντί για κρυπτογράφηση πουλάνε ψηφιακή τέχνη (NFT), αλλά είναι λίγο πολύ το ίδιο πράγμα.
Thus, Wintermads is a third party and should be audited by the Swedish Gaming Authority.
They review Quickbit, which is Swedish and sells crypto and cooperates with Casinos, so Wintermads should also go there properly🙂
Instead of crypto they sell digital art (NFTs) but it's more or less the same thing.
Alltså är Wintermads en tredjepart och bör bli granskade av Spelinspektionen.
Dom granskar Quickbit som är svenskt och säljer krypto och sammarbetar med Casinon, så Wintermads bör också åka åka dit ordentligt🙂
Istället för krypto säljer dom digital konst (NFTs) men det är mer elr mindre samma sak.
Είχα το ίδιο θέμα με εσένα. Αρνούνται να επιστρέψουν χρήματα, απλώς αγνοούν όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
I had the same issue as you. They refuse to refund they just ignore all emails.
Η κατασκευή των απαγορευμένων διαδικτυακών καζίνο είναι τόσο δύσκολο να κατανοηθεί που θα χρειαστεί για πάντα για να την κατανοήσουμε πλήρως.
Ξεκινά με την ίδρυση και τελειώνει με την επεξεργασία πληρωμής. τα κεφάλαια περνούν από τόσα πολλά διαφορετικά χέρια που στο τέλος δεν ξέρεις καν σε ποιον ανήκουν πραγματικά τα χρήματα.
Αυτός είναι ο λόγος που οι υπεύθυνοι των καζίνο δεν κάνουν τίποτα για τους νόμους
The construct of banned online casinos is so difficult to understand that it will take forever to fully understand it.
It starts with the founding and ends with the payment processing; the funds go through so many different hands that in the end you don't even know who really owns the money.
That’s why casino operators don’t give a shit about laws
Das Konstrukt der verbotenen Online-Casinos ist so schwer zu durchschauen, dass es ewig dauern wird diese komplett zu durchschauen.
Es geht bei der Gründung los, und endet bei der Zahlungsabwicklung, die Gelder gehen durch so viel verschiedene Hände, dass man am Ende gar nicht weiß wer wirklich im besitz des geldes ist.
Deswegen scheißen die Casino-Betreiber auf Gesetze
Ουάου, αυτή η δουλειά είναι στην πραγματικότητα ο ιδιοκτήτης του ραντεβού μου και τα grotbooks κοιτούν το σπίτι της εταιρείας φαίνεται ότι είναι επίσης πίσω από το helpersm*AP καθώς η τράπεζά μου μου έδωσε λεπτομέρειες για το πού προέρχεται κάθε συναλλαγή από τα grotbooks και ενημέρωσέ τον. Απλά προσπαθώ για να βρω helpersm εγγεγραμμένο στο Εδιμβούργο έχω ewave και platinum επίσης
Wow this peice of work is actually the owner of my date and grotbooks look at company house it looks like he is also behind helpersm*AP as my bank has gave me details of where every transaction has come from grotbooks and mydate him I am just trying to find helpersm registered in Edinburgh I have ewave and platinum also
Τζοντ, με ποιον κάνεις τράπεζα; Σε ποιο άτομο ανήκει το grotobook και τα ραντεβού μου επίσης; Έχεις στοιχεία επικοινωνίας για ewave και platinum φίλε μου;
Jodd, who do you bank with? What person owns grotobook and my dates also? Do you have contaxt details for ewave and platinum my friend?
DUBROVS, Mihails είναι στο εταιρικό σπίτι κάτω από τις mydates, είναι επίσης εγγεγραμμένο ως grotbook, είναι επίσης εγγεγραμμένος ως cleverprix αλλά με διαφορετικό όνομα DO B το ίδιο έχει εγγραφεί και στο εταιρικό σπίτι. αν πληκτρολογήσετε είτε στο Google είτε στο duckduck πηγαίνετε. Τράπεζα με Santander Αντιμετωπίζω προβλήματα με το να βρω το ewave και το platinum ewave βγαίνουν από το Stratsbourg και το platinum London. Η τράπεζά μου ζητά κάθε είδους πληροφοριακή τεκμηρίωση, η αλληλεπίδραση με αυτές τις εταιρείες κτλ. είναι σαν να χτυπάω το κεφάλι σε έναν τοίχο από τούβλα, τους έχω στείλει email χωρίς απάντηση, φαίνεται σαν να δίνω μια χαμένη μάχη
DUBROVS, Mihails it's on company house under mydates it's also registered as grotbook he is also registered as cleverprix but with different first name D. O. B same registered on company house also. if you type into either Google or duckduck go. I bank with Santander I am having issues finding ewave and platinum ewave are coming out of Stratsbourg and the platinum London. My bank is asking for all sorts of information documentation, interaction with these companies ect ect it's like hitting head against a brick wall I have sent emails to them no response it looks like I am fighting a losing battle
Ναι σε ακούω. Είμαι το ίδιο. Κάποιος βρήκε ewave αλλά δεν απάντησε ποτέ ως προς τα στοιχεία επικοινωνίας. Platinum μπορεί να έχω το email. Έχετε μια διεύθυνση email; Αν θέλετε να το δημοσιεύσετε γρήγορα, ίσως μπορούμε να μείνουμε σε επαφή και να προσπαθήσουμε να λύσουμε τα πράγματα μαζί
Yes I hear you. I am the same. Someone found ewave but they never responded as to the contact details. Platinum i may have the email. Do you have a email address? If you want to post it quick maybe we can keep in touch and try work things out together
Ενημερώστε με αν βρείτε την εταιρεία πίσω από το helpersm AP! Έχω grotobooks και Destream. Το Grotto απάντησε, αλλά χωρίς αποτέλεσμα, ζήτησα αποδείξεις, επιβεβαιώσεις παραγγελιών, οτιδήποτε και αρνούνται. Στην πολιτική τους, λέει ότι μπορείτε να λάβετε επιστροφή χρημάτων εάν το ζητήσετε εντός 7 ημερών, γι' αυτό ζήτησα επιστροφή χρημάτων και σταμάτησαν να απαντούν… σοκαριστικό. Έχω υποβάλει αντιστροφές χρέωσης στην τράπεζά μου, οι οποίες απορρίφθηκαν επειδή δεν έχω αποδείξεις/τιμολόγια/επιβεβαιώσεις παραγγελίας, αλλά ποια είναι η ευθύνη μου εάν αρνηθούν να απαντήσουν στα email μου ή να παράσχουν αυτά τα έγγραφα; Θα πρέπει να έχει ισχυρότερους λόγους για αντιστροφή χρέωσης αντί για άρνηση. Έκτοτε έχω κλιμακώσει το ζήτημα και ελπίζω ότι μπορούν να το επιλύσουν, αλλά δεν φαίνεται καλά χωρίς τιμολόγια.
Let me know if you find the company behind helpersm AP! I have grotobooks and Destream. Grotto has replied but to no avail, I’ve asked for receipts, order confirmations, anything and they refuse. In their policy, it says you can get a refund if you request it within 7 days so I requested a refund and they stopped replying….shocker. I’ve filed chargebacks with my bank which were denied because I don’t have any receipts/invoices/order confirmations, but how is it my responsibility if they refuse to answer my emails or provide these documents? It should have stronger grounds for a chargeback rather than being denied. I’ve since escalated the issue and hoping they can resolve it but it isn’t looking good without any invoices.
Ζητήστε από αυτούς ένα SARS τυχόν δεδομένα που διατηρούν για εσάς καθώς οι συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν μέσω αυτών πρέπει να κρατήσουν αρχείο για νομίζω έως και 2 χρόνια για την προστασία των δεδομένων. Επίσης, η άρνηση παροχής αυτών των πληροφοριών αποτελεί παραβίαση των νόμων περί προστασίας δεδομένων, καθώς η επιχείρηση είναι εγγεγραμμένη στο Ηνωμένο Βασίλειο και θέλετε πλήρη πρόσβαση σε συναλλαγές και αγορές
Request a SARS from them any data they hold on you as transactions where made through them they need to keep a record for I think up to 2 years for data protection . Also refusal to provide this information is a breach of the Data protection laws as the buissness is registered in the UK you want full access to transactions and purchases
συγγνώμη μην προσβάλλομαι, αλλά δεν είμαι άνετος να δώσω την προσωπική μου διεύθυνση email σε ένα φόρουμ.
sorry don't be offended but I am not comfortable giving my personal email address out on a forum.
Είχατε την τύχη να ζητήσετε SAR από αυτές τις εταιρείες; Νιώθω ότι θα το αγνοούσαν όπως κάθε άλλο email που έχω στείλει
Have you had luck requesting SAR from these companies? Feel like they would ignore it like every other email I’ve sent
Είχα πρόβλημα με το mydates και το grotobook επίσης. Παράλειψη παροχής αποδείξεων κ.λπ. Αλλά εάν συνεχίσετε να προσπαθείτε και να τους μιλάτε και συνεχίσετε να επιμένετε ότι δεν έχετε λάβει κανένα εμπόρευμα από αυτούς, τότε η τράπεζα θα το χρησιμοποιήσει ως απόδειξη. Αποτυχία συμμόρφωσης. Βάσει νόμου πρέπει να έχεις αποδείξεις για τα πάντα
I had trouble with mydates and grotobook also. Failure to provide receipts etc. But if you keep trying and speaking to them and keep insisting you have received no goods from them then the bank will use that as evidence. Failure to comply. By law you have to have receipts for everything
Ναι, σταμάτησαν να απαντούν με θλίψη. Ωστόσο, δεν μπορώ να ζητήσω από την τράπεζα να ερευνήσει χωρίς τις αποδείξεις, οπότε δεν έχω τύχη. Έχει κλιμακωθεί υψηλότερα μετά από ένα τηλεφώνημα, οπότε ελπίζουμε ότι θα καταλάβουν. Δεν έχει νόημα για μένα ότι δεν μπορούν να προχωρήσουν σε μια αντιστροφή χρέωσης χωρίς απόδειξη επειδή ο έμπορος αρνείται να δώσει αποδείξεις… wild
Yes they’ve stopped replying sadly. However I can’t get the bank to investigate without the receipts so I’m out of luck. It’s been escalated higher after a phone call so hopefully they’ll understand. Doesn’t make sense to me that they cannot progress a chargeback without a receipt because the merchant refuses to provide receipts…wild
Πάω να τηλεφωνήσω στην τράπεζά μου. Τους έστειλα ένα μεγάλο email πριν από λίγο καιρό και ενδιαφέρθηκαν, αλλά συνέχισαν να με καλούν ενώ ήμουν στη δουλειά. Θα το ξανακάνω τις επόμενες μέρες και θα δω τι μπορώ να κάνω. Ακόμα κι αν αυτό οδηγήσει σε κλείσιμο της τράπεζάς μου και πάρω τα χρήματά μου, τότε είμαι χαρούμενος. Το πρόβλημα είναι ότι είμαι τζογαδόρος, είχα 1 πληρωμή και έχασα πολλά. Είναι ένας φρικτός εθισμός
I'm going to phone my bank. I did send them a big email a while back and they were interested but they kept calling me while in work. I will do it again over the next few days and see what I can do. Even if it leads to closure of my bank and I get my money then I'm happy. Problem is being a gambler I've had 1 payout and I ended up losing alot. Its a horrible addiction
Σε νιώθω αδερφέ. Ήμουν περίπου 1000 ημέρες καθαρός πριν από την υποτροπή αυτές τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Λάθος μου, αλλά όταν τα καζίνο μπορούν να παρακάμψουν τα χαρακτηριστικά ασφαλείας που υπάρχουν χρησιμοποιώντας εταιρείες κελύφους, είναι πραγματικά δίκαιο;
I feel you brother. I was about 1000 days clean before relapsing this last couple weeks. My fault but when casinos can bypass the safety features in place by using shell companies, is it really fair?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.