ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 112)

πριν από 9 μήνες από kirekin
|
118450 προβολές 2266 απαντήσεις |
|
1...111 112 113114
Προσθήκη ανάρτησης
carsix79
πριν από 3 ημέρες

I got a letter from the bank on my APP saying they had tried taking a payment, and the back has blocked it and contacted them.

πριν από 2 ημέρες

Λάβαμε το παράπονο για την κάρτα σας και, στη συνέχεια, ερευνήσαμε εάν δικαιούστε αποζημίωση για αυτά

ποσά που μας έχετε διεκδικήσει. Στην έρευνά μας για την υπόθεσή σας, το έχουμε συγκεντρώσει

πληροφορίες που έχετε εισαγάγει στο παράπονο της κάρτας σας και, στη συνέχεια, τις ελέγξατε σε σχέση με τις τεχνικές προδιαγραφές

δεδομένα και τους όρους που ισχύουν για την κάρτα σας.

Έχετε πραγματοποιήσει μόνοι σας τις αγορές που διεκδικείτε, αλλά έχετε δηλώσει ότι πιστεύετε ότι η τράπεζα πρέπει να το κάνει

έχουν αρνηθεί να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές επειδή οι συναλλαγές σχετίζονται με συναλλαγές τυχερών παιχνιδιών.

Σύμφωνα με τον κανονισμό για τα τυχερά παιχνίδια, οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών πρέπει να απορρίπτουν εκεί εντολές πληρωμής

χρησιμοποιείται και όπου η εξουσιοδότηση έχει πραγματοποιηθεί μέσω της χρήσης του κωδικού MCC 7995, όλα παρακάτω

προϋπόθεση ότι η συναλλαγή με κάρτα πραγματοποιείται με εταιρεία πωλήσεων που θα πρέπει να έχει σουηδική άδεια τυχερών παιχνιδιών

αλλά σε ποιον λείπει. Επειδή ο κωδικός MCC 7995 δεν έχει χρησιμοποιηθεί σε καμία από τις συναλλαγές

όπως ισχυρίζεστε, η τράπεζα δεν είχε καμία υποχρέωση να απορρίψει τις εν λόγω συναλλαγές.

Εσείς είστε υπεύθυνοι για τις σελίδες στις οποίες παρέχετε τα στοιχεία της κάρτας σας και για την ανάγνωσή τους

όρους και προϋποθέσεις που ισχύουν για την εταιρεία πωλήσεων με την οποία συνάπτετε συμφωνία.

Η τράπεζα έχει πραγματοποιήσει σωστά τις συναλλαγές σύμφωνα με τις οδηγίες πληρωμής που έχετε

αριστερά.

Δεν υπάρχει καμία βάση για να ζητήσετε από την τράπεζα να επαναφέρει τον λογαριασμό σας με παράπονο

ποσό. Ως εκ τούτου, η τράπεζα αποφάσισε να μην εγκρίνει το παράπονο της κάρτας σας.

Στο συνημμένο φυλλάδιο πληροφοριών, μπορείτε να διαβάσετε πού μπορείτε να απευθυνθείτε στην περίπτωσή σας εάν το κάνετε

πιστεύει ότι η απόφαση της τράπεζας είναι εσφαλμένη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 ημέρες


Σταμάτησαν να απαντούν και σε μένα.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 ημέρες

I understand that it's probably not the nicest thing if someone stops answering you, but please behave politely and keep similar words to yourself. 

DynamoHarry
πριν από 2 ημέρες

I know who these are but you won’t get the money back. I even contacted the payment provider who claims to have contacted them on my behalf.


mgtechstores.com

thejansel.com


both email address on the websites are fake

DynamoHarry
πριν από 2 ημέρες

Οπότε η τράπεζα συμπαρατάσσεται μαζί τους! Ωραίο και σοβαρό. Τι πρέπει όμως να περιμένει κανείς από μια τράπεζα που στο παρελθόν έχει ξεπλύνει χρήματα σε αυτούς τους τομείς

Αυτόματη μετάφραση:
DynamoHarry
πριν από 2 ημέρες

is this what has been said to you or are you telling somebody

πριν από 2 ημέρες

has anyone had any dealings with Gladys Technologies

Jasmo079
πριν από 2 ημέρες

To be honest

these sound dodgy

i haven’t found anything on google relating to them

chargeback with your bank

πριν από 2 ημέρες

The banks usually know nothing about the payment service providers' schemes.

It's just a standard response from the bank, self-authorised, own fault. The bank is liable if they charge back the 3DS transactions.

However, the bank would have to fulfil its duty of care and report the transactions to Mastercard accordingly so that the merchants are blocked. It's almost the perfect way to launder money. No possibility of chargebacks because receipts are missing etc.


xxkjxx
πριν από 2 ημέρες

Τι αναφέρατε στην τράπεζα όταν κάνατε επιτυχώς αντιστροφές χρεώσεων; Πόσος χρόνος χρειάστηκε για να επαναφορτίσετε; Έχω κολλήσει με τη Revolut. ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Glamors12
πριν από 2 ημέρες

I said to them that I’m raising a merchant dispute due to the company closing my account down and not returning my funds. I also told them that in my country(United Kingdom) it’s illegal for them to let you use their platform

xxkjxx
πριν από 2 ημέρες

Είχατε χρήματα στον λογαριασμό του καζίνο ή θέλατε να τα παίξετε; Οι αντιστροφές χρεώσεων άργησαν;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 ημέρες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 ημέρες

My chargebacks took a few weeks. Less than a month. I had no funds in the account but I did have cashback in there

πριν από 2 ημέρες

Έκανα έφεση κατά της απόφασης της Swedbank (παραπάνω) στον διαμεσολαβητή πελατών της.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 ημέρες

I have around £4700 of transactions with Santeda through open banking I contacted my bank today and tried to raise a dispute but they were having none of it as I had received a transaction back from Santeda at some point I tried to say that they have just done this to keep me engaged and depositing funds but this fell on deaf ear’s, any advice or does it sound like a lost cause ? I’ve also been in touch with the financial ombudsman today explained the situation to see if they can do anything about this

Westernbrother
πριν από 2 ημέρες

Hey, gave this a go and payoff just keep closing every email I cc them in ...file

grantyoung6
πριν από 2 ημέρες

Tbh I’ve tried getting money bank from open banking and there’s literally no way as you can’t raise a chargeback. I tried contacting the payment provider who was WINTERMDSE for around 1800 and they just ignore me now so they’re never going to return the money either. The only way you can get it back is if Santeda refunds you, I’m not sure about financial ombudsman as I haven’t gone down that route. I feel like now you have your rejection from the bank, you can defiantly contact them to see if they can help. You can try say to them you have a gambling block on your card, you’re a vulnerable person and the company used a wrong merchant code to bypass the gambling block on your card, id write a fully prepared statement

xxkjxx
πριν από 2 ημέρες

When I spoke to the bank on the same matter they say mmmm well it’s not fraud as you made the payments, we understand your situation but we can’t help.

πριν από 2 ημέρες

is there a way to get Santeda to refund?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 ημέρες
Materialgirl84
πριν από 2 ημέρες

Tbh I doubt any of these shady companies will refund. They’re out to rob players, so they’ll take anything they will get. Their classic victim is UK players that are on Gamstop, as they know people with addictions will spend a shit load of money

1...111 112 113114
Μετάβαση στη σελίδααπό 114 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα