ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 111)

πριν από 9 μήνες από kirekin
|
125299 προβολές 2314 απαντήσεις |
|
1...110 111 112...116
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 5 ημέρες

& they also declined my chargebacks which I did with the bank, I don’t know how they’ve managed to do this considering they’re not operating legally

πριν από 5 ημέρες

PRL*TheJansel

PRL*MGtech


Έχει συναντήσει κανείς πουθενά αυτά τα δύο;

Αυτόματη μετάφραση:
xxkjxx
πριν από 5 ημέρες

Have had similar but not with Wintermads...my take on it is... the merchant have made up an account for you, falsified records, made up onwards transactions that you didn't authorise and told the bank you authorised the initial payment (which you probably did, like me!) Your bank have seen that you authorised the initial payment and, to make life easy for themselves, have taken their fraudulent evidence at face value.

xxkjxx
πριν από 5 ημέρες


Σταμάτησαν να απαντούν και σε μένα.


Έγινε επεξεργασία από Jaro πριν από 4 ημέρες
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
Αυτόματη μετάφραση:
xxkjxx
πριν από 5 ημέρες

The million dollar question is how you go about proving their evidence is false....answers on a postcard

DynamoHarry
πριν από 5 ημέρες

Σταμάτα να παίζεις!!!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 ημέρες

I don’t know, after reading through the thread I take it I’m not getting any money back from anywhere, there’s a few companies like enigma and tsinda who sent the funds back but everyone else doesn’t message back or they decline the chargeback lol

πριν από 5 ημέρες

I wish I never come across any of these casinos they’re all a scam, they target vulnerable people. The bank don’t care, the company certainly doesn’t care

πριν από 5 ημέρες

Also has anyone had any contact with CEG gaming, I contacted them on the 8th of June, they acknowledged my complaint. After like 2 weeks I messaged again like what’s happening and they said they need more time. They don’t reply on the thread. I had to contact them directly. Has anyone been successful with getting their funds from a specific casino with help from CEG

xxkjxx
πριν από 5 ημέρες

What is the contact for Enygma?

xxkjxx
πριν από 5 ημέρες

Which bank declined your chargeback and against which casino and payment provider

πριν από 5 ημέρες

I’m not sure of the contact for Enigma. I charged back with the bank and they returned funds. WINTERMDSE declined my chargeback. I’m waiting to see what evidence they’ve sent across to state their reasons. I bank with Barclays

πριν από 5 ημέρες

Another thing. WINTERMDSE tried taking money out of my bank the other day. The bank rejected it

xxkjxx
πριν από 5 ημέρες

Πώς λάβατε επιστροφή χρημάτων από την Enigma;

Αυτόματη μετάφραση:
xxkjxx
πριν από 5 ημέρες

Τι εννοείς προσπάθησαν να βγάλουν χρήματα από την τράπεζά σου;;

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 5 ημέρες

Through chargeback with the bank, raised a dispute

carsix79
πριν από 5 ημέρες

I got a letter from the bank on my APP saying they had tried taking a payment, and the back has blocked it and contacted them.

πριν από 4 ημέρες

Λάβαμε το παράπονο για την κάρτα σας και, στη συνέχεια, ερευνήσαμε εάν δικαιούστε αποζημίωση για αυτά

ποσά που μας έχετε διεκδικήσει. Στην έρευνά μας για την υπόθεσή σας, το έχουμε συγκεντρώσει

πληροφορίες που έχετε εισαγάγει στο παράπονο της κάρτας σας και, στη συνέχεια, τις ελέγξατε σε σχέση με τις τεχνικές προδιαγραφές

δεδομένα και τους όρους που ισχύουν για την κάρτα σας.

Έχετε πραγματοποιήσει μόνοι σας τις αγορές που διεκδικείτε, αλλά έχετε δηλώσει ότι πιστεύετε ότι η τράπεζα πρέπει να το κάνει

έχουν αρνηθεί να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές επειδή οι συναλλαγές σχετίζονται με συναλλαγές τυχερών παιχνιδιών.

Σύμφωνα με τον κανονισμό για τα τυχερά παιχνίδια, οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών πρέπει να απορρίπτουν εκεί εντολές πληρωμής

χρησιμοποιείται και όπου η εξουσιοδότηση έχει πραγματοποιηθεί μέσω της χρήσης του κωδικού MCC 7995, όλα παρακάτω

προϋπόθεση ότι η συναλλαγή με κάρτα πραγματοποιείται με εταιρεία πωλήσεων που θα πρέπει να έχει σουηδική άδεια τυχερών παιχνιδιών

αλλά σε ποιον λείπει. Επειδή ο κωδικός MCC 7995 δεν έχει χρησιμοποιηθεί σε καμία από τις συναλλαγές

όπως ισχυρίζεστε, η τράπεζα δεν είχε καμία υποχρέωση να απορρίψει τις εν λόγω συναλλαγές.

Εσείς είστε υπεύθυνοι για τις σελίδες στις οποίες παρέχετε τα στοιχεία της κάρτας σας και για την ανάγνωσή τους

όρους και προϋποθέσεις που ισχύουν για την εταιρεία πωλήσεων με την οποία συνάπτετε συμφωνία.

Η τράπεζα έχει πραγματοποιήσει σωστά τις συναλλαγές σύμφωνα με τις οδηγίες πληρωμής που έχετε

αριστερά.

Δεν υπάρχει καμία βάση για να ζητήσετε από την τράπεζα να επαναφέρει τον λογαριασμό σας με παράπονο

ποσό. Ως εκ τούτου, η τράπεζα αποφάσισε να μην εγκρίνει το παράπονο της κάρτας σας.

Στο συνημμένο φυλλάδιο πληροφοριών, μπορείτε να διαβάσετε πού μπορείτε να απευθυνθείτε στην περίπτωσή σας εάν το κάνετε

πιστεύει ότι η απόφαση της τράπεζας είναι εσφαλμένη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 ημέρες


Σταμάτησαν να απαντούν και σε μένα.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 ημέρες

I understand that it's probably not the nicest thing if someone stops answering you, but please behave politely and keep similar words to yourself. 

DynamoHarry
πριν από 4 ημέρες

I know who these are but you won’t get the money back. I even contacted the payment provider who claims to have contacted them on my behalf.


mgtechstores.com

thejansel.com


both email address on the websites are fake

1...110 111 112...116
Μετάβαση στη σελίδααπό 116 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα