πριν από 4 μήνες
είναι αυτό που σου είπαν ή το λες σε κάποιον
is this what has been said to you or are you telling somebody
0
είναι αυτό που σου είπαν ή το λες σε κάποιον
is this what has been said to you or are you telling somebody
Για να ειμαι ειλικρινης
αυτά ακούγονται σκανταλιάρικα
δεν έχω βρει κάτι σχετικό με αυτά στο google
αντιστροφή χρέωσης με την τράπεζά σας
To be honest
these sound dodgy
i haven’t found anything on google relating to them
chargeback with your bank
Οι τράπεζες συνήθως δεν γνωρίζουν τίποτα για τα προγράμματα των παρόχων υπηρεσιών πληρωμών.
Είναι απλώς μια τυπική απάντηση από την τράπεζα, αυτοεξουσιοδοτημένη, δικό της υπαιτιότητα. Η τράπεζα είναι υπεύθυνη εάν χρεώσει πίσω τις συναλλαγές 3DS.
Ωστόσο, η τράπεζα θα πρέπει να εκπληρώσει το καθήκον της φροντίδας και να αναφέρει τις συναλλαγές στη Mastercard αναλόγως, ώστε οι έμποροι να αποκλειστούν. Είναι σχεδόν ο τέλειος τρόπος για να ξεπλύνετε χρήματα. Δεν υπάρχει δυνατότητα αντιστροφής χρέωσης γιατί λείπουν αποδείξεις κ.λπ.
The banks usually know nothing about the payment service providers' schemes.
It's just a standard response from the bank, self-authorised, own fault. The bank is liable if they charge back the 3DS transactions.
However, the bank would have to fulfil its duty of care and report the transactions to Mastercard accordingly so that the merchants are blocked. It's almost the perfect way to launder money. No possibility of chargebacks because receipts are missing etc.
Τι αναφέρατε στην τράπεζα όταν κάνατε επιτυχώς αντιστροφές χρεώσεων; Πόσος χρόνος χρειάστηκε για να επαναφορτίσετε; Έχω κολλήσει με τη Revolut. ευχαριστώ
What did you report to the bank when you successfully made chargebacks? How long did it take for you to charge back? I'm stuck with Revolut. thank you
Mitä ilmoitit pankille kun teit onnistuneesti takaisinveloitukset? Kauanko sinulla kesti takaisinveloituksissa? Olen jumissa Revolutin kanssa. Kiitos
Τους είπα ότι εγείρω μια εμπορική διαμάχη λόγω του ότι η εταιρεία έκλεισε τον λογαριασμό μου και δεν επέστρεψε τα χρήματά μου. Τους είπα επίσης ότι στη χώρα μου (Ηνωμένο Βασίλειο) είναι παράνομο να σας επιτρέπουν να χρησιμοποιείτε την πλατφόρμα τους
I said to them that I’m raising a merchant dispute due to the company closing my account down and not returning my funds. I also told them that in my country(United Kingdom) it’s illegal for them to let you use their platform
Έκανα έφεση κατά της απόφασης της Swedbank (παραπάνω) στον διαμεσολαβητή πελατών της.
I appealed Swedbank's decision (above) to their customer ombudsman.
Jag överklagade Swedbanks beslut (ovan) till deras kundombudsman.
Έχω περίπου 4700 £ συναλλαγών με τη Santeda μέσω ανοιχτής τραπεζικής. Επικοινώνησα με την τράπεζά μου σήμερα και προσπάθησα να εγείρω μια διαφωνία, αλλά δεν είχαν τίποτα, καθώς είχα λάβει μια συναλλαγή πίσω από τη Santeda κάποια στιγμή προσπάθησα να πω ότι μόλις το έκανε αυτό για να με κρατήσει αφοσιωμένο και να καταθέσω χρήματα, αλλά αυτό έπεσε στο κενό, κάποια συμβουλή ή ακούγεται σαν χαμένη υπόθεση; Ήμουν επίσης σε επαφή με τον οικονομικό διαμεσολαβητή σήμερα και εξήγησα την κατάσταση για να δω αν μπορούν να κάνουν κάτι για αυτό
I have around £4700 of transactions with Santeda through open banking I contacted my bank today and tried to raise a dispute but they were having none of it as I had received a transaction back from Santeda at some point I tried to say that they have just done this to keep me engaged and depositing funds but this fell on deaf ear’s, any advice or does it sound like a lost cause ? I’ve also been in touch with the financial ombudsman today explained the situation to see if they can do anything about this
Tbh Προσπάθησα να πάρω τράπεζα χρημάτων από ανοιχτή τραπεζική και δεν υπάρχει κυριολεκτικά τρόπος, καθώς δεν μπορείτε να κάνετε αντιστροφή χρέωσης. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με τον πάροχο πληρωμών που ήταν η WINTERMDSE για περίπου το 1800 και απλώς με αγνοούν τώρα, οπότε δεν πρόκειται να επιστρέψουν ποτέ τα χρήματα. Ο μόνος τρόπος με τον οποίο μπορείτε να το πάρετε πίσω είναι εάν η Santeda σας επιστρέψει τα χρήματα, δεν είμαι σίγουρος για τον οικονομικό διαμεσολαβητή, καθώς δεν έχω ακολουθήσει αυτόν τον δρόμο. Νιώθω ότι τώρα έχετε την απόρριψή σας από την τράπεζα, μπορείτε να επικοινωνήσετε προκλητικά μαζί τους για να δείτε αν μπορούν να σας βοηθήσουν. Μπορείτε να δοκιμάσετε να τους πείτε ότι έχετε ένα μπλοκ τζόγου στην κάρτα σας, είστε ευάλωτο άτομο και η εταιρεία χρησιμοποίησε λάθος κωδικό εμπόρου για να παρακάμψει το μπλοκ τζόγου στην κάρτα σας, γράψτε μια πλήρως προετοιμασμένη δήλωση
Tbh I’ve tried getting money bank from open banking and there’s literally no way as you can’t raise a chargeback. I tried contacting the payment provider who was WINTERMDSE for around 1800 and they just ignore me now so they’re never going to return the money either. The only way you can get it back is if Santeda refunds you, I’m not sure about financial ombudsman as I haven’t gone down that route. I feel like now you have your rejection from the bank, you can defiantly contact them to see if they can help. You can try say to them you have a gambling block on your card, you’re a vulnerable person and the company used a wrong merchant code to bypass the gambling block on your card, id write a fully prepared statement
Όταν μίλησα με την τράπεζα για το ίδιο θέμα μου λένε μμμμ καλά δεν είναι απάτη καθώς έκανες τις πληρωμές, καταλαβαίνουμε την κατάστασή σου αλλά δεν μπορούμε να βοηθήσουμε.
When I spoke to the bank on the same matter they say mmmm well it’s not fraud as you made the payments, we understand your situation but we can’t help.
Tbh αμφιβάλλω ότι κάποια από αυτές τις σκιερές εταιρείες θα επιστρέψει τα χρήματα. Είναι έξω για να ληστέψουν παίκτες, οπότε θα πάρουν ό,τι πάρουν. Το κλασικό τους θύμα είναι οι παίκτες του Ηνωμένου Βασιλείου που βρίσκονται στο Gamstop, καθώς γνωρίζουν ότι τα άτομα με εθισμούς θα ξοδέψουν πολλά χρήματα
Tbh I doubt any of these shady companies will refund. They’re out to rob players, so they’ll take anything they will get. Their classic victim is UK players that are on Gamstop, as they know people with addictions will spend a shit load of money
Μακάρι να υπήρχε κάποιος τρόπος να καταρριφθεί η Santeda στο Ηνωμένο Βασίλειο με τον ίδιο τρόπο που έχουν προειδοποιηθεί και επιβληθεί πρόστιμο στη Γαλλία και την Αυστραλία 😡
I wish there was some way of bringing Santeda down in the UK in the same way they have been warned and fined in France and Australia 😡
Ξέρετε τυχαία πώς να επικοινωνήσετε με τη Santeda; Έγραψα στην εξυπηρέτηση πελατών Mystake και Velobet, αλλά συνεχίζουν να αρνούνται επιστροφές χρημάτων.
Do you by any chance know how to contact Santeda? I wrote to Mystake and Velobet customer service, but they continue to deny refunds.
Sai per caso come poter contattare Santeda? Ho scritto al servizio clienti di Mystake e Velobet, ma continuano a negare i rimborsi.
Ναι, όλα τα καζίνο τους αρνούνται επιστροφές χρημάτων - πολύ ενθουσιασμένοι που θα δολοφονήσουν εξαπατώντας ευάλωτα άτομα μέσω παράνομων μεθόδων πληρωμής
Yes all of their casinos deny refunds - way too excited about making a killing by scamming vulnerable people via illegal payment methods
Έχετε προσπαθήσει να αμφισβητήσετε τη συναλλαγή με την τράπεζά σας;
Have you tried disputing the transaction with your bank?
lol έτσι παραπονέθηκα στον ceg και τάχθηκαν με το μέρος του καζίνο. Τι αστείο, κυριολεκτικά μου έκλεψαν τα λεφτά. Αυτό έγραψαν, δεν έχει καν νόημα για μένα, απλά ακούγεται σαν ένα φόρτο τζαμπαρίσματος.
Ο Διαχειριστής, κατά την άποψη της CEG, έχει ενεργήσει σύμφωνα με τις δημόσιες πληροφορίες στον ιστότοπό του, στις οποίες έχει αναφερθεί ο Διαχειριστής, καθώς και υποστηρικτικές δηλώσεις.
Ο Παίκτης έχει βασίσει την αξίωσή του σε μια (υποτιθέμενη) παραβίαση ενός κανόνα (παράνομη ενέργεια). Ακόμη και αν συνέβαινε κάτι τέτοιο, το οποίο η CEG δεν μπόρεσε να διαπιστώσει, η σχετική πτυχή της παρανομίας σημαίνει ότι ο κανόνας που παραβίασε ο δράστης πρέπει να έχει κωδικοποιηθεί για την προστασία των συμφερόντων που έχει πληγεί. Ο κανόνας στον οποίο ο παίκτης έχει βασίσει τον ισχυρισμό του, στη συγκεκριμένη περίπτωση, ωστόσο, δεν περνά το τεστ σχετικότητας. Όποια και αν είναι η υποτιθέμενη παραβίαση ενός κανόνα, ως συνέπεια της μη επιτυχίας του τεστ σχετικότητας, κρίνεται ότι ο Χειριστής έχει ενεργήσει σύμφωνα με τους κανόνες και τους κανονισμούς που αφορούν τα ζητήματα που σχετίζονται με τον παίκτη.
lol so I complained to ceg and they sided with the casino. What a joke, they literally stole my money. This is what they wrote, it doesn’t even make sense to me just sounds like a load of jibberish.
The Operator, in the view of CEG, has acted in accordance with the public information on its website, to which the Operator has referred to, as well as provided supporting statements.
The Player has based his/her claim on an (alleged) violation of a norm (unlawful action). Even if this would be the case, which CEG was not able to establish, the relative aspect of the unlawfulness means that the norm infringed by the perpetrator must have been codified in order to protect the interest that has been harmed. The norm on which the player has based his claim does in this particular case, however, not pass the relativity test. Whatever may be of the alleged breach of a norm, as a consequence of not passing the relativity test, it is ruled that the Operator has acted in accordance with rules and regulations pertaining to the issues relating to the player.
Πήρα απάντηση από την τράπεζα μετά από σχεδόν 60 μέρες. Δεν ξεκινούν παράπονο. Σύμφωνα με αυτούς, έχω εγκρίνει ο ίδιος τις πληρωμές. Άρα δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Οι τράπεζες έχουν την πλάτη τους σε αυτά τα γουρούνια. Οπότε έκλεισα τον λογαριασμό σου σε εκείνη την τράπεζα τώρα. Μπορούν να τραβήξουν
I got a reply from the bank now after almost 60 days. They don't start a complaint. According to them, I have approved the payments myself. So there is nothing we can do. The banks have their backs on these pigs. So I closed your account at that bank now. They can pull
Jag fick svar av banken nu efter nästan 60 dagar. Dom startar ingen reklamation. Jag har enligt dom själv godkänt betalningarna. Så där finns inget vi kan göra. Bankerna håller ryggen på dessa svinen. Så jag stängde nitt konto på den banken nu. Dom kan dra
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.