Δεν είμαι σίγουρος για διαφωνία κλπ.
Νομίζω ότι η επιλογή αντιστροφής χρέωσης είναι ο καλύτερος τρόπος να προχωρήσουμε τώρα. Ανάγνωση των όρων και προϋποθέσεων της Visa και της Mastercard πέρα από τους κανόνες και τους κανονισμούς αντιστροφής χρέωσης σχετικά με τους κωδικούς εμπόρου. Φαίνεται ότι ορισμένες τράπεζες διστάζουν να ακολουθήσουν την αντιστροφή χρέωσης απλώς και μόνο λόγω έλλειψης κατανόησης γύρω από το θέμα, κάτι που είναι ειρωνικό αλλά κατανοητό.
Απλώς πρέπει να το απλοποιήσετε, τις υπηρεσίες που δεν ελήφθησαν και πρέπει να αποδείξουν ότι σας παρείχαν μια υπηρεσία. Εάν τολμούν να αμφισβητήσουν την αντιστροφή χρέωσης, μπορείτε να τους ακολουθήσετε με τις οδηγίες Visa και Mastercard, όπως 12.7 Εσφαλμένοι Κωδικοί. Το οποίο έχει ποινή 25.000 £ ανά συναλλαγή με λανθασμένο κωδικό.
Ακολουθεί η στάση σας ως προς την απουσία υπηρεσιών και θα κερδίσετε.
Δεν θα φτάσει ποτέ σε σημείο να πάνε σε διαιτησία γιατί θα είναι fu@ed .
Not sure about discord etc.
I think going through the chargeback option is the best way forward now. Reading through the Visa and Mastercard terms and conditions on top of the chargeback rules and regulations regarding merchant codes. It appears that certain banks are reluctant to follow through the chargeback simply because of a lack of understanding around the subject, which is ironic but understandable.
You just need to simplify it, services not received and its for them to prove that they provided a service to you. If they so much as dare to challenge the chargeback you can then hit them with the Visa and Mastercard guidelines such as 12.7 Incorrect Codes. Which has a penalty of £25,000 per transaction with an incorrect code.
Followed by standing your ground as to no services received and you will win.
It will never get to a point where they go to arbitration because they will be fu@ed.
Αυτόματη μετάφραση: