Προσπάθησα να τους εξηγήσω αρκετές φορές, συμπλήρωσα μια φόρμα καταγγελίας και μετά από λίγες μέρες έλαβα ένα email από ένα άτομο στη Revolut, προχώρησαν σε κάποιες συναλλαγές.
Αλλά τις υπόλοιπες συναλλαγές τις αγνόησαν και μετά έγραψε σε ένα email ότι η υποστήριξη στην εφαρμογή θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μου σχετικά με αυτές τις λίγες συναλλαγές που έχουν απομείνει, μετά μου δίνουν αμέσως την ίδια απάντηση πολύ γρήγορα "η απόφασή μας είναι οριστική, δεν μπορούμε αμφισβητήστε αυτά όσο κι αν θα θέλαμε να σας βοηθήσουμε» και παρόμοιες ανοησίες.
Έδειξα επίσης ένα αντίγραφο της αστυνομικής μου έκθεσης με όλες τις συναλλαγές και τις αρχές με τις οποίες επικοινώνησα σχετικά με αυτές τις εταιρείες.
Ίσως χρειαστεί να προχωρήσουμε περαιτέρω και να κάνουμε έφεση τότε 🙂
Have tried to explain to them several times, filled out a complaint form and after a few days I received an email from a person at Revolut, they went ahead with some transactions.
But the rest of the transactions they ignored and then he wrote in an email that the support in the app should contact me regarding these few transactions that are left, then they immediately give me the same answer very quickly "our decision is final, we cannot dispute these no matter how much we would like to help you" and similar nonsense.
I also showed a copy of my police report with all transactions and the authorities I contacted regarding these companies.
Might have to take this further and appeal then 🙂
Har försökt förklara för dom flertalet gånger, fyllde i ett klagoformulär och efter några dagar fick jag mail från en person på Revolut, dom gick vidare med en del transaktioner.
Men resten av transaktionerna ignorerade dom och då skrev han i mail att supporten i appen skulle kontakta mig angående dessa fåtal transaktioner som är kvar, då ger dom mig direkt samma svar jättesnabbt "vårt beslut är final, vi kan inte bestrida dessa hur mycket vi än skulle vilja hjälpa dig" och liknande trams.
Jag jag även visat upp en kopia på min polisanmälan med alla transaktioner samt myndigheterna som jag kontaktat angående dessa bolag.
Får väl ta detta vidare och överklaga då 🙂
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: