ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 107)

πριν από 1 έτος από kirekin
|
468400 προβολές 4889 απαντήσεις |
|
1...106 107 108...247
Προσθήκη ανάρτησης
Westernbrother
πριν από 4 μήνες

Μπορώ να σας ρωτήσω σε ποια σελίδα των κανονισμών Visa και Mastercard βρίσκω αυτές τις πληροφορίες;

Αυτόματη μετάφραση:
Renegade99
πριν από 4 μήνες
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Westernbrother
πριν από 4 μήνες

This is an interesting read, So what I get from it is all Gaming sites that are registered off shore Caracaco Costa Rica ect. Should have a merchants account for that site to except players deposits . Or am I reading this wrong? https://fastoffshore.com/offshore-bank-account-2/gaming-merchant-account/

Missdaisy
πριν από 4 μήνες

Thats correct, but as these are shady casinos who dont want to reveal who they are and not pay tax and not follow the UK and EU regulations they operate in the way they do. The one thing that they cant wiggle out of is the huge fines that can be imposed to them by Visa and Mastercard.

Westernbrother
πριν από 4 μήνες

Ευχαριστώ πολύ, είναι πολύ ενδιαφέρον!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Any update?

πριν από 4 μήνες

We have no updates for now.🤷‍♀️

Romi
πριν από 4 μήνες

Who were these casinos that asked you to take down this thread?

πριν από 4 μήνες

Υπάρχει τρόπος να προχωρήσετε σε ορισμένες συναλλαγές στο Revolut που έχουν απορριφθεί λόγω της αρχικής επιλογής λάθος επιλογής, όπως η απάτη;

Αρνούνται να αμφισβητήσουν ένα μέρος για εξόφληση, παρόλο που είναι ακριβώς η ίδια εταιρεία με την οποία προχώρησαν στις άλλες συναλλαγές.


Απλώς λένε το ίδιο πράγμα ότι η απόφασή τους είναι οριστική και ότι δεν είναι το αποτέλεσμα που περίμενα.


Τους έχω εξηγήσει αρκετές φορές ότι δεν έχω λάβει κανένα εμπόρευμα και σύμφωνα με τη Visa έχω το δικαίωμα να αμφισβητήσω, αλλά αρνούνται.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Lucid_1337
πριν από 4 μήνες

You need to explain to them that there was some confusion initially. Make a formal complaint and ask them for the escalation process. In the UK we have the financial ombudsman, not sure what they have in the rest of europe. Normally a formal complaint to the bank resolves these minor issues.

πριν από 4 μήνες

Today I spoke to a friend of mine at great length who works for the federal government in Canada. If these casinos do not refund or settle there are allot of options available. Going to wait and see.

Westernbrother
πριν από 4 μήνες

Προσπάθησα να τους εξηγήσω αρκετές φορές, συμπλήρωσα μια φόρμα καταγγελίας και μετά από λίγες μέρες έλαβα ένα email από ένα άτομο στη Revolut, προχώρησαν σε κάποιες συναλλαγές.


Αλλά τις υπόλοιπες συναλλαγές τις αγνόησαν και μετά έγραψε σε ένα email ότι η υποστήριξη στην εφαρμογή θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μου σχετικά με αυτές τις λίγες συναλλαγές που έχουν απομείνει, μετά μου δίνουν αμέσως την ίδια απάντηση πολύ γρήγορα "η απόφασή μας είναι οριστική, δεν μπορούμε αμφισβητήστε αυτά όσο κι αν θα θέλαμε να σας βοηθήσουμε» και παρόμοιες ανοησίες.


Έδειξα επίσης ένα αντίγραφο της αστυνομικής μου έκθεσης με όλες τις συναλλαγές και τις αρχές με τις οποίες επικοινώνησα σχετικά με αυτές τις εταιρείες.


Ίσως χρειαστεί να προχωρήσουμε περαιτέρω και να κάνουμε έφεση τότε 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Lucid_1337
πριν από 4 μήνες

Yeh I mean I havent had any personal dealings with Revolut perhaps someone else can jump in and shed some light.

Tomorrow is going to be a interesting day of filing a bunch of other chargebacks with the likes of Goldenbet / Santeda International if they dont want to refund / settle this. I have a list of in excess of 30 merchants and payment processors linked to various other big names.

I am expecting a refund from Payop after going back and forward with them and showing the link from the casino to the random merchants and transaction ID for payop, they said id need to sign a NDA but will update tomorrow as to the outcome.

Westernbrother
πριν από 4 μήνες

Έχετε κάποια επαφή με τη Σαντέντα; Έχω πολλές συναλλαγές με το Mystake και ανήκει στην ίδια ομάδα.

Αυτόματη μετάφραση:
Westernbrother
πριν από 4 μήνες

Καταλαβαίνω!


Θα είναι συναρπαστικό να το ακολουθήσετε

Αυτόματη μετάφραση:
Materialgirl84
πριν από 4 μήνες

Make contact with the Canadian authorities and get a reference number, explain in as much detail the link to payop and how they are breaching AML regulations funding these third party casinos through offshore accounts etc and forward the same to them, any resistance from payop you will need to email them again and CC every single federal and local authority you can find online including every local and national news / journalist email you can find. They will eventually want to settle.

payop is on the radar of canadian federal law enforcement.

https://www.casino.org/news/black-market-gambling-sites-fertile-ground-for-money-laundering-intelligence-agency-warns/

Έγινε επεξεργασία από Romi πριν από 4 μήνες
Αιτία: Made the link passive.
doggoclub19
πριν από 4 μήνες

Did you have a gambiling block on your card and also did the casino do a account verification or affordability check. Where you blocked from all the casinos before you joined. If so then I don't know how it applies over there but here if you are registered on gamestop and a casino allows you to join then they are legally responsible as they did not help a problem. Gambler. If you can prove this then go back to casino with proof and contact the place who you blocked you from playing all Swedish sites

πριν από 4 μήνες

Who were these casinos that asked you to take down this thread?

πριν από 4 μήνες

Sorry, I cannot provide this kind of information as of yet.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Romi
πριν από 4 μήνες

Γιατί όχι;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 4 μήνες

Probably because they are paid to promote them !

πριν από 4 μήνες

Revolut itself is deeply involved.Accordingly, you can't expect any help from Revolut, as they could possibly take the money away from their own corporate customers. A transparent procedure is then not possible because the money of corporate customers is guarded rather than that of normal customers.Even with a complaint to the police and a complaint to the Pope, they don't book anything back, all wasted time.



1...106 107 108...247
Μετάβαση στη σελίδααπό 247 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα