ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 90)

πριν από 9 μήνες από kirekin
|
118874 προβολές 2268 απαντήσεις |
|
1...89 90 91...114
Προσθήκη ανάρτησης
Refundnow
πριν από 4 εβδομάδες

Or you stick to the relevant topic of this thread, instead of trying to scam people.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 εβδομάδες
Refundnow
πριν από 4 εβδομάδες

Due to breaching the rules again, I'm banning your account.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 εβδομάδες
Jaro
πριν από 4 εβδομάδες

Γεια, υπάρχει περίπτωση να αποκαλύψετε αυτά τα καζίνο; Έχω μεγάλη υποψία ποια καζίνο…

αν έχουν δίκιο και πιστεύουν ότι διαπράττουμε έγκλημα γιατί φοβούνται και επικοινωνούν με τη συντήρηση για να αφαιρέσουν αυτό το νήμα;. Αυτή η αλυσίδα θα ήταν κέρδος στο λαχείο για αυτούς, ορίστε όλοι εμείς που έχουμε κάνει «έγκλημα» κατά τους ίδιους, θα μας έκαναν μήνυση και θα έπαιρναν αποζημίωση... σωστά;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
Refundnow
πριν από 4 εβδομάδες

Φαίνεσαι πολύ μπερδεμένος άνθρωπος, να προσέχεις και να έχεις μια όμορφη μέρα. ☀️👌

Αυτόματη μετάφραση:
Refundnow
πριν από 4 εβδομάδες

👋

Anonymized603
πριν από 4 εβδομάδες

Ας το ξεκαθαρίσουμε αυτό.

-Η επικοινωνία με τις πύλες πληρωμών, τους χειριστές πληρωμών, τα καζίνο και το αίτημα για επιστροφή χρημάτων λόγω λανθασμένου κωδικού MCC και νομιμοποίησης συναλλαγών ΔΕΝ είναι παράνομη. Μπορούν απλώς να δηλώσουν ότι πιστεύουν ότι κάποιος κάνει λάθος και να μην πληρώσουν τίποτα.

-Το να επικοινωνήσετε με τους ίδιους ηθοποιούς και να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων για επινοημένο λόγο, π.χ. ότι δεν έχετε λάβει τα χρήματα, μπορεί να αποτελεί απόπειρα απάτης.

-Η απειλή οποιουδήποτε ηθοποιού με βία, παρενόχληση κ.λπ. μπορεί να είναι παράνομη

-Το να κάνετε μια καταγγελία κάρτας στην τράπεζά σας και να μην είστε ειλικρινείς σχετικά με τη λήψη των χρημάτων για παιχνίδια καζίνο είναι απόπειρα απάτης, δηλαδή παράνομη

-Το να κάνετε καταγγελία κάρτας στην τράπεζά σας και να είστε ειλικρινείς ότι πήγε στο καζίνο δεν είναι παράνομο. Ωστόσο, η τράπεζα μπορεί να επιλέξει να δεσμεύσει τους λογαριασμούς σας (προσωρινά) ή να σας τερματίσει ως πελάτη εάν σας κρίνουν ότι είστε πελάτης υψηλού κινδύνου.

Το νήμα δεν χρειάζεται να κλείσει. Η βασική ερώτηση δεν είναι λάθος. Είναι μια γκρίζα ζώνη σχετικά με το πόσο νόμιμο ή όχι είναι το "ξέπλυμα συναλλαγών" και η χρήση λανθασμένων κωδικών MCC - δεν είναι απολύτως οι πολιτικές της Mastercard και της ViSA, αλλά νομικά είναι περισσότερο μια γκρίζα ζώνη. Αυτός είναι πιθανώς ο λόγος που κάποιοι επιλέγουν να ξεπληρώσουν και άλλοι όχι.

Εφόσον κάποιος εμμένει σε αυτό και τηρεί την αλήθεια, δεν μπορεί να καταδικαστεί για οποιοδήποτε έγκλημα. Από την άλλη, έχω επίσης προειδοποιήσει αρκετές φορές στο παρελθόν ότι είναι απόπειρα απάτης να λες ψέματα/αποκρύπτεις την αλήθεια από την τράπεζά σου εάν κάνεις παράπονο για την κάρτα. Ακόμα κι αν στείλετε email σε αυτές τις εταιρείες και πείτε ψέματα και π.χ. πείτε ότι δεν έχετε λάβει την κατάθεση στο καζίνο, ενδέχεται να πρόκειται για απάτη. Ωστόσο, δυσκολεύομαι πολύ να καταλάβω ότι θα πίστευαν ότι αξίζει να ακολουθηθεί μια δαπανηρή νομική διαδικασία εναντίον οποιουδήποτε ατόμου για τόσο μικρά ποσά.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

I totally agree, to be honest. There is a simpler way to avoid this. Don't play at Curacao or don't play at all, if you are not willing to take the winning or losing risk.

πριν από 4 εβδομάδες

I think you meant don't play at any unlicensed casino 🙂, which in general means no MGA, no Estonia or no Curacao or any other fake jurisdiction. Just because they say they have a license, doesn't mean it's a license. A license for what? Scamming people? Processing payments incorrectly?

This fraud is in any jurisdiction with fake international licenses. The fraud don't exist in, for example, the Swedish licensed casinos or the UK licensed casinos. Don't play at all if you are in a country that doesn't have a proper national license. We all know we're just giving away money to money launderers and tax avoiders by doing this. It's similar to buying drugs from criminals. It leads to violence, more crime etc etc.

I would say it's important to remember this in the long run.




πριν από 4 εβδομάδες

Digikey, Budapest. (digikeyboard.com) refunded and emailed me with this explanation: they dont seem to understand exactly what is happening.


file


Also feastingmen.com / amegagame.com refunded today.


So don't let yourselves be threatened. it is obvious that the Casinos are taking advantage of some companies here and it is they who are doing the wrong thing.

πριν από 4 εβδομάδες

I think it been mentioned before, a lot of the merchants, (except the obvious Estonian shell companies), are unaware of the issue. They are just getting used as much as we are getting used by dubious suspicious payment processors/Gateways/aquiring banks that is the culprit.

πριν από 4 εβδομάδες
πριν από 4 εβδομάδες

Sweden or no Sweden, easy to spoof your location or account here too.

But so many obvious accounts trying to threaten us, saying we will be sued etc etc

How would they sue us using a casino guru username, lol.

πριν από 4 εβδομάδες

I would advise every single person to leave the thread. All financial institutions are aware of this now and are actively saving copies of people’s posts for their own investigations.


Casino Guru need to close this thread down immediately

πριν από 4 εβδομάδες

lol, they will sue my casino.guru username

all financial instutitions, haha, like they would bother.

πριν από 4 εβδομάδες

I uploaded the documents but they were removed!!


I haven’t been paid anything to silence people. I was passing on the message I received which clearly shows that this thread is illegal.


some of you claim to not care but I promise you will if they contact you directly.

πριν από 4 εβδομάδες

How would they contact me directly?


πριν από 4 εβδομάδες

Basically admitting on here to gambling but then claiming to not receive goods is an illegal offence. They are saying that we are capitalising on both playing with the funds and then getting money back. Also by us getting other people involved it makes it more serious as it’s a fraudulent scheme.


this is what they are telling me. I perfectly understand people wanting to keep their posts on here but it’s not worth it for me to do so receiving the threat.



πριν από 4 εβδομάδες

who is telling you? Your Russian overlords?

πριν από 4 εβδομάδες

Sounds to me like this thread is working. Keep fighting!

Glamors12
πριν από 4 εβδομάδες

Σίγουρα το quickbit δεν έχει πληρώσει καθόλου; Δεν έχω διαβάσει κανέναν που έλαβε επιστροφή χρημάτων από αυτούς 😕

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

Γεια, υπάρχει περίπτωση να αποκαλύψετε αυτά τα καζίνο; Έχω μεγάλη υποψία ποια καζίνο…

αν έχουν δίκιο και πιστεύουν ότι διαπράττουμε έγκλημα γιατί φοβούνται και επικοινωνούν με τη συντήρηση για να αφαιρέσουν αυτό το νήμα;. Αυτή η αλυσίδα θα ήταν κέρδος στο λαχείο για αυτούς, ορίστε όλοι εμείς που έχουμε κάνει «έγκλημα» κατά τους ίδιους, θα μας έκαναν μήνυση και θα έπαιρναν αποζημίωση... σωστά;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

We don't want to post what casinos are involved yet, because we are waiting to find out if they want to open a discussion with us. So we give them a few more days to get in touch.

Jaro
πριν από 4 εβδομάδες

the casinos won't sue anybody for sure, it's just kinda tactic, so you stop emailing them

on the other hand, I guess a good half of guys here try in fact dispute funds for the services they received and spent, I tried as well.

asking for a refund in this case directly from providers/casinos won't get you into legal trouble but if you raise it to the bank/other instances on a constant basis - that could be a matter lol

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 εβδομάδες
carsix79
πριν από 4 εβδομάδες

Καταλαβαίνω ότι 2 καζίνο επικοινώνησαν αρχικά με το casinoguru για να αφαιρέσουν αυτό το νήμα; μετά από την οποία ο καζίνογκουρού θέλησε να συνομιλήσει μαζί τους και δεν επικοινωνούσαν πια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

Been following this thread for a while as I also noticed this on my bank statement and thought I'd recover some of my funds at least as I was getting fed up with it all.. I was also contacted yesterday by my bank directly after I disputed my transactions and have been told that they have noticed ''numerous clients disputing multiple transactions which were completed via 3d secure'' all claiming the same story behind their disputes and said that the matter is being investigated by the bank and my bank account is now part of the investigation WHICH IS NUTS!!! Has anyone else been contacted about this?!?! What is going to happen now??

palma
πριν από 4 εβδομάδες

Τι εξήγηση δώσατε/για ποιους λόγους ζητήσατε παράπονο κάρτας;



Αυτόματη μετάφραση:
palma
πριν από 4 εβδομάδες

Είναι αδύνατο να πούμε αν δεν μας πείτε τη βάση στην οποία υποβάλατε την καταγγελία. Τι έγραψες στην τράπεζα όταν έκανες την καταγγελία;

Αυτόματη μετάφραση:
1...89 90 91...114
Μετάβαση στη σελίδααπό 114 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα