πριν από 5 μήνες
Λόγω παραβίασης των κανόνων ξανά, αποκλείω τον λογαριασμό σας.
Due to breaching the rules again, I'm banning your account.
Λόγω παραβίασης των κανόνων ξανά, αποκλείω τον λογαριασμό σας.
Due to breaching the rules again, I'm banning your account.
Γεια, υπάρχει περίπτωση να αποκαλύψετε αυτά τα καζίνο; Έχω μεγάλη υποψία ποια καζίνο…
αν έχουν δίκιο και πιστεύουν ότι διαπράττουμε έγκλημα γιατί φοβούνται και επικοινωνούν με τη συντήρηση για να αφαιρέσουν αυτό το νήμα;. Αυτή η αλυσίδα θα ήταν κέρδος στο λαχείο για αυτούς, ορίστε όλοι εμείς που έχουμε κάνει «έγκλημα» κατά τους ίδιους, θα μας έκαναν μήνυση και θα έπαιρναν αποζημίωση... σωστά;
Hi, any chance you can reveal these casinos? I have a strong suspicion which casinos…
if they are right and they think we are committing a crime why are they afraid and even contact maintenance to remove this thread?. This chain would be a lottery win for them, here are all of us who have committed a "crime" according to them, they would sue us and get compensation... right?
Hei, onko sinulla mahdollisuuksia paljastaa näitä kasinoita? Minulla on vahva epäilys mitkä kasinot…
jos he ovat oikeassa ja heidän mielestään syyllistymme rikokseen miksi he pelkäävät ja ottavat jopa ylläpitoon yhteyttä tämän ketjun poistamiseksi?. Tämä ketjuhan olisi heille lottovoitto, täällä olemme kaikki me, jotka olemme syyllistyneet heidän mukaansa "rikokseen" he haastaisivat meidät oikeuteen ja saisivat korvauksia… vai?
Φαίνεσαι πολύ μπερδεμένος άνθρωπος, να προσέχεις και να έχεις μια όμορφη μέρα. ☀️👌
You seem like a very confused person, take care and have a nice day. ☀️👌
Du verkar vara en väldigt förvirrad person, ta hand om dig och ha en fin dag. ☀️👌
Ας το ξεκαθαρίσουμε αυτό.
-Η επικοινωνία με τις πύλες πληρωμών, τους χειριστές πληρωμών, τα καζίνο και το αίτημα για επιστροφή χρημάτων λόγω λανθασμένου κωδικού MCC και νομιμοποίησης συναλλαγών ΔΕΝ είναι παράνομη. Μπορούν απλώς να δηλώσουν ότι πιστεύουν ότι κάποιος κάνει λάθος και να μην πληρώσουν τίποτα.
-Το να επικοινωνήσετε με τους ίδιους ηθοποιούς και να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων για επινοημένο λόγο, π.χ. ότι δεν έχετε λάβει τα χρήματα, μπορεί να αποτελεί απόπειρα απάτης.
-Η απειλή οποιουδήποτε ηθοποιού με βία, παρενόχληση κ.λπ. μπορεί να είναι παράνομη
-Το να κάνετε μια καταγγελία κάρτας στην τράπεζά σας και να μην είστε ειλικρινείς σχετικά με τη λήψη των χρημάτων για παιχνίδια καζίνο είναι απόπειρα απάτης, δηλαδή παράνομη
-Το να κάνετε καταγγελία κάρτας στην τράπεζά σας και να είστε ειλικρινείς ότι πήγε στο καζίνο δεν είναι παράνομο. Ωστόσο, η τράπεζα μπορεί να επιλέξει να δεσμεύσει τους λογαριασμούς σας (προσωρινά) ή να σας τερματίσει ως πελάτη εάν σας κρίνουν ότι είστε πελάτης υψηλού κινδύνου.
Το νήμα δεν χρειάζεται να κλείσει. Η βασική ερώτηση δεν είναι λάθος. Είναι μια γκρίζα ζώνη σχετικά με το πόσο νόμιμο ή όχι είναι το "ξέπλυμα συναλλαγών" και η χρήση λανθασμένων κωδικών MCC - δεν είναι απολύτως οι πολιτικές της Mastercard και της ViSA, αλλά νομικά είναι περισσότερο μια γκρίζα ζώνη. Αυτός είναι πιθανώς ο λόγος που κάποιοι επιλέγουν να ξεπληρώσουν και άλλοι όχι.
Εφόσον κάποιος εμμένει σε αυτό και τηρεί την αλήθεια, δεν μπορεί να καταδικαστεί για οποιοδήποτε έγκλημα. Από την άλλη, έχω επίσης προειδοποιήσει αρκετές φορές στο παρελθόν ότι είναι απόπειρα απάτης να λες ψέματα/αποκρύπτεις την αλήθεια από την τράπεζά σου εάν κάνεις παράπονο για την κάρτα. Ακόμα κι αν στείλετε email σε αυτές τις εταιρείες και πείτε ψέματα και π.χ. πείτε ότι δεν έχετε λάβει την κατάθεση στο καζίνο, ενδέχεται να πρόκειται για απάτη. Ωστόσο, δυσκολεύομαι πολύ να καταλάβω ότι θα πίστευαν ότι αξίζει να ακολουθηθεί μια δαπανηρή νομική διαδικασία εναντίον οποιουδήποτε ατόμου για τόσο μικρά ποσά.
Let's get this straight.
-Contacting payment gateways, payment operators, casinos and asking for a refund due to an incorrect MCC code and transaction laundering is NOT illegal. They can simply just declare that they think one is wrong, and not pay anything back.
-To contact the same actors and request a refund due to an invented reason, e.g. that you have not received the money, may be an attempt at fraud.
-Threatening any actor with violence, harassment, etc. may be illegal
-Making a card complaint to your bank and not being honest about receiving the money for casino games is an attempt at fraud, i.e. illegal
-Making a card complaint to your bank and being honest that it went to the casino is not illegal. However, the bank can choose to freeze your accounts (temporarily) or terminate you as a customer if they judge you to be a high-risk customer.
The thread does not need to be closed down. The basic question is not wrong. It is a gray area regarding how legal or not it is with "transaction laundering" and the use of incorrect MCC codes - it is absolutely not Mastercard and ViSA's policies, but legally it is more of a gray area. This is probably why some choose to repay and others do not.
As long as one adheres to this, and adheres to the truth, one cannot be convicted of any crime. On the other hand, I have also warned several times in the past that it is an attempt at fraud to lie to/withhold the truth from your bank if you make a card complaint. Even if you email these companies and lie and e.g. says you haven't received the casino deposit, it could possibly be fraud. However, I find it very difficult to see that they would think it worth pursuing an expensive legal process against any individual for such small sums.
Låt oss klargöra detta.
-Att kontakta payment gateways, betalningsaktörer, casinon och be om återbetalning på grund av felaktig MCC kod och transaction laundering är INTE olagligt. De kan helt enkelt bara förklara att de tycker att en har fel, och inte betala tillbaka någonting.
-Att kontakta samma aktörer och begära återbetalning pga påhittad anledning, t.ex. att man inte mottagit pengarna, kan vara försök till bedrägeri.
-Att hota någon aktör med våld, trakasserier etc. kan vara olagligt
-Att göra en kortreklamation till sin bank och inte vara ärlig med att man mottagit pengarna till casinospel är försök till bedrägeri dvs olagligt
-Att göra en kortreklamation till sin bank och vara ärlig med att det gått till casino är inte olagligt. Däremot kan banken välja att frysa dina konton (tillfälligt) eller säga upp dig som kund om de bedömer dig vara en högriskkund.
Tråden behöver inte stängas ner. Den grundläggande frågeställningen är inte felaktig. Det är ett gråområde gällande hur lagligt eller ej det är med "transaction laundering" och användning av felaktiga MCC-koder -det är absolut not Mastercard och ViSAs policys, men rent legalt är det mer en gråzon. Det är antagligen därför vissa väljer att betala tillbaka och andra inte.
Så länge man håller sig till detta, och håller sig till sanningen, kan man inte bli dömd för något brott. Däremot har även jag flera gånger tidigare varnat för att det är försök till bedrägeri att ljuga för/undanhålla sanningen för sin bank om man gör en kortreklamation. Även om man mailar dessa företag och ljuger och t.ex. säger att man inte mottagit casinoinbetalningen, skulle det eventuellt kunna vara bedrägeri. Jag har dock väldigt svårt att se att de skulle tycka att det är värt att driva en kostsam rättslig process mot någon individ för dett för sådana låga summor det handlar om.
Συμφωνώ απόλυτα, για να είμαι ειλικρινής. Υπάρχει ένας απλούστερος τρόπος για να το αποφύγετε αυτό. Μην παίξετε στο Κουρασάο ή μην παίξετε καθόλου, εάν δεν είστε διατεθειμένοι να πάρετε το ρίσκο νίκης ή απώλειας.
I totally agree, to be honest. There is a simpler way to avoid this. Don't play at Curacao or don't play at all, if you are not willing to take the winning or losing risk.
Νομίζω ότι εννοούσες να μην παίζεις σε κανένα καζίνο χωρίς άδεια 🙂, που σε γενικές γραμμές σημαίνει ότι δεν υπάρχει MGA, καμία Εσθονία ή κανένα Κουρασάο ή οποιαδήποτε άλλη ψεύτικη δικαιοδοσία. Το ότι λένε ότι έχουν άδεια, δεν σημαίνει ότι είναι άδεια. Άδεια για τι; Εξαπάτηση ανθρώπων; Εσφαλμένη επεξεργασία πληρωμών;
Αυτή η απάτη βρίσκεται σε οποιαδήποτε δικαιοδοσία με πλαστές διεθνείς άδειες. Η απάτη δεν υπάρχει, για παράδειγμα, στα καζίνο με άδεια της Σουηδίας ή στα καζίνο με άδεια του Ηνωμένου Βασιλείου. Μην παίζετε καθόλου εάν βρίσκεστε σε χώρα που δεν έχει σωστή εθνική άδεια. Όλοι ξέρουμε ότι απλώς δίνουμε χρήματα σε ξέπλυμα χρήματος και φοροαποφυγές κάνοντας αυτό. Είναι παρόμοιο με την αγορά ναρκωτικών από εγκληματίες. Οδηγεί σε βία, περισσότερη εγκληματικότητα κ.λπ.
Θα έλεγα ότι είναι σημαντικό να το θυμόμαστε αυτό μακροπρόθεσμα.
I think you meant don't play at any unlicensed casino 🙂, which in general means no MGA, no Estonia or no Curacao or any other fake jurisdiction. Just because they say they have a license, doesn't mean it's a license. A license for what? Scamming people? Processing payments incorrectly?
This fraud is in any jurisdiction with fake international licenses. The fraud don't exist in, for example, the Swedish licensed casinos or the UK licensed casinos. Don't play at all if you are in a country that doesn't have a proper national license. We all know we're just giving away money to money launderers and tax avoiders by doing this. It's similar to buying drugs from criminals. It leads to violence, more crime etc etc.
I would say it's important to remember this in the long run.
Digikey, Βουδαπέστη. (digikeyboard.com) μου επέστρεψαν χρήματα και μου έστειλαν email με αυτήν την εξήγηση: δεν φαίνεται να καταλαβαίνουν ακριβώς τι συμβαίνει.
Επίσης, το feastingmen.com / amegagame.com επιστράφηκε σήμερα.
Μην αφήσετε λοιπόν τον εαυτό σας να απειληθεί. Είναι προφανές ότι τα καζίνο εκμεταλλεύονται κάποιες εταιρείες εδώ και είναι αυτές που κάνουν το λάθος.
Digikey, Budapest. (digikeyboard.com) refunded and emailed me with this explanation: they dont seem to understand exactly what is happening.
Also feastingmen.com / amegagame.com refunded today.
So don't let yourselves be threatened. it is obvious that the Casinos are taking advantage of some companies here and it is they who are doing the wrong thing.
Νομίζω ότι αναφέρθηκε προηγουμένως, πολλοί από τους εμπόρους, (εκτός από τις προφανείς εταιρείες εσθονικών οβίδων), δεν γνωρίζουν το θέμα. Απλώς συνηθίζονται όσο εμείς συνηθίζουμε από αμφίβολους ύποπτους επεξεργαστές πληρωμών/Gateways/εξαγοράζουσες τράπεζες που είναι ο ένοχος.
I think it been mentioned before, a lot of the merchants, (except the obvious Estonian shell companies), are unaware of the issue. They are just getting used as much as we are getting used by dubious suspicious payment processors/Gateways/aquiring banks that is the culprit.
Σουηδία ή όχι Σουηδία, είναι εύκολο να πλαστογραφήσετε την τοποθεσία ή τον λογαριασμό σας και εδώ.
Αλλά τόσοι προφανείς λογαριασμοί που προσπαθούν να μας απειλήσουν, λέγοντας ότι θα μας μηνύσουν κλπ κλπ
Πώς θα μας έκαναν μήνυση χρησιμοποιώντας ένα όνομα χρήστη γκουρού του καζίνο, lol.
Sweden or no Sweden, easy to spoof your location or account here too.
But so many obvious accounts trying to threaten us, saying we will be sued etc etc
How would they sue us using a casino guru username, lol.
Θα συμβούλευα κάθε άτομο να αφήσει το νήμα. Όλα τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα το γνωρίζουν τώρα και αποθηκεύουν ενεργά αντίγραφα των αναρτήσεων ανθρώπων για τις δικές τους έρευνες.
Οι γκουρού του καζίνο πρέπει να κλείσουν αυτό το νήμα αμέσως
I would advise every single person to leave the thread. All financial institutions are aware of this now and are actively saving copies of people’s posts for their own investigations.
Casino Guru need to close this thread down immediately
lol, θα μηνύσουν το όνομα χρήστη μου στο casino.guru
όλα τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, χαχα, όπως θα ενοχλούσαν.
lol, they will sue my casino.guru username
all financial instutitions, haha, like they would bother.
Ανέβασα τα έγγραφα αλλά αφαιρέθηκαν!!
Δεν έχω πληρώσει τίποτα για να φιμώσω τους ανθρώπους. Περνούσα το μήνυμα που έλαβα το οποίο δείχνει ξεκάθαρα ότι αυτό το thread είναι παράνομο.
μερικοί από εσάς ισχυρίζονται ότι δεν τους νοιάζει, αλλά σας υπόσχομαι ότι θα το κάνετε αν επικοινωνήσουν απευθείας μαζί σας.
I uploaded the documents but they were removed!!
I haven’t been paid anything to silence people. I was passing on the message I received which clearly shows that this thread is illegal.
some of you claim to not care but I promise you will if they contact you directly.
Βασικά η παραδοχή εδώ στον τζόγο αλλά στη συνέχεια ο ισχυρισμός ότι δεν λαμβάνεις αγαθά είναι παράνομο αδίκημα. Λένε ότι κεφαλαιοποιούμε και παίζοντας με τα κεφάλαια και μετά παίρνουμε χρήματα πίσω. Επίσης, με το να εμπλέκουμε άλλους ανθρώπους, το κάνει πιο σοβαρό καθώς είναι ένα δόλιο σχέδιο.
αυτό μου λένε. Καταλαβαίνω απόλυτα τους ανθρώπους που θέλουν να κρατήσουν τις αναρτήσεις τους εδώ, αλλά δεν αξίζει τον κόπο να το κάνω λαμβάνοντας την απειλή.
Basically admitting on here to gambling but then claiming to not receive goods is an illegal offence. They are saying that we are capitalising on both playing with the funds and then getting money back. Also by us getting other people involved it makes it more serious as it’s a fraudulent scheme.
this is what they are telling me. I perfectly understand people wanting to keep their posts on here but it’s not worth it for me to do so receiving the threat.
ποιος σου λεει Οι Ρώσοι άρχοντες σας;
who is telling you? Your Russian overlords?
Μου φαίνεται ότι αυτό το νήμα λειτουργεί. Συνεχίσω να αγωνίζομαι!
Sounds to me like this thread is working. Keep fighting!
Σίγουρα το quickbit δεν έχει πληρώσει καθόλου; Δεν έχω διαβάσει κανέναν που έλαβε επιστροφή χρημάτων από αυτούς 😕
Surely quickbit has not paid back at all? I haven't read anyone who got a refund from them anyway 😕
Fast quickbit har väl inte betalat tillbaka överhuvudtaget? Jag har inte läst någon som fått tillbaka från dom iaf 😕
Γεια, υπάρχει περίπτωση να αποκαλύψετε αυτά τα καζίνο; Έχω μεγάλη υποψία ποια καζίνο…
αν έχουν δίκιο και πιστεύουν ότι διαπράττουμε έγκλημα γιατί φοβούνται και επικοινωνούν με τη συντήρηση για να αφαιρέσουν αυτό το νήμα;. Αυτή η αλυσίδα θα ήταν κέρδος στο λαχείο για αυτούς, ορίστε όλοι εμείς που έχουμε κάνει «έγκλημα» κατά τους ίδιους, θα μας έκαναν μήνυση και θα έπαιρναν αποζημίωση... σωστά;
Hi, any chance you can reveal these casinos? I have a strong suspicion which casinos…
if they are right and they think we are committing a crime why are they afraid and even contact maintenance to remove this thread?. This chain would be a lottery win for them, here are all of us who have committed a "crime" according to them, they would sue us and get compensation... right?
Hei, onko sinulla mahdollisuuksia paljastaa näitä kasinoita? Minulla on vahva epäilys mitkä kasinot…
jos he ovat oikeassa ja heidän mielestään syyllistymme rikokseen miksi he pelkäävät ja ottavat jopa ylläpitoon yhteyttä tämän ketjun poistamiseksi?. Tämä ketjuhan olisi heille lottovoitto, täällä olemme kaikki me, jotka olemme syyllistyneet heidän mukaansa "rikokseen" he haastaisivat meidät oikeuteen ja saisivat korvauksia… vai?
Δεν θέλουμε να δημοσιεύσουμε ακόμα ποια καζίνο αφορούν, γιατί περιμένουμε να μάθουμε αν θέλουν να ανοίξουν μια συζήτηση μαζί μας. Τους δίνουμε λοιπόν λίγες μέρες ακόμα για να έρθουν σε επαφή.
We don't want to post what casinos are involved yet, because we are waiting to find out if they want to open a discussion with us. So we give them a few more days to get in touch.
τα καζίνο δεν θα μηνύσουν κανέναν σίγουρα, είναι απλώς μια τακτική, οπότε σταμάτα να τους στέλνεις email
Από την άλλη πλευρά, υποθέτω ότι τα μισά παιδιά εδώ προσπαθούν στην πραγματικότητα να αμφισβητήσουν τα κεφάλαια για τις υπηρεσίες που έλαβαν και ξόδεψαν, προσπάθησα και εγώ.
Το να ζητάτε επιστροφή χρημάτων σε αυτήν την περίπτωση απευθείας από παρόχους/καζίνο δεν θα σας φέρει σε νομικά προβλήματα, αλλά αν το υποβάλετε στην τράπεζα/άλλες περιπτώσεις σε συνεχή βάση - αυτό θα μπορούσε να είναι ένα θέμα lol
the casinos won't sue anybody for sure, it's just kinda tactic, so you stop emailing them
on the other hand, I guess a good half of guys here try in fact dispute funds for the services they received and spent, I tried as well.
asking for a refund in this case directly from providers/casinos won't get you into legal trouble but if you raise it to the bank/other instances on a constant basis - that could be a matter lol
Καταλαβαίνω ότι 2 καζίνο επικοινώνησαν αρχικά με το casinoguru για να αφαιρέσουν αυτό το νήμα; μετά από την οποία ο καζίνογκουρού θέλησε να συνομιλήσει μαζί τους και δεν επικοινωνούσαν πια.
I understand that 2 casinos first contacted casinoguru to remove this thread? after which the casinoguru wanted to have a conversation with them and they did not communicate anymore.
Ymmärsin niin, että 2 kasinoa otti ensin yhteyttä casinoguruun tämän viestiketjun poistamiseksi? jonka jälkeen casinoguru halusi käydä heidän kanssaan keskustelun ja he eivät komminikoi enään.
Παρακολούθησα αυτό το νήμα για λίγο, καθώς το παρατήρησα επίσης στο αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού μου λογαριασμού και σκέφτηκα ότι θα ανακτήσω μερικά από τα χρήματά μου τουλάχιστον καθώς είχα βαρεθεί με όλα αυτά. Επίσης, επικοινώνησα χθες με την τράπεζά μου αμέσως μετά αμφισβήτησαν τις συναλλαγές μου και τους είπαν ότι παρατήρησαν "πολλούς πελάτες που αμφισβητούν πολλαπλές συναλλαγές που ολοκληρώθηκαν μέσω 3d safe" όλοι ισχυρίζονται την ίδια ιστορία πίσω από τις διαφωνίες τους και είπαν ότι το θέμα διερευνάται από την τράπεζα και ο τραπεζικός μου λογαριασμός είναι τώρα μέρος της έρευνας ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΞΥΛΟ!!! Έχει έρθει σε επαφή με κανέναν άλλον για αυτό;;;! Τι θα γινει τωρα??
Been following this thread for a while as I also noticed this on my bank statement and thought I'd recover some of my funds at least as I was getting fed up with it all.. I was also contacted yesterday by my bank directly after I disputed my transactions and have been told that they have noticed ''numerous clients disputing multiple transactions which were completed via 3d secure'' all claiming the same story behind their disputes and said that the matter is being investigated by the bank and my bank account is now part of the investigation WHICH IS NUTS!!! Has anyone else been contacted about this?!?! What is going to happen now??
Τι εξήγηση δώσατε/για ποιους λόγους ζητήσατε παράπονο κάρτας;
What explanation did you give/on what grounds did you request a card complaint?
Vad gav du för förklaring/på vilka grunder begärde du kortreklamation?
Είναι αδύνατο να πούμε αν δεν μας πείτε τη βάση στην οποία υποβάλατε την καταγγελία. Τι έγραψες στην τράπεζα όταν έκανες την καταγγελία;
It is impossible to say if you do not tell us the basis on which you made the complaint. What did you write to the bank when you made the complaint?
Det är omöjligt att säga om du inte berättar vilken grund du gjorde reklamationen på. Vad skrev du till banken när du gjorde reklamationen?
Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε. Πάντα διεξάγεται έρευνα. Μια τέτοια έρευνα είναι απαραίτητη. Αυτές οι έρευνες είναι που οδηγούν τις αρχές και τις τράπεζες να αναλάβουν δράση. Μια έρευνα δεν σημαίνει ότι είστε ύποπτος. έχει να κάνει με την κατανόηση του τι συνέβη και πώς συνέβη.
Θυμηθείτε ότι υποφέρουμε από εθισμό στον τζόγο και αυτές οι εταιρείες τυχερών παιχνιδιών μας εκμεταλλεύονται εξαιτίας αυτού. Μας επιτρέπουν να καταθέσουμε χρήματα, αλλά όταν πρόκειται για αναλήψεις, καθυστερούν τη διαδικασία, επικαλούμενοι μικρές παραβιάσεις κανόνων. Απαιτούν μια σειρά από έγγραφα, όλα για να εκμεταλλευτούν τον εθισμό του πελάτη και να περιμένουν μέχρι να στοιχηματιστούν τα χρήματα, για να προσφέρουν στον πελάτη ένα μπόνους για να καταθέσει ακόμη περισσότερα χρήματα.
Αυτά τα καζίνο ισχυρίζονται ότι προσφέρουν μια υπηρεσία. Ωστόσο, μια υπηρεσία δεν είναι απλώς να αφήνεις τους πελάτες να σπαταλούν τα χρήματά τους σε έναν κουλοχέρη. Μια υπηρεσία από μια εταιρεία τυχερών παιχνιδιών θα πρέπει να περιλαμβάνει ασφαλείς πρακτικές τζόγου, ασφαλείς πληρωμές και ευθύνη απέναντι στην ευημερία του πελάτη, συμπεριλαμβανομένης της οικονομικής του κατάστασης.
Θεωρώ υπέροχο το γεγονός ότι οι τράπεζες προσέχουν επιτέλους. Προτρέπω όλους να τονίσουν αυτά τα θέματα.
You don't need to worry. An investigation is always conducted. Such an investigation is necessary. It is these investigations that lead authorities and banks to take action. An investigation does not mean that you are a suspect; it is about understanding what happened and how it happened.
Remember that we are suffering from gambling addiction, and these gambling companies exploit us because of it. They allow us to deposit money, but when it comes to withdrawals, they delay the process, citing minor rule violations. They demand an array of documents, all to exploit the customer's addiction and wait until the money is gambled away, only to then offer the customer a bonus to deposit even more money.
These casinos claim to offer a service. However, a service is not just letting customers waste their money on a slot machine. A service from a gambling company should include safe gambling practices, secure payments, and responsibility towards the customer's well-being, including their financial situation.
I find it wonderful that the banks are finally taking notice. I encourage everyone to highlight these issues.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.