πριν από 5 μήνες
info@colibrix.ioisτο email τους;
info@colibrix.iois their email?
info@colibrix.io är deras mail ?
0
info@colibrix.ioisτο email τους;
info@colibrix.iois their email?
info@colibrix.io är deras mail ?
Γράψτε ένα email στο Mydates και στο Cleverprix*Dota/cleverprix*csgo, ταυτόχρονα και στείλτε το στον ιδιοκτήτη με το όνομά του και βάλτε και τη διεύθυνση του σπιτιού του. Αυτό μπορεί να το ταρακουνήσει λίγο. Αξιζει μια προσπαθεια. Πείτε του ότι έχει 24 ώρες για να απαντήσει και αν δεν του το πει, θα στείλετε ξανά email, αλλά θα κάνετε CC στην αστυνομία της Σκωτίας και στις τοπικές ειδήσεις Edinburgh Live.
Write an email to Mydates and Cleverprix*Dota/cleverprix*csgo, at the same time and address it to the owner by his name and put his home address in as well. That might shake it up a bit. Worth a try. Tell him he has 24 hours to reply and if he doesn’t tell him you will email again but you will CC in police Scotland and local news Edinburgh Live.
Συγγνώμη δεν είμαι σίγουρος. Υπήρχε ένας πίνακας που έφτιαξε κάποιος με ονόματα και πιθανά στοιχεία επικοινωνίας, αλλά θα έπρεπε να ψάξετε σε αυτό το φόρουμ. Δεν είμαι σίγουρος πόσο πίσω θα είναι.
Sorry I’m not sure. There was a table that someone made with names and possible contact information but you would need to search this forum. Not sure how far back it will be.
Συγγνώμη, αλλά νομίζω ότι είσαι λίγο παραληρημένος. (δεν θέλω να είμαι προσβλητικός, συγγνώμη αν φαίνεται έτσι). Επομένως, εάν καταφέρετε να κερδίσετε, ΠΡΕΠΕΙ να σας πληρώσουν, αλλά αν χάσετε, από το OMG είναι απατεώνες και πηγαίνουν να πάρουν τα χρήματά σας πίσω μέσω αντιστροφών χρέωσης; Τι είδους λογική είναι αυτή;
Δεν θέλω να υπερασπιστώ τα καζίνο, γιατί ξέρω τι είναι, αλλά αυτό μου φαίνεται πολύ παράλογο. Κατάφερα να κερδίσω σε μερικές μάρκες με άδεια στο Κουρασάο και πλήρωσαν τα κέρδη μου. Κατάφερα να χάσω επίσης, αλλά να πάω και να ζητήσω αντιστροφές χρεώσεων επειδή δεν κέρδισα, είναι γελοίο.
Sorry, but I think you are a bit delusional. (don't want to be offensive, sorry if it seems that way). So if you manage to win, they SHOULD pay you, but if you lose, than OMG they are scammers and go get your money back trough chargebacks? What kind of logic is that?
Don't want to defend casinos, because I know what they are, but this seems very unreasonable, to me. I've managed to win at few Curacao licensed brands and they paid out my winnings. Managed to lose as well, but to go and request chargebacks because I didn't win, is ridiculous.
Συμφωνώ απόλυτα, για να είμαι ειλικρινής. Υπάρχει ένας απλούστερος τρόπος για να το αποφύγετε αυτό. Μην παίξετε στο Κουρασάο ή μην παίξετε καθόλου, εάν δεν είστε διατεθειμένοι να πάρετε το ρίσκο νίκης ή απώλειας.
I totally agree, to be honest. There is a simpler way to avoid this. Don't play at Curacao or don't play at all, if you are not willing to take the winning or losing risk.
Έχετε περάσει ποτέ από φόρουμ και έχετε δει πώς εκμεταλλεύονται άτομα με εθισμό στον τζόγο; Έχετε κερδίσει ποτέ 10.000 € από ένα καζίνο αφού έχασες αρχικά 13.000 €, μόνο για να λάβετε ένα μπόνους "υπεραξίας", να κερδίσετε πίσω τα χρήματά σας, αλλά στη συνέχεια να σας πουν ότι μπορείτε να κάνετε ανάληψη έως και 10 φορές το μπόνους σας; Σας έχουν κατασχεθεί ποτέ τα κέρδη σας επειδή πληκτρολογήσατε λάθος ψηφίο στον ταχυδρομικό σας κώδικα; Υποθέτω ότι δεν έχεις.
Σαφώς, πολλοί άλλοι και εγώ συμμεριζόμαστε την ίδια άποψη εδώ: προσπαθώντας να πάρουμε κάτι πίσω αν είναι δυνατόν. Εάν μπορείτε, γιατί όχι;
Μπορείτε να μπείτε και να παίξετε τον δικηγόρο του διαβόλου ό,τι θέλετε. Σέβομαι τη γνώμη σου. Αλλά μην με αναφέρετε. Δεν σου χρωστάω εξηγήσεις.
Υπάρχουν σίγουρα μερικά καλά καζίνο εκεί έξω που προσφέρουν υπεύθυνο gaming, σωστές πληρωμές και καλές υπηρεσίες.
Ωστόσο, τα καζίνο που υπερασπίζεστε συγκαλύπτουν πληρωμές, εμπλέκουν σκιώδεις επιχειρήσεις από τη Ρωσία, την Αφρική και άλλες περιοχές για να ανοίξουν εταιρείες απάτης και να επεξεργαστούν πληρωμές μέσω αυτών. Κατάσχουν τα κέρδη, αγνοούν τους ανθρώπους και προσπαθούν να τους ληστέψουν όσο το δυνατόν περισσότερο.
Have you ever gone through forums and seen how they take advantage of people with gambling addictions? Have you ever won €10,000 from a casino after initially losing €13,000, only to get a "goodwill" bonus, win back your money, but then be told you can only withdraw a maximum of 10x your bonus? Have you ever had your winnings confiscated because you accidentally entered a wrong digit in your postal code? I assume you haven’t.
Clearly, many others and I share the same view here: trying to get something back if possible. If you can, why not?
You can come in and play devil's advocate all you want. I respect your opinion. But don't quote me. I don't owe you an explanation.
There are definitely some good casinos out there that offer responsible gaming, proper payments, and good services.
However, the casinos you defend disguise payments, involve shady businesses from Russia, Africa, and other regions to open scam companies and process payments through them. They confiscate winnings, disregard people, and try to rob them as much as possible.
Καλημέρα σε όλους
Έχω αφαιρέσει όλες τις αναρτήσεις μου σε αυτό το φόρουμ και σας προτείνω να το κάνετε. Επικοινώνησα μαζί μου από μια εταιρεία της οποίας το όνομα εμφανίζεται συχνά σε αυτό το νήμα, η οποία διάβασε αυτό το νήμα και αυτό που κάνουμε είναι στην πραγματικότητα παράνομο και σκοπεύουν να διώξουν οποιονδήποτε συνεχίζει να δημοσιεύει δημόσια σχετικά με αυτές τις επιστροφές χρημάτων.
Θα έκλεινα αυτό το νήμα αν ήμουν το casino.guru καθώς βλάπτει περισσότερους ανθρώπους μακροπρόθεσμα. Ο επεξεργαστής πληρωμών δεν μπλέκει και μπορεί να μηνυθούμε όλοι για αυτό.
Morning all
i have removed all of my posts on this forum and suggest you all do to. I have been contacted by a company who’s name appears on this thread a lot who have been reading this thread and what we are doing is actually illegal and they intend on prosecuting anyone who continues to publicly post about these refunds.
I would get this thread closed down if I was casino.guru as it’s harming more people in the long run. The payment processor isn’t messing around and we can all be sued for this.
Ενδιαφέρων! Ειδικά εκείνο το μέρος όταν ισχυρίζονται ότι «οι χρήστες προσπαθούν να χειραγωγήσουν τις πληροφορίες συναλλαγών…».
Είμαι αυτός που χρησιμοποιεί λάθος MCC ή τι σημαίνουν;
Interesting! Specially that part when they claim that "users have been trying to manipulate transaction information…."
Am I the one using the wrong MCC or what do they mean?
Μην αφήνετε κανέναν απατεώνα να σας φιμώσει. Έχετε κάθε δικαίωμα να αμφισβητείτε τις μεθόδους τους και να πιστεύετε ότι αυτό που κάνουν είναι μια ολοκληρωτική απάτη. Είναι πολύ διασκεδαστικό που έχουν αναλάβει ρόλους αστυνομικού και κλέφτη. Είναι αυτοί που ενεργούν εγκληματικά, προσλαμβάνοντας τον Ιβάν από τη Ρωσία για να ανοίξει ένα κατάστημα και να πουλήσει «κονσόλες παιχνιδιών».
Don’t let any scammers silence you. You have every right to question their methods and to believe that what they’re doing is a total scam. It’s quite amusing that they’ve taken on the roles of both police and thief. They are the ones acting criminally, hiring Ivan from Russia to open a shop and sell "gaming consoles."
Για να είμαι ειλικρινής δεν είμαι σίγουρος. Δεν ήξερα ότι αυτό που κάναμε ήταν παράνομο, αλλά είναι 100%. Δεν επιτρέπεται να μιλήσω πια γι' αυτό, καθώς με έχουν αναφέρει στις αρχές και θα το κάνουν για οποιονδήποτε άλλον που επικοινωνήσει μαζί τους. Αυτό το νήμα χρειάζεται διαγραφή
To be honest I’m not sure. I wasn’t aware what we were doing was illegal but it 100% is. I am not allowed to speak about it anymore as they have reported me to the authorities and will do for anyone else who contacts them. This thread needs deleting
Ωστόσο, η Noda (Naudapay) δεν είναι απατεώνες. Είναι μια αξιόπιστη εταιρεία που ελέγχεται από την αρχή χρηματοοικονομικής συμπεριφοράς στο Ηνωμένο Βασίλειο
Noda (Naudapay) aren’t scammers though. They are a reputable company who are regulated by the Financial conduct authority in the Uk
το ίδιο συνέβη και με μένα. Όπως ανέφερα ήδη - από τραπεζικό λογαριασμό πάγωσε! Και έλαβα 2 νόμιμες επιστολές. ένα από πληρωμή και ένα από το καζίνο.
Τώρα η τράπεζα λέει ότι γίνεται έρευνα. και δεν μπορώ να φτάσω στα λεφτά μου.
Και αυτό συνέβη επειδή άκουσα αυτό το φόρουμ. ευχαριστώ πολύ. Είμαι σε πανικό αυτή τη στιγμή.
same happened with me. As I already mentioned - by bank account got frozen! And I received 2 legal letters; one from payment and one from casino .
Now bank is saying that investigation is being done. and I can't get to my money.
And this happened because I listened to this forum. thanks a lot. I am in panick right now.
Φαίνεται ότι όλοι το κάναμε αυτό σύμφωνα με αυτήν την εταιρεία. Παράξενος!
Seems like we all did that according to that company. Strange!
Για παράδειγμα, αμφισβήτησα τις χρεώσεις με την τράπεζά μου επειδή πιστεύω ότι αυτά τα καζίνο έχουν ενεργήσει λανθασμένα. Έχουν χειραγωγήσει τους εμπορικούς κώδικες. Υπήρξα 100% διαφανής και ειλικρινής με την τράπεζά μου. Αυτές οι εταιρείες απάτης δεν είναι οι κριτές εδώ. Δεν μπορούν να αποφασίσουν τι είναι νόμιμο ή όχι. Ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι αγόρασα αγαθά. Είμαι απόλυτα ειλικρινής με την τράπεζά μου.
Και αν, τυχαία, αυτό κριθεί παράνομο, υπάρχουν τα κατάλληλα θεσμικά όργανα για να λάβουν αυτήν την απόφαση.
Τι θα σου κάνουν μήνυση; Για λήψη παραπλανητικών πληροφοριών; Δεν είχατε ποτέ την ευκαιρία να συμφωνήσετε ότι οι συναλλαγές σας θα χαρακτηρίζονται ως αγορές ρούχων ή πληρωμές βιβλίων;
Χαχαχαχα, αν εσείς οι απατεώνες το διαβάζετε αυτό, ένα πράγμα: ΓΑΜΑ ΣΑΣ.
For example, I've disputed charges with my bank because I believe these casinos have acted wrongly. They have manipulated merchant codes. I have been 100% transparent and honest with my bank. These scam companies are not the judges here. They don't get to decide what is legal or not. I have never claimed to have purchased goods; I have been entirely truthful with my bank.
And if, by some chance, this is deemed illegal, there are proper institutions to make that determination.
What are they going to sue you for? For receiving misleading information? For never having the chance to agree that your transactions would be labeled as clothing purchases or book payments?
Hahahahaha, if you scammers are reading this, one thing: FUCK YOU.
Το πρόβλημα με όλα αυτά είναι ότι οι συναλλαγές δεν θα γίνονταν ποτέ αποδεκτές από την τράπεζα, εάν τα καζίνο χρησιμοποιούσαν το σωστό MCC.
Είμαι σίγουρος ότι τα περισσότερα άτομα σε αυτό το νήμα έχουν προβλήματα τζόγου και κάνουν ό,τι μπορούν για να προστατέψουν τον εαυτό τους. Τουλάχιστον δεν ζήτησα αντιστροφές χρέωσης επειδή έχασα τα χρήματα, το κάνω επειδή αν ακολουθούσαν τους κανόνες δεν θα μπορούσα να παίξω εκεί αρχικά.
The problem with all this is that the transactions would never be accepted by the bank, if the casinos used the right MCC.
Im pretty sure most of the people in this thread have gambling problems, and do what they can to protect themselves. Atleast I didn’t request chargebacks because I lost the money, I do it because if they followed the rules I wouldn’t be able to play there to begin with.
Μόλις! Στη συνέχεια, συμφωνώ ότι παίξατε και λάβατε τα κέρδη σας, αλλά εξακολουθείτε να έχετε αντίστροφη χρέωση! Τότε είναι βρώμικο κατευθείαν.
Just! Then I agree that you have played and received your winnings but still chargeback! Then it's dirty right through.
Precis! Sen håller jag med om att har man spelat och fått sin vinst men ändå gör chargeback! Då är det smutsigt rakt igenom.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.