πριν από 5 μήνες
Ναι, αλλά τι είπες στην τράπεζα; Είπες ότι έπαιξες ή αγόρασες πράγματα
Yes, but what did you tell the bank? Did you say you played or bought stuff
Ja men vad sa du till banken. Sa du att du spelat eller att du köpt grejer
0
Ναι, αλλά τι είπες στην τράπεζα; Είπες ότι έπαιξες ή αγόρασες πράγματα
Yes, but what did you tell the bank? Did you say you played or bought stuff
Ja men vad sa du till banken. Sa du att du spelat eller att du köpt grejer
Ωστόσο, η Noda (Naudapay) δεν είναι απατεώνες. Είναι μια αξιόπιστη εταιρεία που ελέγχεται από την αρχή χρηματοοικονομικής συμπεριφοράς στο Ηνωμένο Βασίλειο
Noda (Naudapay) aren’t scammers though. They are a reputable company who are regulated by the Financial conduct authority in the Uk
Α, ΕΝΤΑΞΕΙ. Καταλαβαίνω, αλλά οι περισσότεροι από τους "έμπορους" που συζητάμε εδώ είναι απατεώνες
Ah okay. I understand, but most of the "traders" we discuss here are scammers
ah Okej. Jag förstår men dom flesta "handlare" vi diskuterar här är scammers
Digikey, Βουδαπέστη. (digikeyboard.com) μου επέστρεψαν χρήματα και μου έστειλαν email με αυτήν την εξήγηση: δεν φαίνεται να καταλαβαίνουν ακριβώς τι συμβαίνει.
Επίσης, το feastingmen.com / amegagame.com επιστράφηκε σήμερα.
Μην αφήσετε λοιπόν τον εαυτό σας να απειληθεί. Είναι προφανές ότι τα καζίνο εκμεταλλεύονται κάποιες εταιρείες εδώ και είναι αυτές που κάνουν το λάθος.
Digikey, Budapest. (digikeyboard.com) refunded and emailed me with this explanation: they dont seem to understand exactly what is happening.
Also feastingmen.com / amegagame.com refunded today.
So don't let yourselves be threatened. it is obvious that the Casinos are taking advantage of some companies here and it is they who are doing the wrong thing.
Ήσουν ειλικρινής με την τράπεζα όταν έκανες τις καταγγελίες σου;
Were you honest with the bank when you made your complaints?
Var du ärlig med banken när du gjorde dina reklamationer?
Θα περιέγραφα τον εαυτό μου επίσης ως εθισμένο στον τζόγο. Σε κάποια μορφή. Αλλά έχω καταφέρει να κερδίσω και έχω καταφέρει να αποσυρθώ και να απολαύσω τα κέρδη μου. Επίσης κατάφερα να κλείσω εύκολα τον λογαριασμό μου όταν έπαιζα στα καζίνο του Κουρασάο. Επίσης! Έχω ψάξει για βοήθεια στην κοινότητά μου και ειδικούς σε θέματα εθισμού στον τζόγο. Και θα πρότεινα ανεπιφύλακτα να κάνετε το ίδιο για όλους σε αυτό το φόρουμ, όχι απλώς να προσπαθήσετε να ζητήσετε χρήματα πίσω, επειδή δεν κερδίσατε.
Εγώ και μόνο εγώ αποφασίσαμε να κάνουμε κατάθεση και να παίξουμε.
I would describe myself also as a gambling addict. In some form. But I have managed to win and I have managed to withdraw and enjoy my winnings. Also I have managed to easily close my account when playing at Curacao casinos. Also! I have been reaching for help in my community and gambling addictions specialists. And I would strongly suggest doing the same for everyone in this forum, not just trying to request money back, because you didn't win.
I and only I decided to deposit and play.
Όλες οι εταιρείες που δεν είναι μέρος αυτής της απάτης! Είναι όλες οι εταιρείες που πληρώνουν πίσω και έχουν εξαπατηθεί από το καζίνο; Όσοι δεν πληρώνουν είναι αυτοί που εντάσσονται στο σχέδιο. Αν δεν υπήρχαν λάθη, ΚΑΝΕΝΑΣ δεν θα το είχε επιστρέψει
All companies that are not part of this scam! Are all the companies that pay back and have been cheated by the casino them too. Those who do not pay are those who are part of the scheme. If there were no mistakes, NOBODY would have paid back
Alla bolag som inte är med på denna scam! Är alla dom bolagen som betalar tillbaka och har blivit lurade av casinot dom också. Dom som inte betalar är dom som är med på upplägget. Hade det inte varit några fel så hade INGEN betalt tillbaka
Είσαι ηλίθιος ή δεν ξέρεις να διαβάζεις; Οι άνθρωποι δεν κάνουν αντιστροφές χρέωσης επειδή δεν κέρδισαν.
Are you stupid or can’t you read? People don’t do chargebacks because they didn’t win.
Δεν απαντά σε τέτοια μηνύματα. Απλώς επαναλαμβάνει το ίδιο πράγμα. Και προσθέτει "μόνο επειδή άκουσα αυτό το φόρουμ" είναι τόσο ευγενικός που μας προειδοποιεί ξεκάθαρα ότι δεν πρέπει να ακούτε και δεν πρέπει να κάνετε.. ότι η τράπεζα παγώνει έναν λογαριασμό δεν είναι όλος ο κόσμος, έχουν νομικές απαιτήσεις για να το κάνουν . Αλλά αν είστε ειλικρινείς, δεν υπάρχει τίποτα να ανησυχείτε. Για παράδειγμα, έχω κάνει παράπονα και είμαι απόλυτα ειλικρινής. Τι να ανησυχώ; Έχω γράψει ότι αν γιατί πιστεύω ότι οι αγορές δεν πρέπει να ισχύουν.. η τράπεζα πιστεύει το αντίθετο, η ζωή απλά συνεχίζεται.
Αν, από την άλλη, είχα πει ότι αγόρασα πράγματα που δεν έλαβα και μετά αποδειχτεί ότι έπαιξα στον τζόγο τα χρήματα, τότε είναι κάτι εντελώς διαφορετικό
He does not respond to such messages. He just keeps repeating the same thing. And adds "only because I listened to this forum" he is so kind who clearly warns us that you should not listen and you should not do.. that the bank freezes an account is not the whole world, they have legal requirements to do it. But if you have been honest, there is nothing to worry about. For example, I have made complaints and been completely honest. What should I worry about? I have written that if why I believe the purchases should not be valid.. the bank believes otherwise, life simply goes on.
If, on the other hand, I had said that I bought stuff I didn't receive and then it turns out that I gambled away the money, then it's something completely different
Han svarar inte på sånna medelande. Han fortsätter bara att repetera samma sak. Och lägger till "bara för jag lyssnade på detta forum" han är så snäll som tydligt varnar oss att man ska inte lyssna och man ska inte göra.. att banken fryser ett konto är inte hela världen, dom har lagkrav på att göra det.. Men har man varit ärlig så finns inget att oroa sig för. Jag har tex gjort reklamationer varit helt ärlig. Vad ska jag oroa mig för? Jag har skrivit att om varför jag anser att köpen inte borde vara giltliga.. anser banken något annat så går livet vidare helt enkelt.
hade jag däremot sagt att jag köpt prylar jag inte har fått och det sen visar sig att jag spelat upp pengarna då är det något helt annat
Δεν χρειάζεται να με φωνάζεις... lol
Εάν κερδίζατε, όπως έχω κάνει λίγες φορές, δεν θα ζητούσατε επιστροφή χρεώσεων, δεν χρειάζεται να λέτε ψέματα στον εαυτό σας και στους άλλους.
Πιστέψτε με έχω χάσει και εγώ. Αλλά μόλις βρίσκετε μερικές βρόχους-τρύπες, που διαβάζοντας αυτό το φόρουμ φαίνεται ότι θα μπορούσαν ούτως ή άλλως να έχουν μπούμερανγκ.
Φεύγω και από αυτό το φόρουμ. Αντίο. Λίγο έως τοξικό.
No need to call me names....lol
If you would win, like I've have done few times, you wouldn't request charge-backs, no need to lie to yourself and others.
Trust me I have lost as well. But you are just finding some loop-holes, that by reading this forum looks like could backfire anyways.
I'm leaving this forum as well. Bye. Bit to toxic.
Τι εταιρεία μπορεί να είναι αυτή; Μοιραστείτε το μήνυμά τους εδώ. Επειδή ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι κάναμε λάθος εμείς οι καταναλωτές; Έχουμε στείλει μήνυμα ότι
ένα. Η πληρωμή πήγε στο καζίνο
σι. Χρησιμοποιήθηκε λάθος κωδικός εμπόρου στην πληρωμή και παρέκαμψε τον περιορισμό τζόγου που είχε οριστεί στην κάρτα μου, γι' αυτό η πληρωμή ήταν επιτυχής.
ντο. Οι πληρωμές έχουν πάει σε εταιρεία από την οποία δεν έλαβα ποτέ υπηρεσία.
λοιπόν ποιο είναι το πρόβλημα/έγκλημα εδώ τώρα; 😅
Δεν φοβάμαι, θα ήθελα πολύ να δω αυτούς τους κακοποιούς στο δικαστήριο. Είμαι έτοιμος.
What company could this be? Share their message here. Because I honestly don't understand what we consumers have done wrong? We have sent a message that
a. The payment went to the casino
b. The wrong merchant code was used in the payment and it bypassed the gambling restriction set on my card, which is why the payment was successful.
c. The payments have gone to a company from which I never received service.
so what is the problem/crime here now? 😅
I'm not scared, I'd love to see these thugs in court. I'm ready.
Mikä yritys tämä mahtaa olla? Jaa heidän viestinsä tänne. Koska rehellisesti en ymmärrä mitä me kuluttajat olemme tehneet väärin? Olemme lähettäneet viestiä että
a. Maksu meni kasinolle
b. Maksussa käytettiin väärää kauppiaskoodia ja se ohitti kortilleni asetetun uhkapelieston minkä takia maksu onnistui.
c. Maksut ovat menneet yritykselle jolta en koskaan kuitenkaan saanut palvelua.
joten mikä tässä on nyt ongelma/ rikos? 😅
minua ei pelota, mielellään tapaisin nämä roistot oikeudessa. Olen valmis.
Ναι διάολε τι κατέρρευσαν οι άνθρωποι αφού ο Fr(N)audapay έκανε ισχυρισμούς για ψευδείς πληροφορίες μεταφοράς.
Σίγουρα αυτοί είναι που χρησιμοποιούν μη εξουσιοδοτημένα κεφάλαια και εταιρείες κέλυφος για να μπορούν να κάνουν αυτές τις καταθέσεις σε καζίνο;
Yes damn what people got down after Fr(N)audapay made allegations of false transfer information.
Surely these are the ones who use unauthorized funds and shell companies to be able to make these deposits to casinos?
Ja jävlar vad folk sket ner sig efter att Fr(N)audapay kom med anklagelser om falsk överföringsinformation.
Det är väl dessa som använder sig av otillåtna medel och skalbolag för att kunna genomföra dessa insättningar till casinon?
Είναι απλώς τακτική τρομοκράτησης. Αντίθετα, είναι καθήκον κάποιου ως πολίτη σε οποιαδήποτε δημοκρατική χώρα να αναφέρει τέτοια πράγματα. Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για μια μορφή ξεπλύματος χρήματος. Αυτές οι εταιρείες καταγράφουν τις συναλλαγές ως «αγορές». Είναι αυτοί που εξαπατούν την τράπεζα, τη Mastercard, τους εθνικούς νόμους και τις φορολογικές αρχές.
It’s just scare tactics. On the contrary, it's one's duty as a citizen in any democratic country to report such things. The truth is, it's a form of money laundering. These companies record the transactions as "purchases." They are the ones deceiving the bank, Mastercard, national laws, and the tax authorities.
Όπως έχω ήδη πει, δεν καταλαβαίνετε καν το πρόβλημα. 👋
As I’ve already said, you dont even understand the problem. 👋
Δεν καταλαβαίνω πώς μπορείς να φοβάσαι τόσο. Και τότε οι περισσότεροι από αυτούς είχαν επαφή μόνο με αυτές τις εταιρείες απάτης.. Έχω εμπλακεί ακόμη και σε τράπεζες, και θα εμπλακώ και αρχές.. ΔΕΝ έχω κάνει τίποτα κακό. Το ξέρω και είμαι 100% σίγουρος. Έχω αποθηκεύσει ακόμη και όλες τις επικοινωνίες με αυτές τις εταιρείες κελύφους και τις έχω στείλει στην τράπεζα
I don't understand how you can be so scared. And then most of them have only had contact with these scam companies.. I have even involved banks, and will involve authorities too.. I have NOT done anything wrong. I know it and am 100% sure of it. I have even saved all communications with these shell companies and sent them to the bank
Fattar inte hur man kan bli så rädd. Och då har ändå dom flesta bara haft kontakt med dessa scambolag.. jag har t.o.m. blandat in bank,och ska blanda in myndigheter också.. Jag har INTE gjort något fel. Jag vet det och är 100% säker på det. Jag har t.o.m. sparat all kommunikation med dessa skalbolag och skickat till banken
Ω, πόσες αναρτήσεις διαγράφετε σε αυτό το νήμα τώρα, όλα επειδή ο Nueda απείλησε 1 άτομο; 🤔
Τρομακτική προπαγάνδα. Ηρέμησε.
Oh, how many posts are you deleting in this thread now, all because Nueda has threatened 1 person? 🤔
Scare propaganda. Calm down.
Oj vad mkt inlägg som ni tar bort i denna tråden nu, allt för att Nueda har hotat 1 person? 🤔
Skrämselpropaganda. Lugna er.
Χαχα😅 αντί να διαβάσουν ένα νήμα 99 σελίδων στο casinoguru, θα μπορούσαν να διαβάσουν το email τους και να το πάρουν λίγο πιο σοβαρά. Οι απειλές τους είναι γελοίες, όχι δικαιολογημένες πόσο μάλλον νόμιμες.
Haha😅 instead of reading a 99-page long thread on casinoguru, they could read their email and take it a little more seriously. Their threats are ridiculous, not justified let alone legal.
Haha😅 sen sijaan että he lukisivat 99 sivua pitkää lankaa casinogurussa voisivat lukea sähköpostiaan ja ottaa asiaa vähän vakavemmin. Heidän uhkailut ovat naurettavia, eivätkä perusteltuja saatika lain mukaisia.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.