ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 87)

πριν από 9 μήνες από kirekin
|
125858 προβολές 2315 απαντήσεις |
|
1...86 87 88...116
Προσθήκη ανάρτησης
Bollee
πριν από 1 μήνα

Μόλις! Στη συνέχεια, συμφωνώ ότι παίξατε και λάβατε τα κέρδη σας, αλλά εξακολουθείτε να έχετε αντίστροφη χρέωση! Τότε είναι βρώμικο κατευθείαν.

Αυτόματη μετάφραση:
RuneAn
πριν από 1 μήνα

Ναι, αλλά τι είπες στην τράπεζα; Είπες ότι έπαιξες ή αγόρασες πράγματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Noda (Naudapay) aren’t scammers though. They are a reputable company who are regulated by the Financial conduct authority in the Uk

πριν από 1 μήνα

Α, ΕΝΤΑΞΕΙ. Καταλαβαίνω, αλλά οι περισσότεροι από τους "έμπορους" που συζητάμε εδώ είναι απατεώνες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Digikey, Budapest. (digikeyboard.com) refunded and emailed me with this explanation: they dont seem to understand exactly what is happening.


file


Also feastingmen.com / amegagame.com refunded today.


So don't let yourselves be threatened. it is obvious that the Casinos are taking advantage of some companies here and it is they who are doing the wrong thing.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
RuneAn
πριν από 1 μήνα

Ήσουν ειλικρινής με την τράπεζα όταν έκανες τις καταγγελίες σου;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I would describe myself also as a gambling addict. In some form. But I have managed to win and I have managed to withdraw and enjoy my winnings. Also I have managed to easily close my account when playing at Curacao casinos. Also! I have been reaching for help in my community and gambling addictions specialists. And I would strongly suggest doing the same for everyone in this forum, not just trying to request money back, because you didn't win.


I and only I decided to deposit and play.

Lucid_1337
πριν από 1 μήνα

Όλες οι εταιρείες που δεν είναι μέρος αυτής της απάτης! Είναι όλες οι εταιρείες που πληρώνουν πίσω και έχουν εξαπατηθεί από το καζίνο; Όσοι δεν πληρώνουν είναι αυτοί που εντάσσονται στο σχέδιο. Αν δεν υπήρχαν λάθη, ΚΑΝΕΝΑΣ δεν θα το είχε επιστρέψει

Αυτόματη μετάφραση:
Anderssson
πριν από 1 μήνα

Are you stupid or can’t you read? People don’t do chargebacks because they didn’t win.

πριν από 1 μήνα

Ήσουν ειλικρινής με την τράπεζα όταν έκανες τις καταγγελίες σου;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Δεν απαντά σε τέτοια μηνύματα. Απλώς επαναλαμβάνει το ίδιο πράγμα. Και προσθέτει "μόνο επειδή άκουσα αυτό το φόρουμ" είναι τόσο ευγενικός που μας προειδοποιεί ξεκάθαρα ότι δεν πρέπει να ακούτε και δεν πρέπει να κάνετε.. ότι η τράπεζα παγώνει έναν λογαριασμό δεν είναι όλος ο κόσμος, έχουν νομικές απαιτήσεις για να το κάνουν . Αλλά αν είστε ειλικρινείς, δεν υπάρχει τίποτα να ανησυχείτε. Για παράδειγμα, έχω κάνει παράπονα και είμαι απόλυτα ειλικρινής. Τι να ανησυχώ; Έχω γράψει ότι αν γιατί πιστεύω ότι οι αγορές δεν πρέπει να ισχύουν.. η τράπεζα πιστεύει το αντίθετο, η ζωή απλά συνεχίζεται.


Αν, από την άλλη, είχα πει ότι αγόρασα πράγματα που δεν έλαβα και μετά αποδειχτεί ότι έπαιξα στον τζόγο τα χρήματα, τότε είναι κάτι εντελώς διαφορετικό

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Gez80 Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
Δημοσίευση από efsfasfasfsfs Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: per player's request
Bollee
πριν από 1 μήνα

No need to call me names....lol


If you would win, like I've have done few times, you wouldn't request charge-backs, no need to lie to yourself and others.


Trust me I have lost as well. But you are just finding some loop-holes, that by reading this forum looks like could backfire anyways.


I'm leaving this forum as well. Bye. Bit to toxic.

Anonymized603
πριν από 1 μήνα

Τι εταιρεία μπορεί να είναι αυτή; Μοιραστείτε το μήνυμά τους εδώ. Επειδή ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι κάναμε λάθος εμείς οι καταναλωτές; Έχουμε στείλει μήνυμα ότι

ένα. Η πληρωμή πήγε στο καζίνο

σι. Χρησιμοποιήθηκε λάθος κωδικός εμπόρου στην πληρωμή και παρέκαμψε τον περιορισμό τζόγου που είχε οριστεί στην κάρτα μου, γι' αυτό η πληρωμή ήταν επιτυχής.

ντο. Οι πληρωμές έχουν πάει σε εταιρεία από την οποία δεν έλαβα ποτέ υπηρεσία.


λοιπόν ποιο είναι το πρόβλημα/έγκλημα εδώ τώρα; 😅

Δεν φοβάμαι, θα ήθελα πολύ να δω αυτούς τους κακοποιούς στο δικαστήριο. Είμαι έτοιμος.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Ναι διάολε τι κατέρρευσαν οι άνθρωποι αφού ο Fr(N)audapay έκανε ισχυρισμούς για ψευδείς πληροφορίες μεταφοράς.

Σίγουρα αυτοί είναι που χρησιμοποιούν μη εξουσιοδοτημένα κεφάλαια και εταιρείες κέλυφος για να μπορούν να κάνουν αυτές τις καταθέσεις σε καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized609
πριν από 1 μήνα

It’s just scare tactics. On the contrary, it's one's duty as a citizen in any democratic country to report such things. The truth is, it's a form of money laundering. These companies record the transactions as "purchases." They are the ones deceiving the bank, Mastercard, national laws, and the tax authorities.

Anderssson
πριν από 1 μήνα

As I’ve already said, you dont even understand the problem. 👋

k98m9c54x5
πριν από 1 μήνα

Δεν καταλαβαίνω πώς μπορείς να φοβάσαι τόσο. Και τότε οι περισσότεροι από αυτούς είχαν επαφή μόνο με αυτές τις εταιρείες απάτης.. Έχω εμπλακεί ακόμη και σε τράπεζες, και θα εμπλακώ και αρχές.. ΔΕΝ έχω κάνει τίποτα κακό. Το ξέρω και είμαι 100% σίγουρος. Έχω αποθηκεύσει ακόμη και όλες τις επικοινωνίες με αυτές τις εταιρείες κελύφους και τις έχω στείλει στην τράπεζα

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I don’t understand what is illegal in what we do? Maybe casino started loose to much money?…

Anonymized609
πριν από 1 μήνα

Yes it was very quick a bit <——->🤣🤣

πριν από 1 μήνα

Ω, πόσες αναρτήσεις διαγράφετε σε αυτό το νήμα τώρα, όλα επειδή ο Nueda απείλησε 1 άτομο; 🤔


Τρομακτική προπαγάνδα. Ηρέμησε.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
1...86 87 88...116
Μετάβαση στη σελίδααπό 116 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα