Στη συνέχεια, διευκρινίστε το πρώτα με την τράπεζά σας ή μόνο με τον πάροχο προτού παρουσιάσετε την απάντηση στον πάροχο σε μια ασημένια πιατέλα. Η απάντηση του παρόχου είναι να παραμείνει σιωπηλός εάν 50 email με το ίδιο αίτημα φτάσουν στον πάροχο ταυτόχρονα.
Εάν η τράπεζα δεν έχει άλλη λύση/λόγο για να ξεκινήσει την αντιστροφή χρέωσης, θα απορρίψει την αντιστροφή χρέωσης λόγω έλλειψης αποδεικτικών στοιχείων, οπότε το μήνυμα που αποστέλλεται είναι άσχετο. Η τράπεζα λειτουργεί σύμφωνα με τους κανόνες που ορίζει η Mastercard. Το πρόβλημα με την αντιστροφή χρέωσης είναι η επαλήθευση 3DS, η οποία μεταθέτει την ευθύνη στην τράπεζα. Εάν μια συναλλαγή δεν έχει επαληθευτεί 3DS, ο πάροχος είναι υπεύθυνος. Αυτό σημαίνει: επαλήθευση 3DS = κακή σχεδίαση. Η μέθοδος του παρόχου είναι τόσο ασφαλής όσο μια μεταφορά SEPA, αφού πληρώσετε, δεν θα λάβετε τα χρήματα πίσω τόσο γρήγορα.
Θα μπορούσατε επίσης να πείτε ότι εάν θέλετε να ξεπλύνετε χρήματα, πρέπει απλώς να εργαστείτε με Mastercard ή VISA. Έχετε την εντύπωση ότι οι κανόνες για την αντιστροφή χρέωσης υπερισχύουν της ισχύουσας νομοθεσίας.
Then first clarify it with your bank or the provider alone before you present the answer to the provider on a silver platter. The provider's response is to remain silent if 50 emails with the same request reach the provider at the same time.
If the bank has no other solution/reason to initiate the chargeback, it will reject the chargeback for lack of evidence, in which case a message sent is irrelevant. The bank works according to the rules specified by Mastercard. The problem with the chargeback is the 3DS verification, which shifts the liability to the bank. If a transaction is not 3DS verified, the provider is liable. This means: 3DS verification = a bad hand drawn. The provider's method is as safe as a SEPA transfer, once you have paid, you won't get the money back so quickly.
You could also say that if you want to launder money, you just have to work with Mastercard or VISA. You get the impression that the rules for a chargeback take precedence over the applicable law.
Dann kläre es erstmal mit Deiner Bank bzw. dem Anbieter alleine bevor Du hier dem Anbieter die Antwort auf dem Silbertablett präsentierst. Die Antwort des Anbieters lautet dann schweigen, wenn zeitgleich 50 E-Mails mit dem gleichen Anliegen den Anbieter erreichen.
Wenn die Bank keine andere Lösung / Grund parat hat die Rückbuchung einzuleiten, lehnt sie den Chargeback ab aus Mangel an beweisen, da ist eine verschickte Nachricht irrelevant. Die Bank arbeitet nach den vorgegebenen Regeln von Mastercard. Das Problem bei der Rückbuchung ist die 3DS-Verifizierung, dies legt die Haftung auf die Bank um. Ist eine Transaktion nicht 3DS verifiziert haftet der Anbieter. Bedeutet: 3DS Verifizierung = Arschkarte gezogen. Die Methode der Anbieter ist sowas von Safe wie eine SEPA-Überweisung, einmal bezahlt bekommst Du das Geld so schnell nicht wieder.
Man kann auch sagen, wenn man Geld waschen möchte, muss man nur mit Mastercard oder VISA zuammen arbeiten. Man hat den Eindruck, dass die Regeln für einen Chargeback über den geltenden Gesetz stehen.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: