ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 167)

πριν από 11 μήνες από kirekin
|
330851 προβολές 3769 απαντήσεις |
|
1...166 167 168...249
Προσθήκη ανάρτησης
BigDavo
πριν από 2 μήνες

Παρατηρείτε κάτι; Μόλις είπατε στον εαυτό σας τον λόγο για τον οποίο δεν λάβατε επιστροφή χρημάτων ή απάντηση!

Αυτόματη μετάφραση:
Katze1337
πριν από 2 μήνες

There’s no harm in asking about another persons experience. You’re more than welcome to gatekeep emails and your "process", but if you haven’t noticed, we’re all in the same boat here.

πριν από 2 μήνες

There’s no harm in trying contacting the retailer. I must add, my bank requires proof of communication between myself and the retailer regarding refunds to initiate a chargeback

πριν από 2 μήνες

Στη συνέχεια, διευκρινίστε το πρώτα με την τράπεζά σας ή μόνο με τον πάροχο προτού παρουσιάσετε την απάντηση στον πάροχο σε μια ασημένια πιατέλα. Η απάντηση του παρόχου είναι να παραμείνει σιωπηλός εάν 50 email με το ίδιο αίτημα φτάσουν στον πάροχο ταυτόχρονα.

Εάν η τράπεζα δεν έχει άλλη λύση/λόγο για να ξεκινήσει την αντιστροφή χρέωσης, θα απορρίψει την αντιστροφή χρέωσης λόγω έλλειψης αποδεικτικών στοιχείων, οπότε το μήνυμα που αποστέλλεται είναι άσχετο. Η τράπεζα λειτουργεί σύμφωνα με τους κανόνες που ορίζει η Mastercard. Το πρόβλημα με την αντιστροφή χρέωσης είναι η επαλήθευση 3DS, η οποία μεταθέτει την ευθύνη στην τράπεζα. Εάν μια συναλλαγή δεν έχει επαληθευτεί 3DS, ο πάροχος είναι υπεύθυνος. Αυτό σημαίνει: επαλήθευση 3DS = κακή σχεδίαση. Η μέθοδος του παρόχου είναι τόσο ασφαλής όσο μια μεταφορά SEPA, αφού πληρώσετε, δεν θα λάβετε τα χρήματα πίσω τόσο γρήγορα.


Θα μπορούσατε επίσης να πείτε ότι εάν θέλετε να ξεπλύνετε χρήματα, πρέπει απλώς να εργαστείτε με Mastercard ή VISA. Έχετε την εντύπωση ότι οι κανόνες για την αντιστροφή χρέωσης υπερισχύουν της ισχύουσας νομοθεσίας.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Katze1337 διαγράφηκε από Romi
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
πριν από 2 μήνες

Paymentz refunded me in 2 working days from their first response. 👌

πριν από 2 μήνες

Can anyone tell me which website is behind DstrLTD, Limassol Cyprus?


I have found the following which is also creative.


Music Reverb (support@musicreverb.com)

Emarse Skincare (info@emarseskin.com)

123-Templates (support@123templates.net)

Dress Direct Cloth (hi@mydressdirect.com)

CSSKINSPRO (info@paytechpro.com)

KyPay (support@nun-tech.com)

Dolcepay Limited/Kenya (support@dpkenya.com)


All are linked to Curacao/Cyprus based casinos that operate illegally in my country(while their support first claims thats not true and they are legal, until you confront them and they say that the player is responsible). In order to successfully get a chargeback processed I always reached out to the merchant asking for a refund as I did not receive any goods, but they simply ignore a reply which makes it quite easy for my bank to dispute the transaction which the merchants don't fight. Do note this procedure is only executed when you are unable to resolve the matter with the casino/they refuse your refund and/or withdrawal for various reasons from their side!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Tiekefnntn
πριν από 2 μήνες

Hi


Was this for helpserm ??

I beleive this is also for helpserm visiola etc


Youssf
πριν από 2 μήνες

I believe DSTRLTD is Destream; they collect donations or payments for content creators. You will not get a reply from them

Sutton
πριν από 2 μήνες

Helpersm was paymentz.co.uk yes. Enjoy your money back but be quick before they become wise to it

Tiekefnntn
πριν από 2 μήνες

Hi is that visiola as well? Sometimes it shows as helpersem before visiola


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
πριν από 2 μήνες

Helpersm was paymentz.co.uk yes. Enjoy your money back but be quick before they become wise to it

πριν από 2 μήνες

Did you say it was from an illegal casino?

Anonymized668
πριν από 2 μήνες

No? Why would I say that. Never ever mention casinos. Say you have no idea what it was for and haven’t received any goods or correspondence

Anonymized668
πριν από 2 μήνες

Sorry never heard of visiola

Δημοσίευση από Anonymized668 διαγράφηκε
Tiekefnntn
πριν από 2 μήνες

I will keep trying to see if someone else has seen that one

Tiekefnntn
πριν από 2 μήνες

How long did they take to reply? Encase that's where I need to email

Anonymized668
πριν από 2 μήνες

Μπορείτε επίσης να τους προσκαλέσετε για καφέ και κέικ αν δεν θέλετε να στείλετε email.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Μπορείτε επίσης να τους προσκαλέσετε για καφέ και κέικ αν δεν θέλετε να στείλετε email.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Clearly you did not read the other messages. I am not going to email a company if it's the wrong one. Also we are all adults here so please be polite and respectful

Katze1337
πριν από 2 μήνες

Relax, why are you so angry? We’re just on a thread talking about refunds

1...166 167 168...249
Μετάβαση στη σελίδααπό 249 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη