Με βάση το στιγμιότυπο οθόνης, υποθέτω ότι παίξατε το δωρεάν παιχνίδι επίδειξης στον ιστότοπό μας. Δεδομένου ότι δεν είμαστε διαδικτυακό καζίνο και δεν μπορείτε να παίξετε εδώ με πραγματικά χρήματα, δεν είναι δυνατή η ανάληψη των κερδών που λαμβάνετε στα δωρεάν παιχνίδια.
Based on the screenshot, I suppose you played the free demo game on our website. Since we're not an online casino and you can't play here for real money, it's not possible to withdraw any winnings you get on the free games.
Γεια σας, είναι πιθανό να επικοινωνήσετε με τον Josef και να του ζητήσετε να μου απαντήσει. Πολύ περίπλοκο για να επικοινωνήσω μαζί του.
Hello, it is possible that you can contact Josef and ask him to reply to me. Too complicated to communicate with him.
Hola, es posible que puedas contactar a Josef para pedirle que me conteste. Demasiado complicado comunicarse con él.
Γεια σου Jaro, είναι πιθανό να επικοινωνήσεις με τον Josef Z. για να του ζητήσεις να μου απαντήσει. Πολύ περίπλοκο για να επικοινωνήσω μαζί του. Βαρέσθηκα!
Άφησα επίσης ένα μήνυμα αναφέροντας τη Ράντκα.
Hello Jaro, it is possible that you can contact Josef Z. to ask him to reply to me. Too complicated to communicate with him. Fed up!
I also left a message quoting Radka.
Hola Jaro, es posible que puedas contactar a Josef Z. para pedirle que me conteste. Demasiado complicado comunicarse con él. Harta!
Tambien deje un mensaje citando a Radka.
Γεια σας, είναι πιθανό να επικοινωνήσετε με τον Josef και να του ζητήσετε να μου απαντήσει. Πολύ περίπλοκο για να επικοινωνήσω μαζί του.
Hello, it is possible that you can contact Josef and ask him to reply to me. Too complicated to communicate with him.
Hola, es posible que puedas contactar a Josef para pedirle que me conteste. Demasiado complicado comunicarse con él.
Γεια σου!
Θα βάλω τα δυνατά μου. Υποθέτω ότι εννοείτε τον Josef, ο οποίος αναθέτει και χειρίζεται ομάδες δοκιμαστών, σωστά;
Τι να πω, και πώς αναγνωρίζει ποιος είσαι, παρακαλώ;
Hey there!
I'll try my best. I'm assuming you mean Josef, who assigns and handles tester groups, right?
What am I supposed to say, and how does he recognize who you are, please?
Επιπλέον, διαβάζοντας στο Διαδίκτυο, το CasinoGuru δεν έχει κωδικό ΦΠΑ, δεν έχει κωδικό εταιρείας, δεν έχει έδρα, σε ορισμένους ιστότοπους ισχυρίζονται ότι έχουν έδρα στο Λονδίνο, άλλοι στις ΗΠΑ, οι εργαζόμενοι εργάζονται στη Σλοβακία
Δεν υπάρχουν οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας
με όρους και προϋποθέσεις, σε αντίθεση με όσα προβλέπει ο GDPR, αποκρύπτουν όλα τα δεδομένα
όλοι οι τομείς τους έχουν ενεργοποιημένο το απόρρητο
1+1+1 υπάρχει κάτι όχι πολύ σαφές
Θα ερευνήσω τις οικονομικές τους καταστάσεις
Furthermore, reading online, CasinoGuru does not have a VAT code, there is no company code, there is no headquarters, on some sites they claim to be based in London, others in the USA, the employees work in Slovakia
There are no company financial statements
on terms and conditions, unlike what the GDPR provides, they hide all data
all of their domains have privacy turned on
1+1+1 there is something not too clear
I will investigate their financial statements
Σίγουρα, δεν είναι ξεκάθαρο. Εγώ, για παράδειγμα, δεν ακολουθώ το πλαίσιο.
Λοιπόν, καλή τύχη στον σκοπό σας, ό,τι κι αν είναι...
Certainly, it is not clear. I, for example, don't follow the context.
Well, good luck to your cause, whatever it is...
παράδειγμα:
Το casino luckyblock έχει την ίδια έδρα με το casinoguru
Βαθμολογία Luckyblock casinoguru 9.1
Οι αναγνώστες του φόρουμ παραπονιούνται ότι η βαθμολογία είναι πολύ υψηλή
άλλες πλατφόρμες σημαντικά χαμηλότερη βαθμολογία
Radka θέλεις να απαριθμήσω όλα τα συνδεδεμένα καζίνο;
example:
casino luckyblock have the same headquarters as casinoguru
Luckyblock casinoguru rating 9.1
Forum readers complain that the rating is too high
other platforms significantly lower rating
Radka do you want me to list all the connected casinos?
παράδειγμα:
Το casino luckyblock έχει την ίδια έδρα με το casinoguru
Βαθμολογία Luckyblock casinoguru 9.1
Οι αναγνώστες του φόρουμ παραπονιούνται ότι η βαθμολογία είναι πολύ υψηλή
άλλες πλατφόρμες σημαντικά χαμηλότερη βαθμολογία
Radka θέλεις να απαριθμήσω όλα τα συνδεδεμένα καζίνο;
example:
casino luckyblock have the same headquarters as casinoguru
Luckyblock casinoguru rating 9.1
Forum readers complain that the rating is too high
other platforms significantly lower rating
Radka do you want me to list all the connected casinos?
Ειλικρινά, ανησυχώ για σένα.
Όλα αυτά τα στοιχεία είναι απλά, πάγια γεγονότα που στοχεύετε να συγκεντρώσετε για να δημιουργήσετε μια υποψία.
Εξήγησα ήδη εδώ 👈, πόσο αστεία είναι αυτή η ιδέα. Λυπάμαι, δεν θα παίξω ρόλο στα παραμύθια σου.
Honestly, I'm worried about you.
All these leads are just simple, standing facts that you aim to put together to forge a suspicion.
I already explained here 👈, how very funny this idea is. I'm sorry, I won't play a part in your fairy tales.
ευχαριστώ, είμαι καλά και είμαι πολύ χαρούμενος, ειδικά με τη συνείδησή μου
Δεν παρακινώ κανέναν να κάνει λάθη
Αν δεν βλέπετε κάτι εξαιρετικό, γιατί να το κρύψετε;
η κατάσταση είναι πολύ ξεκάθαρη, όπως και οι βαθμολογίες που αποδίδονται
"Το Casino.guru είναι μια ανεξάρτητη πηγή πληροφοριών σχετικά με τα διαδικτυακά καζίνο και τα διαδικτυακά παιχνίδια καζίνο και δεν ελέγχεται από κανέναν φορέα τυχερών παιχνιδιών ή άλλο ίδρυμα. Όλες οι κριτικές και οι οδηγοί μας γίνονται με ειλικρίνεια"
χαχαχαχα
διαγράψτε τη φράση από τον ιστότοπο
thank you, I'm fine and I'm very happy, especially with my conscience
I don't induce anyone to make mistakes
If you don't see anything exceptional, why hide it?
the situation is very clear, as are the ratings assigned
"Casino.guru is an independent source of information about online casinos and online casino games and is not controlled by any gambling operator or any other institution. All our reviews and guides are done honestly"
hahahaha
delete the phrase from the site
Αυτό που δημοσιεύετε τώρα είναι, στα μάτια μου, απλώς ένα σωρό άγριες εικασίες και υποθέσεις με μεγάλη άγνοια. Γιατί να παρέχει οποιαδήποτε εταιρεία συμβατό υλικό σε οποιονδήποτε;
Δεν ξέρετε ότι οι πληροφορίες αξίζουν χρυσό, και αυτός ο κλάδος είναι γεμάτος σκιερές πρακτικές;
Μοιραζόμαστε αυτό που είμαστε υποχρεωμένοι, όπως οποιοσδήποτε άλλος.
Κοίτα, προσπάθησα να σε κάνω να καταλάβεις ότι αυτό το φόρουμ δεν είναι εδώ για να πολεμά συνεχώς τις εικασίες σου. Στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε τους παίκτες και όχι να εμπλεκόμαστε στις φανταστικές σας θεωρίες.
Το να σου γράφω μου φαίνεται όλο και πιο ανούσιο. Δημοσιεύστε μόνο ένα γενικό σχόλιο για το Casino Guru και τις αναπόδεικτες απόψεις μας και θα σας περιορίσω από την πρόσβαση σε αυτό το φόρουμ.
Οι πράξεις σας δεν βοηθούν κανέναν.
What you are posting now is, in my eyes, merely a bunch of wild speculations and assumptions with a great deal of ignorance. Why would any company provide compliant materials to anyone?
Don't you know that information is worth gold, and this industry is full of shady practices?
We share what we are obliged to, like anyone else.
Look, I tried to make you understand that this forum is not here to constantly battle your speculations. Our goal is to support players, not engage in your fictional theories.
Writing to you seems more and more pointless to me. Post just a single general comment about Casino Guru and our unprovable opinions, and I will restrict you from accessing this forum.
Your actions are not helping anyone.
οι εικασίες μου;
η συνείδησή μου είναι η καθαριότητα, σίγουρα όχι η δική σας
όπως επιβεβαιώνεις σε προηγούμενα μηνύματα
αλλά έχετε διαβάσει ποτέ τι εμφανίζεται στην κάτω γραμμή του ιστότοπού σας;
Αλλά παρατήρησα ότι δεν με προκάλεσες να προσκομίσω περισσότερα στοιχεία... Έχω πραγματικά πολλά από αυτά
Για μένα είναι χάσιμο χρόνου τώρα
Ελπίζω να το καταλάβουν πολλοί άλλοι αναγνώστες
Σκέφτηκα το casinoguru
σε μια διαφορετική πραγματικότητα
Αντίθετα, είναι καθαρή εικασία στις πλάτες των αναγνωστών και των παικτών που εξαπατούνται εξαιτίας σας
μια αυταπάτη
Καλή ζωή
Το κάρμα δεν έχει προθεσμία και δεν χάνει ποτέ διεύθυνση.
my speculations?
my conscience is cleanliness, certainly not yours
as you confirm in previous messages
but have you ever read what is shown on the bottom bar of your site?
But I noticed that you didn't challenge me to provide more evidence.... I really have a lot of it
For me it's a waste of time now
I hope many other readers understand this
I thought casinoguru
in a different reality
instead it is pure speculation on the backs of readers and players who are being scammed because of you
a delusion
Good life
Karma has no deadline and never loses an address.
Όταν έχετε πολλά αποδεικτικά στοιχεία, έχετε την επιλογή να υποβάλετε καταγγελία στην ομάδα μας για να τα ερευνήσει και να τα αξιολογήσει, νομίζω ότι χωρίς αυτό είναι απλώς μια εικασία μέχρι να αποδειχθεί η δόλια δραστηριότητα.
Επίσης, αν πιστεύετε ότι εξαιτίας μας οι παίκτες εξαπατούνται, προφανώς αυτό το μέρος δεν είναι για εσάς.
Ελπίζω να τα πάτε καλά.
When you have a lot of evidence, you have the option to file a complaint for our team to investigate and evaluate it, I think without that it's just a guess until fraudulent activity is proven.
Also, if you think that because of us players are scammed then obviously this place is not for you.
I hope you will do well.
Γεια σας, πρέπει να ελέγξετε προσεκτικά, υπέβαλα μια καταγγελία για μια κατάθεση που δεν αντανακλάται από το καζίνο Netabet, το οποίο προέρχεται από το Monterrey, Nuevo León, Μεξικό, στο διαδίκτυο, αλλά όταν υπέβαλα την καταγγελία μου, αυτό το καζίνο δεν εμφανίστηκε στη λίστα, αλλά έχει εγγραφεί με άδεια Segob. Ελπίζω να με βοηθήσεις, σε παρακαλώ.
Hello, I need you to check carefully, I filed a complaint about an unreflected deposit from the Netabet casino, which is from Monterrey, Nuevo León, Mexico, online, but when I filed my complaint, that casino did not appear in the list, but it is registered with Segob permission. I hope you help me, please.
Hola necesito que chequen bien levanté una queja de un depósito no reflejado del casino Netabet que es de Monterrey nuevo León México online solo que al poner mi queja no aparecía en el listado ese casino pero si está registrado con permiso Segob ojalá me ayuden por favor
Γεια σου.
Ευχαριστώ για την εξήγηση. Έλεγξα το παράπονό σας και θα ενημερώσω τον Nick, γιατί λέει NetBet Casino αυτή τη στιγμή.
Για να αποφύγετε ένα λάθος, μπορείτε να προσθέσετε τη διεύθυνση URL του καζίνο, παρακαλώ;
Σε κάθε περίπτωση, σίγουρα θα ακολουθούσα τη συμβουλή του Νικ. Μην κάνετε κατάθεση σε αυτό το καζίνο μέχρι να επιλυθεί η αρχική κατάθεση. Επίσης, η όλη διαδικασία μπορεί να πάρει κάποιο χρόνο. δώστε του λίγες μέρες ακόμα, τουλάχιστον.
Φαντάζομαι ότι είναι μια δύσκολη κατάσταση και λυπάμαι που βλέπω ότι το καζίνο δεν επικοινωνεί πλέον μαζί σας.
Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, δεν υπάρχουν πολλά να κάνουμε σε αυτό το σημείο. Έχετε προσπαθήσει να γράψετε ένα σχόλιο ή να αλληλεπιδράσετε μαζί τους μέσω των προφίλ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης; Συνήθως το βλέπω ως την τελευταία λύση επικοινωνίας.
Hi there.
Thank you for the explanation. I checked your complaint, and I will inform Nick, because it says NetBet Casino right now.
Just to avoid a mistake, could you add the casino's URL, please?
In any case, I would certainly follow Nick's advice. Do not deposit at this casino until the original deposit is resolved. Also, the whole procedure may take some time. give it a few more days, at least.
I imagine it's an uneasy situation, and I'm sorry to see the casino no longer communicates with you.
To be perfectly honest, there is not much to do at this point. Have you tried to write a comment or engage with them through social media profiles? I usually see that as the last-resort communication option.
Αυτή είναι η διεύθυνση url του καζίνο που έχω το πρόβλημα με την κατάθεσή μου https://netabet.com.mx/ Μακάρι να μπορούσατε να με βοηθήσετε
This is the url of the casino that I have the problem with my deposit https://netabet.com.mx/ I wish you could help me
Este es el url del casino que tengo el inconveniente con mi depósito https://netabet.com.mx/ ojalá pudieran ayudarme
Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Όπως μπορώ να δω, δεν έχουμε αυτό το καζίνο στη βάση δεδομένων μας και θα το δώσω στην ομάδα δεδομένων μας για να το ελέγξει.
Στο μεταξύ, ο Νικ θα αλλάξει το όνομα του καζίνο στην καταγγελία σας, οπότε όλα είναι σωστά.
Προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με τον πάροχο πληρωμών σας σχετικά με την κατάθεσή σας για να μάθετε εάν όλα είναι εντάξει από την πλευρά του;
Ελπίζω να λυθεί σύντομα το θέμα και να μπορέσετε να πάρετε τα χρήματά σας.
Thank you for the information. As I can see, we don't have this casino in our database, and I will pass it on to our data team to check it out.
In the meantime, Nick will change the casino name in your complaint, so everything is correct.
Have you tried to reach your payment provider regarding your deposit to find out if everything is okay on their side?
I hope that the issue will be solved soon and you will be able to get your money.
Ευχαριστώ πολύ, είχα αρκετές προσπάθειες επικοινωνίας αλλά μου λένε μόνο ότι συνεχίζουν να επικυρώνουν την πύλη πληρωμής που πέρασα με την κατάθεσή μου αλλά ότι δεν έχουν απάντηση και ότι πρέπει να επικοινωνήσω μαζί τους αργότερα για να με φέρουν και στην πραγματικότητα ελπίζω να μπορώ. Βοηθήστε να συμβιβάσω την απάντηση μαζί τους και βοηθήστε με να ανακτήσω την κατάθεσή μου https://netabet.com.mx/ αυτό είναι το καζίνο όπου έχω το πρόβλημα
Thank you very much, I have had several attempts at communication but they only tell me that they continue to validate the payment gateway that I passed with my deposit but that they have no response and that I should contact them later so they can bring me and in fact I hope I can. Help reconcile the response with them and help me recover my deposit https://netabet.com.mx/ that is the casino where I have the problem
Muchas gracias he tenido varios intentos en comunicación pero solo me dicen que siguen validando en la pasarela de pagos que paso con mi depósito pero que no tienen respuesta y que me comunique más tarde así me traen y pues de hecho ojalá pueda. Ayudar a conciliar con ellos la respuesta y que pueda recuperar mi deposito https://netabet.com.mx/ ese es el casino donde tengo el inconveniente
Δεν είστε σίγουροι πώς να καταλάβετε το μήνυμά σας πίσω από τον αριθμό. Θα μπορούσατε να βοηθήσετε με περισσότερες λεπτομέρειες; 🙂
Not sure how to figure out your message behind the number. Could you help with more details? 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.