πριν από 2 έτη
Γεια, τι εννοείτε με το ότι δεν εμφανίζονται; Δεν σας κάνει αυτό; https://casino.guru/caxino-casino-review
Hi, what do you mean by they're not displayed? Doesn't this work for you? https://casino.guru/caxino-casino-review
0
Γεια, τι εννοείτε με το ότι δεν εμφανίζονται; Δεν σας κάνει αυτό; https://casino.guru/caxino-casino-review
Hi, what do you mean by they're not displayed? Doesn't this work for you? https://casino.guru/caxino-casino-review
Αυτό συμβαίνει επειδή πρόκειται για θυγατρική, επομένως η τοποθεσία είναι κατασκευασμένη με τον ίδιο τρόπο
That's because this is a subsidiary, so the site is built the same way
das liegt daran das dies ein Tochtergesellschaft ist deswegen wird die seite gleich aufgebaut
Γεια σας,
Δεν είμαι σίγουρος πώς ακριβώς σχετίζονται αυτές οι πληροφορίες με την προηγούμενη ανάρτησή σας, λέγοντας:
"Γεια σας, ήθελα να ρωτήσω γιατί τα καζίνο wildz όπως το caxino δεν εμφανίζονται πλέον όταν περπατάτε πάνω τους;"
Θα μπορούσατε να εξηγήσετε ποιο φαίνεται να είναι το κύριο ζήτημα, παρακαλώ;
Hello,
I'm not sure how exactly is this information related to your previous post, saying:
"Hello, I wanted to ask why wildz casinos like caxino are no longer displayed when you walk on them?"
Could you explain what seems to be the main issue, please?
Γεια σου Daniel/Radka, ερώτηση: είναι ο Joe σε διακοπές ή κάτι τέτοιο; Δεν μπορώ να τον βρω στο mail και στα μηνύματα 😕
Hi Daniel/Radka, query: is Joe on vacation or something? I can't find him in the mail and messaging 😕
Hola Daniel/Radka, consulta: Joe está de vacaciones o algo? No puedo dar con él en el mail y mensajería 😕
Θα συνεχίσω να περιμένω. Σας ευχαριστώ
I will keep waiting. Thank you
Seguiré esperando. Gracias
Ευχαριστώ για τη βοήθειά σου.
Ακόμα περιμένω, αν μπορείτε να μου δώσετε ένα χέρι με αυτό θα ήταν υπέροχο.
Βαρεθηκα να περιμενω!
Thanks for your help.
I'm still waiting, if you can give me a hand with that that would be great.
I'm tired of waiting!
Gracias por tu ayuda.
Sigo esperando, si puedes darme una mano con eso sería fantástico.
Cansada estoy de esperar!
Daniel/Radka, ακόμα περιμένω την απάντηση του Jozef.
Πραγματικά δεν μπορεί να είναι τόσο δύσκολο να απαντήσετε σε ένα email!!!!
Daniel/Radka, I'm still waiting for Jozef's answer.
It really can't be that hard to answer an email!!!!
Daniel/Radka, sigo esperando la respuesta de Jozef.
De verdad no puede ser tan dificil contestar un email!!!!
Τότε τι ακριβώς θα θέλατε να κάνουμε; Επικοινωνήσατε μαζί μας εδώ, η Radka επικοινώνησε απευθείας με τον Jozef και είπε ότι θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα. Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε;
Then what exactly would you like us to do? You contacted us here, Radka contacted Jozef directly and he said he'll get back to you soon. What else can we do?
Ενδεχομένως επισημάνετε τις κριτικές των παικτών μαζί με τις κριτικές των γκουρού του καζίνο -
Ως παίκτες γνωρίζουμε πόσα νέα καζίνο εμφανίζονται καθημερινά και πόσο δύσκολο είναι να παρακολουθούμε πόσο καλά προδιαμορφώνονται τα καζίνο. αλλά νομίζω ότι θα ήταν βολικό να υπάρχουν κριτικές παικτών μαζί με πλευρικές κριτικές γκουρού του καζίνο.
ίσως ένα "αυτό που βρήκαμε με το "Καζίνο Α" και "τις σκέψεις των παικτών μας μπορείτε να βρείτε εδώ"..
Υπάρχουν μερικά καζίνο υψηλής κατάταξης στα οποία έχω παίξει προσωπικά σε πολλές περιπτώσεις και δεν θα τα βαθμολογούσα με τη μισή βαθμολογία από προβλήματα που έχω βιώσει ζωντανά - αλλά τα καζίνο έχουν «τέλεια φήμη» εδώ. Αντιμετωπίζει μεροληπτική ή επί πληρωμή για τον ΙΜΟ.
Οι ρυθμιστικές αρχές που δεν αντιμετωπίζουν παράπονα δημόσια δεν θα πρέπει να έχουν τη βαθμολογία "τέλειο καζίνο", καθώς αν δεν λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τα παράπονα δημόσια, φανταστείτε πόσο κλειστά και μη χρήσιμα είναι χωρίς κοινό.
Possibly highlight players reviews along with the casino guru reviews -
as players we know how many new casinos pop up daily, and how hard it is to keep track on how well casinos are preforming; but I think it would be handy to have player reviews along side casino guru reviews.
maybe a "what we found with "Casino A" , and "our players thoughts can be found here"..
theres a few high ranking casinos I’ve personally played at on multiple occasions and wouldn’t rate them with a score half as high from problems I’ve experienced live - but casinos holding "perfect reputations" here. Comes across biased or paid for IMO.
Regulators that don’t address complaints publicly shouldn’t be allowed "perfect casino" score since if they don’t take complaints seriously in public, imagine how closed off and unhelpful they are without an audience.
Πιστεύω ότι παρεξηγείτε τη " ζωντανή υποστήριξη " με αυτό που βρήκατε εδώ - δηλαδή, ένα φόρουμ διαδικτυακού καζίνο.
Κάντε λίγη υπομονή και δεν θα κουραστείτε να περιμένετε. Εάν παρατηρήσετε ότι οι διαχειριστές/ mods μπορεί να χρειαστούν 7 ημέρες όπως αναφέρεται στη διαδικασία παραπόνων.
I believe you’re mistaking "live support" with what you’ve found here - which is, an online casino forum.
Practice a little patience and you won’t get tired of waiting. If you notice admins/ mods can take 7 days as stated on the complaints procedure.
Ενδεχομένως επισημάνετε τις κριτικές των παικτών μαζί με τις κριτικές των γκουρού του καζίνο -
Ως παίκτες γνωρίζουμε πόσα νέα καζίνο εμφανίζονται καθημερινά και πόσο δύσκολο είναι να παρακολουθούμε πόσο καλά προδιαμορφώνονται τα καζίνο. αλλά νομίζω ότι θα ήταν βολικό να υπάρχουν κριτικές παικτών μαζί με πλευρικές κριτικές γκουρού του καζίνο.
ίσως ένα "αυτό που βρήκαμε με το "Καζίνο Α" και "τις σκέψεις των παικτών μας μπορείτε να βρείτε εδώ"..
Υπάρχουν μερικά καζίνο υψηλής κατάταξης στα οποία έχω παίξει προσωπικά σε πολλές περιπτώσεις και δεν θα τα βαθμολογούσα με τη μισή βαθμολογία από προβλήματα που έχω βιώσει ζωντανά - αλλά τα καζίνο έχουν «τέλεια φήμη» εδώ. Αντιμετωπίζει μεροληπτική ή επί πληρωμή για τον ΙΜΟ.
Οι ρυθμιστικές αρχές που δεν αντιμετωπίζουν παράπονα δημόσια δεν θα πρέπει να έχουν τη βαθμολογία "τέλειο καζίνο", καθώς αν δεν λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τα παράπονα δημόσια, φανταστείτε πόσο κλειστά και μη χρήσιμα είναι χωρίς κοινό.
Possibly highlight players reviews along with the casino guru reviews -
as players we know how many new casinos pop up daily, and how hard it is to keep track on how well casinos are preforming; but I think it would be handy to have player reviews along side casino guru reviews.
maybe a "what we found with "Casino A" , and "our players thoughts can be found here"..
theres a few high ranking casinos I’ve personally played at on multiple occasions and wouldn’t rate them with a score half as high from problems I’ve experienced live - but casinos holding "perfect reputations" here. Comes across biased or paid for IMO.
Regulators that don’t address complaints publicly shouldn’t be allowed "perfect casino" score since if they don’t take complaints seriously in public, imagine how closed off and unhelpful they are without an audience.
Ναι, οι πιο πρόσφατες και άμεσες εμπειρίες είναι μια ζωτική πτυχή της σελίδας του καζίνο. Από τις "Τελευταίες κριτικές χρηστών" εμφανίζουμε τις τελευταίες 3 κριτικές χρηστών για καζίνο που είναι διαθέσιμα στη χώρα σας.
Μπορείτε να περιηγηθείτε σε όλες τις σχετικές κριτικές χρηστών στην καρτέλα "κριτικές χρηστών" και προσθέσαμε μια γραμμή αστεριών με συνολική βαθμολογία με βάση μόνο τις κριτικές χρηστών του παίκτη.
Αν έχετε κάποια άλλη πρόταση ή κάποια ιδέα για το πώς μπορούμε να τα επισημάνουμε πιο αποτελεσματικά, κοινοποιήστε
Όταν πρόκειται για παράπονα,
Κάθε αδικαιολόγητο ή άλυτο παράπονο κερδίζει στο καζίνο κάποιους μαύρους πόντους με βάση τη «σοβαρότητα» του προβλήματος.
Έχετε βρει κάποιο τέλειο καζίνο με αδικαιολόγητα παράπονα ή παθητικό ρυθμιστή, παρακαλώ;
Yes, the latest and direct experiences are a vital aspect of the casino's page. By The "Latest user reviews" we display the latest 3 user reviews on casinos that are available in your country.
You can browse all associated user reviews in the "user reviews" tab and we added a star bar with an overall rating based on player's user reviews only.
If you have another suggestion or any idea how we can highlight those more effectively, please share
When it comes to complaints,
every unjustified or unsolved complaint earns the casino some black points based on the "severity" of the problem.
Have you found any perfect casino with unjustified complaints or a passive regulator, please?
Γεια σου αγαπητή ομάδα γκουρού του καζίνο!
Έχω μια ερώτηση, έγραψα σε ένα καζίνο σήμερα και ετοιμαζόμουν να διεκδικήσω το μπόνους όταν μου είπαν ότι δεν μπορώ να το αποκτήσω, καθώς φαίνεται να έχω έναν δεύτερο λογαριασμό για τον οποίο μπερδεύτηκα καθώς δεν δημιούργησα ποτέ 2 λογαριασμούς στο το ίδιο καζίνο ποτέ! Δεν είναι πολύ κακό! Λένε ότι έχω ένα αντίγραφο, αλλά δεν θα μου πουν με ποιο email. Έχω 3 email και προσπάθησα να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασης και για τα 3 email και μόνο το email στο οποίο έκανα εγγραφή έλαβε email για επαναφορά του κωδικού πρόσβασης και όχι για τα άλλα. Δεν ήξερα λοιπόν ότι είχα δεύτερο λογαριασμό!!! Πρέπει να μου πείτε ποια διεύθυνση email χρησιμοποιήθηκε για τον υποτιθέμενο διπλότυπο λογαριασμό;
Αν υποτίθεται ότι είναι ο 2ος λογαριασμός μου, δεν πρέπει να το πουν;
Θα χαρώ για μια απάντηση ✌🏼
Hello dear casino guru team!
I have a question, I signed up at a casino today and was about to claim the bonus when I was told I can't get it as I seem to have a 2nd account which I was confused about as I never create 2 accounts at the same casino ever! It's not too bad! They say I have a duplicate but won't tell me with which email. I have 3 emails and have tried to reset the password for all 3 emails and only the email where I registered received an email to reset the password and not the others. So I didn't know that I had a second account!!! Do you have to tell me which email address was used for the supposedly duplicate account?
If it's supposed to be my 2nd account, shouldn't they say it?
Would be happy about an answer ✌🏼
Hallo liebes casino Guru Team!
Ich habe eine Frage, ich habe mich heute in einem Casino angemeldet und wollte den Bonus beanspruchen als man mir sagte das ich es nicht bekomme da ich anscheinend einen 2ten account habe worüber ich verwirrt war da ich niemals 2 Accounts in dem selben casino erstelle niemals! Ist ja auch nicht weiter schlimm! Sie sagen ich habe ein Duplikat aber wollen mir nicht sagen mit welcher Email. Ich habe 3 Emails und habe probiert bei allen 3 Emails das passwort wiederherzustellen und nur bei der Email wo ich mich registriert habe ist eine Email zum zurück setzen des passwort gekommen und bei den anderen nicht. Ich wüsste also nicht das ich ein 2ten account habe !!! Müssen sie mir sagen welche Email adresse für den angeblich duplikat account verwendet wurde??
Wenn es angeblich mein 2tes Konto ist müssten sie es doch sagen oder nicht ??
Würde mich über eine Antwort freuen ✌🏼
Αυτό είναι ενδιαφέρον. Εδώ είναι η εικασία μου - κάποιος άλλος που χρησιμοποιεί την ίδια διεύθυνση IP δημιούργησε έναν λογαριασμό στο καζίνο, το σύστημα επισήμανε τον νέο και μοναδικό λογαριασμό σας ως διπλότυπο λογαριασμό λόγω αυτού.
Εάν ο άλλος λογαριασμός έχει διαφορετικά διαπιστευτήρια που σχετίζονται με αυτόν (όνομα, διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου), προφανώς δεν είναι δικός σας, αλλά εάν τα διαπιστευτήρια ταιριάζουν, τότε θα πρέπει να είναι ο λογαριασμός σας και το καζίνο θα σας βοηθήσει να επαναφέρετε την πρόσβαση.
Επομένως, θα ζητούσα από το καζίνο βοήθεια για την αποκατάσταση της πρόσβασης στον υποτιθέμενο 1ο λογαριασμό σας. Αν δεν βοηθήσουν, υποβάλετε μια καταγγελία. Όπως ανέφερα προηγουμένως, εικάζω ότι ο 1ος λογαριασμός δεν είναι καν δικός σας, επομένως δύσκολα μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτόν.
That's interesting. Here's my guess - someone else using the same IP address created an account in the casino, the system flagged your new and only account as a duplicate account due to it.
If the other account has different credentials associated to it (name, address, phone number), the it apparently isn't yours, but if the credentials match, then it should be your account and the casino should help you to restore the access.
So I'd ask the casino for help in restoring access to your allegedly 1st account. If they don't help, submit a complaint. As I mentioned earlier, my guess is that the 1st account isn't even yours so you can hardly get an access to it.
Γεια σου Daniel!
Τους έχω μιλήσει αρκετές φορές αλλά κάθε φορά μου λένε ότι δεν επιτρέπεται να δίνουν πληροφορίες.
Νιώθω ότι προσπαθούν να με ξεσκίσουν.
Έχω το πρόβλημα αλλά αυτή τη στιγμή σε 2 καζίνο!
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με το 2ο καζίνο. Υποτίθεται ότι 5 λογαριασμοί με την ίδια διεύθυνση IP που απλά δεν μπορούν να είναι. Αυτό το 2ο καζίνο μου έστειλε ακόμη και φωτογραφίες με τα email που υποτίθεται ότι δημιουργήθηκαν με την ίδια διεύθυνση IP.
Πώς μπορεί να είναι ο Daniel ότι κάποιος άλλος χρησιμοποιεί την IP μου;!?!?!?!
Είναι κι αυτό δυνατό;;;!
Μερικές φορές έχω την αίσθηση ότι ορισμένα καζίνο δημιουργούν πολλαπλούς λογαριασμούς επίτηδες και με την ίδια διεύθυνση IP, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε προβλήματα στη συνέχεια εάν εκκρεμεί μια μεγάλη πληρωμή ^^.
Τον τελευταίο καιρό μου φαίνεται ότι ορισμένα καζίνο ενεργούν κρυφά για να βγάλουν περισσότερα χρήματα.
Hi Daniel!
I have spoken to them several times but each time they tell me they are not allowed to give out any information.
I feel like they're trying to rip me off.
I have the problem but currently at 2 casinos!
Exactly the same problem with the 2nd casino. Allegedly 5 accounts with the same IP address which simply cannot be. This 2nd casino even sent me photos with the emails that were supposedly created with the same IP address.
How can it be Daniel that someone else is using my IP?!?!?!?!
Is that even possible ?!?!
I sometimes have the feeling that some casinos create multiple accounts on purpose and with the same IP address so that you can cause problems afterwards if a large payout is pending ^^.
Lately it seems to me that some casinos are acting underhandedly to make more money.
Hallo Daniel!
Ich habe mit denen gesprochen und das mehrmals aber jedesmal sagt man mir das sie keine Informationen raus geben dürfen.
Ich habe das Gefühl als würden die mich verarschen wollen.
Ich habe das Problem aber zurzeit bei 2 casinos!
Bei dem 2ten casino genau das selbe Problem. Angeblich 5 Accounts mit der selben IP Adresse was einfach nicht sein kann. Dieses 2te casino aber hat mir sogar Fotos geschickt mit den Emails die angeblich mit der selben IP Adresse erstellt wurden.
Wie kann das sein Daniel das jemand anderer meine IP verwendet?!?!?!?!
Ist das überhaupt möglich ?!?!
Ich habe manchmal das Gefühl das einige casinos mit Absicht mehrere Konten erstellen und das mit der selben IP Adresse damit man dann im Nachhinein einem probleme bereiten kann wenn eine große Auszahlung ansteht ^^.
In letzter Zeit kommt es mir so vor als würden einige casinos hinterhältig handeln damit sie mehr Geld verdienen.
Έχω επίσης στιγμιότυπα οθόνης των συνομιλιών όπου απλά δεν θέλουν να με βοηθήσουν να λύσω το πρόβλημα. Αυξάνεται η υποψία ότι το κάνουν επίτηδες για να δημιουργήσουν προβλήματα με την πληρωμή.
Έχω επίσης τις φωτογραφίες από το 2ο καζίνο που μου έστειλε αμέσως φωτογραφίες με τα email που υποτίθεται ότι είχα δημιουργήσει.
Προσωπικά ΔΕΝ κάνω ΠΟΤΕ 2 λογαριασμούς στο ίδιο καζίνο!!! Ποτέ!!
Βρείτε το πραγματικά περίεργο.
Πάνω από όλα τα καζίνο σου δίνουν την αίσθηση ότι είσαι όλο και πιο ανασφαλής με τον καιρό!!!! Δεν είναι πια διασκεδαστικό να παίζεις έτσι!
I also have screenshots of the conversations where they just don't want to help me solve the problem. The suspicion that they are doing it on purpose to cause problems with the payment increases.
I also have the pics from the 2nd casino which immediately sent me pics with the emails I was supposed to have created.
I personally NEVER make 2 accounts in the same casino!!! Never!!
Find that really strange.
Above all, the casinos give you the feeling of being more and more insecure over time!!!! It's no fun playing like this anymore!
Ich habe auch Screenshots von den Unterhaltungen wo man mir einfach nicht helfen möchte das problem zu lösen. Da steigt einem die Vermutung das sie es mit Absicht machen um eben Probleme bei der Auszahlung zu machen.
Ich habe auch die Bilder vom 2ten casino welches mir sofort Bilder gesendet hat mit den Emails die ich angeblich erstellt habe.
Ich persönlich mache NIEMALS im dem selben casino 2 Accounts!!! Niemals!!
Finde das echt merkwürdig.
Vorallem geben die casinos einem das Gefühl mit der Zeit immer mehr und mehr unsicherer zu sein!!!! So macht spielen keinen Spaß mehr !!!
Έχω επίσης στιγμιότυπα οθόνης των συνομιλιών όπου απλά δεν θέλουν να με βοηθήσουν να λύσω το πρόβλημα. Αυξάνεται η υποψία ότι το κάνουν επίτηδες για να δημιουργήσουν προβλήματα με την πληρωμή.
Έχω επίσης τις φωτογραφίες από το 2ο καζίνο που μου έστειλε αμέσως φωτογραφίες με τα email που υποτίθεται ότι είχα δημιουργήσει.
Προσωπικά ΔΕΝ κάνω ΠΟΤΕ 2 λογαριασμούς στο ίδιο καζίνο!!! Ποτέ!!
Βρείτε το πραγματικά περίεργο.
Πάνω από όλα τα καζίνο σου δίνουν την αίσθηση ότι είσαι όλο και πιο ανασφαλής με τον καιρό!!!! Δεν είναι πια διασκεδαστικό να παίζεις έτσι!
I also have screenshots of the conversations where they just don't want to help me solve the problem. The suspicion that they are doing it on purpose to cause problems with the payment increases.
I also have the pics from the 2nd casino which immediately sent me pics with the emails I was supposed to have created.
I personally NEVER make 2 accounts in the same casino!!! Never!!
Find that really strange.
Above all, the casinos give you the feeling of being more and more insecure over time!!!! It's no fun playing like this anymore!
Ich habe auch Screenshots von den Unterhaltungen wo man mir einfach nicht helfen möchte das problem zu lösen. Da steigt einem die Vermutung das sie es mit Absicht machen um eben Probleme bei der Auszahlung zu machen.
Ich habe auch die Bilder vom 2ten casino welches mir sofort Bilder gesendet hat mit den Emails die ich angeblich erstellt habe.
Ich persönlich mache NIEMALS im dem selben casino 2 Accounts!!! Niemals!!
Finde das echt merkwürdig.
Vorallem geben die casinos einem das Gefühl mit der Zeit immer mehr und mehr unsicherer zu sein!!!! So macht spielen keinen Spaß mehr !!!
Χαίρετε,
Λυπάμαι που ακούω για τα προβλήματά σου.
Όπως πρότεινε ο Ντάνιελ, θα υπέβαλα την καταγγελία , όντως, 2.
Νομίζω ότι το καζίνο δεν θέλει να σας δείχνει τις άλλες διευθύνσεις λόγω της πολιτικής ασφαλείας.
Επιπλέον, πιστεύουμε ότι η ίδια διεύθυνση IP σημαίνει μόνο ότι δύο (ή περισσότεροι) παίκτες χρησιμοποιούν την ίδια εφαρμογή VPN ή απλώς μοιράζονται τη σύνδεση στο διαδίκτυο. Ως εκ τούτου, πρέπει να βρεθούν περισσότερες υποστηρικτικές ενδείξεις (τα ίδια ή παρόμοια διαπιστευτήρια και ούτω καθεξής) για να είστε απόλυτα σίγουροι ότι ο παίκτης έχει δημιουργήσει πολλούς λογαριασμούς.
Τι πιστεύετε για την υποβολή των καταγγελιών;
Hello,
I'm sorry to hear about your troubles.
As Daniel suggested, I would submit the complaint, well, 2 actually.
I think that the casino is not fond of showing you the other addresses because of the security policy.
Furthermore, we believe that the same IP address only means that two (or more) players use the same VPN app or simply share the internet connection. Hence more supportive indications must be found (the same or similar credentials and so on) to be perfectly sure that the player has created multiple accounts.
What do you think about submitting the complaints?
Γεια σου Radka! 🙂
Νομίζω ότι είναι καλή ιδέα!
Θα καταθέσω 1 παράπονο και στο άλλο καζίνο όπου έχω το ίδιο πρόβλημα ο λογαριασμός έκλεισε κατόπιν αιτήματός μου καθώς είναι πραγματικά πολύ αγενείς.
Σας ευχαριστώ για την υποστήριξή σας!!!
Hello Radka! 🙂
I think that's a good idea!
I will file 1 complaint & at the other casino where I have the same problem the account was closed at my request as they are really very rude.
I thank you for your support!!!
Hallo Radka! 🙂
Ich denke das ist eine gute Idee!
Ich werde 1 Beschwerde einreichen & beim anderen casino wo ich das selbe Problem habe wurde das Konto auf mein Wunsch geschlossen da diese wirklich sehr unfreundlich sind.
Ich danke euch für eure Unterstützung!!!
γεια σας ομάδα γκουρού του καζίνο χρειάζομαι βοήθεια με την επαλήθευση ηλικίας. Καθώς εισάγω όλα τα σωστά στοιχεία και λέει το άτομο με πληροφορίες δεν βρέθηκε.
μπορείς να το ψάξεις αυτό;
με φιλικούς χαιρετισμούς Gabriel
hello casino guru team i need help with age verification. As i enter all correct details and it says person with info not found.
can you look into this?
kind regards Gabriel
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.