ΦόρουμΣχόλια και ΠροτάσειςΕπικοινωνία με το Casino Guru

Επικοινωνία με το Casino Guru (σελίδα 2)

πριν από 3 έτη από lauarual
|
26386 προβολές 72 απαντήσεις |
|
1 2 34
Προσθήκη ανάρτησης
dominikstaffl
πριν από 2 έτη

Hi, what do you mean by they're not displayed? Doesn't this work for you? https://casino.guru/caxino-casino-review

πριν από 2 έτη

Αυτό συμβαίνει επειδή πρόκειται για θυγατρική, επομένως η τοποθεσία είναι κατασκευασμένη με τον ίδιο τρόπο

Αυτόματη μετάφραση:
dominikstaffl
πριν από 2 έτη

Hello,

I'm not sure how exactly is this information related to your previous post, saying:

"Hello, I wanted to ask why wildz casinos like caxino are no longer displayed when you walk on them?"

Could you explain what seems to be the main issue, please?

πριν από 2 έτη

Γεια σου Daniel/Radka, ερώτηση: είναι ο Joe σε διακοπές ή κάτι τέτοιο; Δεν μπορώ να τον βρω στο mail και στα μηνύματα 😕

Αυτόματη μετάφραση:
lauarual
πριν από 2 έτη

Hello lauarual,

Josef.Z got your message and will get in touch with you soon. As I was told. 🙂


Radka
πριν από 2 έτη

Θα συνεχίσω να περιμένω. Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
lauarual
πριν από 2 έτη

You're welcome.

I'll be here if you need me 🙂.

Radka
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ για τη βοήθειά σου.

Ακόμα περιμένω, αν μπορείτε να μου δώσετε ένα χέρι με αυτό θα ήταν υπέροχο.

Βαρεθηκα να περιμενω!

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

Daniel/Radka, ακόμα περιμένω την απάντηση του Jozef.

Πραγματικά δεν μπορεί να είναι τόσο δύσκολο να απαντήσετε σε ένα email!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
lauarual
πριν από 2 έτη

Then what exactly would you like us to do? You contacted us here, Radka contacted Jozef directly and he said he'll get back to you soon. What else can we do?

πριν από 1 έτος

Possibly highlight players reviews along with the casino guru reviews -


as players we know how many new casinos pop up daily, and how hard it is to keep track on how well casinos are preforming; but I think it would be handy to have player reviews along side casino guru reviews.


maybe a "what we found with "Casino A" , and "our players thoughts can be found here"..


theres a few high ranking casinos I’ve personally played at on multiple occasions and wouldn’t rate them with a score half as high from problems I’ve experienced live - but casinos holding "perfect reputations" here. Comes across biased or paid for IMO.


Regulators that don’t address complaints publicly shouldn’t be allowed "perfect casino" score since if they don’t take complaints seriously in public, imagine how closed off and unhelpful they are without an audience.

lauarual
πριν από 1 έτος

I believe you’re mistaking "live support" with what you’ve found here - which is, an online casino forum.


Practice a little patience and you won’t get tired of waiting. If you notice admins/ mods can take 7 days as stated on the complaints procedure.

πριν από 1 έτος

Possibly highlight players reviews along with the casino guru reviews -


as players we know how many new casinos pop up daily, and how hard it is to keep track on how well casinos are preforming; but I think it would be handy to have player reviews along side casino guru reviews.


maybe a "what we found with "Casino A" , and "our players thoughts can be found here"..


theres a few high ranking casinos I’ve personally played at on multiple occasions and wouldn’t rate them with a score half as high from problems I’ve experienced live - but casinos holding "perfect reputations" here. Comes across biased or paid for IMO.


Regulators that don’t address complaints publicly shouldn’t be allowed "perfect casino" score since if they don’t take complaints seriously in public, imagine how closed off and unhelpful they are without an audience.

πριν από 1 έτος

Yes, the latest and direct experiences are a vital aspect of the casino's page. By The "Latest user reviews" we display the latest 3 user reviews on casinos that are available in your country. 

You can browse all associated user reviews in the "user reviews" tab and we added a star bar with an overall rating based on player's user reviews only.

If you have another suggestion or any idea how we can highlight those more effectively, please share

When it comes to complaints,

every unjustified or unsolved complaint earns the casino some black points based on the "severity" of the problem.

Have you found any perfect casino with unjustified complaints or a passive regulator, please?

πριν από 1 έτος

Γεια σου αγαπητή ομάδα γκουρού του καζίνο!

Έχω μια ερώτηση, έγραψα σε ένα καζίνο σήμερα και ετοιμαζόμουν να διεκδικήσω το μπόνους όταν μου είπαν ότι δεν μπορώ να το αποκτήσω, καθώς φαίνεται να έχω έναν δεύτερο λογαριασμό για τον οποίο μπερδεύτηκα καθώς δεν δημιούργησα ποτέ 2 λογαριασμούς στο το ίδιο καζίνο ποτέ! Δεν είναι πολύ κακό! Λένε ότι έχω ένα αντίγραφο, αλλά δεν θα μου πουν με ποιο email. Έχω 3 email και προσπάθησα να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασης και για τα 3 email και μόνο το email στο οποίο έκανα εγγραφή έλαβε email για επαναφορά του κωδικού πρόσβασης και όχι για τα άλλα. Δεν ήξερα λοιπόν ότι είχα δεύτερο λογαριασμό!!! Πρέπει να μου πείτε ποια διεύθυνση email χρησιμοποιήθηκε για τον υποτιθέμενο διπλότυπο λογαριασμό;

Αν υποτίθεται ότι είναι ο 2ος λογαριασμός μου, δεν πρέπει να το πουν;

Θα χαρώ για μια απάντηση ✌🏼

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

That's interesting. Here's my guess - someone else using the same IP address created an account in the casino, the system flagged your new and only account as a duplicate account due to it.

If the other account has different credentials associated to it (name, address, phone number), the it apparently isn't yours, but if the credentials match, then it should be your account and the casino should help you to restore the access.

So I'd ask the casino for help in restoring access to your allegedly 1st account. If they don't help, submit a complaint. As I mentioned earlier, my guess is that the 1st account isn't even yours so you can hardly get an access to it.

Daniel
πριν από 1 έτος

Γεια σου Daniel!

Τους έχω μιλήσει αρκετές φορές αλλά κάθε φορά μου λένε ότι δεν επιτρέπεται να δίνουν πληροφορίες.

Νιώθω ότι προσπαθούν να με ξεσκίσουν.

Έχω το πρόβλημα αλλά αυτή τη στιγμή σε 2 καζίνο!

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με το 2ο καζίνο. Υποτίθεται ότι 5 λογαριασμοί με την ίδια διεύθυνση IP που απλά δεν μπορούν να είναι. Αυτό το 2ο καζίνο μου έστειλε ακόμη και φωτογραφίες με τα email που υποτίθεται ότι δημιουργήθηκαν με την ίδια διεύθυνση IP.

Πώς μπορεί να είναι ο Daniel ότι κάποιος άλλος χρησιμοποιεί την IP μου;!?!?!?!

Είναι κι αυτό δυνατό;;;!

Μερικές φορές έχω την αίσθηση ότι ορισμένα καζίνο δημιουργούν πολλαπλούς λογαριασμούς επίτηδες και με την ίδια διεύθυνση IP, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε προβλήματα στη συνέχεια εάν εκκρεμεί μια μεγάλη πληρωμή ^^.

Τον τελευταίο καιρό μου φαίνεται ότι ορισμένα καζίνο ενεργούν κρυφά για να βγάλουν περισσότερα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 1 έτος

Έχω επίσης στιγμιότυπα οθόνης των συνομιλιών όπου απλά δεν θέλουν να με βοηθήσουν να λύσω το πρόβλημα. Αυξάνεται η υποψία ότι το κάνουν επίτηδες για να δημιουργήσουν προβλήματα με την πληρωμή.

Έχω επίσης τις φωτογραφίες από το 2ο καζίνο που μου έστειλε αμέσως φωτογραφίες με τα email που υποτίθεται ότι είχα δημιουργήσει.

Προσωπικά ΔΕΝ κάνω ΠΟΤΕ 2 λογαριασμούς στο ίδιο καζίνο!!! Ποτέ!!

Βρείτε το πραγματικά περίεργο.

Πάνω από όλα τα καζίνο σου δίνουν την αίσθηση ότι είσαι όλο και πιο ανασφαλής με τον καιρό!!!! Δεν είναι πια διασκεδαστικό να παίζεις έτσι!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχω επίσης στιγμιότυπα οθόνης των συνομιλιών όπου απλά δεν θέλουν να με βοηθήσουν να λύσω το πρόβλημα. Αυξάνεται η υποψία ότι το κάνουν επίτηδες για να δημιουργήσουν προβλήματα με την πληρωμή.

Έχω επίσης τις φωτογραφίες από το 2ο καζίνο που μου έστειλε αμέσως φωτογραφίες με τα email που υποτίθεται ότι είχα δημιουργήσει.

Προσωπικά ΔΕΝ κάνω ΠΟΤΕ 2 λογαριασμούς στο ίδιο καζίνο!!! Ποτέ!!

Βρείτε το πραγματικά περίεργο.

Πάνω από όλα τα καζίνο σου δίνουν την αίσθηση ότι είσαι όλο και πιο ανασφαλής με τον καιρό!!!! Δεν είναι πια διασκεδαστικό να παίζεις έτσι!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

I'm sorry to hear about your troubles.

As Daniel suggested, I would submit the complaint, well, 2 actually.

I think that the casino is not fond of showing you the other addresses because of the security policy.

Furthermore, we believe that the same IP address only means that two (or more) players use the same VPN app or simply share the internet connection. Hence more supportive indications must be found (the same or similar credentials and so on) to be perfectly sure that the player has created multiple accounts.

What do you think about submitting the complaints?

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka! 🙂

Νομίζω ότι είναι καλή ιδέα!

Θα καταθέσω 1 παράπονο και στο άλλο καζίνο όπου έχω το ίδιο πρόβλημα ο λογαριασμός έκλεισε κατόπιν αιτήματός μου καθώς είναι πραγματικά πολύ αγενείς.

Σας ευχαριστώ για την υποστήριξή σας!!!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

hello casino guru team i need help with age verification. As i enter all correct details and it says person with info not found.

can you look into this?

kind regards Gabriel

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα