ΦόρουμΣχόλια και ΠροτάσειςΕπικοινωνία με το Casino Guru

Επικοινωνία με το Casino Guru (σελίδα 3)

πριν από 3 έτη από lauarual
|
26410 προβολές 72 απαντήσεις |
|
12 3 4
Προσθήκη ανάρτησης
alarmkid23
πριν από 1 έτος

Hello,

I replied to you here.


πριν από 1 έτος

what i mean is that i have not signed up to ANY casino. i just signed up to casino guru and i had a age verification on the free play games on casino guru website but i entered correct details yet it says person with submitted personal info was not found, this is to play free play games on casino.guru. can you look into this?

alarmkid23
πριν από 1 έτος

Hello,

I already know the details, thank you.

I have to get it checked. I have no clue what is wrong, hopefully, I'll learn more tomorrow.

πριν από 1 έτος

Ήθελα να σε βαθμολογήσω στο Trustpilot και το έκανα. Μου έγραψαν ότι η κριτική μου ήταν ύποπτη..ίσως επειδή έγραφα από την Κροατία γιατί ήμουν εκεί 7 μέρες..και τώρα κάτι θέλουν και δεν ξέρω καν τι θέλουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

can you please delete my account I no longer need it please and complaint has been sorted thank you

πριν από 1 έτος

can you please delete my account please

Anonymized299
πριν από 1 έτος

Hello there.

I'm deleting your account now.

Stay well!

πριν από 12 μήνες

Έχετε έναν αριθμό να έχετε μαζί σας;

Αυτόματη μετάφραση:
claudiajacquet02
πριν από 12 μήνες

What number are you asking for? 🤔

I'd say it depends on the subject. How may I help you?

πριν από 9 μήνες

Γειά σου! Προσπαθώ να επικοινωνήσω με τον Τζο, ίσως το email του να μην λειτουργεί πλέον ή να το αλλάξω σε jozef@casino.guru επειδη του εγραψα πριν πολλες μερες και δεν απανταει, αν μπορει καποιος διαχειριστης της σελιδας να μου δωσει το νεο του email θα το εκτιμουσα. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

Αυτόματη μετάφραση:
paulish
πριν από 9 μήνες

Checked out with Joe, and should be ok now. Can you confirm, please? 🙂

πριν από 9 μήνες

Χαιρετίσματα

Αυτόματη μετάφραση:
Viktorio1973
πριν από 9 μήνες

Hello! 🙂

πριν από 8 μήνες

zdraveite

Viktorio1973
πριν από 8 μήνες

Γειά σου! 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Γεια σε όλους!!! Πρέπει να επικοινωνήσω επειγόντως με τον Joe, μιας και του γράφω στο email και στο skype όλη την εβδομάδα και δεν απαντά... Νομίζω ότι το email του μπορεί να έχει αλλάξει, αυτό που έχω είναι jozef@casino.guru, αν όποιος διαχειριστής έχει περισσότερες πληροφορίες, θα μπορούσε να μου τις στείλει παρακαλώ, ευχαριστώ πολύ και συγγνώμη για την ταλαιπωρία

Αυτόματη μετάφραση:
paulish
πριν από 8 μήνες

Hi, I forwarded your message to Joe. I believe his email remains the same.

πριν από 7 μήνες

Γειά σου! Είμαι η Paulina από τη Χιλή και πρέπει να επικοινωνήσω με τον Jozef, το email του είναι jozef@casino.guru, αν κάποιος διαχειριστής μπορούσε να του δώσει το μήνυμά μου θα το εκτιμούσα πολύ, καθώς στέλνω email όλη την εβδομάδα και δεν είχα απάντηση. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

Αυτόματη μετάφραση:
paulish
πριν από 7 μήνες

Hi, just letting you know we were all on a big company event. Jozef has been there as well so that's why he didn't reply.

Daniel
πριν από 7 μήνες

Εντάξει, πάντως, αν μπορούσες να του στείλεις το μήνυμά μου για να επικοινωνήσει μαζί μου, θα το εκτιμούσα πολύ.






Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα