ΦόρουμΣχόλια και ΠροτάσειςΕπικοινωνία με το Casino Guru

Επικοινωνία με το Casino Guru (σελίδα 3)

πριν από 4 έτη από lauarual
|
39660 προβολές 85 απαντήσεις |
|
12 3 45
alarmkid23
πριν από 2 έτη

Hello,

I replied to you here.


πριν από 2 έτη

what i mean is that i have not signed up to ANY casino. i just signed up to casino guru and i had a age verification on the free play games on casino guru website but i entered correct details yet it says person with submitted personal info was not found, this is to play free play games on casino.guru. can you look into this?

alarmkid23
πριν από 2 έτη

Hello,

I already know the details, thank you.

I have to get it checked. I have no clue what is wrong, hopefully, I'll learn more tomorrow.

πριν από 1 έτος

Ήθελα να σε βαθμολογήσω στο Trustpilot και το έκανα. Μου έγραψαν ότι η κριτική μου ήταν ύποπτη..ίσως επειδή έγραφα από την Κροατία γιατί ήμουν εκεί 7 μέρες..και τώρα κάτι θέλουν και δεν ξέρω καν τι θέλουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

can you please delete my account I no longer need it please and complaint has been sorted thank you

πριν από 1 έτος

can you please delete my account please

Anonymized299
πριν από 1 έτος

Hello there.

I'm deleting your account now.

Stay well!

πριν από 1 έτος

Έχετε έναν αριθμό να έχετε μαζί σας;

Αυτόματη μετάφραση:
claudiajacquet02
πριν από 1 έτος

What number are you asking for? 🤔

I'd say it depends on the subject. How may I help you?

πριν από 1 έτος

Γειά σου! Προσπαθώ να επικοινωνήσω με τον Τζο, ίσως το email του να μην λειτουργεί πλέον ή να το αλλάξω σε jozef@casino.guru επειδη του εγραψα πριν πολλες μερες και δεν απανταει, αν μπορει καποιος διαχειριστης της σελιδας να μου δωσει το νεο του email θα το εκτιμουσα. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

Αυτόματη μετάφραση:
paulish
πριν από 1 έτος

Checked out with Joe, and should be ok now. Can you confirm, please? 🙂

πριν από 1 έτος

Χαιρετίσματα

Αυτόματη μετάφραση:
Viktorio1973
πριν από 1 έτος

Hello! 🙂

πριν από 1 έτος

zdraveite

Viktorio1973
πριν από 1 έτος

Γειά σου! 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους!!! Πρέπει να επικοινωνήσω επειγόντως με τον Joe, μιας και του γράφω στο email και στο skype όλη την εβδομάδα και δεν απαντά... Νομίζω ότι το email του μπορεί να έχει αλλάξει, αυτό που έχω είναι jozef@casino.guru, αν όποιος διαχειριστής έχει περισσότερες πληροφορίες, θα μπορούσε να μου τις στείλει παρακαλώ, ευχαριστώ πολύ και συγγνώμη για την ταλαιπωρία

Αυτόματη μετάφραση:
paulish
πριν από 1 έτος

Hi, I forwarded your message to Joe. I believe his email remains the same.

πριν από 1 έτος

Γειά σου! Είμαι η Paulina από τη Χιλή και πρέπει να επικοινωνήσω με τον Jozef, το email του είναι jozef@casino.guru, αν κάποιος διαχειριστής μπορούσε να του δώσει το μήνυμά μου θα το εκτιμούσα πολύ, καθώς στέλνω email όλη την εβδομάδα και δεν είχα απάντηση. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

Αυτόματη μετάφραση:
paulish
πριν από 1 έτος

Hi, just letting you know we were all on a big company event. Jozef has been there as well so that's why he didn't reply.

Daniel
πριν από 1 έτος

Εντάξει, πάντως, αν μπορούσες να του στείλεις το μήνυμά μου για να επικοινωνήσει μαζί μου, θα το εκτιμούσα πολύ.






Αυτόματη μετάφραση:
12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα