Αρχική σελίδαΦόρουμΣχόλια και ΠροτάσειςΕπικοινωνία με το Casino Guru

Επικοινωνία με το Casino Guru (σελίδα 3)

 από lauarual
|
46.185 προβολές 91 απαντήσεις |
|
12 3 45
alarmkid23

Hello,

I replied to you here.


what i mean is that i have not signed up to ANY casino. i just signed up to casino guru and i had a age verification on the free play games on casino guru website but i entered correct details yet it says person with submitted personal info was not found, this is to play free play games on casino.guru. can you look into this?

alarmkid23

Hello,

I already know the details, thank you.

I have to get it checked. I have no clue what is wrong, hopefully, I'll learn more tomorrow.

Ήθελα να σε βαθμολογήσω στο Trustpilot και το έκανα. Μου έγραψαν ότι η κριτική μου ήταν ύποπτη..ίσως επειδή έγραφα από την Κροατία γιατί ήμουν εκεί 7 μέρες..και τώρα κάτι θέλουν και δεν ξέρω καν τι θέλουν.

Αυτόματη μετάφραση:

can you please delete my account I no longer need it please and complaint has been sorted thank you

can you please delete my account please

Anonymized299

Hello there.

I'm deleting your account now.

Stay well!

Έχετε έναν αριθμό να έχετε μαζί σας;

Αυτόματη μετάφραση:
claudiajacquet02

What number are you asking for? 🤔

I'd say it depends on the subject. How may I help you?

Γειά σου! Προσπαθώ να επικοινωνήσω με τον Τζο, ίσως το email του να μην λειτουργεί πλέον ή να το αλλάξω σε jozef@casino.guru επειδη του εγραψα πριν πολλες μερες και δεν απανταει, αν μπορει καποιος διαχειριστης της σελιδας να μου δωσει το νεο του email θα το εκτιμουσα. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

Αυτόματη μετάφραση:
paulish

Checked out with Joe, and should be ok now. Can you confirm, please? 🙂

Χαιρετίσματα

Αυτόματη μετάφραση:
Viktorio1973

Hello! 🙂

zdraveite

Viktorio1973

Γειά σου! 🙂

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σε όλους!!! Πρέπει να επικοινωνήσω επειγόντως με τον Joe, μιας και του γράφω στο email και στο skype όλη την εβδομάδα και δεν απαντά... Νομίζω ότι το email του μπορεί να έχει αλλάξει, αυτό που έχω είναι jozef@casino.guru, αν όποιος διαχειριστής έχει περισσότερες πληροφορίες, θα μπορούσε να μου τις στείλει παρακαλώ, ευχαριστώ πολύ και συγγνώμη για την ταλαιπωρία

Αυτόματη μετάφραση:
paulish

Hi, I forwarded your message to Joe. I believe his email remains the same.

Γειά σου! Είμαι η Paulina από τη Χιλή και πρέπει να επικοινωνήσω με τον Jozef, το email του είναι jozef@casino.guru, αν κάποιος διαχειριστής μπορούσε να του δώσει το μήνυμά μου θα το εκτιμούσα πολύ, καθώς στέλνω email όλη την εβδομάδα και δεν είχα απάντηση. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

Αυτόματη μετάφραση:
paulish

Hi, just letting you know we were all on a big company event. Jozef has been there as well so that's why he didn't reply.

Daniel

Εντάξει, πάντως, αν μπορούσες να του στείλεις το μήνυμά μου για να επικοινωνήσει μαζί μου, θα το εκτιμούσα πολύ.






Αυτόματη μετάφραση:
12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα