πριν από 2 έτη
0
Αυτό που εννοώ είναι ότι δεν έχω εγγραφεί σε ΚΑΝΕΝΑ καζίνο. Μόλις εγγράφηκα στον γκουρού του καζίνο και είχα μια επαλήθευση ηλικίας στα δωρεάν παιχνίδια στον ιστότοπο του γκουρού του καζίνο, αλλά εισήγαγα σωστές λεπτομέρειες, ωστόσο λέει ότι το άτομο με υποβληθείσες προσωπικές πληροφορίες δεν βρέθηκε, αυτό είναι για να παίξει δωρεάν παιχνίδια στο casino.guru . μπορείς να το ψάξεις αυτό;
what i mean is that i have not signed up to ANY casino. i just signed up to casino guru and i had a age verification on the free play games on casino guru website but i entered correct details yet it says person with submitted personal info was not found, this is to play free play games on casino.guru. can you look into this?
Χαίρετε,
Ξέρω ήδη τις λεπτομέρειες, ευχαριστώ.
Πρέπει να το ελέγξω. Δεν έχω ιδέα τι φταίει, ελπίζω να μάθω περισσότερα αύριο.
Hello,
I already know the details, thank you.
I have to get it checked. I have no clue what is wrong, hopefully, I'll learn more tomorrow.
Ήθελα να σε βαθμολογήσω στο Trustpilot και το έκανα. Μου έγραψαν ότι η κριτική μου ήταν ύποπτη..ίσως επειδή έγραφα από την Κροατία γιατί ήμουν εκεί 7 μέρες..και τώρα κάτι θέλουν και δεν ξέρω καν τι θέλουν.
I wanted to rate you on Trustpilot and I did. They wrote to me that my review was suspicious..maybe because I was writing from Croatia because I was there for 7 days..and now they want something and I don't even know what they want.
Ja sam vas htjela ocijenit na Trustpilot i jesam oni mi napisali da je moja recenzija sumnjiva ..možda zato što sam pisala iz Hrvatske jer sam tamo bila 7 dana..i nešto sada žele a ja ne kontam uopće sta zele
Γειά σου.
Διαγράφω τον λογαριασμό σας τώρα.
Μείνε καλά!
Hello there.
I'm deleting your account now.
Stay well!
Τι νούμερο ζητάς; 🤔
Θα έλεγα ότι εξαρτάται από το θέμα. Πώς μπορώ να σας βοηθήσω?
What number are you asking for? 🤔
I'd say it depends on the subject. How may I help you?
Γειά σου! Προσπαθώ να επικοινωνήσω με τον Τζο, ίσως το email του να μην λειτουργεί πλέον ή να το αλλάξω σε jozef@casino.guru επειδη του εγραψα πριν πολλες μερες και δεν απανταει, αν μπορει καποιος διαχειριστης της σελιδας να μου δωσει το νεο του email θα το εκτιμουσα. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
Hello! I am trying to communicate with Joe, maybe his email no longer works or I change it to jozef@casino.guru because I wrote to him many days ago and he does not respond, if any admin of the page could give me his new email I would appreciate it. Thank you so much!
Hola! Estoy tratando de comunicarme con joe, quizas su correo ya no funciona o lo cambio jozef@casino.guru porq le escribo hace muchos dias y no responde, si algún admin de la pagina podria darme su nuevo correo lo agradecería. Muchas gracias!
Έλεγξε με τον Τζο και πρέπει να είναι εντάξει τώρα. Μπορείτε να επιβεβαιώσετε, παρακαλώ; 🙂
Checked out with Joe, and should be ok now. Can you confirm, please? 🙂
Γεια σε όλους!!! Πρέπει να επικοινωνήσω επειγόντως με τον Joe, μιας και του γράφω στο email και στο skype όλη την εβδομάδα και δεν απαντά... Νομίζω ότι το email του μπορεί να έχει αλλάξει, αυτό που έχω είναι jozef@casino.guru, αν όποιος διαχειριστής έχει περισσότερες πληροφορίες, θα μπορούσε να μου τις στείλει παρακαλώ, ευχαριστώ πολύ και συγγνώμη για την ταλαιπωρία
Hello everyone!!! I need to communicate urgently with Joe, since I've been writing to his email and skype all week and he doesn't respond... I think his email may have changed, the one I have is jozef@casino.guru, if any administrator has more information, he could send it to me please, thank you very much and sorry for the inconvenience
Hola a todos!!! Necesito comunicarme urgente con joe, ya que llevo toda la semana escribiendo a su correo y skype y no responde... Pienso que puede haber cambiado su correo, el que yo tengo es jozef@casino.guru, si algun administrador tiene mas informacion podria enviarmela porfavor, muchas gracias y disculpen las molestias
Γεια, έστειλα το μήνυμά σου στον Τζο. Πιστεύω ότι το email του παραμένει το ίδιο.
Hi, I forwarded your message to Joe. I believe his email remains the same.
Γειά σου! Είμαι η Paulina από τη Χιλή και πρέπει να επικοινωνήσω με τον Jozef, το email του είναι jozef@casino.guru, αν κάποιος διαχειριστής μπορούσε να του δώσει το μήνυμά μου θα το εκτιμούσα πολύ, καθώς στέλνω email όλη την εβδομάδα και δεν είχα απάντηση. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
Hello! I am Paulina from Chile and I need to communicate with jozef, his email is jozef@casino.guru, if any administrator could give him my message I would greatly appreciate it, since I have been sending emails all week and I have not had a response. Thank you so much!
Hola! Soy Paulina de chile y Necesito comunicarme con jozef su correo es jozef@casino.guru, si algun administrador pudiera darle mi mensaje se lo agradecería mucho, ya que llevo toda la semana enviando correos y no he tenido respuesta. Muchas gracias!
Γεια σας, απλώς σας ενημερώνω ότι ήμασταν όλοι σε μια μεγάλη εταιρική εκδήλωση. Ο Jozef ήταν επίσης εκεί και γι' αυτό δεν απάντησε.
Hi, just letting you know we were all on a big company event. Jozef has been there as well so that's why he didn't reply.
Εντάξει, πάντως, αν μπορούσες να του στείλεις το μήνυμά μου για να επικοινωνήσει μαζί μου, θα το εκτιμούσα πολύ.
Ok, anyway, if you could send him my message so he can contact me, I would greatly appreciate it.
Ok, de todas maneras si pudieras hacerle llegar mi mensaje para que se contacte conmigo te lo agradecería mucho
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.