πριν από 4 έτη
Ένα ερώτημα: η ομάδα CG λειτουργεί κανονικά;
A query: the CG team is working normally?
Una consulta: el equipo de CG está trabajando normalmente?
Ένα ερώτημα: η ομάδα CG λειτουργεί κανονικά;
A query: the CG team is working normally?
Una consulta: el equipo de CG está trabajando normalmente?
Δεν έχω επιστροφή της επαφής μου για δοκιμές που έκανα. Έτσι συμβουλεύομαι
I have no return of my contact for tests I did. So I consult
No tengo retorno de mi contacto por pruebas que hice. Por eso consulto
Ντάνιελ
Νόμιζα ότι αυτό το φόρουμ ήταν μια ομάδα συζήτησης για όλα τα πράγματα που σχετίζονται με το καζίνο και όχι δωρεάν διαφήμιση για οποιοδήποτε καζίνο για να εγγραφείτε ένα όνομα και να συνδέσετε τα καζίνο τους. Νομίζω ότι θα πρέπει να αφαιρεθούν και να διαφημιστούν στο σωστό μέρος στον γκουρού του καζίνο, αφού πιστοποιηθεί. Έχουν υπάρξει 7 μέχρι στιγμής και αν δεν σταματήσει, το φόρουμ θα χάσει την αξία του και θα γεμίσει με διαφημίσεις
Daniel
I thought this forum was a discussion group for all things casino related and not free advertising for any casino to sign up a name and plug their casinos. I think they should be removed and advertised in the right place on casino guru once they have been authenticated. There have been 7 so far and if this is not stopped the forum will lose its value and just become full of advertisements
Γεια, είμαι σε επαφή με τα περισσότερα από αυτά. Έχουμε μια ειδική κατηγορία για προσφορές: Μπόνους και προσφορές
Διαγράφω τις προσφορές σε καθημερινή βάση, όταν βλέπω ότι δεν έχει νόημα, είναι ένα άρθρο προσανατολισμένο στη δημιουργία συνδέσμων ή είναι απλώς αντίγραφο + επικολλημένο κείμενο που μπορεί να βρεθεί σε πολλά μέρη στο Google. Τέλος πάντων, το συζητάμε κάθε εβδομάδα, θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε γι 'αυτό.
Όταν εξετάζετε διαφορετικά φόρουμ που σχετίζονται με τον τζόγο, έχουν τις ίδιες ενότητες με παρόμοιες αναρτήσεις επίσης, οπότε δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητα λάθος.
Hi, I'm in touch with most of them. We have a dedicated category for promos: Bonuses and promotions
I delete promos on a daily basis when I see that it doesn't make any sense, it's a linkbuilding oriented article or it's just copy+pasted text that can be found on many places in Google. Anyway, we discuss this every week, we'll see what we can do about this.
When you look at different gambling related forums, they have the same sections with similar posts as well, so I don't think it's necessarily wrong.
Υπάρχουν νήματα που προσπαθούν να προσλάβουν ανθρώπους, οπότε δεν ξέρω τι! Δεν φαίνεται σαν το μέρος για μένα. Εκτός από συνδέσμους που δεν οδηγούν σε καμία σοβαρή σελίδα.
There are threads that try to recruit people so I don't know what! It doesn't seem like the place to me. In addition to links that do not lead to any serious page.
Hay hilos que pretenden reclutar gente para no se que! No me parece el lugar. Además de enlaces que no dirigen a ningúna pagina seria.
Ποιο ειναι το πρόβλημα? Κάποιος ψάχνει κάποιον άλλο να συνεργαστεί. Συνδέεται με τον τζόγο και ο σύνδεσμος λειτουργεί για μένα (δείτε το στιγμιότυπο οθόνης).
So what's the problem? Someone's looking for someone else to cooperate with. It's connected to gambling and the link works for me (see the screenshot).
Κάποιος εγγράφεται σε αυτήν τη σελίδα, η οποία είναι συνδεδεμένη και το email επιβεβαίωσης δεν φτάνει για να εισέλθει στο προφίλ. Δεν υπάρχει email επικοινωνίας.
Το μόνο πεδίο επαφής, όταν γράφετε δεν απαντά.
Η ίδια η σελίδα του καζίνο δεν μπαίνει.
Ίσως δεν είναι διαθέσιμο για τη χώρα μου.
Του δίνω το πλεονέκτημα της αμφιβολίας. Να μην πιστεύουμε ότι είναι μια σελίδα που συλλέγει μόνο δεδομένα.
One registers on that page, which is affiliated, and the confirmation email does not arrive to enter the profile. There is no contact email.
The only contact field, when writing do not answer.
The casino page itself does not enter.
Maybe it is not available for my country.
I give him the benefit of the doubt. To not think that it is a page that only collects data.
Uno se registra en esa página, que es de afiliados, y no llega el mail de confirmación para ingresar al perfil. No hay mail de contacto.
El unico campo de contacto, al escribir no contestan.
La pagina del casino en sí no ingresa.
Tal vez no está disponible para mi país.
Le doy el beneficio de la duda. Para no pensar que es una pagina que solo recopila datos.
Γεια σας, είμαι η Paulina από τη Χιλή, πρέπει να επικοινωνήσω με τον Jozef, του έστειλα ένα αρχείο με πληροφορίες που ζήτησε πριν από λίγο και δεν μου απαντά, δεν έχω γνωρίσει τίποτα για αυτόν για εβδομάδες, θέλω να μάθω αν αυτό που του έστειλα είναι σωστό και φυσικά να συνεχίσω να κάνω περισσότερα καθήκοντα για τον γκουρού του καζίνο. Σας ευχαριστώ!
Hello, I am Paulina from Chile, I need to communicate with Jozef, I sent him a file with information that he requested a while ago and he does not respond to me, I have not known anything about him for weeks, I want to know if what I sent him is correct and of course to continue doing more task for casino guru. Thank you!
Hola, soy Paulina de chile, necesito comunicarme con jozef, yo le Envíe un archivo con información que el me solicitó hace un tiempo y no me responde, hace semanas que no se nada de el,quiero saber si esta correcto lo que le envié y por supuesto para seguir realizando mas task para casino guru. Muchas gracias!
Γεια, μου είπαν ότι ο Jozef σας απάντησε ήδη.
Hi, I was told that Jozef already replied to you.
Γεια, είμαι η Paulina από τη Χιλή, θέλω να επικοινωνήσω με τον Jozef, θέλω να μάθω αν λάβατε ένα αρχείο από ένα τεστ που έκανα, καθώς δεν έχετε απαντήσει σε μένα για αρκετές ημέρες, θα ήθελα να μάθω είναι και αν μπορούσες να μου απαντήσεις. Συγγνώμη για την αναστάτωση 😊😁
Hi, I'm Paulina from Chile, I want to communicate with Jozef, I want to know if you received a file of a test that I performed, since you have not responded to me for several days, I would like to know how you are and if you could answer me. Sorry for the inconvenience 😊😁
Hola soy Paulina de chile, quiero comunicarme con jozef,quiero saber si recibió un archivo de un test que yo realice,ya que no me ha respondido hace varios días,me gustaría saber como está y si pudiera responderme. Disculpen las molestias 😊😁
Γεια! Συγγνώμη για τη διακοπή, ξέρω ότι δεν έχει καμία σχέση εδώ, αλλά πρέπει να επικοινωνήσω με τον Jozef αφού του έστειλα ένα email πριν από μέρες και εξακολουθεί να μην απαντά, είναι απλώς να μάθω πώς είναι και να απαντήσει αυτό που έστειλα αυτόν, σας ευχαριστώ πολύ και έχετε μια υπέροχη μέρα 😁😁
Hi! Excuse the interruption, I know that it has nothing to do with here, but I need to contact Jozef since I sent him an email days ago and he still does not respond, it is just to know how he is and to answer what I sent him, thank you very much and have a excellent day 😁😁
Hola! Disculpen la interrupción se que no tiene que ver acá, pero necesito comunicarme con jozef ya que le envié un correo hace días y aun no responde, es solo para saber como está y para que responda lo que le envié, muchas gracias y que tengan un excelente día 😁😁
Γεια! Είχα υποβάλει μια καταγγελία μαζί σας επειδή η casinomga δεν πλήρωνε τα χρήματά μου. Έλαβα ένα email και από σένα
( nikolas.b@casino.guru ) και έγραψα πίσω σε αυτό το email. Δυστυχώς, τα e-mail μου δεν απαντώνται. Μπορείς να μου πεις πού είναι αυτό; Με εκτίμηση Marcel
Hi! I had lodged a complaint with you because casinomga was not paying out my money. I got an email from you too
( nikolas.b@casino.guru ) and I wrote back to this email. Unfortunately, my e-mails are not answered. Can you maybe tell me where that is? Best regards Marcel
Hallo! Ich hatte bei euch eine beschwerde eingereicht weil casinomga nicht mein geld auszahlt. Ich habe denn auch von euch eine email bekommen
(nikolas.b@casino.guru) und habe denn auch auf diese email zurück geschrieben. Leider werden meine e-mails nicht beantwortet. Können sie mir vieleicht sagen wodran das liegt? Liebe grüsse marcel
Γεια σας, χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο και απαντήστε εκεί. Η ομάδα παραπόνων περιμένει την απάντησή σας: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1
Hello, please use this link and answer there. The complaint team is waiting for your answer: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1
Γεια σου αγαπητέ Ratka! Τώρα έχω ξαναγράψει μήνυμα στον Νικ αλλά πιστεύω ότι το μήνυμα δεν έρχεται ξανά. Απαντώντας στην ερώτηση του Νικ, ναι έπαιξα με μπόνους και οι καταθέσεις γίνονται πάντα με Visa και οι πληρωμές γίνονται πάντα με τραπεζικό έμβασμα
Hello dear Ratka! I have now written Nik a message again but I believe that the message does not arrive again. Answering Nik's question, yes I played with bonuses and deposits are always made with Visa and payments are always made by bank transfer
Hallo liebe Ratka! Ich habe jetzt Nik nochmal eine Nachricht geschrieben aber ich glaube das die Nachricht wieder nicht ankommt. Auf Nik seine Frage zu Antworten,ja ich habe mit Boni gespielt und Einzahlung immer mit Visa und Auszahlung immer per Bank Überweisung immer das gleiche .vielen Dank schon mal für eure Mühe.Liebe Grüsse Marcel
Πρέπει να γράψετε τα μηνύματα απευθείας στην καταγγελία που σας έστειλε η Radka - όχι εδώ.
You need to write the messages right into the complaint that Radka sent you - not here.
Γεια σου αγαπητέ Daniel! Έχω ήδη στείλει αρκετά μηνύματα σε αυτό το e-mail (Ν ikolas.b@casino.guru ) και δεν παίρνω απάντηση. Μπορώ να στείλω e-mail παντού, μου δείχνει επίσης ότι το e-mail στάλθηκε με επιτυχία. Ζητώ επίσης πολύ συγγνώμη για την ταλαιπωρία. Με εκτίμηση Marcel
Hello dear Daniel! I have already sent several messages to this e-mail (Nikolas.b@casino.guru) and I get no answer. I can send e-mails everywhere, it also shows me that the e-mail was sent successfully. I am also very sorry for the inconvenience. Kind regards Marcel
Hallo lieber Daniel! Ich habe schon mehrere Nachrichten auf diese e-Mail (Nikolas.b@casino.guru) geschickt und ich bekomme keine Antwort.ich kann überall e-Malis versenden,er zeigt mir auch das die e-Mali erfolgreich verschickt wurde. Es tut mir auch sehr leid für diese Unannehmlichkeiten.Liebe Grüsse Marcel
Αλλά δεν σας ζητήσαμε να στείλετε email. Σας ζητήθηκε να απαντήσετε εδώ: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1
Μπορώ να δω ότι τα καταφέρατε ήδη, οπότε πρέπει να είναι καλά τώρα 🙂
But we didn't ask you to send emails. You were asked to reply right here: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1
I can see you already managed to do it so it should be fine now 🙂
Γεια σας, ήθελα να ρωτήσω γιατί τα καζίνο wildz όπως το caxino δεν εμφανίζονται πλέον όταν περπατάτε πάνω τους;
Hello, I wanted to ask why wildz casinos like caxino are no longer displayed when you walk on them?
Hallo ich wollte fragen warum wildz casino wie caxino nicht mehr angezeigt werden wenn man drauf geht ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.