ΦόρουμΣχόλια και ΠροτάσειςΕπικοινωνία με το Casino Guru

Επικοινωνία με το Casino Guru

πριν από 3 έτη από lauarual
|
26369 προβολές 72 απαντήσεις |
|
1 2...4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη

Ένα ερώτημα: η ομάδα CG λειτουργεί κανονικά;


Αυτόματη μετάφραση:
lauarual
πριν από 3 έτη

Hello, yes, why?

Daniel
πριν από 3 έτη

Δεν έχω επιστροφή της επαφής μου για δοκιμές που έκανα. Έτσι συμβουλεύομαι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Hello, yes, why?

πριν από 3 έτη

Προσπαθώ να επικοινωνήσω για περίπου 5 ημέρες και δεν απαντούν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Daniel

I thought this forum was a discussion group for all things casino related and not free advertising for any casino to sign up a name and plug their casinos. I think they should be removed and advertised in the right place on casino guru once they have been authenticated. There have been 7 so far and if this is not stopped the forum will lose its value and just become full of advertisements

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Whitelighter
πριν από 3 έτη

Hi, I'm in touch with most of them. We have a dedicated category for promos: Bonuses and promotions

I delete promos on a daily basis when I see that it doesn't make any sense, it's a linkbuilding oriented article or it's just copy+pasted text that can be found on many places in Google. Anyway, we discuss this every week, we'll see what we can do about this.


When you look at different gambling related forums, they have the same sections with similar posts as well, so I don't think it's necessarily wrong.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Daniel
πριν από 3 έτη

Υπάρχουν νήματα που προσπαθούν να προσλάβουν ανθρώπους, οπότε δεν ξέρω τι! Δεν φαίνεται σαν το μέρος για μένα. Εκτός από συνδέσμους που δεν οδηγούν σε καμία σοβαρή σελίδα.

Αυτόματη μετάφραση:
lauarual
πριν από 3 έτη

So what's the problem? Someone's looking for someone else to cooperate with. It's connected to gambling and the link works for me (see the screenshot).

file

Daniel
πριν από 3 έτη

Κάποιος εγγράφεται σε αυτήν τη σελίδα, η οποία είναι συνδεδεμένη και το email επιβεβαίωσης δεν φτάνει για να εισέλθει στο προφίλ. Δεν υπάρχει email επικοινωνίας.

Το μόνο πεδίο επαφής, όταν γράφετε δεν απαντά.

Η ίδια η σελίδα του καζίνο δεν μπαίνει.

Ίσως δεν είναι διαθέσιμο για τη χώρα μου.

Του δίνω το πλεονέκτημα της αμφιβολίας. Να μην πιστεύουμε ότι είναι μια σελίδα που συλλέγει μόνο δεδομένα.

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 3 έτη

Γεια σας, είμαι η Paulina από τη Χιλή, πρέπει να επικοινωνήσω με τον Jozef, του έστειλα ένα αρχείο με πληροφορίες που ζήτησε πριν από λίγο και δεν μου απαντά, δεν έχω γνωρίσει τίποτα για αυτόν για εβδομάδες, θέλω να μάθω αν αυτό που του έστειλα είναι σωστό και φυσικά να συνεχίσω να κάνω περισσότερα καθήκοντα για τον γκουρού του καζίνο. Σας ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:
paulish
πριν από 3 έτη

Hi, I was told that Jozef already replied to you.

πριν από 2 έτη

Γεια, είμαι η Paulina από τη Χιλή, θέλω να επικοινωνήσω με τον Jozef, θέλω να μάθω αν λάβατε ένα αρχείο από ένα τεστ που έκανα, καθώς δεν έχετε απαντήσει σε μένα για αρκετές ημέρες, θα ήθελα να μάθω είναι και αν μπορούσες να μου απαντήσεις. Συγγνώμη για την αναστάτωση 😊😁

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια! Συγγνώμη για τη διακοπή, ξέρω ότι δεν έχει καμία σχέση εδώ, αλλά πρέπει να επικοινωνήσω με τον Jozef αφού του έστειλα ένα email πριν από μέρες και εξακολουθεί να μην απαντά, είναι απλώς να μάθω πώς είναι και να απαντήσει αυτό που έστειλα αυτόν, σας ευχαριστώ πολύ και έχετε μια υπέροχη μέρα 😁😁

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη


Γεια! Είχα υποβάλει μια καταγγελία μαζί σας επειδή η casinomga δεν πλήρωνε τα χρήματά μου. Έλαβα ένα email και από σένα

( nikolas.b@casino.guru ) και έγραψα πίσω σε αυτό το email. Δυστυχώς, τα e-mail μου δεν απαντώνται. Μπορείς να μου πεις πού είναι αυτό; Με εκτίμηση Marcel

Αυτόματη μετάφραση:
Marcel1979
πριν από 2 έτη

Hello, please use this link and answer there. The complaint team is waiting for your answer: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1

πριν από 2 έτη

Γεια σου αγαπητέ Ratka! Τώρα έχω ξαναγράψει μήνυμα στον Νικ αλλά πιστεύω ότι το μήνυμα δεν έρχεται ξανά. Απαντώντας στην ερώτηση του Νικ, ναι έπαιξα με μπόνους και οι καταθέσεις γίνονται πάντα με Visa και οι πληρωμές γίνονται πάντα με τραπεζικό έμβασμα

Αυτόματη μετάφραση:
Marcel1979
πριν από 2 έτη

You need to write the messages right into the complaint that Radka sent you - not here.

πριν από 2 έτη

Γεια σου αγαπητέ Daniel! Έχω ήδη στείλει αρκετά μηνύματα σε αυτό το e-mail (Ν ikolas.b@casino.guru ) και δεν παίρνω απάντηση. Μπορώ να στείλω e-mail παντού, μου δείχνει επίσης ότι το e-mail στάλθηκε με επιτυχία. Ζητώ επίσης πολύ συγγνώμη για την ταλαιπωρία. Με εκτίμηση Marcel

Αυτόματη μετάφραση:
Marcel1979
πριν από 2 έτη

But we didn't ask you to send emails. You were asked to reply right here: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1

I can see you already managed to do it so it should be fine now 🙂

πριν από 2 έτη

Γεια σας, ήθελα να ρωτήσω γιατί τα καζίνο wildz όπως το caxino δεν εμφανίζονται πλέον όταν περπατάτε πάνω τους;

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα