Αρχική σελίδαΦόρουμΣχόλια και ΠροτάσειςΕπικοινωνία με το Casino Guru

Επικοινωνία με το Casino Guru (σελίδα 5)

 από lauarual
|
47.671 προβολές 91 απαντήσεις |
|
1...4 5

Ευχαριστώ πολύ, είχα αρκετές προσπάθειες επικοινωνίας αλλά μου λένε μόνο ότι συνεχίζουν να επικυρώνουν την πύλη πληρωμής που πέρασα με την κατάθεσή μου αλλά ότι δεν έχουν απάντηση και ότι πρέπει να επικοινωνήσω μαζί τους αργότερα για να με φέρουν και στην πραγματικότητα ελπίζω να μπορώ. Βοηθήστε να συμβιβάσω την απάντηση μαζί τους και βοηθήστε με να ανακτήσω την κατάθεσή μου https://netabet.com.mx/ αυτό είναι το καζίνο όπου έχω το πρόβλημα

Αυτόματη μετάφραση:

So there is nothing much to do right now but wait. Hopefully, they will get to the bottom of this issue soon.

Whenever you have any news, please come forward; we surely would like to know about it.

Ναι, στην πραγματικότητα, έστειλα ένα email στο τμήμα παιχνιδιών και κληρώσεων της μεξικανικής κυβέρνησης για να αναφέρω αυτήν την κατάσταση, μου ζήτησαν απόδειξη για την κατάθεση που έγινε και όλες τις λεπτομέρειες για την ημερομηνία και την ώρα της εκδήλωσης, αλλά υποτίθεται ότι είπαν εμένα ότι το αργότερο μέχρι σήμερα. Η κατάθεσή μου έχει ήδη πιστωθεί στον λογαριασμό μου στη Netabet, οπότε θα περιμένω, αν όχι, θα δω τη διαδικασία απευθείας με τη γενική διεύθυνση παιχνιδιών και κληρώσεων, παραπόνων και παραπόνων, που είναι ήδη ενήμεροι για την υπόθεση, αυτή την κρατική υπηρεσία.

Αυτόματη μετάφραση:
jonaseguizabal25

Okay, great. We'll wait for further information and hope that soon you'll get your money.🙏

Γεια σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Πράγματι, μοιράζομαι ότι μόλις σήμερα, 1 Αυγούστου, η κατάθεσή μου σε αυτό το καζίνο Netabet φαίνεται ήδη να αντανακλάται, γιατί τώρα ελπίζω μόνο ότι όταν μπω στους κουλοχέρηδες που θα παίξω, θα είμαι τυχερός να κερδίσω. Χαιρετίζω και εκτιμώ πολύ την υποστήριξή σας. είπε καληνύχτα

Αυτόματη μετάφραση:
jonaseguizabal25

Hey, that's good. Please come back to tell us about your experience. We'd like to hear about it.😉

Γεια σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Πράγματι, μοιράζομαι ότι μόλις σήμερα, 1 Αυγούστου, η κατάθεσή μου σε αυτό το καζίνο Netabet φαίνεται ήδη να αντανακλάται, γιατί τώρα ελπίζω μόνο ότι όταν μπω στους κουλοχέρηδες που θα παίξω, θα είμαι τυχερός να κερδίσω. Χαιρετίζω και εκτιμώ πολύ την υποστήριξή σας. είπε καληνύχτα

Αυτόματη μετάφραση:

Hey there!

I checked out your complaint to see how it has been faring so far, though it seems Nick is waiting for your update. We would really love to know whether you need our assistance.

Thus, don't hesitate to update the complaint now 👈

Or simply to me, please.

Thank you. 😉

Hey there! 

I'll try my best. I'm assuming you mean Josef, who assigns and handles tester groups, right?

What am I supposed to say, and how does he recognize who you are, please?

Γεια σου Radka/Romi/Jaro! Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε να επικοινωνήσω με τον Jozef, είναι πάντα πολύ δύσκολο να λάβω μια απλή απάντηση.

Είμαι η Laura από την Παραγουάη, κάνω δοκιμές εδώ.

Σας ευχαριστώ!

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
lauarual

Hello, I have written to Jozef and I hope he will get to you as soon as possible. 

Have a nice day. 😀

Jaro

Πολύ ευγενικό! Σας ευχαριστώ!!

Καλημερα και σε σενα

Αυτόματη μετάφραση:
lauarual

Hello! I'm glad to see Jaro is taking care of you. 🙂 Just wanted to say hi!

Δεν μπορώ να καταλάβω πώς να κάνω κατάθεση και ανάληψη, δεν μπορώ να βρω κανένα πεδίο.

Αυτόματη μετάφραση:
FRITTUZZA-BELLA

Hello, that's because there are none. We really are not a casino. 🙂

I suggest you look around this website to find more about its purpose, and you may also browse the casino section - to find a casino. 👈

Be picky; choose wisely. 😎


1...4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα