Όσον αφορά το μπόνους, ρωτήσατε απευθείας το καζίνο, παρακαλώ; Φαίνεται ότι είστε αρκετά πεπεισμένοι ότι ήταν λάθος, οπότε, υποθέτω ότι έχετε κάποια άμεση απάντηση από τον χειριστή συνομιλίας ή την υποστήριξη. Αν το κάνετε, θα ήταν πραγματικά υπέροχο να το επικολλήσετε εδώ.
Θα είμαι εδώ και θα περιμένω.
Γεια σας, και σας ευχαριστώ για αυτές τις ενημερώσεις.
Για να είστε σίγουροι, σχετικά με όλα τα ζητούμενα έγγραφα - τα έχετε ήδη στείλει; Θέλω να πω, η απάντηση είναι σίγουρα ένα καλό βήμα, ωστόσο τα έγγραφα είναι το πιο σημαντικό μέρος.
Έχετε, κατά τύχη, ενημερώσει από το καζίνο για σημαντική πρόοδο;
Γεια σας έχω. το ιστορικό παιχνιδιών μου και το ιστορικό μου κατάθεση που μπορώ να σας δείξω, οπότε είμαι απόλυτα σίγουρος, το καζίνο δεν επικοινωνεί, δεν παρουσιάζει ζωντανή συνομιλία και αγνοεί τα email μου που μου απάντησαν μια φορά για περίπου είκοσι email, για πες μου να αναφέρω τον χρήστη ονομάστε και στείλτε τα έγγραφα kyc αλλά δεν απαντά πλέον. Το ιστορικό παιχνιδιών μου και το ιστορικό καταθέσεων για να το δείτε με τα μάτια σας
When it comes to the bonus, have you asked the casino directly, please? It seems you are quite convinced it was a mistake, so, I presume you have some direct response from the chat operator or the support. If you do, it would be really great to paste it here.
I'll be here, waiting.
Hi there, and thank you for those updates.
Just to be sure, regarding all requested documents - have you already sent those? I mean, the reply is surely a good step, yet the docs are the most important part.
Have you, by chance, informed by the casino about significant progress?
Hello I have. my game history and my history deposit which I can show you so I am completely sure, the casino does not communicate, it does not present livechat and ignores my emails they replied to me once for around twenty emails, for tell me to quote the user name and send the kyc documents but no longer responded. My game history and deposit history to see it by your eyes
Αυτόματη μετάφραση: