Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοYbets Casino - γενική συζήτηση

Ybets Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 19)

 από JMiles1984
|
47.931 προβολές 486 απαντήσεις |
|
1...18 19 20...25

Και θα φτάσω όσο πρέπει για να πάρω με επιτυχία τις αναλήψεις μου, συνιστούσα ήδη το καζίνο σε φίλους να μπουν και να παίξουν και όταν είδα ότι ακύρωσαν τις αναλήψεις μου τους είπα να μην παίξουν προς το παρόν και επειδή για ό,τι συνέβη σε μένα, στο amunra μπορείτε να κάνετε ανάληψη χωρίς κανένα πρόβλημα χωρίς καμία δικαιολογία ή δικαιολογία, χωρίς να ζητήσετε τεκμηρίωση, απλώς καταθέτουν με τον ίδιο τρόπο που καταθέσατε στο καζίνο, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι αν καταθέτετε σε το καζίνο χωρίς κανένα πρόβλημα το λαμβάνουν αλλά για να πληρώσουν τον παίκτη ψάχνουν χίλιες δικαιολογίες, αυτό δεν είναι δίκαιο για κανέναν από εμάς που είμαστε παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:

Έχω κάποιον που θα επικοινωνήσει απευθείας με το καζίνο για να με βοηθήσει να δω αν του δώσει μια πιο θετική απάντηση,

Αυτόματη μετάφραση:
R1f126

Good luck to you Sir. I hope that you are paid what you are owed.

Wilder1999

Hello, I had an account at ybets casino, I won more money, they kept me checking for over 2 weeks, then I got bored waiting and played for all the moneyintre timp facusem o plangere aici pe site,si m am trezit intr o zi ca mi au inchis contul pentru ca am incalcat TC.

Even to this day I don't know why they closed my account. SO ATTENTION DON'T PLAY AT YBETS CASINO ANYMORE

Wilder1999

Σας ευχαριστώ πολύ κύριε, ελπίζω η εμπειρία σας να ήταν καλύτερη από τη δική μου σε αυτό το καζίνο και να μην είχατε την ίδια τύχη με εμένα.

Αυτόματη μετάφραση:
Agora

Γεια σας, συγγνώμη, αυτό θέλουν, να χάσετε πάλι αυτό που έχετε κερδίσει. Την ίδια ημέρα των κερδών μου έπαιξα και τα κέρδη μου μειώθηκαν σχεδόν κατά $300. Μια άλλη μέρα, αφού περίμενα μερικές μέρες, έπαιξα το ίδιο παιχνίδι και έχασα περισσότερα από $200. Τώρα είναι στα 1700$ και κάποια αλλαγή. Όπως τους είπα μέσω email, δεν σκοπεύω να παίξω άλλο σεντ μέχρι να δω ότι μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου. Το να συνεχίσεις να παίζεις τους δίνεις ευχαρίστηση γιατί είναι γεγονός ότι αν συνεχίσεις να παίζεις θα χάσεις τα πάντα και δεν αξίζει να παίζεις να σκέφτεσαι να κάνεις τα κέρδη σου κερδοφόρα γιατί αν δεν σε αφήσουν να αποσύρεις τα λίγα που έχεις κερδίσει, θα σε αφήσουν αποσύρετε ακόμη λιγότερα αν κερδίσετε περισσότερα χρήματα, οπότε το να χάνω χρόνο το βρίσκω παράλογο.

Αυτόματη μετάφραση:
R1f126

Please from the bottom of my heart, I don't know you, you don't know me, don't play the money, be patient to see what they are thinking, I lost 18,000 euros on the same game that I always play

Agora

Λυπάμαι πολύ για την απώλεια σου, είναι πολλά τα λεφτά. Ευχαριστώ για τα μηνύματά σας, έτσι είναι, δεν γνωριζόμαστε και παλιότερα, έξυπνοι τύποι σαν αυτούς είναι εδώ για να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον λέγοντας την εμπειρία μας, όπως είπα και πριν, όπως σας είπα με email, δεν σχεδιάζω να παίξω ένα σεντ παραπάνω έως ότου μπορέσω να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, μετά θα μπορώ να παίξω ξανά, αλλά δεν θα βάλω πίσω χρήματα εκεί που είχα ήδη δει ότι δεν μπορούσα να τα κάνω ανάληψη, θα αποσύρω πρώτα και τότε θα παίξω.

Αυτόματη μετάφραση:

if you want, I'll leave you my number and we can chat on whtasapp,I can tell you about my experiences with casino😁

Ειλικρινά, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πώς ένα καζίνο με τόσες αρνητικές ψήφους και τόσα παράπονα από παίκτες εξακολουθεί να μένει ή μάλλον δεν παίρνουν τους παίκτες πιο σοβαρά γιατί φυσικά κανένα καζίνο χωρίς παίκτες δεν είναι τίποτα και αφού τα κέρδη είναι μεγαλύτερες από τις απώλειες, τους κοστίζει να καταθέσουν τα κέρδη τους ο καθένας όταν τα κερδίζουμε αφού το 99% όταν ερχόμαστε να κερδίσουμε κάτι είναι επειδή έχουμε ήδη χάσει 20 φορές περισσότερα από αυτά που κερδίσαμε, αν συμπεριφέρονται έτσι ενάντια στους παίκτες δίνουν μόνο λόγους για να σταματήσουν να παίζουν στο καζίνο τους και αν κανείς δεν παίξει στο καζίνο τους τι θα συμβεί σε αυτό το καζίνο; Λοιπόν, ελπίζω ότι όντας τόσο έξυπνοι γνωρίζουν ότι μπορεί να συμβεί αργά ή γρήγορα

Αυτόματη μετάφραση:
Agora

Ναι, φυσικά, είναι πάντα καλό, όλα είναι μια εμπειρία, μην έχετε κανένα πρόβλημα με αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:

Πρόσφατα, υπάρχουν πολλά καζίνο όπου η κατάθεση δεν αντανακλάται παρόλο που έχει γίνει.

Είναι τρομερό. Πλήρωσα 35.000 JPY με τραπεζικό έμβασμα από τη Βέρα Τζον.

25.000 JPY στο Καζίνο JOY. Πληρωμή με πιστωτική κάρτα.

Σε αυτό το σημείο, είναι απλώς κρεμασμένα μπόνους, σας κάνουν να καταθέσετε χρήματα και στη συνέχεια να παίρνετε τα χρήματά σας. Απλώς φαίνεται σαν μια ανέντιμη εταιρεία.

Θέλω απλώς να παίξω.

Πού μπορώ να τους πω για να με βοηθήσουν;

Αυτόματη μετάφραση:
sqry2sczjx

Γεια σου φίλε, είναι κακό που κάνουν έτσι. Είναι απίστευτο ότι αντί να παίζουμε τα παιχνίδια τους χωρίς προκατάληψη, αυτοί παίζουν μαζί μας, τον χρόνο και τα χρήματά μας. Νομίζω ότι πρέπει να ενεργήσουν πιο ριζοσπαστικά με όλα τα ανέντιμα καζίνο και μπορούμε να συνεχίσουμε να παίζουμε ήρεμα και με τη βεβαιότητα ότι όταν έχουμε τα κέρδη μας, θα μας τα προσφέρουν χωρίς να περιπλέκουμε τη ζωή μας.

Αυτόματη μετάφραση:
sqry2sczjx

Αυτό είναι το μόνο φόρουμ που ξέρω ότι μπορεί να σας βοηθήσει. Εμπιστεύομαι τον επαγγελματισμό τους και αναγκάζω το καζίνο να πληρώσει τον καθένα από τους παίκτες που τους παρακρατήθηκαν τα χρήματα. Πιστεύω ότι η ομάδα (GURU) θα βοηθήσει τον καθένα μας στην κατάλληλη στιγμή.

Αυτόματη μετάφραση:
R1f126

Maybe the KYC depends on the amount you're trying to withdraw or the method you're using

tftcosta

Γεια σας, λαμβάνοντας υπόψη ότι η μέγιστη ανάληψη που μου άφησαν να κάνω ήταν 1000 και λίγο μέσω τραπεζικής κάρτας που είναι η ίδια μέθοδος που έχω χρησιμοποιήσει για κατάθεση στο καζίνο και την έχω αποθηκευμένη ότι οι ίδιοι μπορούν να δουν ότι το Η μέθοδος που έχω χρησιμοποιήσει για την ανάληψη είναι η ίδια με αυτήν που έκανα κατάθεση, νομίζω ότι τα καζίνο θα μπορούσαν να είναι τόσο εύκολα, κατάθεση στον ίδιο λογαριασμό ή κάρτα όπου έγινε η κατάθεση στο καζίνο, μάλλον το λένε οι ίδιοι στις πληροφορίες του καζίνο αλλά όταν η ώρα έρχεται δεν συμμορφώνονται όπως λένε, οπότε δεν ξέρω τι κάνουν ειλικρινά, απαιτώ τα χρήματά μου που με πολύ κόπο και ώρες περιστροφών έπρεπε να φτάσω σε αυτό το κέρδος, τότε με θυμώνει τόσο πολύ που τότε βρίσκεις αυτά τα προβλήματα όταν πρόκειται για ανάληψη 😡😡😡

Αυτόματη μετάφραση:
tftcosta

Εάν δεν είναι πολύ μεγάλο ερώτημα, πόσα περίπου έχετε καταφέρει να αποσύρετε χωρίς να περάσετε το KYC; Για παράδειγμα, ζήτησα ανάληψη 243 μετά 700 και μετά 40 την ίδια μέρα και ακυρώθηκαν όλα, που σημαίνει ότι τουλάχιστον τα 243 που διέταξα την ανάληψη πριν από το μεγαλύτερο κέρδος θα μπορούσαν τουλάχιστον να μην ακυρώσουν τα 243 και να ακυρώσουν τα υπόλοιπα για την αναθεώρηση αλλά όχι να τα ακυρώσει όλα, δηλαδή είναι μια γαμημένη αδικία εκ μέρους τους, εκτός από το γεγονός ότι είχαν παρακρατηθεί κάποια χρήματα από μια κατάθεση που ήθελα να κάνω και πάτησα ακύρωση επειδή η σελίδα ήταν αργή και μετά έκανα άλλη μια κατάθεση, οπότε εκεί η ακυρωμένη κατάθεση διατηρείται με κόκκινο χρώμα στο ιστορικό καταθέσεων, το ποσό δεν προστίθεται στο καζίνο ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για παιχνίδι, αλλά είναι δεν επιστράφηκε ούτε στον λογαριασμό μου, δηλαδή ανεντιμότητα από κάθε άποψη, δεν είναι καθόλου ευχάριστο που προφανώς πρέπει να τους παρακαλάμε για να πάρουμε τα κέρδη μας

Αυτόματη μετάφραση:

Εν ολίγοις, εκ μέρους όλων των παικτών που πέφτουν θύματα του ybet, ζητώ από την ομάδα GURU να τους ζητήσει περισσότερες απαιτήσεις, ώστε να μας ανταποκριθούν όπως μας αξίζει και ως άνθρωποι και ως παίκτες που ήταν εκεί για να βάλουν χρήματα και να ξοδέψουν χρόνο παίζοντας τα παιχνίδια τους και παίζοντας, κάτι που κάναμε πιστεύοντας ότι είναι ένα τίμιο καζίνο. Αν είναι στα χέρια της ομάδας GURU, κάντε λίγο περισσότερα για τα θύματα, από τα οποία υπάρχουν πολλοί από εμάς που δεν γράφουμε κριτικές ή δεν διαμαρτύρονται στο καζίνο επειδή βαριόμαστε ή οτιδήποτε άλλο. Ευχαριστώ πολύ την ομάδα που με άφησε να συμμετάσχω εδώ στο φόρουμ διεκδικώντας τα δικαιώματά μου 🙏🏻🙏🏻

Αυτόματη μετάφραση:
R1f126

It is really nice to see that you care for others as well. We do care for all our users and always try to help in all the cases as much as possible, but everyone needs to understand that we can do only what is in our hands. We are just mediators here; as you can see, we are not able to control nor regulate any online casinos. Only the licensing authority can.

We collect all the possible information and put it in our reviews. Then we have you, our users, who help us and inform us regarding every casino and their practices.

We, of course, try to get the best resolution possible for every complaint submitted because we always want to see fair play in every case.

But, unfortunately, as I said, we can do only what is in our hands.

Please, surely, keep us informed about how your withdrawal goes, and if you need our complaint team to intervene, let us know. We're here to help.


Πρόσφατα, υπάρχουν πολλά καζίνο όπου η κατάθεση δεν αντανακλάται παρόλο που έχει γίνει.

Είναι τρομερό. Πλήρωσα 35.000 JPY με τραπεζικό έμβασμα από τη Βέρα Τζον.

25.000 JPY στο Καζίνο JOY. Πληρωμή με πιστωτική κάρτα.

Σε αυτό το σημείο, είναι απλώς κρεμασμένα μπόνους, σας κάνουν να καταθέσετε χρήματα και στη συνέχεια να παίρνετε τα χρήματά σας. Απλώς φαίνεται σαν μια ανέντιμη εταιρεία.

Θέλω απλώς να παίξω.

Πού μπορώ να τους πω για να με βοηθήσουν;

Αυτόματη μετάφραση:

Do I understand correctly that you are experiencing some issues in some other casino?

If you need some help of ours, please describe what exactly is happening there in the casinos thread over here.

I hope we'll find the solution together.

1...18 19 20...25
Μετάβαση στη σελίδααπό 25 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα