Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοYbets Casino - γενική συζήτηση

Ybets Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 20)

 από JMiles1984
|
52.039 προβολές 505 απαντήσεις |
|
1...19 20 21...26
Romi

Γεια σου Romi, σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου, γι' αυτό διευκρίνισα στην προηγούμενη ανάρτηση ότι η πιθανή βοήθειά σου είναι στα χέρια σου αφού, δεδομένων των όσων έχουμε δει, είσαι η μεγαλύτερη ελπίδα μας να μπορέσουμε να ανταγωνιστούμε λίγο το ανεντιμότητα του καζίνο. Ειμαι 2 μερες απο τις 14 περιπου που μου ειπαν οτι θα χρειαστει για το review και αν δεν λαβω θετικη απαντηση θα κανω καταγγελια. Έχω όλες τις αποδείξεις των φορών που έχω επικοινωνήσει μαζί τους μέσω της υποστήριξης του καζίνο, email, Gmail, με email τους είπα για το KYC και απ' ό,τι κατάλαβα δεν είναι απαραίτητο να το στείλω αλλά αν ήταν απαραίτητο θα επικοινωνούσαν μαζί μου να το ζητήσουν, αλλά φυσικά αν όπως καλά λέγεται εδώ στο φόρουμ είναι κάτι πολύ απαραίτητο να μπορείς να αποσυρθείς, είναι ξεκάθαρο ότι θέλουν μόνο να παρατείνουν τον χρόνο. Εκ των προτέρων σας ευχαριστώ για τη συνεργασία σας, τόσο τα θύματα όσο και την ομάδα που μας βοηθάει με κάθε δυνατό τρόπο.

Αυτόματη μετάφραση:
R1f126

Hi there, how's it going?

The maximum amount I did withdraw was around $400.

tftcosta

Γεια, όλα είναι καλά και εσύ; Ευχαριστώ για την απάντησή σας. Λοιπόν, φαντάζομαι ότι πρέπει να οφείλεται στο ποσό των χρημάτων που ζητήθηκαν, αλλά όπως ανέφερα σε προηγούμενη ανάρτηση, δεδομένου ότι η πρώτη ανάληψη που ζητήθηκε ήταν πριν από το τζακ ποτ που ήταν 243 € γιατί όταν κατέθεσα σε ευρώ ήταν σε ευρώ τουλάχιστον αυτό δεν θα έπρεπε να ακυρωθεί, οπότε αφού παρήγγειλα την ανάληψη με το λίγο που είχα απομείνει, συνέχισα να παίζω και μου έδωσε ένα έπαθλο $1911 και μετά διέταξα να κάνω ανάληψη $700 και $40 γιατί αυτό ήμουν έχει ήδη επιτραπεί η ανάληψη ανά ημέρα, αλλά ακύρωσαν τα πάντα, οπότε ας δούμε τι θα συμβεί αλλά ας πούμε ότι είναι άδικο ότι όσο χάνουμε για αυτούς είναι δίκαιο και δεν επαληθεύουν τίποτα όταν είναι υπέρ τους, οπότε όταν είναι υπέρ μας είναι ήδη πρόβλημα 😒😒

Αυτόματη μετάφραση:
R1f126

I assume since you are using bank or credit card to deposit they will always ask for KYC does not matter the amount you want do withdraw. I've playing here and i had zero problems and I believe you will be able to withdraw your money if everything is ok from your side. Don't panic and don't bet that money I believe you will be able to withdraw

tftcosta

Ευχαριστώ πολύ για τα μηνύματά σας, αν δεν είναι υπερβολικό να ρωτήσω, τι μέθοδο χρησιμοποιείτε για κατάθεση και ανάληψη και τι θα προτείνατε για κατάθεση; Φαντάζομαι μέσω crypto ή κάτι τέτοιο; Από την πλευρά μου θα πρέπει να είναι όλα καλά από άποψη τεκμηρίωσης και αν δεν βλέπουν καλά τα κέρδη θα μπορούσα να πω ότι θα κάνουν λάθος γιατί απατώ, τι θα μπορούσα να κάνω αν απλά πετάω και πετάω και αυτό είναι χαχαχα, τι μέρα ο καθένας έχει τη δική του στιγμή τύχης. Δεν παίζω πια, έχω κολλήσει στα 1700 και κάποια $ και δεν νομίζω ότι θα παίξω άλλο μέχρι να δω ότι μπορώ να το αποσύρω, ότι μπορώ να το αποσύρω γιατί θα δω αν βάλω περισσότερα χρήματα και να συνεχίσω να το παίζω, κάτι που είναι πολύ πιθανό να το κάνω.

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σου Romi, σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου, γι' αυτό διευκρίνισα στην προηγούμενη ανάρτηση ότι η πιθανή βοήθειά σου είναι στα χέρια σου αφού, δεδομένων των όσων έχουμε δει, είσαι η μεγαλύτερη ελπίδα μας να μπορέσουμε να ανταγωνιστούμε λίγο το ανεντιμότητα του καζίνο. Ειμαι 2 μερες απο τις 14 περιπου που μου ειπαν οτι θα χρειαστει για το review και αν δεν λαβω θετικη απαντηση θα κανω καταγγελια. Έχω όλες τις αποδείξεις των φορών που έχω επικοινωνήσει μαζί τους μέσω της υποστήριξης του καζίνο, email, Gmail, με email τους είπα για το KYC και απ' ό,τι κατάλαβα δεν είναι απαραίτητο να το στείλω αλλά αν ήταν απαραίτητο θα επικοινωνούσαν μαζί μου να το ζητήσουν, αλλά φυσικά αν όπως καλά λέγεται εδώ στο φόρουμ είναι κάτι πολύ απαραίτητο να μπορείς να αποσυρθείς, είναι ξεκάθαρο ότι θέλουν μόνο να παρατείνουν τον χρόνο. Εκ των προτέρων σας ευχαριστώ για τη συνεργασία σας, τόσο τα θύματα όσο και την ομάδα που μας βοηθάει με κάθε δυνατό τρόπο.

Αυτόματη μετάφραση:

Thank you. We surely will do whatever is possible to help.

Just please keep in mind that not always the verification is needed whenever withdrawing the money from an online casino.

The support should always inform its players regarding the necessity of KYC. Then the most important is to fully cooperate with the casino so the withdrawing process is as smooth as possible.

So, please, keep us informed about how it goes, and we'll be ready to jump in if needed.


Romi

Γεια σου Romi, καλημέρα, τέλεια, θα σε κρατάω ενήμερο για τη διαδικασία με τα αποτελέσματα που θα έχω σε λίγες μέρες, ελπίζω να είναι θετικά και δεν θα χρειαστεί να καταφύγω σε αυτό, για να μπορέσω να σε εξοικονομήσω περισσότερη δουλειά , αλλά είναι καλό να ξέρεις ότι μπορώ να βασιστώ στη συνεργασία, τους χαιρετισμούς και την καλημέρα σας.

Αυτόματη μετάφραση:

Hello,

Time to Blacklist Ybets. If Casino Guru continues to prop up this company with a high rating and "Fair Casino" badge it will prove Casino Guru is not a legitimate arbiter of fairness or even serious about player safety.

Έγινε επεξεργασία
Wilder1999

Well, I believe we have been there - it mainly depends on the complaints results and the calculation of the blackpoints.

But of course if the rating drops, a fair badge will be another thing to discuss with the casino. Though it takes time to communicate such events properly and fairly. Just for you to know, we don't have a blacklist, but I guess it is just expression. Well, the Data Team will take care of that as soon as the complaints gain the results.

R1f126

I always use Skrill when it's available, pretty fast and safe!

tftcosta

Γεια, πώς είσαι; Ααα, εντάξει, δεν το ξέρω αυτό το σύστημα, δεν ξέρω αν υπάρχει εδώ στην Ισπανία. Ευχαριστώ που το μοιραστήκατε, αν βρω άλλη πιο γρήγορη μέθοδο εδώ στην Ισπανία, θα τη χρησιμοποιήσω την επόμενη φορά.

Αυτόματη μετάφραση:
R1f126

Skrill is a electronic wallet. I'm not 100% sure but I think its available in Spain too. Just search for it on playstore or AppStore. I do prefer it over bank methods. And its pretty easy to validate it while doing the KYC.

Έγινε επεξεργασία

Hello Everyone,


Time for me to say goodbye to Casino Guru. No longer trustworthy.

Ybets has been raised to a Very High rating with 9.6 score.

What a despicable thing to do when so many customers are being prevented from withdrawing their winnings through deception and lies.

Was 8.5 now 9.4. Just disgusting. Casino Guru is corrupted.

file

Wilder1999

It looks weird, but as you can see, all the complaints are still open - thus the Safety Index has changed due to different reasons. I understand it is hard to get into considerations, but the Safety Index may change for many reasons - good or bad; the casino perhaps did some improvement. To me, it seems it is important to mention that the Safety Index does not reflect how quickly a casino pays. It instead indicates whether the casino pays.

It's not corruption; it's methodology. Once complaints reach the stage of proving any casino's actions to be against the Fair Gambling Codex, the results will take place accordingly.

tftcosta

Γεια, πώς είσαι; Θα το πάρω και θα το ψάξω να δω αν είναι διαθέσιμο. Σας ευχαριστώ πολύ. Με εκτίμηση.

Αυτόματη μετάφραση:
Wilder1999

Σταμάτα να παίζεις στο ybests

Αυτόματη μετάφραση:

Δεν μπορώ να κάνω ανάληψη χρημάτων για πάνω από δύο μήνες. Όταν ρωτάω, μου λένε μόνο ότι συνεχίζουν να ερευνούν. Μου είπαν ότι η έρευνα θα ολοκληρωνόταν σε ένα μήνα από τις 14, αλλά έχουν περάσει πάνω από δύο μήνες.

Αυτόματη μετάφραση:
zyosefu11

Hey, what specific casino does the casino offer did you ask them? Is this your gameplay? I would also say that two months is enough for such a process and I probably wouldn't want to wait any longer. 

But there is a possibility to open a complaint with us and our team would try to help. Would you be interested in something like that?

If so, you can follow this link. ⬅️

Jaro

Γεια σας, θα ήθελα να υποβάλω μια αξίωση ή παράπονο όπως το αποκαλείτε για να διεκδικήσω τις αναλήψεις μου από την Ybets. Με ποιον να επικοινωνήσω και τι πρέπει να παρουσιάσω; Έχω όλες τις συνομιλίες από τις φορές που έχω επικοινωνήσει μαζί τους.

Αυτόματη μετάφραση:
1...19 20 21...26
Μετάβαση στη σελίδααπό 26 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα