Γεια σου Romi, σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου, γι' αυτό διευκρίνισα στην προηγούμενη ανάρτηση ότι η πιθανή βοήθειά σου είναι στα χέρια σου αφού, δεδομένων των όσων έχουμε δει, είσαι η μεγαλύτερη ελπίδα μας να μπορέσουμε να ανταγωνιστούμε λίγο το ανεντιμότητα του καζίνο. Ειμαι 2 μερες απο τις 14 περιπου που μου ειπαν οτι θα χρειαστει για το review και αν δεν λαβω θετικη απαντηση θα κανω καταγγελια. Έχω όλες τις αποδείξεις των φορών που έχω επικοινωνήσει μαζί τους μέσω της υποστήριξης του καζίνο, email, Gmail, με email τους είπα για το KYC και απ' ό,τι κατάλαβα δεν είναι απαραίτητο να το στείλω αλλά αν ήταν απαραίτητο θα επικοινωνούσαν μαζί μου να το ζητήσουν, αλλά φυσικά αν όπως καλά λέγεται εδώ στο φόρουμ είναι κάτι πολύ απαραίτητο να μπορείς να αποσυρθείς, είναι ξεκάθαρο ότι θέλουν μόνο να παρατείνουν τον χρόνο. Εκ των προτέρων σας ευχαριστώ για τη συνεργασία σας, τόσο τα θύματα όσο και την ομάδα που μας βοηθάει με κάθε δυνατό τρόπο.
Hello Romi, thank you very much for your reply, that is why I specified in the previous post that your possible help is in your hands since, given what we have seen, you are our greatest hope to be able to compete a little with the dishonesty of the casino. I am 2 days away from the approximately 14 days that they told me it would take for the review and if I do not receive a positive response I will file a complaint. I have all the proof of the times I have contacted them through the casino support, email, Gmail, by email I told them about the KYC and from what I understood it is not necessary to send it but if it were necessary they would contact me to request it, but of course if, as it is well said here in the forum, it is something very necessary to be able to withdraw, it is clear that they only want to extend the time. In advance I thank you for your collaboration, both the victims and the team that help us in every way possible.
hola romi muchas gracias por tu repuesta, poreso especifique en la publicación anterior vuestra ayuda posible que esté en sus manos ya que visto lo visto sois nuestra mayor esperanza para poder competir un poco con la deshonestidad del casino, me faltan 2 días para los 14 días aprox que me dijeron que demorarían para la revisión y si no recibo repuesta positiva pondré la queja, tengo toda las pruebas de las veces que me he puesto en contactos con ellos atravez del soporte del casino, de correo electrónico, de Gmail, por correo les comenté sobre el KYC y por lo que entendí no es necesario enviarlo sino que si hiciera falta se pondrían en contacto conmigo para pedirla, pero claro está que si como bien se dice aquí en el foro es algo muy necesario para poder retirar claro está que ellos solo quieren alargar el tiempo. De antemano le doy las gracias por vuestra colaboración tanto a las víctimas como a los del equipo que nos ayudan en todo lo posible.