ΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 3 έτη από Matiseli
|
48877 προβολές 344 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...19
Προσθήκη ανάρτησης
Benny1
πριν από 1 έτος

If I may ask, are you waiting for a delayed payment? Or just concerned about the review? 🙂 We also ofer free assistance to players, so in case you could use help, you found the right place.

πριν από 1 έτος

απατεώνες απατεώνες απατεώνες.έκανα μία δοκιμαστική ανάληψη 40 ερω για να διαπιστώσω αν αυτά που έγραφαν κάποιοι οτι ειναι ενα καλό καζίνο είναι αλήθεια.αλλά από τι φαίνεται μαλον το καζίνο αυτό είναι οτι χειρότερο έχω παίξει.μην βάζετε χρήματα εκεί λένε ότι η αναλήψεις γίνονται μεσα 1-3 ημέρες και βλέπω οτι αυτό δεν ισχύει δηλαδη αν κάποιος κερδίσει 100 200 300 ευρώ ποσό καιρο θα χρειαστεί για να εγκριθεί η ανάληψη κανα χρόνο.

dtzikopoulos
πριν από 1 έτος

As you say, you made a test with €40. So, how do you know a withdrawal of €300 would take a year? 🙂

It would probably also take several days, I think you should check the casino's weekly and monthly limits first:

file


πριν από 1 έτος


Ο αλγόριθμος του καζίνο απάτη ή όχι ποιος είχε θετικές εμπειρίες

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 1 έτος
Αιτία: non-working link "post does not exist"
Αυτόματη μετάφραση:
nathaliemerz61
πριν από 1 έτος

Hello,


The link you posted was non-functional, so I deleted it. But it doesn't mean you aren't welcome to discuss the subject. 🙂 

Allow me to say that I would be extremely cautious every time someone suggests a working algorithm created to "defeat casinos" and provide granted winnings. It is mostly a scam practice, if such a tool exists, do you really believe the lucky owner would offer this "holy grail" through Telegram? 

I do not think so.


πριν από 1 έτος

Wazamba sent me an offer on Thursday 22/06 to reopen my account with 100% bonus up to 400 euros with 5x wagering. I took that offer wagered the bonus and managed to take the account to a total of 4.1k by Saturday. By Sunday I also had some big wins on QuickWin which is a casino of the same company and took my account from 700 euros to 2200 euros. On Monday 26/06 18:00 they sent me an email from Wazamba because I failed to send them the docs for verification (???) which they never requested and the account at that point was open for 4 days. They took all my wins from wazamba (3.7k) and returned my deposit. After that they closed my account in Quickwin without any reason at all and took 100% of my money there (2.2k). Minedu i had opened an account in quickwin on June 9th so 17 days ago! One day later they said the same reason for QuickWin that I failed verification which they also never asked for!!! And they claim because of their Term 6.6.4 which states that they can request for documentation in order to withdraw and I need to send the docs within 30 days otherwise the account will be closed and profits will be withheld!!!! I had an account for 17 days and they closed it because I failed to deliver the required documentation after 30 days that they had requested them (???) I guess I'm a time traveller now. Weirdest part is that on the same day I had accepted a similar offer from one of their other casinos 7signs to reopen and take the bonus and was about to deposit. Next day when they had banned me from all of their casinos they were wondering from 7sign how come I hadn't deposited yet!!!??? Any suggestions on what to do since they went ahead and stole 6.3k of my money?

πριν από 1 έτος


BEWARE DANGEROUS SCAM

wazamba is a serious fraud, not only because it has less payout limits, but also because it doesn't pay people, it blocks your account once, only the other day, when all the sites offered by Rabidi NV company from Curacao and what 7starpartners offers you, stay away from such sites... ATTENTION, they steal all your money

Δημοσίευση από Mkkkk διαγράφηκε από Daniel
Αιτία: Ανεπιθύμητα μηνύματα
Gurkenpapst1992
πριν από 1 έτος

Συμφωνώ μαζί σου, με ποιο δικαίωμα τα καζίνο έχουν τέτοιες ευκαιρίες; Στην πραγματικότητα, σχεδόν όλα τα καζίνο έχουν αυτόν τον παράγοντα στις διατάξεις, «Η απόφαση του διευθυντή είναι αμετάκλητη». Εάν κάθε δικαστήριο το έκανε αυτό, οι περισσότεροι δικηγόροι θα έμεναν άνεργοι. Εδώ καταπατείται ο νόμος! Αποφύγετε εκείνα τα καζίνο που έχουν αυτή τη φράση στις πολιτικές τους, είναι απατεώνες, όχι τίμια καζίνο. Επίσης, αποφύγετε τα καζίνο που διαθέτουν επίσης Playtech και μερικά ακόμη παιχνίδια Microgaming, ώστε να καταλάβετε ότι είναι καζίνο απάτης. (γιατί δυστυχώς αυτά τα παιχνίδια αποκλείστηκαν για Γερμανούς παίκτες!) Παράδειγμα: Emir Bet Casino. Dachbet, GrandWin, Olympusbet. κ.λπ. εάν η Playtech και η Microgaming είναι διαθέσιμα για Γερμανούς παίκτες, είναι σίγουρα ένα καζίνο απάτης! (Επειδή η Playtech και η Microgaming μπορεί να μην προσφέρονται σε Γερμανούς παίκτες!) Πραγματικά μπόρεσα να κερδίσω ένα μπόνους 100,00 στην EmirBet στο παιχνίδι Playtech, παρόλο που έκανα σχεδόν 20 αιτήσεις για πληρωμή 100,00. Οι αποδείξεις στάλθηκαν 20 φορές για αυτούς τους λογαριασμούς και κάθε φορά απορρίφθηκαν 20 φορές επειδή το EmirBet Casino δεν μπορεί να εφαρμόσει αυτούς τους τρόπους πληρωμής. Έπρεπε να το κάνω για 3 εβδομάδες. Στην Dachbet είχα μια φορά μια νίκη περίπου 200,00, αλλά δεν πληρώθηκε ποτέ ξανά, προσελκύθηκα και τότε όλοι οι κουλοχέρηδες ήταν κάτι παραπάνω από απλώς χειραγωγημένοι! Επισης το κρατος μας πχ εχει απαγορευσει παιχνιδια microgaming για γερμανους παιχτες, το βρισκω αναιδες, τι δικαιωμα εχει ενα κρατος να δηλωσει ανηλικους τους πολιτες; Αν κάποιοι δεν θέσουν υπό έλεγχο τον εθισμό τους στον τζόγο, δεν είναι υπόθεση του κράτους! Αισθάνομαι προστάτης και, πάνω απ' όλα, δεν μου επιτρέπεται να κερδίζω τζάκποτ, γιατί οι Γερμανοί δεν επιτρέπεται να το κάνουν αυτό, ίσως οι Γερμανοί παίκτες να είναι πολύ ανόητοι για να διαχειριστούν μια μεγάλη νίκη τζάκποτ. μάλλον θα πρέπει να παίζουν παράνομα για να μείνουν τα υψηλά τζακ ποτ κέρδη στο εξωτερικό, οι Γερμανοί δεν χρειάζονται χρήματα! Ο εθισμός πρέπει να καταπολεμηθεί, ενώ η Lotoo από τη Γερμανία και όλα τα γερμανικά καζίνο δεν κινδυνεύουν από εθισμό.

Αυτόματη μετάφραση:
Mkkkk
πριν από 1 έτος

What was the reason for blocking your account? Did you get any info from them? By the way, I don't see a single unresolved complaint against Wazamba that would be related to an unfairly blocked account so if you don't manage to get it resolved with them, you may try submitting a complaint on our website.

Radka
πριν από 1 έτος

Hello any responses to my issue posted below?

manoskap7
πριν από 1 έτος

Hello.

Sorry, we have all probably overlooked it. I would say you should submit a complaint, there are currently many statements and details, someone should go through that all, preferably advice with the casino.

At this point, the issue is so complex to tell what was behind the casino's decision. 🤔

That someone is supposed to be a Casino Guru Complaint specialist.

To submit the complaint, kindly use this link: https://casino.guru/complaints/create

Do you agree with such a step? I hope you do.



Radka
πριν από 1 έτος

Will be doing that shortly. One more question if the complaint doesn't work I will be using every legal action that I can. Will there be any issue with the complaint being underway?

πριν από 1 έτος

Να ρωτήσω κάτι; Πως γίνεται όλοι να βρίζουν στην αξιολόγηση κ όχι μόνο για το συγκεκριμένο καζίνο κ το καζίνο να παίρνει βαθμό 9.1.

Σίγουρα είστε αντικειμενικοι η παίρνετε κάποια αμοιβή από τα καζίνο.

9 στους 10 λένε τα χειρότερα λόγια, από που προκύπτει το στην αξιολόγηση;

Βασικά όταν βλέπω καζίνο με όριο ανάληψης 500 τη μέρα δεν μπαίνω καν.

nickcrawl
πριν από 1 έτος

Φυσικά πληρώνονται από τον όμιλο Rabidi καθώς και από άλλα καζίνο. Πριν από μερικές εβδομάδες είχα δημοσιεύσει μια κριτική στο Dolly casino τονίζοντας την άδικη και επιθετική πολιτική ανάληψης και το Guru Casino απέρριψε την κριτική μου. Το ίδιο συνέβη σε ένα άλλο καζίνο το οποίο επίσης βαθμολογήθηκε εδώ ως πολύ καλό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Will be doing that shortly. One more question if the complaint doesn't work I will be using every legal action that I can. Will there be any issue with the complaint being underway?

πριν από 1 έτος

I'm sorry, I do not understand the question not fully at least.

But I'll try to guess the sense - I don't believe law authorities care much about Casino Guru complaints. Is this what you asked about, perhaps? 🤔

carsix79
πριν από 1 έτος

Hello,

generally speaking, when I look at the history of your user reviews, it's more than clear that you basically see every casino where you play as the worst casino (there's 1 exception). Obviously, it's highly unlikely that all the casinos would be so extremely bad so it rather seems that you generally have some issue in any casino you play in. These are all user reviews submitted by yourself.

filefile


When it comes to the user reviews, everyone can clearly see that we rejected 3 of 18. 2 of those were rejected because you clearly didn't play in the casino and you didn't describe your player experience. The last review was rejected, because you basically only complained about losing the money there, but you didn't actually review the casino itself.

I'm very sensitive when it comes to players accusing us of being paid for rejecting reviews since it's a lie. So if you come up with similar accusations again without providing any evidence, I'll ban you.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Να ρωτήσω κάτι; Πως γίνεται όλοι να βρίζουν στην αξιολόγηση κ όχι μόνο για το συγκεκριμένο καζίνο κ το καζίνο να παίρνει βαθμό 9.1.

Σίγουρα είστε αντικειμενικοι η παίρνετε κάποια αμοιβή από τα καζίνο.

9 στους 10 λένε τα χειρότερα λόγια, από που προκύπτει το στην αξιολόγηση;

Βασικά όταν βλέπω καζίνο με όριο ανάληψης 500 τη μέρα δεν μπαίνω καν.

πριν από 1 έτος

Despite what other mistaken players keep saying we have never been paid by casinos to alter their ratings. It works quite the opposite in fact.

It's good to keep in mind that the safety index is calculated thus based on concert and long-term aspects. To cover user feedback we allow users to write honest honest ures reviews. Such reviews must meet your community guidelines and provide valid or usable information. From its nature user reviews fills the gap between short-term user rating and long-term calculated safety index.

Another major part of the full scaled picture of any single casino reviewed on our website is the complaint section. I'd like to stress out the index is directly influenced by closed accounts. If we find out the casino acted against our Fair Gambling Codex, the casino is warded by black points directly affecting the rating.

Browse this guide to learn more.

In general, players tend to share negative feedback, and reviews rather than positive ones, it would be impossible to fairly adjust the safety index with information from user feedback or forum.

Believe me, I understand how it looks, but we aim to stay fair. Despite hateful players, we keep helping others for free and change the world of gambling to be a little safer place.



πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα,


Έχω εγγραφεί στο wazamba, και έχω κάνει κατάθεση 20 €, όταν ήμουν μέσα στην εφαρμογή και όταν απέσυρα το κέρδος μου των 520 €, έμεινε κενό και όλη την ώρα φαίνεται κενό ότι δεν μπορώ να έχω πρόσβαση... I δεν ξέρω αν απατούν 😞

Αυτόματη μετάφραση:
Mgv20
πριν από 1 έτος

I'm sorry to hear that. Can you provide a screenshot? Sounds like a technical issue, but I would ask the casino without further delay.

Can you access the chat function?

1...4 5 6...19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη