Δεν χρειάζεται καθόλου να λυπηθείτε.
Απλώς γράψτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα που αντιμετωπίσατε σε αυτό το καζίνο, ώστε να εγκριθεί η κριτική χρήστη σας.
Δεν διαβάζουν όλοι τα παράπονα, ξέρετε, οπότε αν γράψετε εκεί απλώς "διάβασε το παράπονό μου", στην πραγματικότητα δεν παρέχει καθόλου πληροφορίες.
Θα περιμένουμε να διαβάσουμε τη νέα σας κριτική, φυσικά.
There is no need to vorry at all.
Just please write more details about the issue you have experienced at this casino, so your user review can be approved.
Not everyone reads the complaints, you know, so if you write there just "read my complaint," it actually provides no information at all.
We will look forward to reading your new review, of course.
Έγινε, όπως βλέπω.
Χαίρομαι που η εξήγηση σας βοήθησε και μπορέσατε να υποβάλετε μια νέα κριτική χρήστη.
Εκτιμούμε την προσπάθειά σας.
It is done, as I can see.
I am glad that the explanation helped you and you were able to submit a new user review.
We appreciate your effort.
Μόλις είδα ότι η καταγγελία μου ήταν η μόνη από τις 204 καταγγελίες Wazamba που έλαβαν διαφορετική ετυμηγορία (όχι επαρκή στοιχεία από το καζίνο).
Υποθέτω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι απλώς τα παράτησαν.
Συνεχίζω να τους απαξιώνω σχεδόν κάθε μέρα 🙂
I just saw that my complaint was the only one out of all 204 Wazamba complaints that received a different verdict (not sufficient evidence from the casino).
I guess most people just gave up.
I continue to discredit them almost every day 🙂
Ενημερώστε μας αν υπάρχει κάτι νεότερο.🙏
Please let us know if there is something new.🙏
Πόνταρα 100 € και κέρδισα 300 €
οπότε κάνω αίτηση απόσυρσης την περασμένη Κυριακή
και τους ρώτησα 3 φορές *πότε μπορώ να πάρω χρήματα;*
αποκλείουν τον λογαριασμό μου για το κέντρο βοήθειας.
αυτό το καζίνο είναι πραγματικά ασφαλές;
. ,
i bet 100 € and i won 300 €
so i apply withdraw last sunday
and i asked them 3 times *when i can get money?*
they block to my account for help center .
this casino is really safe?
.
Συγγνώμη, καταλαβαίνω σωστά ότι σας έχουν αποκλείσει στη ζωντανή συνομιλία; Ποιος ήταν όμως ο λόγος;
Έχει επαληθευτεί πλήρως ο λογαριασμός σας εκεί;
Ενημερώστε μας περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το ζήτημα σε αυτό το καζίνο και ελπίζουμε ότι μαζί θα μπορέσουμε να το λύσουμε.
Sorry, do I understand correctly that they have blocked you on live chat? What was the reason, though?
Is your account there fully verified yet?
Please let us know more details regarding the issue at this casino, and hopefully together we'll be able to get it solved.
edit: το έγραψα αφού μπόρεσα να μιλήσω μαζί τους.
προσωρινά μπλοκάρομαι υποθέτω.
ή ήταν σφάλμα συστήματος
και πήρα τα λεφτά μου πίσω σήμερα το πρωί.
και ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί.
ευχαριστώ.είναι καλύτερα να διαγραφεί η ανάρτηση;
edit: i wrote this after i could talk with them.
temporary i got blocked i guess.
or it was system error
and i got my money back today morning.
and my account is not verifed.
thank you.it is better delete post ?
Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο να διαγραφεί η ανάρτηση. Είναι πάντα καλό να βλέπεις για άλλους παίκτες κάποιες εμπειρίες άλλων και έγραψες εκεί το edit και άρα ότι το θέμα λύθηκε. Οπότε δεν νομίζω ότι έγραψες κάτι λάθος.
Τέλος πάντων, χαίρομαι που ήταν απλώς μια προσωρινή κατάσταση και όλα είναι καλά και πήρες τα λεφτά.
Θα συνεχίσεις να παίζεις εδώ;
I don't think it's necessary to delete the post. It's always good to see for other players some experiences of others and you wrote there the edit and therefore that the matter was solved. So I don't think you wrote something wrong.
Anyway, I'm glad that it was just a temporary situation and everything is fine and you got the money.
Will you continue to play here?
Αγαπητοί Κύριοι, καλημέρα. Πριν κάνω ένα παράπονο ήθελα να σε ρωτήσω εδώ. Χθες έκανα μια κατάθεση 117 δολαρίων μέσω της Neteller στο Wazamba, έχουν περάσει σχεδόν 24 ώρες από τότε που το έκανα και δεν έχει πιστωθεί ακόμα στον λογαριασμό μου.
Όποτε έκανα καταθέσεις σε άλλα διαδικτυακά καζίνο, τα χρήματα πιστώνονταν αμέσως, οπότε 15 λεπτά μετά την κατάθεση επικοινώνησα μαζί τους μέσω chat και μου είπαν ότι πιθανότατα θα μου πιστωθούν πριν συμπληρωθούν οι 2 ώρες.
Μετά από αυτό το διάστημα, επικοινώνησα ξανά μαζί τους, τους έδωσα την απόδειξη κατάθεσης και υποτίθεται ότι υπέβαλαν αξίωση στο οικονομικό τμήμα και ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου μέσω email σύντομα.
Πέρασαν 12 ώρες χωρίς κανένα νέο, οπότε επικοινώνησα ξανά με το chat. Ένα άλλο άτομο με βοήθησε και μου είπε ότι οι καταθέσεις μπορεί να χρειαστούν 2 έως 4 εργάσιμες ημέρες για να πιστωθούν και ότι μπορώ να υποβάλω παράπονο μόνο εκεί. Μου φάνηκε σαν ανοησία γιατί κανείς δεν θα ήθελε να στοιχηματίσει σε ένα καζίνο με τέτοιες καθυστερήσεις, και επίσης έρχεται σε αντίθεση με τα 2 άτομα που με βοήθησαν πριν που μου είπαν ότι δεν χρειάστηκαν περισσότερες από 2 ώρες για να πιστωθούν.
Επικοινώνησα ξανά πριν από λίγο (σχεδόν 24 ώρες από τότε που έκανα την κατάθεση) και το άτομο μου είπε ότι η αξίωση εξετάζεται από την αντίστοιχη περιοχή, ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα και επρόκειτο να επικοινωνήσουν μαζί μου με email.
Μπορείτε να με βοηθήσετε τι να κάνω; Είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει κάτι τέτοιο και φοβάμαι μην χάσω τα χρήματά μου.
Dear Sirs, good morning. Before making a complaint I wanted to ask you here. Yesterday I made a deposit of 117 dollars through Neteller in Wazamba, it's almost 24 hours since I made it and it hasn't been credited to my account yet.
Whenever I made deposits at other online casinos, the money was credited immediately, so 15 minutes after the deposit I contacted them via chat and they told me that it would probably be credited to me before the 2 hours were up.
After this time, I contacted them again, gave them the deposit receipt and they supposedly filed a claim with the finance department and that they would be contacting me via email shortly.
12 hours passed without any news, so I contacted the chat again. Another person helped me and told me that deposits can take 2 to 4 business days to be credited and that I could only file a complaint there. It seemed like nonsense to me because no one would want to bet at a casino with such delays, and it also contradicted the 2 people who helped me before who told me that they didn't take more than 2 hours to be credited.
I contacted them again a moment ago (almost 24 hours since I made the deposit) and the person told me that the claim is being reviewed by the corresponding area, that he could not do anything and they were going to contact me by email.
Can you help me with what to do? This is the first time something like this has happened to me and I am afraid of losing my money.
Estimados, buenos días. Antes de realizar una queja quería consultarles aquí. El día de ayer realicé un depósito de 117 dólares a través de Neteller en Wazamba, falta poco para que se cumplan las 24 hs de haberlo realizado y aún no se acreditó en mi cuenta.
Siempre que realicé depósitos en otros casinos online el dinero se acredita en el momento por eso, pasados 15 minutos del depósito me comuniqué con ellos a través del chat y me dijeron que seguramente se me acreditaba antes de que se cumplan las 2 hs.
Pasado dicho tiempo, me volví a comunicar con ellos, les pasé el comprobante del depósito y supuestamente elevaron un reclamo al departamento de finanzas y que a la brevedad se iban a estar comunicando conmigo por correo electrónico.
Pasaron 12 hs sin noticias por lo que me volví a comunicar con el chat, me atendió otra persona y me dijo que los depósitos pueden tardar de 2 a 4 días hábiles en acreditarse y que recién allí podía elevar una queja. Me pareció algo que no tiene sentido porque nadie querría apostar en un casino con esas demoras y además se contradecía con las 2 personas que me atendieron antes que me dijeron que no tardaban mas de 2 hs en acreditarse.
Hace un momento me volví a comunicar (casi 24 hs desde que realicé el depósito) y la persona me dijo que el reclamo lo está viendo el área correspondiente, que él no podía hacer nada y se iban a comunicar por correo electrónico.
¿Podrán ayudarme a cómo tengo que proceder? Es la primera vez que me pasa algo así y tengo miedo de perder mi dinero.
Γειά σου,
Πρώτα απ 'όλα, θα ήθελα να πω ότι πρέπει να προετοιμαστείτε για να είστε υπομονετικοί. Δεν μπορώ να μιλήσω εκ μέρους του καζίνο, αλλά από τη δική μας οπτική γωνία, μπορεί να χρειαστεί ακόμη και μια εβδομάδα για να διερευνήσει το καζίνο και να διορθώσει τα πράγματα. Γίνεται ακόμη πιο περίπλοκο για όποιον δεν εργάζεται για το καζίνο για να σας βοηθήσει. Επιπλέον, πολλά καζίνο εξακολουθούν να βασίζονται σε τρίτους παρόχους πληρωμών με τους οποίους δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε εκ μέρους σας. Σας προτείνω να είστε υπομονετικοί και να παρακολουθείτε το καζίνο. Σίγουρα θα είμαστε εδώ για τυχόν ενημερώσεις. απλά υπομονή και κρατήστε μας ενήμερους.
Hello,
first of all, I'd like to say you have to prepare to be patient. I can't speak on behalf of the casino, but from our perspective, it may take even a week for the casino to investigate and set things correct. It gets complicated even more for anyone not working for the casino to help you. Furthermore, many casinos still rely on 3rd party payment providers we can't possibly reach on your behalf. I suggest you stay patient and keep up with the casino. We will surely be here for any updates; just hold on and keep us posted.
Γεια σου Radka, ευχαριστώ για την απάντησή σου. Σήμερα επικοινώνησα ξανά με το chat και μου είπαν ότι συνεχίζουν να ερευνούν καθώς δεν έχουν βρει ακόμα τη μεταφορά μου. Το περίεργο είναι ότι αν πάω στην ενότητα για κατάθεση χρημάτων στον ιστότοπο Wazamba, μου δείχνει ότι έκανα κατάθεση 117 δολαρίων και μου δίνει την επιλογή να το επαναλάβω.
Μου φαίνεται πολύ περίεργο που δεν το βρίσκουν αλλά θα κάνω υπομονή και θα περιμένω 1 εβδομάδα.
Θα σας κρατάω ενήμερους για οποιαδήποτε νέα.
Hi Radka, thanks for your reply. Today I contacted the chat again and they told me that they are still investigating as they have not yet found my transfer. The strange thing is that if I go to the section to deposit money on the Wazamba website, it shows me that I made a deposit of 117 dollars and it gives me the option to repeat it.
I find it very strange that they can't find it but I will be patient and wait 1 week.
I will keep you posted on any news.
Hola Radka, gracias por tu respuesta. Hoy volví a comunicarme con el chat y me dijeron que siguen investigando ya que aún no han encontrado mi transferencia. Lo extraño es que si ingreso a la sección para depositar dinero en la página de Wazamba me figura que hice un depósito de 117 dólares y me da la opción de repetirlo.
Me parece muy extraño que no puedan encontrarlo pero tendré paciencia y esperaré 1 semana.
Los mantendré al tanto de cualquier novedad.
Εν ολίγοις, ένα από τα χειρότερα και χειρότερα καζίνο όλων των εποχών. Είμαι εγγεγραμμένος εκεί 2,5 χρόνια, κατέθεσα πάνω από 70.000 ευρώ και τα έπαιξα όλα. Παρόλο που έγραψα πάνω από 10 email κατά τη διάρκεια 2,5 ετών ζητώντας να αποκλειστεί οριστικά ο λογαριασμός μου επειδή είμαι εθισμένος στον τζόγο, δεν απάντησα ποτέ. Αν ο λογαριασμός μου είχε αποκλειστεί από την αρχή όπως ήθελα, δεν θα είχα χάσει ποτέ τόσα πολλά χρήματα. Είναι περίεργο που δεν χρειάστηκε ποτέ να επαληθεύσω την ταυτότητά μου παρόλο που κατέθεσα τόσα πολλά χρήματα. Η ζωντανή συνομιλία είναι καταστροφή, οι διαχειριστές VIP απλώς αντιδρούν άσχημα στα email, δεν καταλαβαίνουν τίποτα και κάνουν μόνο λάθη. Οι πληρωμές παίρνουν ηλικίες. Αφού ένιωσα ότι παρακαλούσα το Wazamba Casino να μπλοκάρει τον λογαριασμό μου και τους έστελνε spam με email και μηνύματα, απειλώντας να μοιραστώ τις ανησυχίες μου στο διαδίκτυο, δηλαδή να δώσω αρνητικές κριτικές που μπορώ να δημιουργήσω αντίγραφα ασφαλείας και να αποδείξω, τελικά μπλόκαρε τον λογαριασμό μου. Τώρα περιμένω το υπόλοιπο κατάθεσης και ανάληψης από τις αρχές Δεκεμβρίου. Αυτό το καζίνο ενεργεί παράνομα, τουλάχιστον στην περίπτωσή μου, και έχει καταστροφική διαχείριση λογαριασμού. Έχω ανοίξει τώρα μια υπόθεση με το Casino Guru που έχει εγκριθεί και μάλιστα συνδεθεί με το Wazamba Casino για να απαντήσω στις ανησυχίες μου, κάτι που δεν έκαναν μετά από μια εβδομάδα. Τώρα η προθεσμία έχει παραταθεί για άλλη μια εβδομάδα και υποθέτω ότι το Wazamba Casino δεν θα απαντήσει, κάτι που είναι κακό καζίνο. Θα έπρεπε να ντρέπονται για τον εαυτό τους που δεν με παίρνουν στα σοβαρά.
In short, one of the worst and worst casinos ever. I have been registered there for 2.5 years, deposited over 70,000 euros and gambled away all of it. Even though I wrote over 10 emails over the course of 2.5 years asking that my account be permanently blocked because I am addicted to gambling, I never responded. If my account had been blocked from the start like I wanted, I would never have lost so much money. It's strange that I never had to verify my identity even though I deposited so much money. The live chat is a disaster, the VIP managers simply react badly to emails, understand nothing and only make mistakes. The payouts take ages. After I felt like I was begging Wazamba Casino to block my account and spamming them with emails and messages, threatening to share my concerns on the internet, i.e. to give negative reviews that I can back up and prove, they finally blocked my account. I have now been waiting for my deposit and withdrawal balance since the beginning of December. This casino is acting illegally, at least in my case, and has disastrous account management. I have now opened a case with Casino Guru which has been approved and even linked to Wazamba Casino to respond to my concerns, which they did not do after a week. Now the deadline has been extended by another week, and I assume that Wazamba Casino will not respond, which is a bad casino. They should be ashamed of themselves for not taking me seriously.
Kurz und knapp eins der schlimmsten und schlechtesten Casinos überhaupt seit 2,5 Jahren dort angemeldet gewesen über 70000Euro eingezahlt und Verzockt obwohl ich während der 2,5 Jahre bestimmt über 10 E-Mails geschrieben habe dass mein Konto dauerhaft gesperrt werden soll, da ich Spielsüchtig bin, nie darauf reagiert hätte man mein Konto von Anfang an gesperrt wie ich es haben wollte hätte ich niemals so viel Geld verzockt. Schon komisch dass ich mich kein einziges Mal verifizieren musste obwohl ich so viel Geld eingezahlt habe. Der Live Chat ist eine Katastrophe die VIP Managers einfach schlecht reagieren nicht auf E-Mails verstehen nichts und machen nur Fehler. Die Auszahlungen dauern Ewigkeiten. Nachdem ich das Wazamba Casino gefühlt darum angefleht habe mein Konto zusperren und voll gespamt habe mit E-Mails und Nachrichten indem ich gedroht habe meine Anliegen im Internet zu teilen sprich negative Bewertungen abzugeben die ich belegen und beweisen kann haben Sie endlich mein Konto gesperrt. Nun warte ich seit Anfang Dezember auf meine Ein-Auszahlbilanz. Dieses Casino handelt illegal zumindest in meinem Fall und hat eine desaströse Kontomanagement Führung. Nun habe ich einen Fall geöffnet bei Casino Guru der genehmigt wurden ist und sogar Wazamba Casino verlinkt wurden ist um auf meine Anliegen zu reagieren was Sie nach einer Woche nicht getan haben nun wurde die Frist um eine weitere Woche verlängert, wo von ich Ausgehe das Wazamba Casino nicht drauf reagieren wird was ein schlechtes Casino. Sie sollten sich schämen mich nicht Ernst genommen zu haben.
Είμαστε πολύ χαρούμενοι που το καζίνο μπόρεσε να το λύσει ήδη. Σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
Ενημερώστε μας για οποιαδήποτε άλλη εμπειρία από εκεί όποτε θέλετε. Ελπίζω ότι θα είναι μόνο θετικό.
We are very glad that the casino was able to solve this already. Thank you for the update.
Let us know about any other experiences from there whenever you wish. I hope that it'll be only positive.
Εν ολίγοις, ένα από τα χειρότερα και χειρότερα καζίνο όλων των εποχών. Είμαι εγγεγραμμένος εκεί 2,5 χρόνια, κατέθεσα πάνω από 70.000 ευρώ και τα έπαιξα όλα. Παρόλο που έγραψα πάνω από 10 email κατά τη διάρκεια 2,5 ετών ζητώντας να αποκλειστεί οριστικά ο λογαριασμός μου επειδή είμαι εθισμένος στον τζόγο, δεν απάντησα ποτέ. Αν ο λογαριασμός μου είχε αποκλειστεί από την αρχή όπως ήθελα, δεν θα είχα χάσει ποτέ τόσα πολλά χρήματα. Είναι περίεργο που δεν χρειάστηκε ποτέ να επαληθεύσω την ταυτότητά μου παρόλο που κατέθεσα τόσα πολλά χρήματα. Η ζωντανή συνομιλία είναι καταστροφή, οι διαχειριστές VIP απλώς αντιδρούν άσχημα στα email, δεν καταλαβαίνουν τίποτα και κάνουν μόνο λάθη. Οι πληρωμές παίρνουν ηλικίες. Αφού ένιωσα ότι παρακαλούσα το Wazamba Casino να μπλοκάρει τον λογαριασμό μου και τους έστελνε spam με email και μηνύματα, απειλώντας να μοιραστώ τις ανησυχίες μου στο διαδίκτυο, δηλαδή να δώσω αρνητικές κριτικές που μπορώ να δημιουργήσω αντίγραφα ασφαλείας και να αποδείξω, τελικά μπλόκαρε τον λογαριασμό μου. Τώρα περιμένω το υπόλοιπο κατάθεσης και ανάληψης από τις αρχές Δεκεμβρίου. Αυτό το καζίνο ενεργεί παράνομα, τουλάχιστον στην περίπτωσή μου, και έχει καταστροφική διαχείριση λογαριασμού. Έχω ανοίξει τώρα μια υπόθεση με το Casino Guru που έχει εγκριθεί και μάλιστα συνδεθεί με το Wazamba Casino για να απαντήσω στις ανησυχίες μου, κάτι που δεν έκαναν μετά από μια εβδομάδα. Τώρα η προθεσμία έχει παραταθεί για άλλη μια εβδομάδα και υποθέτω ότι το Wazamba Casino δεν θα απαντήσει, κάτι που είναι κακό καζίνο. Θα έπρεπε να ντρέπονται για τον εαυτό τους που δεν με παίρνουν στα σοβαρά.
In short, one of the worst and worst casinos ever. I have been registered there for 2.5 years, deposited over 70,000 euros and gambled away all of it. Even though I wrote over 10 emails over the course of 2.5 years asking that my account be permanently blocked because I am addicted to gambling, I never responded. If my account had been blocked from the start like I wanted, I would never have lost so much money. It's strange that I never had to verify my identity even though I deposited so much money. The live chat is a disaster, the VIP managers simply react badly to emails, understand nothing and only make mistakes. The payouts take ages. After I felt like I was begging Wazamba Casino to block my account and spamming them with emails and messages, threatening to share my concerns on the internet, i.e. to give negative reviews that I can back up and prove, they finally blocked my account. I have now been waiting for my deposit and withdrawal balance since the beginning of December. This casino is acting illegally, at least in my case, and has disastrous account management. I have now opened a case with Casino Guru which has been approved and even linked to Wazamba Casino to respond to my concerns, which they did not do after a week. Now the deadline has been extended by another week, and I assume that Wazamba Casino will not respond, which is a bad casino. They should be ashamed of themselves for not taking me seriously.
Kurz und knapp eins der schlimmsten und schlechtesten Casinos überhaupt seit 2,5 Jahren dort angemeldet gewesen über 70000Euro eingezahlt und Verzockt obwohl ich während der 2,5 Jahre bestimmt über 10 E-Mails geschrieben habe dass mein Konto dauerhaft gesperrt werden soll, da ich Spielsüchtig bin, nie darauf reagiert hätte man mein Konto von Anfang an gesperrt wie ich es haben wollte hätte ich niemals so viel Geld verzockt. Schon komisch dass ich mich kein einziges Mal verifizieren musste obwohl ich so viel Geld eingezahlt habe. Der Live Chat ist eine Katastrophe die VIP Managers einfach schlecht reagieren nicht auf E-Mails verstehen nichts und machen nur Fehler. Die Auszahlungen dauern Ewigkeiten. Nachdem ich das Wazamba Casino gefühlt darum angefleht habe mein Konto zusperren und voll gespamt habe mit E-Mails und Nachrichten indem ich gedroht habe meine Anliegen im Internet zu teilen sprich negative Bewertungen abzugeben die ich belegen und beweisen kann haben Sie endlich mein Konto gesperrt. Nun warte ich seit Anfang Dezember auf meine Ein-Auszahlbilanz. Dieses Casino handelt illegal zumindest in meinem Fall und hat eine desaströse Kontomanagement Führung. Nun habe ich einen Fall geöffnet bei Casino Guru der genehmigt wurden ist und sogar Wazamba Casino verlinkt wurden ist um auf meine Anliegen zu reagieren was Sie nach einer Woche nicht getan haben nun wurde die Frist um eine weitere Woche verlängert, wo von ich Ausgehe das Wazamba Casino nicht drauf reagieren wird was ein schlechtes Casino. Sie sollten sich schämen mich nicht Ernst genommen zu haben.
Διάβασα το παράπονό σας και λυπάμαι πραγματικά που πρέπει να περάσετε αυτή την κατάσταση για τόσο καιρό.
Ελπίζω ότι ο υπεύθυνος επίλυσης παραπόνων θα μπορέσει να επικοινωνήσει σύντομα με το καζίνο και να λύσει τα πάντα.
Όπως μπορώ να δω, συνήθως απαντούν στην ομάδα παραπόνων μας σχετικά με όλα τα παράπονα, επομένως δεν είναι πραγματικά σαφές γιατί δεν έχουν έρθει σε επαφή μαζί μας ακόμα.
Θα παρακολουθούμε προσεκτικά το παράπονό σας και ελπίζουμε για το καλύτερο, φυσικά. Παρακαλώ μείνετε δυνατοί.
I have read your complaint, and I'm really sorry that you have to go through this situation for so long.
I hope that your complaint resolver will be able to contact the casino soon and get everything solved.
As I can see, they usually reply to our complaint team regarding all the complaints, so it is really not clear why they didn't get in touch with us yet.
We'll keep a closer look at your complaint and hope for the best, of course. Please stay strong.
Ναι, θα κάνω υπομονή. Σας ευχαριστώ για τις προσπάθειες και τη βοήθειά σας.
Με εκτίμηση
Αχμέτ17
Yes, I will be patient. Thank you for your efforts and help.
Best regards
Ahmet17
Ja ich werde mich Gedulden. Vielen Dank für Ihre Mühen und Hilfe.
Mit freundlichen Grüßen
Ahmet17
Είμαι περίεργος για το αποτέλεσμα. Συγκεντρώνω επίσης στοιχεία για να προσπαθήσω να ισχυριστώ
I'm curious about the outcome. I'm also gathering evidence to try to make a claim
Estou curioso com o desfecho. Estou a reunir provas tambem para tentar uma reclamaçao
Σοβαρά μιλάς, έκλεισες τελικά ΤΟ ΜΟΝΟ παράπονο που δεν επιλύθηκε κατά του καζίνο και άλλαξες την ετυμηγορία προς όφελός τους, μετά από ΟΛΑ τα στοιχεία που έθεσα;
Αρνηθήκατε επίσης να μοιραστείτε ποια κατασκευασμένα στοιχεία σας έδωσαν, μετά από ΣΧΕΔΟΝ 6 μήνες.
Πόσα σε πλήρωσαν;
Έπρεπε να το ήξερα καλύτερα, ήταν ξεκάθαρο ότι έπαιζες μαζί με τα καζίνο απάτης και τους καλύπτεις, γιατί προφανώς είναι συνεργάτες σου και πληρώνεσαι από αυτούς, οπότε είσαι στην πραγματικότητα συνένοχοι στην εξαπάτηση ανθρώπων.
Θα ενημερώσω όλους τι είδους πρακτικές ακολουθεί το casinoguru. Είχες το θράσος να μου ζητήσεις να σε βαθμολογήσω και στο TrustPilot. Λοιπόν, έχω ήδη μειώσει την αρχική μου κριτική για εσάς στο 1 αστέρι, θα συνεχίσω να υποστηρίζω την περίπτωσή μου, κάθε παίκτης πρέπει να γνωρίζει για εσάς και τις σχέσεις σας με τα απάτητα καζίνο.
Αναρωτιέμαι αν θα δημοσιεύσετε καν αυτή την ανάρτηση και τι είδους ρομποτική απάντηση θα δώσετε αν το κάνετε, αλλά δεν έχει σημασία.
Τελείωσα με τον ιστότοπό σας.
Are you serious, you finally closed THE ONLY complaint that was not resolved against the casino and change the verdict to their advantage, after ALL the evidence I provided?
You also refused to share what fabricated evidence they provided you with, after ALMOST 6 months.
How much did they pay you?
I should have known better, it was clear all along you play along with scam casinos and cover for them because obviously they are your partners and you get paid by them so you are actually accomplices in scamming people.
I will let everyone know what kind of practices casinoguru follows. You even had the nerve to ask me to rate you on TrustPilot as well. Well, I already lowered my original review for you down to 1 star, I will continue to support my case, every player needs to know about you and your relationships with scammy casinos.
I wonder if you will even publish this post and what kind of robotic answer you will give if you do, but it doesn't matter anyway.
I'm done with your site.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.