Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 19)

 από Matiseli
|
84.570 προβολές 392 απαντήσεις |
|
1...18 19 20

You just rejected my review, are you kidding me?


kosos

There is no need to vorry at all.

Just please write more details about the issue you have experienced at this casino, so your user review can be approved.

Not everyone reads the complaints, you know, so if you write there just "read my complaint," it actually provides no information at all.

We will look forward to reading your new review, of course.


I just re-submitted it, please approve.

kosos

It is done, as I can see.

I am glad that the explanation helped you and you were able to submit a new user review.

We appreciate your effort.

I just saw that my complaint was the only one out of all 204 Wazamba complaints that received a different verdict (not sufficient evidence from the casino).

I guess most people just gave up.

I continue to discredit them almost every day 🙂

kosos

Please let us know if there is something new.🙏

file

i bet 100 € and i won 300  €

so i apply withdraw last sunday

and i asked them 3 times *when i can get money?*

they block to my account for help center .

this casino is really safe?

.file

Έγινε επεξεργασία
fakecasinokiller

Sorry, do I understand correctly that they have blocked you on live chat? What was the reason, though?

Is your account there fully verified yet?

Please let us know more details regarding the issue at this casino, and hopefully together we'll be able to get it solved.

Romi

edit: i wrote this after i could talk with them.

temporary i got blocked i guess.

or it was system error

and i got my money back today morning.

and my account is not verifed.


thank you.it is better delete post ?

Έγινε επεξεργασία
fakecasinokiller

I don't think it's necessary to delete the post. It's always good to see for other players some experiences of others and you wrote there the edit and therefore that the matter was solved. So I don't think you wrote something wrong. 

Anyway, I'm glad that it was just a temporary situation and everything is fine and you got the money. 

Will you continue to play here?

Αγαπητοί Κύριοι, καλημέρα. Πριν κάνω ένα παράπονο ήθελα να σε ρωτήσω εδώ. Χθες έκανα μια κατάθεση 117 δολαρίων μέσω της Neteller στο Wazamba, έχουν περάσει σχεδόν 24 ώρες από τότε που το έκανα και δεν έχει πιστωθεί ακόμα στον λογαριασμό μου.

Όποτε έκανα καταθέσεις σε άλλα διαδικτυακά καζίνο, τα χρήματα πιστώνονταν αμέσως, οπότε 15 λεπτά μετά την κατάθεση επικοινώνησα μαζί τους μέσω chat και μου είπαν ότι πιθανότατα θα μου πιστωθούν πριν συμπληρωθούν οι 2 ώρες.

Μετά από αυτό το διάστημα, επικοινώνησα ξανά μαζί τους, τους έδωσα την απόδειξη κατάθεσης και υποτίθεται ότι υπέβαλαν αξίωση στο οικονομικό τμήμα και ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου μέσω email σύντομα.

Πέρασαν 12 ώρες χωρίς κανένα νέο, οπότε επικοινώνησα ξανά με το chat. Ένα άλλο άτομο με βοήθησε και μου είπε ότι οι καταθέσεις μπορεί να χρειαστούν 2 έως 4 εργάσιμες ημέρες για να πιστωθούν και ότι μπορώ να υποβάλω παράπονο μόνο εκεί. Μου φάνηκε σαν ανοησία γιατί κανείς δεν θα ήθελε να στοιχηματίσει σε ένα καζίνο με τέτοιες καθυστερήσεις, και επίσης έρχεται σε αντίθεση με τα 2 άτομα που με βοήθησαν πριν που μου είπαν ότι δεν χρειάστηκαν περισσότερες από 2 ώρες για να πιστωθούν.

Επικοινώνησα ξανά πριν από λίγο (σχεδόν 24 ώρες από τότε που έκανα την κατάθεση) και το άτομο μου είπε ότι η αξίωση εξετάζεται από την αντίστοιχη περιοχή, ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα και επρόκειτο να επικοινωνήσουν μαζί μου με email.

Μπορείτε να με βοηθήσετε τι να κάνω; Είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει κάτι τέτοιο και φοβάμαι μην χάσω τα χρήματά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
seba3618

Hello,

first of all, I'd like to say you have to prepare to be patient. I can't speak on behalf of the casino, but from our perspective, it may take even a week for the casino to investigate and set things correct. It gets complicated even more for anyone not working for the casino to help you. Furthermore, many casinos still rely on 3rd party payment providers we can't possibly reach on your behalf. I suggest you stay patient and keep up with the casino. We will surely be here for any updates; just hold on and keep us posted.


Radka

Γεια σου Radka, ευχαριστώ για την απάντησή σου. Σήμερα επικοινώνησα ξανά με το chat και μου είπαν ότι συνεχίζουν να ερευνούν καθώς δεν έχουν βρει ακόμα τη μεταφορά μου. Το περίεργο είναι ότι αν πάω στην ενότητα για κατάθεση χρημάτων στον ιστότοπο Wazamba, μου δείχνει ότι έκανα κατάθεση 117 δολαρίων και μου δίνει την επιλογή να το επαναλάβω.

Μου φαίνεται πολύ περίεργο που δεν το βρίσκουν αλλά θα κάνω υπομονή και θα περιμένω 1 εβδομάδα.

Θα σας κρατάω ενήμερους για οποιαδήποτε νέα.

Αυτόματη μετάφραση:

Τα χρήματα μόλις πιστώθηκαν στον λογαριασμό μου, σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Χαιρετίσματα.

Αυτόματη μετάφραση:

Εν ολίγοις, ένα από τα χειρότερα και χειρότερα καζίνο όλων των εποχών. Είμαι εγγεγραμμένος εκεί 2,5 χρόνια, κατέθεσα πάνω από 70.000 ευρώ και τα έπαιξα όλα. Παρόλο που έγραψα πάνω από 10 email κατά τη διάρκεια 2,5 ετών ζητώντας να αποκλειστεί οριστικά ο λογαριασμός μου επειδή είμαι εθισμένος στον τζόγο, δεν απάντησα ποτέ. Αν ο λογαριασμός μου είχε αποκλειστεί από την αρχή όπως ήθελα, δεν θα είχα χάσει ποτέ τόσα πολλά χρήματα. Είναι περίεργο που δεν χρειάστηκε ποτέ να επαληθεύσω την ταυτότητά μου παρόλο που κατέθεσα τόσα πολλά χρήματα. Η ζωντανή συνομιλία είναι καταστροφή, οι διαχειριστές VIP απλώς αντιδρούν άσχημα στα email, δεν καταλαβαίνουν τίποτα και κάνουν μόνο λάθη. Οι πληρωμές παίρνουν ηλικίες. Αφού ένιωσα ότι παρακαλούσα το Wazamba Casino να μπλοκάρει τον λογαριασμό μου και τους έστελνε spam με email και μηνύματα, απειλώντας να μοιραστώ τις ανησυχίες μου στο διαδίκτυο, δηλαδή να δώσω αρνητικές κριτικές που μπορώ να δημιουργήσω αντίγραφα ασφαλείας και να αποδείξω, τελικά μπλόκαρε τον λογαριασμό μου. Τώρα περιμένω το υπόλοιπο κατάθεσης και ανάληψης από τις αρχές Δεκεμβρίου. Αυτό το καζίνο ενεργεί παράνομα, τουλάχιστον στην περίπτωσή μου, και έχει καταστροφική διαχείριση λογαριασμού. Έχω ανοίξει τώρα μια υπόθεση με το Casino Guru που έχει εγκριθεί και μάλιστα συνδεθεί με το Wazamba Casino για να απαντήσω στις ανησυχίες μου, κάτι που δεν έκαναν μετά από μια εβδομάδα. Τώρα η προθεσμία έχει παραταθεί για άλλη μια εβδομάδα και υποθέτω ότι το Wazamba Casino δεν θα απαντήσει, κάτι που είναι κακό καζίνο. Θα έπρεπε να ντρέπονται για τον εαυτό τους που δεν με παίρνουν στα σοβαρά.

Αυτόματη μετάφραση:

Τα χρήματα μόλις πιστώθηκαν στον λογαριασμό μου, σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Χαιρετίσματα.

Αυτόματη μετάφραση:

We are very glad that the casino was able to solve this already. Thank you for the update.

Let us know about any other experiences from there whenever you wish. I hope that it'll be only positive.

Εν ολίγοις, ένα από τα χειρότερα και χειρότερα καζίνο όλων των εποχών. Είμαι εγγεγραμμένος εκεί 2,5 χρόνια, κατέθεσα πάνω από 70.000 ευρώ και τα έπαιξα όλα. Παρόλο που έγραψα πάνω από 10 email κατά τη διάρκεια 2,5 ετών ζητώντας να αποκλειστεί οριστικά ο λογαριασμός μου επειδή είμαι εθισμένος στον τζόγο, δεν απάντησα ποτέ. Αν ο λογαριασμός μου είχε αποκλειστεί από την αρχή όπως ήθελα, δεν θα είχα χάσει ποτέ τόσα πολλά χρήματα. Είναι περίεργο που δεν χρειάστηκε ποτέ να επαληθεύσω την ταυτότητά μου παρόλο που κατέθεσα τόσα πολλά χρήματα. Η ζωντανή συνομιλία είναι καταστροφή, οι διαχειριστές VIP απλώς αντιδρούν άσχημα στα email, δεν καταλαβαίνουν τίποτα και κάνουν μόνο λάθη. Οι πληρωμές παίρνουν ηλικίες. Αφού ένιωσα ότι παρακαλούσα το Wazamba Casino να μπλοκάρει τον λογαριασμό μου και τους έστελνε spam με email και μηνύματα, απειλώντας να μοιραστώ τις ανησυχίες μου στο διαδίκτυο, δηλαδή να δώσω αρνητικές κριτικές που μπορώ να δημιουργήσω αντίγραφα ασφαλείας και να αποδείξω, τελικά μπλόκαρε τον λογαριασμό μου. Τώρα περιμένω το υπόλοιπο κατάθεσης και ανάληψης από τις αρχές Δεκεμβρίου. Αυτό το καζίνο ενεργεί παράνομα, τουλάχιστον στην περίπτωσή μου, και έχει καταστροφική διαχείριση λογαριασμού. Έχω ανοίξει τώρα μια υπόθεση με το Casino Guru που έχει εγκριθεί και μάλιστα συνδεθεί με το Wazamba Casino για να απαντήσω στις ανησυχίες μου, κάτι που δεν έκαναν μετά από μια εβδομάδα. Τώρα η προθεσμία έχει παραταθεί για άλλη μια εβδομάδα και υποθέτω ότι το Wazamba Casino δεν θα απαντήσει, κάτι που είναι κακό καζίνο. Θα έπρεπε να ντρέπονται για τον εαυτό τους που δεν με παίρνουν στα σοβαρά.

Αυτόματη μετάφραση:

I have read your complaint, and I'm really sorry that you have to go through this situation for so long.

I hope that your complaint resolver will be able to contact the casino soon and get everything solved.

As I can see, they usually reply to our complaint team regarding all the complaints, so it is really not clear why they didn't get in touch with us yet.

We'll keep a closer look at your complaint and hope for the best, of course. Please stay strong.

Romi

Ναι, θα κάνω υπομονή. Σας ευχαριστώ για τις προσπάθειες και τη βοήθειά σας.


Με εκτίμηση


Αχμέτ17

Αυτόματη μετάφραση:
Ahmet17

Είμαι περίεργος για το αποτέλεσμα. Συγκεντρώνω επίσης στοιχεία για να προσπαθήσω να ισχυριστώ

Αυτόματη μετάφραση:

Are you serious, you finally closed THE ONLY complaint that was not resolved against the casino and change the verdict to their advantage, after ALL the evidence I provided?

You also refused to share what fabricated evidence they provided you with, after ALMOST 6 months.


How much did they pay you?


I should have known better, it was clear all along you play along with scam casinos and cover for them because obviously they are your partners and you get paid by them so you are actually accomplices in scamming people.


I will let everyone know what kind of practices casinoguru follows. You even had the nerve to ask me to rate you on TrustPilot as well. Well, I already lowered my original review for you down to 1 star, I will continue to support my case, every player needs to know about you and your relationships with scammy casinos.

I wonder if you will even publish this post and what kind of robotic answer you will give if you do, but it doesn't matter anyway.

I'm done with your site.

1...18 19 20
Μετάβαση στη σελίδααπό 20 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα