Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 20)

 από Matiseli
|
86.044 προβολές 396 απαντήσεις |
|
1...19 20
kosos

I believe that your complaint resolver said that clearly at the end of your complaint thread:

"Dear kosos, I understand your frustration but the casino has provided us with a betting history to support their claims. If you cannot provide us with any supporting evidence that would prove your claim, we have no other choice but to reject this complaint as the disputed funds have been returned and you successfully withdrawn them. Thank you for your understanding. We appreciate your cooperation during the process. If you ever encounter any issues with this or any other casino in the future, please feel free to reach out to our Complaint Resolution Center. We're here to help. "

So, please feel free to provide any evidence you have if you don't agree with the final decision, of course.

I am really sorry that you feel this way about us, as we always try to help players be fairly treated by online casinos, and we always aim for fair play.

In your case, after the investigation of all the provided information by our whole team of specialists, the decision was made, and that is why your complaint was rejected. Please feel free, as I said, to reopen your case by providing any further evidence that will show that the casino was not right.

I have provided all the evidence since DAY ONE. You can find the evidence in my first post even, with screenshots etc.


It's clear who's in the wrong here since the beginning. You absolutely 100% know it. But Wazamba is not the only shady scammy casino you promote here, most of them are illegal even but I guess they are your partners. So anyone with a brain can see through this.


Anyway, I'm done with your sh!t. I'm letting anyone I know, see this.

Goodbye.


kosos

Well then, I guess the evidence you provided wasn't enough. 

As far as promoting is concerned, I think we are more concerned with informing players about casinos.

If you have something that would be a dealbreaker in this case, by all means provide it to our team.

Well then, I guess the payments you receive from all these casinos rest my case.

Μην στοιχηματίζετε σε αυτό το καζίνο, έχουν περάσει 9 μέρες από τότε που ζήτησα απόσυρση και ακόμα δεν συμβαίνει τίποτα!!!

Αυτόματη μετάφραση:
nikolino2713

Γεια σας, σας εξήγησε το καζίνο τον λόγο για τον οποίο δεν σας έχει δώσει ακόμα τα χρήματα; Στοιχηματίσατε σε αθλήματα ή παίξατε παιχνίδια καζίνο; Παίξατε με μπόνους ή χωρίς;

Πείτε μου λίγο περισσότερα για την κατάσταση, παρακαλώ.

Αυτόματη μετάφραση:

How come I got redirected when trying to play Dakota dunes casino???

corrigalpatrick

Hello.

Redirected to where, please? I imagine it may seem weird, but it is common in certain situations. Could be a temporary way to redirect certain countries. Perhaps you can paste the URL here; I'll check it out.

ΟΚ, ΦΙΛΟΙ ΓΚΟΥΡΟΥ ΚΑΖΙΝΟ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΖΗΤΗΣΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΜΟΥ ΠΡΙΝ 17 ΜΕΡΕΣ. ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΩ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΝ ΣΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ, ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΟΧΟΥ, ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΕΞΕΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ.

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ 75 USDT file

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΣ

Αυτόματη μετάφραση:
ELBRAYAn5

Hello, I see that you have a problem with the withdrawal and right at the beginning I would recommend a complaint which you will file on this link since you have been waiting for 17 days. I see that it is still a different reason, but I would probably be most interested in the fact that it is still in the reviewing status. That strikes me as quite strange that it's taking so long. As far as the payment provider is concerned, there could be a problem there, but I don't think it should take that long. 

So why don't you use our team and try to open a complaint?

kosos

Agree, go on the playstore where you would download the app and right a review there! They are fuc*** useless

They are useless! Stay away

Swartvark

Hello, is there anything specific that happened to you in the casino when you are of this opinion? Could you tell me more about it please? 

Javiercadiz

Γεια σου Javi, κατάφερες να τα βγάλεις όλα; Ή το μεγαλύτερο μέρος του;

Αυτόματη μετάφραση:

Περίμενα 230 BRL για 10 ημέρες σε αυτό το καζίνο. Ειλικρινά, μου αρέσουν τα καζίνο του Rabidi, αλλά δεν βλέπω κανέναν λόγο για τον οποίο θα έπρεπε να έχουν τόσα πολλά διαδικτυακά καζίνο και να αργούν να πληρώσουν τους χρήστες. Δεν θα ήταν πιο ειλικρινές αν σταματούσαν να επεκτείνουν τη μάρκα και έκαναν ό,τι ήταν απαραίτητο; Σήμερα είναι αδύνατο να παίξεις με αυτήν την ομάδα!

Αυτόματη μετάφραση:
Snorfs

I can see that you know these casinos well.

May I ask, though, how long you have been playing at this one and if your account is already verified there?

It is pretty long to wait 10 days, right?

Romi

Ναι, έχω λογαριασμό σε μερικά από αυτά. Στη Wazamba έχω τον λογαριασμό μου εδώ και χρόνια και έχω επαληθευτεί εδώ και πολύ καιρό. Στην αρχή πλήρωναν σε έως και 3 εργάσιμες μέρες, σήμερα παίρνει πολύ περισσότερο, έχουν γίνει πολύ μεγάλοι και έχουν χάσει το δρόμο τους κατά τη γνώμη μου.


Όταν με πληρώσουν θα σε ενημερώσω, αν αργήσει περισσότερο θα κάνω καταγγελία!

Αυτόματη μετάφραση:
1...19 20
Μετάβαση στη σελίδααπό 20 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα