ΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 10)

πριν από 3 έτη από Matiseli
|
55957 προβολές 345 απαντήσεις |
|
1...9 10 11...18
Προσθήκη ανάρτησης
Themisjr
πριν από 11 μήνες

Έχεις τσεκάρει το complaints?


Ήταν κι ένας άλλος που είχε θέμα καθώς δεν του τα δεχόντουσαν.


Αν δε βγάλεις άκρη φτιάξε δικό σου μπας και το αναλάβει ο μάνατζερ τους, καθώς το support μερικές φορές δεν είναι και ότι καλύτερο

πριν από 11 μήνες

Έχεις τσεκάρει το complaints?


Ήταν κι ένας άλλος που είχε θέμα καθώς δεν του τα δεχόντουσαν.


Αν δε βγάλεις άκρη φτιάξε δικό σου μπας και το αναλάβει ο μάνατζερ τους, καθώς το support μερικές φορές δεν είναι και ότι καλύτερο

πριν από 11 μήνες

Υπάρχει μια μικρή ελπίδα να το καταφέρω μόνος μου. Αν δεν θα ζητήσω βοήθεια από εδώ

Themisjr
πριν από 11 μήνες

If I may intervene for a second, I think you should also submit the complaint immediately. Don't worry, it's free.

I'd say the casino had quite some time to verify you, and now you could use some help, so let's start right here by using this link.

You may wonder what the complaint actually is,.. Well, let me share this guide. In my opinion, it explains the whole feature clearly.


Are you interested?

πριν από 11 μήνες

Έχεις τσεκάρει το complaints?


Ήταν κι ένας άλλος που είχε θέμα καθώς δεν του τα δεχόντουσαν.


Αν δε βγάλεις άκρη φτιάξε δικό σου μπας και το αναλάβει ο μάνατζερ τους, καθώς το support μερικές φορές δεν είναι και ότι καλύτερο

πριν από 11 μήνες

Hi did you manage to solve any of your problems in this casino in this way ? I'm asking because if you recommend such a procedure, you've probably solved something. Is that right ? 🙂

Jaro
πριν από 11 μήνες

I have solved one of my problems with another casino through your complaints section and i'm grateful for it.


I might be filing a complaint for wazamba soon if they keep delaying my own withdrawals further but currently i'm only on 4th day of waiting.

πριν από 11 μήνες

If I may intervene for a second, I think you should also submit the complaint immediately. Don't worry, it's free.

I'd say the casino had quite some time to verify you, and now you could use some help, so let's start right here by using this link.

You may wonder what the complaint actually is,.. Well, let me share this guide. In my opinion, it explains the whole feature clearly.


Are you interested?

πριν από 11 μήνες

I think i am close to finding a solution so i will keep trying a little bit more by myself and then i will ask for help if it is necessary

πριν από 11 μήνες

I have solved one of my problems with another casino through your complaints section and i'm grateful for it.


I might be filing a complaint for wazamba soon if they keep delaying my own withdrawals further but currently i'm only on 4th day of waiting.

πριν από 11 μήνες

It makes me happy that we've been able to help you once before. Of course, if you have a problem at this casino, don't hesitate to file a complaint. However, I would also say that 4 days is still not a big deal and we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process. 

Anyway, did you get any reason from the casino why it takes longer ? 

πριν από 11 μήνες

I think i am close to finding a solution so i will keep trying a little bit more by myself and then i will ask for help if it is necessary

πριν από 11 μήνες

Well, I hope you'll be able to sort it out. If not, you know you can turn to us. Good luck and if you have something new, feel free to update us. 🙂

πριν από 10 μήνες

Γεια, έχω μια "εκκρεμότητα" ανάληψης εδώ και μέρες που μου είπαν ότι θα πάρει 1 με 3 εργάσιμες μέρες...είμαστε ήδη στον 4ο και φαίνεται ότι δεν πληρώνουν...εκτός από το αρνητικές κριτικές που διάβασα στο διαδίκτυο... Είναι σελίδα απάτης; Στο chat δεν δίνουν λύσεις και περιορίζονται στην αντιγραφή και επικόλληση ενός μηνύματος.

Αυτόματη μετάφραση:
Nole77
πριν από 10 μήνες

Hello, I have moved your post under the casino where your problems occurred. I see that you are in 4th day in your withdrawal stage, but I would like to start by saying that we give casinos 14 days to resolve withdrawal process. When the casino told you it would take 1-3 days, did they give you an explanation why you don't have it yet ? It occurs to me that since it is before the holidays, the casino may have some delay in payments or there may be other reasons. 

However, I recommend to be patient for a while considering the time frame I told you and we'll see if the money gets to you. I firmly believe that it will and if you have any new information, don't hesitate to let us know. Fingers crossed. 🤞

Δημοσίευση από Rafaeliton Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο
Rafaeliton
πριν από 10 μήνες

Dear user, due to your totally inappropriate language and abusive behavior I'm warning you now!

Please respect our policies otherwise your account will be permanently banned or you'll lose access to the forum.

https://casino.guru/terms-and-conditions


πριν από 10 μήνες

Οι Rabidi NV είναι το χειρότερο είδος ανθρώπων, κατάφεραν να με κρατήσουν άυπνο για μεγάλο χρονικό διάστημα επειδή ήμουν τόσο νευρικός. Είναι εκπαιδευμένοι ληστές!!!

Προτείνω αστυνομική έρευνα στα κεντρικά της εταιρείας, να συλληφθούν και να τρώνε πέτρες για το υπόλοιπο της ζωής τους!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Καλησπέρα, έχω κάνει αρκετές καταθέσεις από τις 29/12/2021 και έχω χάσει πολλά χρήματα και συνεχίζοντας να παίζω κατάφερα να κερδίσω μερικά από αυτά που έχασα. Περίπου 2.400€, προσπαθώ να μου το επιστρέψουν... η πολιτική επιστροφής χρημάτων είναι ότι λέει ότι επιστρέφονται εντός 3 εργάσιμων ημερών αλλά έχουν περάσει αρκετές μέρες και δεν βλέπω απάντηση.


Είναι αλήθεια ότι οι επιστροφές γίνονται κάθε 24 ώρες και με όριο. Το έχω αποδεχτεί και έχω κάνει αναλήψεις κάθε 24 ώρες. Επικοινωνώ με το τμήμα βοήθειας αλλά κανείς δεν μου δίνει απάντηση…


Μου λένε ότι πρέπει απλώς να περιμένω.


χρειάζομαι βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Οι Rabidi NV είναι το χειρότερο είδος ανθρώπων, κατάφεραν να με κρατήσουν άυπνο για μεγάλο χρονικό διάστημα επειδή ήμουν τόσο νευρικός. Είναι εκπαιδευμένοι ληστές!!!

Προτείνω αστυνομική έρευνα στα κεντρικά της εταιρείας, να συλληφθούν και να τρώνε πέτρες για το υπόλοιπο της ζωής τους!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I'm sorry for your experiences, but keep your temper on the leash. I won't tolerate your general abuse.

If you have something to say about Rabidi - insults excluded, do so here, please:

https://pt.casino.guru/forum/casinos/aviso--rabidi-nv-agora-esta-operando-sem-licenca/6

I pray you understand my warning.



πριν από 10 μήνες

Καλησπέρα, έχω κάνει αρκετές καταθέσεις από τις 29/12/2021 και έχω χάσει πολλά χρήματα και συνεχίζοντας να παίζω κατάφερα να κερδίσω μερικά από αυτά που έχασα. Περίπου 2.400€, προσπαθώ να μου το επιστρέψουν... η πολιτική επιστροφής χρημάτων είναι ότι λέει ότι επιστρέφονται εντός 3 εργάσιμων ημερών αλλά έχουν περάσει αρκετές μέρες και δεν βλέπω απάντηση.


Είναι αλήθεια ότι οι επιστροφές γίνονται κάθε 24 ώρες και με όριο. Το έχω αποδεχτεί και έχω κάνει αναλήψεις κάθε 24 ώρες. Επικοινωνώ με το τμήμα βοήθειας αλλά κανείς δεν μου δίνει απάντηση…


Μου λένε ότι πρέπει απλώς να περιμένω.


χρειάζομαι βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hello there,

Are you referring to refunds or rather ordinary withdrawal requests, please?

Honestly, I can't tell for now.

I'll be here for an update. 🙏

πριν από 10 μήνες

Γεια σας, έχω 101.000 ευρώ. Έχω τρεις αναλήψεις σε εκκρεμότητα από αυτό, η πρώτη μέρα είναι η πρώτη και δεν πληρώνουν. Πώς επικοινωνώ μαζί τους μέσω chat και μου λένε ότι είμαι στη σειρά. Χρειάζομαι βοήθεια. Έχω πολλά χρήματα για ανάληψη. Είναι το ψωμί του γιου μου. Δικαιοσύνηαααα. filefilefilefilefile ,

Αυτόματη μετάφραση:
Javiercadiz
πριν από 10 μήνες

Hello.

The way I understand your post, the casino admitted that you are in the line. Meaning they are most likely in delay - processing payments in the queue. Did I get it right?

I'm asking because, in such a situation, you just need to wait. Just don't cancel the withdrawals, that's important.

Maybe you can paste here the response you got from support. Can you, please?

Radka
πριν από 10 μήνες

Οι τρεις αναλήψεις εγκρίθηκαν και πληρώθηκαν χθες από το casino wazamba. Αλλά όταν ζητώ απόσυρση δεν ακυρώνω ποτέ.😊. Ελπίζω να μην υπάρξουν άλλες καθυστερήσεις στις αναλήψεις, επειδή αυτές οι αναλήψεις χρειάστηκαν περισσότερες από τρεις εργάσιμες ημέρες σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις του καζίνο wazamba.

Αυτόματη μετάφραση:
Javiercadiz
πριν από 10 μήνες

Good, that's responsible.

I also hope the delay won't be too excessive. Could you keep me posted, please? 🙏

Just to be sure, you know.

1...9 10 11...18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα