ΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

πριν από 3 έτη από Matiseli
|
49270 προβολές 344 απαντήσεις |
|
1...8 9 10...19
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες

Γεια σας, απλά παίζουν για χρόνο.

Υπέβαλα καθημερινά την ταυτότητα και την άδεια οδήγησης ως έγγραφα. Πάντα υποβάλλεστε κάθε μέρα, ενοχλείτε τους, τότε δεν πειράζει να μην τα παρατάτε.

Ήρθε η σειρά μου να λάβω τα κέρδη μου από τον Μάρτιο.

Χαιρετισμούς Anja


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

First of all thanks for responding.

Secondly did you take your winnings or not and if yes after how much time?

Themisjr
πριν από 10 μήνες

Μια άλλη σημαντική συμβουλή είναι να αποθηκεύσετε όλα τα κέρδη που έχετε κερδίσει ως στιγμιότυπο οθόνης και επίσης να κατεβάσετε το ιστορικό του παιχνιδιού.

Για μένα, ο Wazamba χειραγωγούσε το ποσό αρκετές φορές, έτσι ώστε τα κέρδη μου να γίνονται όλο και λιγότερα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Μια άλλη σημαντική συμβουλή είναι να αποθηκεύσετε όλα τα κέρδη που έχετε κερδίσει ως στιγμιότυπο οθόνης και επίσης να κατεβάσετε το ιστορικό του παιχνιδιού.

Για μένα, ο Wazamba χειραγωγούσε το ποσό αρκετές φορές, έτσι ώστε τα κέρδη μου να γίνονται όλο και λιγότερα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Ok i understand thanks again for the response

πριν από 10 μήνες

I know it is not funny but i am trying to be calm with matters like this. Exactly this way, i download the documents from my internet banking account and i send them to wazamba. I dont convert any photo.

πριν από 10 μήνες

I see. As I said, I just wanted to be sure about its origin. Sadly it truly looks like the casino employees should receive additional training on how the documents need to be handled. 🙁

I'm sorry I could not be more helpful.

At least you may submit a free-of-charge complaint, just in case you struggle far too long. Kindly check out this guide on how this feature works.

How do you feel about that?

πριν από 10 μήνες

Μια άλλη σημαντική συμβουλή είναι να αποθηκεύσετε όλα τα κέρδη που έχετε κερδίσει ως στιγμιότυπο οθόνης και επίσης να κατεβάσετε το ιστορικό του παιχνιδιού.

Για μένα, ο Wazamba χειραγωγούσε το ποσό αρκετές φορές, έτσι ώστε τα κέρδη μου να γίνονται όλο και λιγότερα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I think it is fair to add that your complaint was actually closed as unjustified. With all due respect, deal with it and stop chasing other players with your unsupported ideas.

Do I really have to remind you each time?

"Thank you for your emails. Unfortunately, I didn't find any relevant conversation that would suggest that someone else played in the casino instead of you. According to your game history, you played down your winnings to zero and made 36 deposits after that. It is highly unlikely that someone would do that after being "robbed" of 80000€. In the conversations you forwarded, you basically complain about your withdrawals. Since all withdrawals you made were processed and received and there is no sign of abusing access to your account, I'm afraid your complaint will be rejected. If you disagree with our decision, please turn to the Gaming Authority (certria@gaminglicenses.com). I wish I could be of more help."

If you don't stop bringing this topic up each time a new player posts an issue, your permit to create posts here will be restricted.

Can you please consider that?

πριν από 10 μήνες

I see. As I said, I just wanted to be sure about its origin. Sadly it truly looks like the casino employees should receive additional training on how the documents need to be handled. 🙁

I'm sorry I could not be more helpful.

At least you may submit a free-of-charge complaint, just in case you struggle far too long. Kindly check out this guide on how this feature works.

How do you feel about that?

πριν από 10 μήνες

Ok again thanks for the responses i will try to find a solution as soon as possible. Either way i take my money or not i will submit for suer a complaint about wazamba casino.

Themisjr
πριν από 10 μήνες

Thank you too. We'll be here if you need more details about the complaint or whatever suits your needs.

Would you kindly keep us posted on your progress? The others might find it handy, I'd say. 🙏

One way or another, I wish you a pretty quick solution!

πριν από 10 μήνες

Thank you too. We'll be here if you need more details about the complaint or whatever suits your needs.

Would you kindly keep us posted on your progress? The others might find it handy, I'd say. 🙏

One way or another, I wish you a pretty quick solution!

πριν από 10 μήνες

Of course i will provide information if something changes. Thanks again

Radka
πριν από 10 μήνες

Θα πρόσεχα...Γιατί ο συνάδελφός σου αναγνώριζε ο ίδιος τις διαφορές.

Αλλά δεν θα δημοσιεύσω τίποτα άλλο.

Περιμένω σεβασμό και από εσάς.

Τα καλύτερα

Αυτόματη μετάφραση:
anjmy1969
πριν από 10 μήνες

Please do not try to say you do not understand. I know the whole background of the complaint I mentioned. I personally discussed your posts with Matěj many times in the past due to that.

It is the path you have chosen. Those are the consequences.

I respect you as a human being, but I can't ignore the constant denigration you try to spread here. 🙏

Stay well.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
πριν από 10 μήνες

Καλημέρα πριν 2 μέρες κέρδισα 1000 ευρώ με μπόνους 30 ευρώ στο τέλος μετά από δύο μέρες ακυρώθηκε η ανάληψη λέγοντας ότι το μηχάνημα με πλήρωσε κατά λάθος

Αυτόματη μετάφραση:
y7wmqpqmjm
πριν από 10 μήνες

Hi, did you ask how this is possible or for some proof from the casino that there was an error ? 

πριν από 10 μήνες

Ναι, λένε ότι ήταν λάθος στο slot και ότι δεν έπρεπε να με πληρώσουν. Λένε ότι με το μέγιστο μπόνους 5 ευρώ θα μπορούσα να κερδίσω 25 ευρώ. Το πρόβλημα είναι ότι το μπόνους δεν είναι αυτό που λένε αλλά ήταν μπόνους καβουριού και κέρδισα 60 € με τα οποία μετά κέρδισα το γραμμένο ποσό.

Αυτόματη μετάφραση:
y7wmqpqmjm
πριν από 10 μήνες

I'm sorry, but what is this scrab bonus?

One way or another, I was about to suggest submitting a complaint to you, and now I see you already have one with a very similar issue, but against another casino.

Just to be sure, have you encountered the same issue in both casinos? Or just in Wazamba, please?

Well, one way or another, your current complaint surely needs a better update 🙏 Please do so by using this link.


πριν από 10 μήνες

Έκανα λάθος, πάντα το ίδιο είναι

Αυτόματη μετάφραση:
y7wmqpqmjm
πριν από 10 μήνες

Since this is a problem at Wazmba Casino, I have moved your posts to a specific casino. 

However, Radka asked what the scrab bonus is. Could you describe it or tell me what it means ? 

Jaro
πριν από 10 μήνες

Το μπόνους scrab θα ήταν ένα μπόνους που σας δίνουν όταν συμπληρώνετε.

έχετε την ευκαιρία να κερδίσετε δωρεάν περιστροφές ή χρήματα με δυνατότητα αναπαραγωγής.

είναι ένα είδος μηχανής με ρομποτικό βραχίονα για τον έλεγχο και το ψάρεμα του αντικειμένου

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 10 μήνες

Καλησπέρα Radka, επιτέλους αυτή η δήλωση....

Ο συνάδελφός σας Peter ανακάλυψε αυτά τα ποσά διαφοράς, όπως και εγώ, και αυτό με φέρνει στον δικηγόρο μου.

.......Δεν παρατηρήσατε τις διαφορές στο υπόλοιπό σας κατά την πραγματοποίηση αναλήψεων (6641,80 € έλειπαν στις 22 Μαρτίου, 25889,31 € έλειπαν στις 24 Μαρτίου και 28277,50 € στις 25 Μαρτίου), όπως ορίζεται στο ένα από τα έγγραφα του Excel; Φύλλα που στείλατε; Κατά τη γνώμη μου, πρόκειται για αρκετά σημαντικά και αξιοσημείωτα ποσά. Επικοινωνήσατε με το καζίνο για αυτό;......


Αυτόματη μετάφραση

Αλλά δεν θα σας στείλω άλλα μηνύματα και οι άλλοι πελάτες σας θα απαντήσουν επίσης.

Αν είχα στοιχηματίσει τα κέρδη μου, δεν θα πολεμούσα τόσο πολύ για τη δικαιοσύνη σου.

Έχω σωματική αναπηρία, αλλά όχι ψυχική.

Δεν είναι ωραίο που με κατηγορείς ότι λέω ψέματα.

Αυτά είναι όλα στο τέλος!!!

Με εκτίμηση, Anja Meyer ♥️





Αυτόματη μετάφραση:
manoskap7
πριν από 10 μήνες

Φίλε μου καλησπέρα επειδή είδα ότι έχεις αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα με μένα στην wazamba άμα δεις αυτό το μήνυμα σε παρακαλώ στείλε μια απάντηση μπας και βρω μια λύση

Themisjr
πριν από 10 μήνες

Γεια, πώς το έλυσες;

Αυτόματη μετάφραση:
1...8 9 10...19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα