ΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

πριν από 3 έτη από Matiseli
|
55832 προβολές 345 απαντήσεις |
|
1...8 9 10...18
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 11 μήνες

Καλημέρα πριν 2 μέρες κέρδισα 1000 ευρώ με μπόνους 30 ευρώ στο τέλος μετά από δύο μέρες ακυρώθηκε η ανάληψη λέγοντας ότι το μηχάνημα με πλήρωσε κατά λάθος

Αυτόματη μετάφραση:
y7wmqpqmjm
πριν από 11 μήνες

Hi, did you ask how this is possible or for some proof from the casino that there was an error ? 

πριν από 11 μήνες

Ναι, λένε ότι ήταν λάθος στο slot και ότι δεν έπρεπε να με πληρώσουν. Λένε ότι με το μέγιστο μπόνους 5 ευρώ θα μπορούσα να κερδίσω 25 ευρώ. Το πρόβλημα είναι ότι το μπόνους δεν είναι αυτό που λένε αλλά ήταν μπόνους καβουριού και κέρδισα 60 € με τα οποία μετά κέρδισα το γραμμένο ποσό.

Αυτόματη μετάφραση:
y7wmqpqmjm
πριν από 11 μήνες

I'm sorry, but what is this scrab bonus?

One way or another, I was about to suggest submitting a complaint to you, and now I see you already have one with a very similar issue, but against another casino.

Just to be sure, have you encountered the same issue in both casinos? Or just in Wazamba, please?

Well, one way or another, your current complaint surely needs a better update 🙏 Please do so by using this link.


πριν από 11 μήνες

Έκανα λάθος, πάντα το ίδιο είναι

Αυτόματη μετάφραση:
y7wmqpqmjm
πριν από 11 μήνες

Since this is a problem at Wazmba Casino, I have moved your posts to a specific casino. 

However, Radka asked what the scrab bonus is. Could you describe it or tell me what it means ? 

Jaro
πριν από 11 μήνες

Το μπόνους scrab θα ήταν ένα μπόνους που σας δίνουν όταν συμπληρώνετε.

έχετε την ευκαιρία να κερδίσετε δωρεάν περιστροφές ή χρήματα με δυνατότητα αναπαραγωγής.

είναι ένα είδος μηχανής με ρομποτικό βραχίονα για τον έλεγχο και το ψάρεμα του αντικειμένου

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 11 μήνες

Καλησπέρα Radka, επιτέλους αυτή η δήλωση....

Ο συνάδελφός σας Peter ανακάλυψε αυτά τα ποσά διαφοράς, όπως και εγώ, και αυτό με φέρνει στον δικηγόρο μου.

.......Δεν παρατηρήσατε τις διαφορές στο υπόλοιπό σας κατά την πραγματοποίηση αναλήψεων (6641,80 € έλειπαν στις 22 Μαρτίου, 25889,31 € έλειπαν στις 24 Μαρτίου και 28277,50 € στις 25 Μαρτίου), όπως ορίζεται στο ένα από τα έγγραφα του Excel; Φύλλα που στείλατε; Κατά τη γνώμη μου, πρόκειται για αρκετά σημαντικά και αξιοσημείωτα ποσά. Επικοινωνήσατε με το καζίνο για αυτό;......


Αυτόματη μετάφραση

Αλλά δεν θα σας στείλω άλλα μηνύματα και οι άλλοι πελάτες σας θα απαντήσουν επίσης.

Αν είχα στοιχηματίσει τα κέρδη μου, δεν θα πολεμούσα τόσο πολύ για τη δικαιοσύνη σου.

Έχω σωματική αναπηρία, αλλά όχι ψυχική.

Δεν είναι ωραίο που με κατηγορείς ότι λέω ψέματα.

Αυτά είναι όλα στο τέλος!!!

Με εκτίμηση, Anja Meyer ♥️





Αυτόματη μετάφραση:
manoskap7
πριν από 11 μήνες

Φίλε μου καλησπέρα επειδή είδα ότι έχεις αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα με μένα στην wazamba άμα δεις αυτό το μήνυμα σε παρακαλώ στείλε μια απάντηση μπας και βρω μια λύση

Themisjr
πριν από 11 μήνες

Γεια, πώς το έλυσες;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Το μπόνους scrab θα ήταν ένα μπόνους που σας δίνουν όταν συμπληρώνετε.

έχετε την ευκαιρία να κερδίσετε δωρεάν περιστροφές ή χρήματα με δυνατότητα αναπαραγωγής.

είναι ένα είδος μηχανής με ρομποτικό βραχίονα για τον έλεγχο και το ψάρεμα του αντικειμένου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

I understand it better now. You deposited in the casino to get this bonus and you won with it, yes ? 

However, Petronella is waiting for your answer, so it would certainly be useful if you could provide it so that she can move on.

Just click here to update your complaint.

I'm curious to see how this all turns out in the end and I'm quite interested. If you have anything new let us know. 

πριν από 11 μήνες

Φίλε μου καλησπέρα επειδή είδα ότι έχεις αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα με μένα στην wazamba άμα δεις αυτό το μήνυμα σε παρακαλώ στείλε μια απάντηση μπας και βρω μια λύση

πριν από 11 μήνες

What specific problem did you face and how did you manage to solve it if you offer your help ? 

anjmy1969
πριν από 11 μήνες

Dear user.

This is hardly the whole story, and I won't be the one to bring up the unbelievable responses we got while dealing with your rejected complaint.

In terms of fairness, you failed to back up your series about the casino, thus the complaint was rejected.

https://casino.guru/wazamba-casino-the-player-s-experiencing-an-unspecified-1

In light of this, your constant attacks against this casino on the forum won't be tolerated anymore. There are others who seek help here, but that does not mean you need to step in every time and keep repeating the same stories, since this is not your personal blog.

This is my only concern. I'm glad this is finally over.

Be well.


πριν από 11 μήνες

Γεια, πώς το έλυσες;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

I haven't yet that's why i am asking for help

πριν από 11 μήνες

What specific problem did you face and how did you manage to solve it if you offer your help ? 

πριν από 11 μήνες

I have talked about my problem with radka 2-3 days ago. I am still trying to find a solution.

Themisjr
πριν από 11 μήνες

Clearly I've seen it before, but I had a feeling you'd managed to resolve the situation since you offered to help. Now I understand that your problem has not been solved yet and you are still having trouble with the fact that you cannot verify your account ?

I think a good solution would be to open a complaint with us, where our team would try to help you. How do you see it ? 

πριν από 11 μήνες

Clearly I've seen it before, but I had a feeling you'd managed to resolve the situation since you offered to help. Now I understand that your problem has not been solved yet and you are still having trouble with the fact that you cannot verify your account ?

I think a good solution would be to open a complaint with us, where our team would try to help you. How do you see it ? 

πριν από 11 μήνες

I will try a few more times to solve the problem alone. If not i will come here again to find a solution together. Thanks for the offer.

Themisjr
πριν από 11 μήνες

Of course I'm not gonna force you into anything. When you've run out of options, you know you can contact us and our team will try to help.

Hopefully, that won't be necessary and you'll have sorted out your worries by then. Fingers crossed. 🤞☘️

Themisjr
πριν από 11 μήνες

Τι πρόβλημα έχεις;

πριν από 11 μήνες

Τι πρόβλημα έχεις;

πριν από 11 μήνες

Είχα κερδίσει 3 χιλιάρικα στην wazamba και μόλις ξεκίνησα να τα κάνω ανάληψη μου ζήτησαν να κάνω ταυτοποίηση λογαριασμού. Στέλνω εδώ και δύο βδομάδες τα χαρτιά που μου ζητάνε και επιμένουν να μην τα δέχονται με αποτέλεσμα να μην μπορώ να βγάλω τα χρήματα μου.Αν έχεις αντιμετωπίσει κάτι παρομοιο θα εκτιμούσα πολύ μια απάντηση.

1...8 9 10...18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα