Γεια σας, απλά παίζουν για χρόνο.
Υπέβαλα καθημερινά την ταυτότητα και την άδεια οδήγησης ως έγγραφα. Πάντα υποβάλλεστε κάθε μέρα, ενοχλείτε τους, τότε δεν πειράζει να μην τα παρατάτε.
Ήρθε η σειρά μου να λάβω τα κέρδη μου από τον Μάρτιο.
Χαιρετισμούς Anja
Hello, they're just playing for time.
I submitted my ID and driver's license as documents every day. Always submit every day, annoy them, then it's okay by not giving up.
It's been my turn to receive my winnings since March.
Greetings Anja
Guten Tag,die spielen nur auf Zeit.
Ich habe jeden Tag meinen Ausweis und Führerschein als Dokument eingereicht. Immer jeden Tag einreichen, nerven Sie die,dann geht's durch Nicht aufgeben.
Ich bin seit März dran,meinen Gewinn zu erhalten.
lg Anja
Μια άλλη σημαντική συμβουλή είναι να αποθηκεύσετε όλα τα κέρδη που έχετε κερδίσει ως στιγμιότυπο οθόνης και επίσης να κατεβάσετε το ιστορικό του παιχνιδιού.
Για μένα, ο Wazamba χειραγωγούσε το ποσό αρκετές φορές, έτσι ώστε τα κέρδη μου να γίνονται όλο και λιγότερα.
Another important tip is to save all the winnings you have won as a screenshot and also download the game history.
For me, Wazamba manipulated the amount several times, so that my winnings became less and less.
Noch ein wichtiger Tipp,alle Gewinne die Sie gewonnen haben als Screenshot speichern und auch den Spielverlauf herunterladen.
Bei mir hat Wazamba den Betrag öfters manipuliert,sodass mein Gewinn immer weniger wurde.
Μια άλλη σημαντική συμβουλή είναι να αποθηκεύσετε όλα τα κέρδη που έχετε κερδίσει ως στιγμιότυπο οθόνης και επίσης να κατεβάσετε το ιστορικό του παιχνιδιού.
Για μένα, ο Wazamba χειραγωγούσε το ποσό αρκετές φορές, έτσι ώστε τα κέρδη μου να γίνονται όλο και λιγότερα.
Another important tip is to save all the winnings you have won as a screenshot and also download the game history.
For me, Wazamba manipulated the amount several times, so that my winnings became less and less.
Noch ein wichtiger Tipp,alle Gewinne die Sie gewonnen haben als Screenshot speichern und auch den Spielverlauf herunterladen.
Bei mir hat Wazamba den Betrag öfters manipuliert,sodass mein Gewinn immer weniger wurde.
Ξέρω ότι δεν είναι αστείο, αλλά προσπαθώ να είμαι ήρεμος με θέματα όπως αυτό. Ακριβώς με αυτόν τον τρόπο, κατεβάζω τα έγγραφα από τον λογαριασμό μου στο internet banking και τα στέλνω στο wazamba. Δεν μετατρέπω καμία φωτογραφία.
I know it is not funny but i am trying to be calm with matters like this. Exactly this way, i download the documents from my internet banking account and i send them to wazamba. I dont convert any photo.
Βλέπω. Όπως είπα, ήθελα απλώς να είμαι σίγουρος για την προέλευσή του. Δυστυχώς, πραγματικά φαίνεται ότι οι υπάλληλοι του καζίνο θα πρέπει να λάβουν πρόσθετη εκπαίδευση σχετικά με τον τρόπο χειρισμού των εγγράφων. 🙁
Λυπάμαι που δεν θα μπορούσα να είμαι πιο χρήσιμος.
Τουλάχιστον μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία χωρίς χρέωση, μόνο σε περίπτωση που δυσκολευτείτε πάρα πολύ. Ρίξτε μια ματιά σε αυτόν τον οδηγό για το πώς λειτουργεί αυτή η δυνατότητα .
Πώς αισθάνεσαι γι 'αυτό?
I see. As I said, I just wanted to be sure about its origin. Sadly it truly looks like the casino employees should receive additional training on how the documents need to be handled. 🙁
I'm sorry I could not be more helpful.
At least you may submit a free-of-charge complaint, just in case you struggle far too long. Kindly check out this guide on how this feature works.
How do you feel about that?
Μια άλλη σημαντική συμβουλή είναι να αποθηκεύσετε όλα τα κέρδη που έχετε κερδίσει ως στιγμιότυπο οθόνης και επίσης να κατεβάσετε το ιστορικό του παιχνιδιού.
Για μένα, ο Wazamba χειραγωγούσε το ποσό αρκετές φορές, έτσι ώστε τα κέρδη μου να γίνονται όλο και λιγότερα.
Another important tip is to save all the winnings you have won as a screenshot and also download the game history.
For me, Wazamba manipulated the amount several times, so that my winnings became less and less.
Noch ein wichtiger Tipp,alle Gewinne die Sie gewonnen haben als Screenshot speichern und auch den Spielverlauf herunterladen.
Bei mir hat Wazamba den Betrag öfters manipuliert,sodass mein Gewinn immer weniger wurde.
Νομίζω ότι είναι δίκαιο να προσθέσω ότι η καταγγελία σας έκλεισε στην πραγματικότητα ως αδικαιολόγητη . Με όλο τον σεβασμό, αντιμετωπίστε το και σταματήστε να κυνηγάτε άλλους παίκτες με τις αστήρικτες ιδέες σας.
Πρέπει πραγματικά να σας το υπενθυμίζω κάθε φορά;
" Ευχαριστώ για τα email σας. Δυστυχώς, δεν βρήκα καμία σχετική συζήτηση που να υποδηλώνει ότι κάποιος άλλος έπαιξε στο καζίνο αντί για εσάς . Σύμφωνα με το ιστορικό του παιχνιδιού σας, μηδενίσατε τα κέρδη σας και κάνατε 36 καταθέσεις μετά από αυτό . Είναι πολύ απίθανο κάποιος να το έκανε αυτό αφού του έκλεψαν 80000€. Στις συνομιλίες που προωθήσατε, βασικά παραπονιέστε για τις αναλήψεις σας. Επειδή όλες οι αναλήψεις που κάνατε υποβλήθηκαν σε επεξεργασία και παραλήφθηκαν και δεν υπάρχει κανένα σημάδι κατάχρησης της πρόσβασης στο ο λογαριασμός σας , φοβάμαι ότι η καταγγελία σας θα απορριφθεί. Εάν διαφωνείτε με την απόφασή μας, απευθυνθείτε στην Αρχή Παιγνίων ( certria@gaminglicenses.com ). Μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω περισσότερο».
Εάν δεν σταματάτε να φέρνετε αυτό το θέμα κάθε φορά που ένας νέος παίκτης δημοσιεύει ένα ζήτημα, η άδειά σας για τη δημιουργία αναρτήσεων εδώ θα περιορίζεται.
Μπορείτε παρακαλώ να το σκεφτείτε αυτό;
I think it is fair to add that your complaint was actually closed as unjustified. With all due respect, deal with it and stop chasing other players with your unsupported ideas.
Do I really have to remind you each time?
"Thank you for your emails. Unfortunately, I didn't find any relevant conversation that would suggest that someone else played in the casino instead of you. According to your game history, you played down your winnings to zero and made 36 deposits after that. It is highly unlikely that someone would do that after being "robbed" of 80000€. In the conversations you forwarded, you basically complain about your withdrawals. Since all withdrawals you made were processed and received and there is no sign of abusing access to your account, I'm afraid your complaint will be rejected. If you disagree with our decision, please turn to the Gaming Authority (certria@gaminglicenses.com). I wish I could be of more help."
If you don't stop bringing this topic up each time a new player posts an issue, your permit to create posts here will be restricted.
Can you please consider that?
Βλέπω. Όπως είπα, ήθελα απλώς να είμαι σίγουρος για την προέλευσή του. Δυστυχώς, πραγματικά φαίνεται ότι οι υπάλληλοι του καζίνο θα πρέπει να λάβουν πρόσθετη εκπαίδευση σχετικά με τον τρόπο χειρισμού των εγγράφων. 🙁
Λυπάμαι που δεν θα μπορούσα να είμαι πιο χρήσιμος.
Τουλάχιστον μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία χωρίς χρέωση, μόνο σε περίπτωση που δυσκολευτείτε πάρα πολύ. Ρίξτε μια ματιά σε αυτόν τον οδηγό για το πώς λειτουργεί αυτή η δυνατότητα .
Πώς αισθάνεσαι γι 'αυτό?
I see. As I said, I just wanted to be sure about its origin. Sadly it truly looks like the casino employees should receive additional training on how the documents need to be handled. 🙁
I'm sorry I could not be more helpful.
At least you may submit a free-of-charge complaint, just in case you struggle far too long. Kindly check out this guide on how this feature works.
How do you feel about that?
Εντάξει και πάλι ευχαριστώ για τις απαντήσεις θα προσπαθήσω να βρω μια λύση το συντομότερο δυνατό. Είτε με τον τρόπο που παίρνω τα χρήματά μου είτε όχι, θα υποβάλω ένα παράπονο για το καζίνο wazamba.
Ok again thanks for the responses i will try to find a solution as soon as possible. Either way i take my money or not i will submit for suer a complaint about wazamba casino.
Κι εγώ ευχαριστώ. Θα είμαστε εδώ εάν χρειάζεστε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το παράπονο ή οτιδήποτε ταιριάζει στις ανάγκες σας.
Θα θέλατε να μας κρατάτε ενήμερους για την πρόοδό σας; Οι άλλοι μπορεί να το βρουν βολικό, θα έλεγα. 🙏
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, σας εύχομαι μια αρκετά γρήγορη λύση!
Thank you too. We'll be here if you need more details about the complaint or whatever suits your needs.
Would you kindly keep us posted on your progress? The others might find it handy, I'd say. 🙏
One way or another, I wish you a pretty quick solution!
Κι εγώ ευχαριστώ. Θα είμαστε εδώ εάν χρειάζεστε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το παράπονο ή οτιδήποτε ταιριάζει στις ανάγκες σας.
Θα θέλατε να μας κρατάτε ενήμερους για την πρόοδό σας; Οι άλλοι μπορεί να το βρουν βολικό, θα έλεγα. 🙏
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, σας εύχομαι μια αρκετά γρήγορη λύση!
Thank you too. We'll be here if you need more details about the complaint or whatever suits your needs.
Would you kindly keep us posted on your progress? The others might find it handy, I'd say. 🙏
One way or another, I wish you a pretty quick solution!
Φυσικά θα δώσω πληροφορίες αν αλλάξει κάτι. Ευχαριστώ και πάλι
Of course i will provide information if something changes. Thanks again
Θα πρόσεχα...Γιατί ο συνάδελφός σου αναγνώριζε ο ίδιος τις διαφορές.
Αλλά δεν θα δημοσιεύσω τίποτα άλλο.
Περιμένω σεβασμό και από εσάς.
Τα καλύτερα
I would be careful...Because your colleague recognized the differences himself.
But I won't post anything anymore.
I expect respect from you too.
All the best
Ich würde aufpassen ...Da Ihr Kollege selber die Differenzen erkannt hat.
Aber ich werde nichts mehr posten.
Ich erwarte auch von Ihnen Respekt.
Alles Gute
Παρακαλώ μην προσπαθήσετε να πείτε ότι δεν καταλαβαίνετε. Γνωρίζω όλο το παρασκήνιο της καταγγελίας που ανέφερα. Συζήτησα προσωπικά τις αναρτήσεις σας με τον Matěj πολλές φορές στο παρελθόν λόγω αυτού.
Είναι ο δρόμος που επιλέξατε. Αυτές είναι οι συνέπειες.
Σε σέβομαι ως άνθρωπο, αλλά δεν μπορώ να αγνοήσω τη συνεχή απαξίωση που προσπαθείς να σκορπίσεις εδώ. 🙏
Μείνε καλά.
Please do not try to say you do not understand. I know the whole background of the complaint I mentioned. I personally discussed your posts with Matěj many times in the past due to that.
It is the path you have chosen. Those are the consequences.
I respect you as a human being, but I can't ignore the constant denigration you try to spread here. 🙏
Stay well.
Καλημέρα πριν 2 μέρες κέρδισα 1000 ευρώ με μπόνους 30 ευρώ στο τέλος μετά από δύο μέρες ακυρώθηκε η ανάληψη λέγοντας ότι το μηχάνημα με πλήρωσε κατά λάθος
Good morning, 2 days ago I won 1000 euros with a bonus of €30 in the end after two days the withdrawal was canceled saying that the machine paid me by mistake
Buongiorno 2 giorni fa ho ho vinto 1000 euro con un bonus di 30€ alla fine dopo due giorni il prelievo è stato annullato dicendo che per sbaglio la macchinetta mi ha pagato
Γεια, ρωτήσατε πώς είναι δυνατό αυτό ή για κάποια απόδειξη από το καζίνο ότι υπήρξε σφάλμα;
Hi, did you ask how this is possible or for some proof from the casino that there was an error ?
Ναι, λένε ότι ήταν λάθος στο slot και ότι δεν έπρεπε να με πληρώσουν. Λένε ότι με το μέγιστο μπόνους 5 ευρώ θα μπορούσα να κερδίσω 25 ευρώ. Το πρόβλημα είναι ότι το μπόνους δεν είναι αυτό που λένε αλλά ήταν μπόνους καβουριού και κέρδισα 60 € με τα οποία μετά κέρδισα το γραμμένο ποσό.
Yes, they say that it was an error on the slot and that they shouldn't have paid me. They say that with the maximum 5 euro coin bonus I could win €25. The problem is that the bonus is not what they say but it was a crab bonus and I won 60 € with which I then won the written amount.
Si loro dicono che e stato un errore della slot e che nn doveva pagarmi.dicono che con il bonus moneta da 5 euro massimo potevo vincere 25€.il problema che il bonus non è quello che dicono loro ma era bonus crab e ho vinto 60€ con cui poi ho vinto la cifra scritta.
Λυπάμαι, αλλά τι είναι αυτό το μπόνους σκραμπ;
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ετοιμαζόμουν να σας προτείνω να υποβάλετε μια καταγγελία και τώρα βλέπω ότι έχετε ήδη ένα με παρόμοιο πρόβλημα, αλλά εναντίον άλλου καζίνο.
Για να είστε σίγουροι, έχετε αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα και στα δύο καζίνο; Ή απλώς στο Wazamba, παρακαλώ;
Λοιπόν, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, η τρέχουσα καταγγελία σας χρειάζεται σίγουρα μια καλύτερη ενημέρωση 🙏 Παρακαλώ κάντε το χρησιμοποιώντας αυτόν τον σύνδεσμο .
I'm sorry, but what is this scrab bonus?
One way or another, I was about to suggest submitting a complaint to you, and now I see you already have one with a very similar issue, but against another casino.
Just to be sure, have you encountered the same issue in both casinos? Or just in Wazamba, please?
Well, one way or another, your current complaint surely needs a better update 🙏 Please do so by using this link.
Επειδή αυτό είναι ένα πρόβλημα στο Wazmba Casino, έχω μετακινήσει τις αναρτήσεις σας σε ένα συγκεκριμένο καζίνο.
Ωστόσο, η Radka ρώτησε ποιο είναι το μπόνους σκραμπ. Μπορείτε να το περιγράψετε ή να μου πείτε τι σημαίνει;
Since this is a problem at Wazmba Casino, I have moved your posts to a specific casino.
However, Radka asked what the scrab bonus is. Could you describe it or tell me what it means ?
Το μπόνους scrab θα ήταν ένα μπόνους που σας δίνουν όταν συμπληρώνετε.
έχετε την ευκαιρία να κερδίσετε δωρεάν περιστροφές ή χρήματα με δυνατότητα αναπαραγωγής.
είναι ένα είδος μηχανής με ρομποτικό βραχίονα για τον έλεγχο και το ψάρεμα του αντικειμένου
The scrab bonus would be a bonus that they give you when you top up.
you have a chance to win free spin or playable money.
it is a kind of machine with a robotic arm to control and fish the object
Il bonus scrab sarebbe un bonus che te lo fanno quando ricarichi.
hai la possibilità di vincere giro gratis o denaro giocabile.
è una sorta di macchina con un braccio robotico da comandare e pescare l’oggetto
Καλησπέρα Radka, επιτέλους αυτή η δήλωση....
Ο συνάδελφός σας Peter ανακάλυψε αυτά τα ποσά διαφοράς, όπως και εγώ, και αυτό με φέρνει στον δικηγόρο μου.
.......Δεν παρατηρήσατε τις διαφορές στο υπόλοιπό σας κατά την πραγματοποίηση αναλήψεων (6641,80 € έλειπαν στις 22 Μαρτίου, 25889,31 € έλειπαν στις 24 Μαρτίου και 28277,50 € στις 25 Μαρτίου), όπως ορίζεται στο ένα από τα έγγραφα του Excel; Φύλλα που στείλατε; Κατά τη γνώμη μου, πρόκειται για αρκετά σημαντικά και αξιοσημείωτα ποσά. Επικοινωνήσατε με το καζίνο για αυτό;......
Αυτόματη μετάφραση
Αλλά δεν θα σας στείλω άλλα μηνύματα και οι άλλοι πελάτες σας θα απαντήσουν επίσης.
Αν είχα στοιχηματίσει τα κέρδη μου, δεν θα πολεμούσα τόσο πολύ για τη δικαιοσύνη σου.
Έχω σωματική αναπηρία, αλλά όχι ψυχική.
Δεν είναι ωραίο που με κατηγορείς ότι λέω ψέματα.
Αυτά είναι όλα στο τέλος!!!
Με εκτίμηση, Anja Meyer ♥️
Good afternoon Radka, finally this statement....
Your colleague Peter discovered these difference amounts, just like me, and that brings me to my lawyer.
.......Didn't you notice the differences in your balance when making withdrawals (€6641.80 was missing on March 22nd, €25889.31 was missing on March 24th and €28277.50 was missing on March 25th), as in specified in one of the Excel documents? Sheets you sent? In my opinion, these are quite significant and noticeable amounts. Have you contacted the casino about this?......
Automatic translation
But I will not send you any further messages and your other customers will also respond.
If I had gambled away my winnings, I wouldn't fight so long for your justice.
I have a physical disability, but not a mental one.
It's not nice that you accuse me of lying.
That's all at the end!!!
Kind regards, Anja Meyer ♥️
Guten Tag Radka,abschließend noch diese Stellungnahme....
Ihr Kollege Peter hat diese Differenzbeträge entdeckt,genauso wie ich und damit bin ich auch bei meiner Anwältin.
.......Sind Ihnen bei den Abhebungen nicht die Unterschiede in Ihrem Guthaben aufgefallen (6641,80 € fehlten am 22.3., 25889,31 € fehlten am 24.3. und 28277,50 € fehlten am 25.3.), wie in einem der Excel-Dokumente angegeben? Blätter, die Sie geschickt haben? Meiner Meinung nach sind das durchaus erhebliche und auffällige Beträge. Haben Sie das Casino diesbezüglich kontaktiert?.......
Automatische Übersetzun
Aber ich werde Ihnen keine weitere Nachrichten zukommen lassen und auch Ihre anderen Kunden antworten.
Wenn ich meinen Gewinn verspielt hätte,würde ich nicht so lange kämpfen für dir Gerechtigkeit.
Ich habe eine körperliche Behinderung,aber keine geistige.
Es ist nicht nett,daß Sie mir unterstellen,ich würde lügen.
Das noch zum Schluss!!!
Mfg Anja Meyer ♥️
Good evening my friend because I saw that you have faced the same problem as me in wazamba if you see this message please send a reply and I will find a solution
Φίλε μου καλησπέρα επειδή είδα ότι έχεις αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα με μένα στην wazamba άμα δεις αυτό το μήνυμα σε παρακαλώ στείλε μια απάντηση μπας και βρω μια λύση
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.