Γειά σου.
Ο δείκτης ασφάλειας είναι αρκετά διαφανής - απλώς χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να μάθετε περισσότερα .
Είναι σημαντικό να πούμε ότι δεν μπορούμε απλώς να αλλάξουμε τη "βαθμολόγηση" κάθε φορά που ο παίκτης εκφράζει μια κακή εμπειρία στο φόρουμ ή δημιουργεί μια κριτική χρήστη χωρίς υποστηρικτικές αποδείξεις - ελπίζω ότι έχει νόημα. Οι κριτικές χρηστών είναι το κατάλληλο εργαλείο για να σχολιάσετε τις εμπειρίες σας. Εφόσον δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς συνέβη, είναι δίκαιο να διατηρήσουμε την αξιολόγηση χρήστη εκτός της τιμής του δείκτη ασφαλείας. Ωστόσο, οι επίσημες καταγγελίες που υποβάλλονται μέσω του Κέντρου Επίλυσης Γκουρού του Καζίνο είναι ακριβώς το αντίθετο.
Μην ανησυχείτε, κάθε φορά που αποδεικνύουμε ότι το καζίνο ενήργησε άδικα προς έναν παίκτη, το καζίνο παίρνει μαύρους πόντους:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
"Ας ξεκινήσουμε δηλώνοντας ότι δεν είναι δικαιολογημένες όλες οι καταγγελίες. Επομένως, εάν οι περιστάσεις και τα στοιχεία δείξουν ότι το καζίνο δεν έχει κάνει τίποτα που θεωρούμε άδικο, η καταγγελία θα κλείσει και θα κατηγοριοποιηθεί ως "απορριπτόμενη". Το ίδιο συμβαίνει εάν σταματήσετε να επικοινωνείτε μαζί μας μετά την υποβολή της καταγγελίας σας.
Εάν το παράπονο είναι δικαιολογημένο και το καζίνο έχει κάνει κάτι άδικο, το ιδανικό σενάριο είναι να επιλύσουμε το παράπονο σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Σε αυτήν την περίπτωση, η καταγγελία θα κλείσει και θα κατηγοριοποιηθεί ως «επίλυση».
Εάν το παράπονο είναι δικαιολογημένο και δεν είμαστε σε θέση να το επιλύσουμε, κλείνει και κατηγοριοποιείται ως «ανεπίλυτο». Αυτό συμβαίνει όταν το καζίνο είτε δεν ανταποκρίνεται σε εμάς είτε αρνείται να κάνει αυτό που θεωρούμε δίκαιο στη συγκεκριμένη περίπτωση. Δεν θα λάβετε το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά το παράπονο θα αποθηκευτεί στο σύστημά μας, το καζίνο θα τιμωρηθεί με χαμηλότερη βαθμολογία από εμάς και η κριτική μας για το καζίνο θα προειδοποιήσει τους άλλους παίκτες για το τι συνέβη. Επιπλέον, εάν το καζίνο θέλει να βελτιώσει την αξιολόγησή του στο μέλλον, θα αναγκαστεί να αντιμετωπίσει το παράπονο, επομένως υπάρχει πιθανότητα η καταγγελία σας να επιλυθεί αργότερα."
Έτσι, εάν είστε πεπεισμένοι ότι σας έχει συμβεί κάτι λάθος, υποβάλετε την καταγγελία καταρχήν 🙏
https://casino.guru/complaints/create
Και φέρτε εδώ όλους τους άλλους παίκτες. στοχεύουμε να βοηθήσουμε οποιονδήποτε.
Hello there.
The safety index is pretty transparent - just use this link to find out more.
It's important to say, that we can't simply change the "rating" each time the player expresses a bad experience on the forum or creates a user review without supportive proof - I hope that makes sense. The user reviews are the proper tool to comment on your experiences. Since we do not know what exactly happened, it's fair to keep the user rating outside the safety index value. Official complaints submitted through the Casino Guru Resolution Center are quite the opposite, though.
Don't worry, every time we prove that the casino acted unfairly towards a player, the casino gets black points:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
"Let's start by stating that not all complaints are justified. Therefore, if the circumstances and evidence show that the casino has not done anything that we consider to be unfair, the complaint will be closed and categorized as being 'rejected'. The same happens if you stop communicating with us after submitting your complaint.
If the complaint is justified and the casino has done something unfair, the ideal scenario is that we resolve the complaint to your liking. In this case, the complaint will be closed and categorized as being 'resolved'.
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
Thus, if you are convinced something wrong has happened to you, submit the complaint in the first place 🙏
https://casino.guru/complaints/create
And bring here all the other players; we aim to help anyone.
Αυτόματη μετάφραση: