Έγραψα ξανά στον Wazamba και επανέλαβα τον ισχυρισμό μου.
Απλώς απέκλεισαν τη διεύθυνση email μου.
Ξέρω ότι μπορεί να πάρει πολύ χρόνο, αλλά δεν τα παρατάω.
Η υποβολή πολιτικής αγωγής είναι το επόμενο δυνατό βήμα.
Θα ήταν φυσικά πολύ καλύτερα αν όλοι οι νικητές του Wazamba μαζευόντουσαν και αναλάμβαναν δράση εναντίον του Wazamba.
Αν υπάρξει κάποιο νέο, θα σας ενημερώσω.
Εάν δεν λάβετε βραβείο από την Wazamba, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου.
#TogetherAgainWazamba
I wrote to Wazamba again and made my claim again.
They simply blocked my email address.
I know it may take a long time, but I'm not giving up.
Filing a civil lawsuit is the next possible step.
It would of course be much better if all the winners of Wazamba got together and took action against Wazamba.
If there is any news, I will let you know.
If you don't receive a prize from Wazamba, please feel free to contact me.
#TogetherAgainWazamba
Ich habe an Wazamba nochmals geschrieben und nochmals meine Forderung geltend gemacht.
Sie haben meine Email Adresse einfach gesperrt.
Ich weiß, das es lange dauern kann,aber ich gebe nicht auf.
Eine Zivilklage einreichen,ist der nächste mögliche Schritt.
Es würde natürlich viel besser sein,wenn alle Gewinner von Wazamba sich zusammen tun und gemeinsam gegen Wazamba vorgehen.
Wenn es Neuigkeiten gibt,werde ich es mitteilen.
Wer auch einen Gewinn von Wazamba nicht erhält, kann sich gerne bei mir melden.
#ZusammengegenWazamba
Όπως είπε ο Radka, είναι ένα πιθανό βήμα, αλλά σίγουρα θα ήταν σκόπιμο να μην πιέσουν τους παίκτες σε κάτι τέτοιο αμέσως. Αυτή η επιλογή πρέπει να είναι μια από τις τελευταίες γιατί είναι μια αρκετά μακρά και επίπονη διαδικασία.
Ωστόσο, εάν η ομάδα μας δεν καταφέρει να επιλύσει αυτήν την κατάσταση, τότε οι παίκτες μπορούν να εξετάσουν και αυτή τη λύση.
Τέλος πάντων, αν έχετε νέες πληροφορίες, παρακαλώ επιστρέψτε με αυτές. Πιστεύω ότι θα είναι καλό να το δουν και άλλοι παίκτες.
As Radka said, it's a possible step but it would certainly be advisable not to push the players into something like that right away. This option should be one of the last ones because it's quite a long and arduous process.
However, if our team fails to resolve this situation, then the players can consider this solution as well.
Anyway, if you have new information, please come back with it. I think it will be good for other players to see it.
Γεια σε όλους Είμαι νέος σε αυτό το φόρουμ και η αλήθεια είναι ότι χρειάζομαι κάποια βοήθεια. Είχα αρχίσει να παίζω στο καζίνο wazamba πριν από μερικούς μήνες και όλα ήταν εντάξει μέχρι τώρα. Πριν από σχεδόν 2 εβδομάδες κέρδισα 3k και όταν προσπάθησα να κάνω ανάληψη των χρημάτων, το wazamba μου ζήτησε να επαληθεύσω τον λογαριασμό για πρώτη φορά. Τους στέλνω σχεδόν κάθε μέρα τα ακριβή έγγραφα που ζητούν αλλά συνεχίζουν να τα αρνούνται και δεν μπορώ να βρω λύση. Αν κάποιος έχει την ίδια εμπειρία και μπορεί να με βοηθήσει θα το εκτιμούσα πολύ.
Hello everybody i am new in this forum and the truth is that i need some help. I had started playing in wazamba casino some months ago and everything was alright until now. Almost 2 weeks ago i won 3k and when i tried to withdraw the money wazamba asked me to verify the account for first time. I am sending them almost every day the exact documents they ask for but they keep decline them and i cant find a solution. If someone has the same experience and can help me i would really appreciate it.
Γειά σου.
Είναι υπέροχο που μας βρήκατε γιατί το να βοηθάμε τους παίκτες είναι ακριβώς αυτό που στοχεύουμε να πετύχουμε εδώ.
Τώρα στο πρόβλημα: Δεν θα σας ενοχλήσω με γενικές πληροφορίες σχετικά με την πολυπλοκότητα της διαδικασίας KYC (Γνωρίστε τον Πελάτη σας). Αντίθετα, έχω μερικά πράγματα στα οποία θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω μια μικρή συμβουλή.
Ο τρόπος με τον οποίο το βλέπω, η κατανόηση του γιατί αυτά τα έγγραφα απορρίπτονται συνεχώς είναι ένα έγκυρο σημείο. Σας είπαν ποτέ τον λόγο; Μη διστάσετε να επικολλήσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης κάποιου email ή συνομιλίας συνομιλίας, εάν έχετε.
Εκτός από αυτό, ποια έγγραφα σε ποια μορφή έχετε στείλει μέχρι τώρα, παρακαλώ;
Θα πρέπει επίσης να είναι χρήσιμο, νομίζω.
Θα είμαι εδώ για μια απάντηση.
Hello.
It's great you've found us because helping players is exactly what we aim to achieve here.
Now to the problem: I won't bother you with general information about the complexity of the KYC (Know Your Customer) procedure. Instead, I have a few things I could use a little tip on.
The way I see it, understanding why those documents are rejected constantly is a valid point. Have you ever been told the reason? Don't hesitate to paste in a screenshot of some email or chat conversation, if you have any.
Other than that, which documents in what format have you sent so far, please?
That should come in handy too, I reckon.
I will be here for an answer.
Αυτό ζητούν. Τους στέλνω PDF των τραπεζικών μου συναλλαγών και τις απορρίπτουν. Λένε ότι χρειαζόμαστε τα πρωτότυπα έγγραφα, αυτό είναι τροποποιημένο και τέτοια πράγματα. Και δεν ξέρω καν πώς να τροποποιήσω ένα έγγραφο σαν αυτό😅
This is what they ask for. I send them PDF of my bank transactions and they reject them. They say we need the original papers this is modified and stuff like this. And i dont even know how to modify a document like this😅
Ευχαριστώ!
Στην πραγματικότητα, δεν είναι πολύ αστείο, για να είμαι ειλικρινής 🙂.
Πρέπει πραγματικά να παρέχετε την αρχική έκδοση PDF. Όχι απλώς μια φωτογραφία που έχει μετατραπεί σε pdf, για παράδειγμα.
Αν και πολλοί τυχεροί παίκτες μπορούν να κατεβάσουν το ιστορικό συναλλαγών τους απευθείας από το Internet banking, η τράπεζα συνήθως παρέχει τέτοια έγγραφα.
Λοιπόν, για αποφυγή παρερμηνειών, πώς ακριβώς λάβατε το ιστορικό συναλλαγών σας, παρακαλώ;
Thank you!
Actually, it is not very funny, to be honest 🙂.
You really need to provide the original PDF version. Not just a photo converted into a pdf, for instance.
Although many lucky players are able to download their transaction history directly from Internet banking, the bank typically provides such documents.
So, to avoid misinterpretation, how exactly did you get your transaction history, please?
Ξέρω ότι δεν είναι αστείο, αλλά προσπαθώ να είμαι ήρεμος με θέματα όπως αυτό. Ακριβώς με αυτόν τον τρόπο, κατεβάζω τα έγγραφα από τον λογαριασμό μου στο internet banking και τα στέλνω στο wazamba. Δεν μετατρέπω καμία φωτογραφία.
I know it is not funny but i am trying to be calm with matters like this. Exactly this way, i download the documents from my internet banking account and i send them to wazamba. I dont convert any photo.
Γεια σας, απλά παίζουν για χρόνο.
Υπέβαλα καθημερινά την ταυτότητα και την άδεια οδήγησης ως έγγραφα. Πάντα υποβάλλεστε κάθε μέρα, ενοχλείτε τους, τότε δεν πειράζει να μην τα παρατάτε.
Ήρθε η σειρά μου να λάβω τα κέρδη μου από τον Μάρτιο.
Χαιρετισμούς Anja
Hello, they're just playing for time.
I submitted my ID and driver's license as documents every day. Always submit every day, annoy them, then it's okay by not giving up.
It's been my turn to receive my winnings since March.
Greetings Anja
Guten Tag,die spielen nur auf Zeit.
Ich habe jeden Tag meinen Ausweis und Führerschein als Dokument eingereicht. Immer jeden Tag einreichen, nerven Sie die,dann geht's durch Nicht aufgeben.
Ich bin seit März dran,meinen Gewinn zu erhalten.
lg Anja
Γεια σας, απλά παίζουν για χρόνο.
Υπέβαλα καθημερινά την ταυτότητα και την άδεια οδήγησης ως έγγραφα. Πάντα υποβάλλεστε κάθε μέρα, ενοχλείτε τους, τότε δεν πειράζει να μην τα παρατάτε.
Ήρθε η σειρά μου να λάβω τα κέρδη μου από τον Μάρτιο.
Χαιρετισμούς Anja
Hello, they're just playing for time.
I submitted my ID and driver's license as documents every day. Always submit every day, annoy them, then it's okay by not giving up.
It's been my turn to receive my winnings since March.
Greetings Anja
Guten Tag,die spielen nur auf Zeit.
Ich habe jeden Tag meinen Ausweis und Führerschein als Dokument eingereicht. Immer jeden Tag einreichen, nerven Sie die,dann geht's durch Nicht aufgeben.
Ich bin seit März dran,meinen Gewinn zu erhalten.
lg Anja
Μια άλλη σημαντική συμβουλή είναι να αποθηκεύσετε όλα τα κέρδη που έχετε κερδίσει ως στιγμιότυπο οθόνης και επίσης να κατεβάσετε το ιστορικό του παιχνιδιού.
Για μένα, ο Wazamba χειραγωγούσε το ποσό αρκετές φορές, έτσι ώστε τα κέρδη μου να γίνονται όλο και λιγότερα.
Another important tip is to save all the winnings you have won as a screenshot and also download the game history.
For me, Wazamba manipulated the amount several times, so that my winnings became less and less.
Noch ein wichtiger Tipp,alle Gewinne die Sie gewonnen haben als Screenshot speichern und auch den Spielverlauf herunterladen.
Bei mir hat Wazamba den Betrag öfters manipuliert,sodass mein Gewinn immer weniger wurde.
Μια άλλη σημαντική συμβουλή είναι να αποθηκεύσετε όλα τα κέρδη που έχετε κερδίσει ως στιγμιότυπο οθόνης και επίσης να κατεβάσετε το ιστορικό του παιχνιδιού.
Για μένα, ο Wazamba χειραγωγούσε το ποσό αρκετές φορές, έτσι ώστε τα κέρδη μου να γίνονται όλο και λιγότερα.
Another important tip is to save all the winnings you have won as a screenshot and also download the game history.
For me, Wazamba manipulated the amount several times, so that my winnings became less and less.
Noch ein wichtiger Tipp,alle Gewinne die Sie gewonnen haben als Screenshot speichern und auch den Spielverlauf herunterladen.
Bei mir hat Wazamba den Betrag öfters manipuliert,sodass mein Gewinn immer weniger wurde.
Ξέρω ότι δεν είναι αστείο, αλλά προσπαθώ να είμαι ήρεμος με θέματα όπως αυτό. Ακριβώς με αυτόν τον τρόπο, κατεβάζω τα έγγραφα από τον λογαριασμό μου στο internet banking και τα στέλνω στο wazamba. Δεν μετατρέπω καμία φωτογραφία.
I know it is not funny but i am trying to be calm with matters like this. Exactly this way, i download the documents from my internet banking account and i send them to wazamba. I dont convert any photo.
Βλέπω. Όπως είπα, ήθελα απλώς να είμαι σίγουρος για την προέλευσή του. Δυστυχώς, πραγματικά φαίνεται ότι οι υπάλληλοι του καζίνο θα πρέπει να λάβουν πρόσθετη εκπαίδευση σχετικά με τον τρόπο χειρισμού των εγγράφων. 🙁
Λυπάμαι που δεν θα μπορούσα να είμαι πιο χρήσιμος.
Τουλάχιστον μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία χωρίς χρέωση, μόνο σε περίπτωση που δυσκολευτείτε πάρα πολύ. Ρίξτε μια ματιά σε αυτόν τον οδηγό για το πώς λειτουργεί αυτή η δυνατότητα .
Πώς αισθάνεσαι γι 'αυτό?
I see. As I said, I just wanted to be sure about its origin. Sadly it truly looks like the casino employees should receive additional training on how the documents need to be handled. 🙁
I'm sorry I could not be more helpful.
At least you may submit a free-of-charge complaint, just in case you struggle far too long. Kindly check out this guide on how this feature works.
How do you feel about that?
Μια άλλη σημαντική συμβουλή είναι να αποθηκεύσετε όλα τα κέρδη που έχετε κερδίσει ως στιγμιότυπο οθόνης και επίσης να κατεβάσετε το ιστορικό του παιχνιδιού.
Για μένα, ο Wazamba χειραγωγούσε το ποσό αρκετές φορές, έτσι ώστε τα κέρδη μου να γίνονται όλο και λιγότερα.
Another important tip is to save all the winnings you have won as a screenshot and also download the game history.
For me, Wazamba manipulated the amount several times, so that my winnings became less and less.
Noch ein wichtiger Tipp,alle Gewinne die Sie gewonnen haben als Screenshot speichern und auch den Spielverlauf herunterladen.
Bei mir hat Wazamba den Betrag öfters manipuliert,sodass mein Gewinn immer weniger wurde.
Νομίζω ότι είναι δίκαιο να προσθέσω ότι η καταγγελία σας έκλεισε στην πραγματικότητα ως αδικαιολόγητη . Με όλο τον σεβασμό, αντιμετωπίστε το και σταματήστε να κυνηγάτε άλλους παίκτες με τις αστήρικτες ιδέες σας.
Πρέπει πραγματικά να σας το υπενθυμίζω κάθε φορά;
" Ευχαριστώ για τα email σας. Δυστυχώς, δεν βρήκα καμία σχετική συζήτηση που να υποδηλώνει ότι κάποιος άλλος έπαιξε στο καζίνο αντί για εσάς . Σύμφωνα με το ιστορικό του παιχνιδιού σας, μηδενίσατε τα κέρδη σας και κάνατε 36 καταθέσεις μετά από αυτό . Είναι πολύ απίθανο κάποιος να το έκανε αυτό αφού του έκλεψαν 80000€. Στις συνομιλίες που προωθήσατε, βασικά παραπονιέστε για τις αναλήψεις σας. Επειδή όλες οι αναλήψεις που κάνατε υποβλήθηκαν σε επεξεργασία και παραλήφθηκαν και δεν υπάρχει κανένα σημάδι κατάχρησης της πρόσβασης στο ο λογαριασμός σας , φοβάμαι ότι η καταγγελία σας θα απορριφθεί. Εάν διαφωνείτε με την απόφασή μας, απευθυνθείτε στην Αρχή Παιγνίων ( certria@gaminglicenses.com ). Μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω περισσότερο».
Εάν δεν σταματάτε να φέρνετε αυτό το θέμα κάθε φορά που ένας νέος παίκτης δημοσιεύει ένα ζήτημα, η άδειά σας για τη δημιουργία αναρτήσεων εδώ θα περιορίζεται.
Μπορείτε παρακαλώ να το σκεφτείτε αυτό;
I think it is fair to add that your complaint was actually closed as unjustified. With all due respect, deal with it and stop chasing other players with your unsupported ideas.
Do I really have to remind you each time?
"Thank you for your emails. Unfortunately, I didn't find any relevant conversation that would suggest that someone else played in the casino instead of you. According to your game history, you played down your winnings to zero and made 36 deposits after that. It is highly unlikely that someone would do that after being "robbed" of 80000€. In the conversations you forwarded, you basically complain about your withdrawals. Since all withdrawals you made were processed and received and there is no sign of abusing access to your account, I'm afraid your complaint will be rejected. If you disagree with our decision, please turn to the Gaming Authority (certria@gaminglicenses.com). I wish I could be of more help."
If you don't stop bringing this topic up each time a new player posts an issue, your permit to create posts here will be restricted.
Can you please consider that?
Βλέπω. Όπως είπα, ήθελα απλώς να είμαι σίγουρος για την προέλευσή του. Δυστυχώς, πραγματικά φαίνεται ότι οι υπάλληλοι του καζίνο θα πρέπει να λάβουν πρόσθετη εκπαίδευση σχετικά με τον τρόπο χειρισμού των εγγράφων. 🙁
Λυπάμαι που δεν θα μπορούσα να είμαι πιο χρήσιμος.
Τουλάχιστον μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία χωρίς χρέωση, μόνο σε περίπτωση που δυσκολευτείτε πάρα πολύ. Ρίξτε μια ματιά σε αυτόν τον οδηγό για το πώς λειτουργεί αυτή η δυνατότητα .
Πώς αισθάνεσαι γι 'αυτό?
I see. As I said, I just wanted to be sure about its origin. Sadly it truly looks like the casino employees should receive additional training on how the documents need to be handled. 🙁
I'm sorry I could not be more helpful.
At least you may submit a free-of-charge complaint, just in case you struggle far too long. Kindly check out this guide on how this feature works.
How do you feel about that?
Εντάξει και πάλι ευχαριστώ για τις απαντήσεις θα προσπαθήσω να βρω μια λύση το συντομότερο δυνατό. Είτε με τον τρόπο που παίρνω τα χρήματά μου είτε όχι, θα υποβάλω ένα παράπονο για το καζίνο wazamba.
Ok again thanks for the responses i will try to find a solution as soon as possible. Either way i take my money or not i will submit for suer a complaint about wazamba casino.
Κι εγώ ευχαριστώ. Θα είμαστε εδώ εάν χρειάζεστε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το παράπονο ή οτιδήποτε ταιριάζει στις ανάγκες σας.
Θα θέλατε να μας κρατάτε ενήμερους για την πρόοδό σας; Οι άλλοι μπορεί να το βρουν βολικό, θα έλεγα. 🙏
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, σας εύχομαι μια αρκετά γρήγορη λύση!
Thank you too. We'll be here if you need more details about the complaint or whatever suits your needs.
Would you kindly keep us posted on your progress? The others might find it handy, I'd say. 🙏
One way or another, I wish you a pretty quick solution!
Κι εγώ ευχαριστώ. Θα είμαστε εδώ εάν χρειάζεστε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το παράπονο ή οτιδήποτε ταιριάζει στις ανάγκες σας.
Θα θέλατε να μας κρατάτε ενήμερους για την πρόοδό σας; Οι άλλοι μπορεί να το βρουν βολικό, θα έλεγα. 🙏
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, σας εύχομαι μια αρκετά γρήγορη λύση!
Thank you too. We'll be here if you need more details about the complaint or whatever suits your needs.
Would you kindly keep us posted on your progress? The others might find it handy, I'd say. 🙏
One way or another, I wish you a pretty quick solution!
Φυσικά θα δώσω πληροφορίες αν αλλάξει κάτι. Ευχαριστώ και πάλι
Of course i will provide information if something changes. Thanks again
Θα πρόσεχα...Γιατί ο συνάδελφός σου αναγνώριζε ο ίδιος τις διαφορές.
Αλλά δεν θα δημοσιεύσω τίποτα άλλο.
Περιμένω σεβασμό και από εσάς.
Τα καλύτερα
I would be careful...Because your colleague recognized the differences himself.
But I won't post anything anymore.
I expect respect from you too.
All the best
Ich würde aufpassen ...Da Ihr Kollege selber die Differenzen erkannt hat.
Aber ich werde nichts mehr posten.
Ich erwarte auch von Ihnen Respekt.
Alles Gute
Παρακαλώ μην προσπαθήσετε να πείτε ότι δεν καταλαβαίνετε. Γνωρίζω όλο το παρασκήνιο της καταγγελίας που ανέφερα. Συζήτησα προσωπικά τις αναρτήσεις σας με τον Matěj πολλές φορές στο παρελθόν λόγω αυτού.
Είναι ο δρόμος που επιλέξατε. Αυτές είναι οι συνέπειες.
Σε σέβομαι ως άνθρωπο, αλλά δεν μπορώ να αγνοήσω τη συνεχή απαξίωση που προσπαθείς να σκορπίσεις εδώ. 🙏
Μείνε καλά.
Please do not try to say you do not understand. I know the whole background of the complaint I mentioned. I personally discussed your posts with Matěj many times in the past due to that.
It is the path you have chosen. Those are the consequences.
I respect you as a human being, but I can't ignore the constant denigration you try to spread here. 🙏
Stay well.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.