ΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 3 έτη από Matiseli
|
58578 προβολές 353 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...18
πριν από 1 έτος

Σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας...

Ο συνάδελφός σας Πέτρος με βοήθησε πολύ τότε. κοίταξε όλα τα έγγραφα και βρήκε πολύ χρόνο να με βοηθήσει.

Σύμφωνα με το γραφείο της εισαγγελίας, τώρα θα προχωρήσω μόνο με μια πολιτική αγωγή, αλλά δεδομένου ότι η Wazamba εδρεύει στο Κουρασάο, αυτό δεν είναι τόσο εύκολο.

Αλλά δεν θα συνεχίσω από τον Μάρτιο...Αν τα κέρδη μου δεν ήταν θεμιτά.

Ευχαριστώ πολύ, ό,τι καλύτερο

Αυτόματη μετάφραση:
anjmy1969
πριν από 1 έτος

I see now. You are in the middle of a legal affair with the casino. I didn't know. Thank you for helping me understand.

In this case, I hope justice will bring you a fair, preferably quick, resolution. I imagine it is quite a big deal to make it all happen.

I would also like to say that I hope your health state will improve and that one day you'll let all those troubles go away. 🙏

anjmy1969
πριν από 1 έτος

Anjmy1969 i have exactly thé same problem of you, they rob me 50000. Please contact me robben0388@gmail.com.

Gommgomm72000
πριν από 1 έτος

ΤΑΞΙΚΗ ΔΡΑΣΗ!!!

Με αυτόν τον τρόπο αναζητώ επίσης νικητές Wazamba που δεν έχουν πληρώσει τα κέρδη τους.

Παρακαλώ αναφέρετε

Ευχαριστώ πολύ

https://www.facebook.com/reel/1017493169498791

Αυτόματη μετάφραση:
anjmy1969
πριν από 1 έτος

Χρησιμοποιώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ευαισθητοποιήσω αυτή την εταιρεία.

Χρειάζομαι υποστήριξη.

Πρέπει να βρω επενδυτή που θα μου προκαταβάλει το ποσό για μια αγωγή.

Γιατί φαίνεται θετικό με βάση τα στοιχεία που έχω.

https://vm.tiktok.com/ZGJKAaYsD/


Ζητήστε υποστήριξη

Ευχαριστώ πολύ όλους όσους με στήριξαν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος
Gommgomm72000
πριν από 1 έτος

Χαιρετίσματα...ευχαριστώ πολύ για το tip. Έχετε ήδη χρησιμοποιήσει τη βοήθειά του μόνοι σας;


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Χρησιμοποιώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ευαισθητοποιήσω αυτή την εταιρεία.

Χρειάζομαι υποστήριξη.

Πρέπει να βρω επενδυτή που θα μου προκαταβάλει το ποσό για μια αγωγή.

Γιατί φαίνεται θετικό με βάση τα στοιχεία που έχω.

https://vm.tiktok.com/ZGJKAaYsD/


Ζητήστε υποστήριξη

Ευχαριστώ πολύ όλους όσους με στήριξαν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Are you convinced someone else will provide a sponsorship so you can sue a casino?

I think it works quite differently; there are companies focusing on such cases, taking a portion of the amount won when you are successful.

I suggest you browse this thread:

https://casino.guru/forum/casinos/execution-pokerstars--apparently--payment-is-not-voluntary/35

Might prove useful 😉

Radka
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ πολύ για το tip.

Είμαι πολύ ευγνώμων για όλες τις συμβουλές.

Αν υπάρξει κάποιο νέο, θα σας ενημερώσω.

Για μένα είναι αυτονόητο ότι αν λάβω βοήθεια και επιτέλους πάρω τα δικαιωματικά μου κέρδη, θα επιστρέψω τα πάντα.

Ήταν η εγκάρδια επιθυμία μου να δωρίσω μέρος των χρημάτων.

Επειδή έπρεπε να αλλάξω τη ζωή μου λόγω ιατρικού λάθους, έπρεπε να βάλω τους στόχους και τις επιθυμίες μου σε αναμονή.

Γι' αυτό θέλω να στηρίξω συλλόγους που υποστηρίζουν ανθρώπους σαν εμένα.


Με εκτίμηση, Anja

Αυτόματη μετάφραση:
anjmy1969
πριν από 1 έτος

I see!

Wish you a fair journey free from unexpected turnovers. I also hope your health will improve eventually.

It's good to know you're a supportive person; the world needs more caring people, right?

Well, if you need something or just want to pop by, we'll be here. 🙏

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka,

Σας ευχαριστώ πολύ, μπορώ μόνο να το επιστρέψω.

Είναι εξυπηρετικοί, φιλικοί και ικανοί.

ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΝΕΑ, θα σας ενημερώσω.

Αν σας ενδιαφέρει, αυτή είναι η ιστορία της ζωής μου...

Πάντα έπρεπε να παλεύω.

Πάντα όμως πέτυχα τους στόχους μου.

Πήρα τα μειονεκτήματά μου από τον γιατρό που με γέννησε.

Και ο γιατρός δεν πήρε κανένα Steaffe τότε γιατί καταστράφηκαν όλοι οι φάκελοι του νοσοκομείου.

Συνολικά, αυτός ο γιατρός γέννησε 10 μωρά λανθασμένα.

Οι συνέπειες ήταν σωματικές ή πνευματικές αναπηρίες.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid09tprf9isUgSZ2Rdze85xXMRZqo86PtHgNH4YXWnWAVRvdgHAMqdsDzWpys8qgLwPl&id=1000658nnscs49


Σας εύχομαι έναν θερμό χαιρετισμό και ένα χαλαρωτικό Σαββατοκύριακο.

ANJA



Αυτόματη μετάφραση:
anjmy1969
πριν από 1 έτος

Well, I'm very sorry, because nobody deserves anything like that. The sad thing is that you cannot do anything about it, because nothing was actually in your hands. I sympathize with you and I hope that you will still have enough strength to help and be the good person you want to be. 

But to come back to the other important thing, as you wrote, if you have any news let us know. I wish you the best of luck and fingers crossed. Take care. ☘️🤞

πριν από 1 έτος

Έχω 26075 ευρώ στον λογαριασμό wazamba. Δεν με πληρώνουν και επιπλέον τώρα δεν μπορώ να έχω πρόσβαση στη σελίδα wazamba από τον γκουρού του καζίνο, όπου μπήκα κάνοντας κλικ στη φωτογραφία του wazamba.

Αυτόματη μετάφραση:
anjmy1969
πριν από 1 έτος

Δεν μου δίνουν 26.500 ευρώ. Δεν ξέρω τι να κάνω τώρα. είμαι απεγνωσμένος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I really don't understand Casino Guru's rating system even though I've read through it.


How can 2 players on Wazamba Casino not be paid their winnings of over €76,000 + MOSTLY bad reviews from over 70 persons and yet, Wazamba still gets a VERY HIGH safety index and high rating of 9.1/10???

To my mind their rating should be much lower overall as they have mostly bad reviews from players.


By relying on this rating system, players can end up making bad decisions to play on Wazamba Casino. I'm part of a group that plays the online casinos and I'll be spreading the word to AVOID Wazamba Casino like a plague, along with several others who're registered in Curacao as that regulatory body is the WEAKEST and most inept in the casino industry.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Javiercadiz
πριν από 1 έτος

Καλημέρα...ευχαριστώ για το μήνυμά σας.

Έχω έναν δικηγόρο που με βοηθάει ενάντια στον Wazamba.

Υπέβαλα κατευθείαν αναφορά, το ίδιο πρέπει να κάνετε και εσείς.

Δεδομένου ότι η έδρα της Wazamba είναι στο Κουρασάο, δεν είναι εύκολο.

Κέρδισα τον Μάρτιο, αλλά δεν θα τα παρατήσω.

Κάποια στιγμή θα έρθει η ώρα μας και θα επικρατήσει η δικαιοσύνη.

Όλοι οι νικητές θα πρέπει να συσπειρωθούν και να υποβάλουν αστική αγωγή.

Μαζί μπορείτε να πετύχετε περισσότερα, το κοινό θα πρέπει να γνωρίζει περισσότερα και εάν έχετε δικηγόρους που πραγματικά παίρνουν τη δουλειά τους στα σοβαρά.

Είστε ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε και αν έχω νέα θα σας ενημερώσω.

Χαιρετισμούς Anja

Αυτόματη μετάφραση:
Gommgomm72000
πριν από 1 έτος

του έγραψα. Δεν χρειάστηκε καν να απαντήσει.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχω 26075 ευρώ στον λογαριασμό wazamba. Δεν με πληρώνουν και επιπλέον τώρα δεν μπορώ να έχω πρόσβαση στη σελίδα wazamba από τον γκουρού του καζίνο, όπου μπήκα κάνοντας κλικ στη φωτογραφία του wazamba.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Submitting the complaint was a smart choice, and I'm sure our dedicated team will find a way to help you. Just keep the complaint updated, please. I have no issue accessing the site from our page - even from the Spanish version.

So, I have no clue where this problem comes from. 🤔

πριν από 1 έτος

Καλημέρα...ευχαριστώ για το μήνυμά σας.

Έχω έναν δικηγόρο που με βοηθάει ενάντια στον Wazamba.

Υπέβαλα κατευθείαν αναφορά, το ίδιο πρέπει να κάνετε και εσείς.

Δεδομένου ότι η έδρα της Wazamba είναι στο Κουρασάο, δεν είναι εύκολο.

Κέρδισα τον Μάρτιο, αλλά δεν θα τα παρατήσω.

Κάποια στιγμή θα έρθει η ώρα μας και θα επικρατήσει η δικαιοσύνη.

Όλοι οι νικητές θα πρέπει να συσπειρωθούν και να υποβάλουν αστική αγωγή.

Μαζί μπορείτε να πετύχετε περισσότερα, το κοινό θα πρέπει να γνωρίζει περισσότερα και εάν έχετε δικηγόρους που πραγματικά παίρνουν τη δουλειά τους στα σοβαρά.

Είστε ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε και αν έχω νέα θα σας ενημερώσω.

Χαιρετισμούς Anja

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

You know, this player is most likely to solve the issue without a lawyer. Could you please give the Casino Guru Resolution Center some time to deal with it? 🙏

If I'm not mistaken, you already know how demanding such a trial of law can be; hence, I ask you to leave that as the last resort option. Not every delayed payment needs a lawyer.✨

Have a peaceful one, dear anjmy1969!

πριν από 1 έτος

I really don't understand Casino Guru's rating system even though I've read through it.


How can 2 players on Wazamba Casino not be paid their winnings of over €76,000 + MOSTLY bad reviews from over 70 persons and yet, Wazamba still gets a VERY HIGH safety index and high rating of 9.1/10???

To my mind their rating should be much lower overall as they have mostly bad reviews from players.


By relying on this rating system, players can end up making bad decisions to play on Wazamba Casino. I'm part of a group that plays the online casinos and I'll be spreading the word to AVOID Wazamba Casino like a plague, along with several others who're registered in Curacao as that regulatory body is the WEAKEST and most inept in the casino industry.

πριν από 1 έτος

Hello there.

The safety index is pretty transparent - just use this link to find out more.

It's important to say, that we can't simply change the "rating" each time the player expresses a bad experience on the forum or creates a user review without supportive proof - I hope that makes sense. The user reviews are the proper tool to comment on your experiences. Since we do not know what exactly happened, it's fair to keep the user rating outside the safety index value. Official complaints submitted through the Casino Guru Resolution Center are quite the opposite, though.

Don't worry, every time we prove that the casino acted unfairly towards a player, the casino gets black points:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

"Let's start by stating that not all complaints are justified. Therefore, if the circumstances and evidence show that the casino has not done anything that we consider to be unfair, the complaint will be closed and categorized as being 'rejected'. The same happens if you stop communicating with us after submitting your complaint.

If the complaint is justified and the casino has done something unfair, the ideal scenario is that we resolve the complaint to your liking. In this case, the complaint will be closed and categorized as being 'resolved'.

If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."

Thus, if you are convinced something wrong has happened to you, submit the complaint in the first place 🙏

https://casino.guru/complaints/create

And bring here all the other players; we aim to help anyone.

1...6 7 8...18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα