Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 3 έτη από Matiseli
|
67.744 προβολές 365 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...19
Mgv20
πριν από 1 έτος

Hi there.

So, for now, you're waiting for the money to come, right? Or have you received the money already?

I'm not sure, so I'm asking...

I would love the hear you've been paid. 👌👌✨


πριν από 1 έτος

Hello,I would like to know the name of Wazamba's license because I can't find it on their site, thank you

Gommgomm72000
πριν από 1 έτος

Hi, according to our system and my information from the team, this casino has a Curacao license - specifically Antillephone.

You can see Curacao license on our website. Have you tried to look ? You can find it here .

Anyway, is there a reason why you are asking for this information ? 

πριν από 1 έτος

Thank you very much .Because my account has been blocked for 20 days for so-called verifications following several winnings (slot machines and sports bets), I had to wait for an email from them which I finally received yesterday stating that my account was indeed active. I connect to it and again they block it. I contacted a lawyer there who asked me for their license which I could not find.

I also opened a complaint on the guru site.

Gommgomm72000
πριν από 1 έτος

Hey!

I see you waste no time when it comes to lawyers. If I may add a free tip, I would wait for the complaint to reach a further stage, because if you get a lawyer involved, it may result in complete radio silence, which would be extremely unhealthy for the complaint. Of course, it is your decision, I just love to see what has happened with your account and additionally, what is happening right now. 🤔

Do you have any ideas?

From my point of view, there is not yet anything solid.

πριν από 1 έτος

I just contacted, for the moment I am waiting to know the reason for the suspension of my account but still after 23 days there is reason to ask questions. I did not fully trust online casinos and wazamba proves me that I was right.

I don't know I think they're trying to buy time so they don't have to pay me. Anyway we are waiting for the moment to have an answer.

πριν από 1 έτος

file

πριν από 1 έτος

file

Gommgomm72000
πριν από 1 έτος

I see now. So technically, your account is blocked due to an ongoing investigation. This is surely a pain, yet I'm convinced something must have raised the suspicion, thorough investigations are usually not just a random check. It is very unfortunate that you're lacking further details, and I agree that this feels uncomfortable.

Let's see what the conclusion this process comes up with once it's closed. 🤔


πριν από 1 έτος

Ok yes I will quietly wait for their conclusion if it arrives one day.


Thank you Radka ! 😊

πριν από 1 έτος

Σε όλους τους νικητές που δεν έλαβαν τα κέρδη τους εξοφλήθηκαν!!!!


Τώρα έχω έναν πολύ καλό δικηγόρο που κάνει μήνυση στον Wazamba.

Η εισαγγελία είναι ήδη εκεί.

Σε αυτό το σημείο ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει ενδιαφέρον για ομαδική αγωγή.

ΑΦΟΥ Η WAZAMBA ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΜΟΝΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50.000 ΕΥΡΩ, ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΚΑΤΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.


Όποιος ενδιαφέρεται είναι ευπρόσδεκτος να επικοινωνήσει.


Με εκτίμηση Anja


Παλεύω για δικαιοσύνη...Ποιος άλλος;

Αυτόματη μετάφραση:
anjmy1969
πριν από 1 έτος

Hi, I've moved your post under the casino in question. Is your post also related to the complaint you had with us a few months ago ? 

As for the lawyer you hired, could you let us know how your case is progressing so that other players have an idea ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

hi Jaro yes the casino robbed me it's been more than 50 days since they did everything not to pay me but I won't give up I will inform you very soon of the consequences. I am in Brazil and even ready to settle this in Curuçao.

Gommgomm72000
πριν από 1 έτος

Hi, I replied to anjmy1969, the arrow and the name indicate to whom my reply was intended. 

Anyway, I saw that your case is dragging on and you have a complaint. We'll see how it develops and where our team gets. I like your mindset, and that is that you are not giving up. Be sure to keep us posted on anything new. We'll be waiting. 

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka, συγγνώμη που μόλις τώρα απαντώ. Εγώ δεν αισθάνομαι καλά. Από τότε που κέρδισα τον Μάρτιο, βρίσκομαι στη διαδικασία λήψης των νόμιμων κερδών μου. Ο συνάδελφός σας επίσης με υποστήριξε και σίγουρα έχουμε στοιχεία ότι η WAZAMBA χειραγώγησε τα κέρδη μου.

Έχω πληρώσει ένα μέρος.

Αλλά ο Wazamba χρέωσε χρήματα που δεν έλαβα.

Επειδή έχω τεκμηριώσει τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων των δραστηριοτήτων παιχνιδιών μου, των ωρών online και offline, μπορείτε να δείτε ακριβώς ποιες ημέρες η WAZAMBA χρέωσε χρήματα από τον λογαριασμό. Είναι απλώς πολύ απογοητευτικό που η WAZAMBA ξεφεύγει από αυτήν την απάτη.

Γι' αυτό δεν τα παρατάω γιατί επικρατεί δικαιοσύνη.

Ανεξάρτητα από το πόσο καιρό παίρνει.

Θα ήθελα λοιπόν να χρησιμοποιήσω τις δημόσιες σχέσεις για να βρω άλλους νικητές που έχουν βιώσει το ίδιο πράγμα

Μαζί έχετε καλύτερη ακοή.

Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, μπορώ να σας στείλω έγγραφα ή μπορείτε να ρωτήσετε τον συνάδελφό σας.

Με εκτίμηση, Anja


Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Γεια σου Jaro,

Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας με την ανάρτηση.

Ναι, πρόκειται για την καταγγελία από τον Μάρτιο.

Ο συνάδελφός σας με στήριξε πολύ και μπόρεσε επίσης να αποδείξει ότι τα κέρδη μου παραποιήθηκαν.

Χρεώθηκαν περισσότερα χρήματα από όσα μεταφέρθηκαν σε μένα. Ευτυχώς, επειδή έσωσα τα πάντα από την αρχή, μπορείτε να τεκμηριώσετε τις δραστηριότητες παιχνιδιού και τις λανθασμένες χρεώσεις.

Ο δικηγόρος δεν μπορεί να συνεχίσει γιατί δεν έχω λεφτά να κάνω πολιτική αγωγή. Η εισαγγελία διεκπεραίωσε την καταγγελία μου, αλλά προφανώς δεν έχει κάνει καμία ενέργεια.

Επίσης με συμβουλεύουν να κάνω πολιτική αγωγή.

Επειδή δεν έχω ασφάλεια νομικής προστασίας, πρέπει να δω αν μπορώ να συγκεντρώσω τα χρήματα μόνος μου.

Γι' αυτό πιστεύω ότι αν συνέβαινε το ίδιο σε πολλά άτομα, θα μπορούσαμε να καταθέσουμε μήνυση κατά της WAZAMBA μαζί.

Είναι σίγουρα αποδεδειγμένο ότι η WAZAMBA χειραγωγούσε τα κέρδη.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε.

Με εκτίμηση, Anja

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

https://vm.tiktok.com/ZGJTRrdtY/

Δημοσίευσα τότε την υπόθεσή μου.

Όσο περισσότερα μαθαίνεις για αυτό, τόσο το καλύτερο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka, συγγνώμη που μόλις τώρα απαντώ. Εγώ δεν αισθάνομαι καλά. Από τότε που κέρδισα τον Μάρτιο, βρίσκομαι στη διαδικασία λήψης των νόμιμων κερδών μου. Ο συνάδελφός σας επίσης με υποστήριξε και σίγουρα έχουμε στοιχεία ότι η WAZAMBA χειραγώγησε τα κέρδη μου.

Έχω πληρώσει ένα μέρος.

Αλλά ο Wazamba χρέωσε χρήματα που δεν έλαβα.

Επειδή έχω τεκμηριώσει τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων των δραστηριοτήτων παιχνιδιών μου, των ωρών online και offline, μπορείτε να δείτε ακριβώς ποιες ημέρες η WAZAMBA χρέωσε χρήματα από τον λογαριασμό. Είναι απλώς πολύ απογοητευτικό που η WAZAMBA ξεφεύγει από αυτήν την απάτη.

Γι' αυτό δεν τα παρατάω γιατί επικρατεί δικαιοσύνη.

Ανεξάρτητα από το πόσο καιρό παίρνει.

Θα ήθελα λοιπόν να χρησιμοποιήσω τις δημόσιες σχέσεις για να βρω άλλους νικητές που έχουν βιώσει το ίδιο πράγμα

Μαζί έχετε καλύτερη ακοή.

Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, μπορώ να σας στείλω έγγραφα ή μπορείτε να ρωτήσετε τον συνάδελφό σας.

Με εκτίμηση, Anja


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello Anja.

Since you got a lawyer involved, I feel there is little we can do on top of that.

You can also send all documents to data@casino.guru

Those guys are always on the watch. Add another update once you feel okay with that. I hope you'll find a fair solution!


Radka
πριν από 1 έτος

Καλημέρα Radka,

Θα ήθελα οι συνάδελφοί σας να εξετάσουν τα έγγραφά μου.

Συγγνώμη που μόλις έρχομαι σε επαφή σήμερα.

Εξαιτίας αυτών των δυσκολιών με τον Wazamba, έπεσα πολύ σε κατάθλιψη μερικές μέρες.

Και λόγω της χρόνιας ασθένειάς μου έχω επίσης πολλές δυσκολίες, οπότε χάρηκα πολύ που κέρδισα.


Στη συνέχεια θα στείλω όλα τα έγγραφα στους συναδέλφους σας.

Ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή και τους καλούς χαιρετισμούς.




Αυτόματη μετάφραση:
anjmy1969
πριν από 1 έτος

Hello anjy1969,

Well, I'm sorry you are not feeling well.

I'm also very sorry to inform you that your case was rejected five months ago. If you are convinced that you are about to provide a relevant conversation you had with the casino regarding what seemed to be an unspecified issue, please inform Peter.

Thank you for your cooperation.



1...5 6 7...19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα