ΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 3 έτη από Matiseli
|
48907 προβολές 344 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...19
Προσθήκη ανάρτησης
Daniel
πριν από 1 έτος

Μπορείτε να με απαγορεύσετε και εμένα, δεν με νοιάζει. Εάν θέλετε να πιστέψει ο κόσμος ότι δεν έχετε οικονομικά συμφέροντα, προχωρήστε και κάντε το, αλλά επιμένω στην ιδέα μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα,


Όχι στη λειτουργία συνομιλίας, χθες με άφησε να μπω και μπόρεσα να ολοκληρώσω την ανάληψη περιμένοντας την κατάθεση του λογαριασμού. Σήμερα προσπάθησα να συνδεθώ ξανά και πάλι το ίδιο σφάλμα. Έχω επικοινωνήσει μαζί τους με mail και τους έχω στείλει ένα screenshot περιμένοντας να μου πουν.


σε ευχαριστώ πάρα πολύ file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μπορείτε να με απαγορεύσετε και εμένα, δεν με νοιάζει. Εάν θέλετε να πιστέψει ο κόσμος ότι δεν έχετε οικονομικά συμφέροντα, προχωρήστε και κάντε το, αλλά επιμένω στην ιδέα μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

You seem very mistaken to me. According to your general behavior based on complaints, user reviews, and forum posts, you should seek help because your attitude toward gambling reports quite unhealthy habits.

Could you kindly visit this section and get some help? Maybe you'll finally find some peace of mind:

https://casinoguru-it.com/dipendenza-gioco-azzardo-1

Banning you proves nothing more than you are just lost in your statements which is not appreciated here on the forum, it has nothing to do with any possible economic interests.

Fare you well!


πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα,


Όχι στη λειτουργία συνομιλίας, χθες με άφησε να μπω και μπόρεσα να ολοκληρώσω την ανάληψη περιμένοντας την κατάθεση του λογαριασμού. Σήμερα προσπάθησα να συνδεθώ ξανά και πάλι το ίδιο σφάλμα. Έχω επικοινωνήσει μαζί τους με mail και τους έχω στείλει ένα screenshot περιμένοντας να μου πουν.


σε ευχαριστώ πάρα πολύ file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello.

Can you possibly switch to a different web browser? I would certainly try that (Chrome, Opera, Firefox, Bing) it may solve the problem. If I'm not mistaken, this website is probably not well-optimized for Safari at the moment. Or at least it seems there might be a similar problem.

Could you try that, please?

I'll wait for you to share the result.


Radka
πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα.


Έχω προσπαθήσει να έχω πρόσβαση από διάφορα προγράμματα περιήγησης, κινητό και υπολογιστή και είναι αδύνατο. Είναι περίεργο που άλλοτε με αφήνει να μπω και άλλοτε όχι.


Έχω ξαναγράψει για υποστήριξη και από Δευτέρα δεν μου έχουν υποδείξει κάτι άλλο. Τους έχω ρωτήσει για την ανάληψη που έπρεπε να πάρω σήμερα και μου λένε ότι δεν πρόκειται να την παραλάβω ούτε εγώ.


σε ευχαριστώ πάρα πολύ


Αυτόματη μετάφραση:
Mgv20
πριν από 1 έτος

Hi there.

I agree it is strange. I mean it would sound more like a sort of an ordinary bug if you were blocked all the time. But in this situation, I fear I have no idea what's causing this.

I wish I could make up something worth trying.

Let's now focus on the payment. Did the casino provide you with a reason? There must be something related which makes the casino withhold your withdrawal, I'd say.

Do you have any idea, please?


Radka
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ πολύ, η ανάληψη έχει ήδη καταχωρηθεί.


Αλλά δεν μπορώ να έχω πρόσβαση μέσω κανενός προγράμματος περιήγησης... έτσι.


τα καλύτερα

Αυτόματη μετάφραση:
Mgv20
πριν από 1 έτος

Hi there.

So, for now, you're waiting for the money to come, right? Or have you received the money already?

I'm not sure, so I'm asking...

I would love the hear you've been paid. 👌👌✨


πριν από 1 έτος

Hello,I would like to know the name of Wazamba's license because I can't find it on their site, thank you

Gommgomm72000
πριν από 1 έτος

Hi, according to our system and my information from the team, this casino has a Curacao license - specifically Antillephone.

You can see Curacao license on our website. Have you tried to look ? You can find it here .

Anyway, is there a reason why you are asking for this information ? 

πριν από 1 έτος

Thank you very much .Because my account has been blocked for 20 days for so-called verifications following several winnings (slot machines and sports bets), I had to wait for an email from them which I finally received yesterday stating that my account was indeed active. I connect to it and again they block it. I contacted a lawyer there who asked me for their license which I could not find.

I also opened a complaint on the guru site.

Gommgomm72000
πριν από 1 έτος

Hey!

I see you waste no time when it comes to lawyers. If I may add a free tip, I would wait for the complaint to reach a further stage, because if you get a lawyer involved, it may result in complete radio silence, which would be extremely unhealthy for the complaint. Of course, it is your decision, I just love to see what has happened with your account and additionally, what is happening right now. 🤔

Do you have any ideas?

From my point of view, there is not yet anything solid.

πριν από 1 έτος

I just contacted, for the moment I am waiting to know the reason for the suspension of my account but still after 23 days there is reason to ask questions. I did not fully trust online casinos and wazamba proves me that I was right.

I don't know I think they're trying to buy time so they don't have to pay me. Anyway we are waiting for the moment to have an answer.

Δημοσίευση από Gommgomm72000 διαγράφηκε
πριν από 1 έτος

file

πριν από 1 έτος

file

Gommgomm72000
πριν από 1 έτος

I see now. So technically, your account is blocked due to an ongoing investigation. This is surely a pain, yet I'm convinced something must have raised the suspicion, thorough investigations are usually not just a random check. It is very unfortunate that you're lacking further details, and I agree that this feels uncomfortable.

Let's see what the conclusion this process comes up with once it's closed. 🤔


πριν από 1 έτος

Ok yes I will quietly wait for their conclusion if it arrives one day.


Thank you Radka ! 😊

πριν από 11 μήνες

Σε όλους τους νικητές που δεν έλαβαν τα κέρδη τους εξοφλήθηκαν!!!!


Τώρα έχω έναν πολύ καλό δικηγόρο που κάνει μήνυση στον Wazamba.

Η εισαγγελία είναι ήδη εκεί.

Σε αυτό το σημείο ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει ενδιαφέρον για ομαδική αγωγή.

ΑΦΟΥ Η WAZAMBA ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΜΟΝΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50.000 ΕΥΡΩ, ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΚΑΤΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.


Όποιος ενδιαφέρεται είναι ευπρόσδεκτος να επικοινωνήσει.


Με εκτίμηση Anja


Παλεύω για δικαιοσύνη...Ποιος άλλος;

Αυτόματη μετάφραση:
anjmy1969
πριν από 11 μήνες

Hi, I've moved your post under the casino in question. Is your post also related to the complaint you had with us a few months ago ? 

As for the lawyer you hired, could you let us know how your case is progressing so that other players have an idea ? 

1...5 6 7...19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη