ΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 3 έτη από Matiseli
|
55714 προβολές 345 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...18
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος


BEWARE DANGEROUS SCAM

wazamba is a serious fraud, not only because it has less payout limits, but also because it doesn't pay people, it blocks your account once, only the other day, when all the sites offered by Rabidi NV company from Curacao and what 7starpartners offers you, stay away from such sites... ATTENTION, they steal all your money

Gurkenpapst1992
πριν από 1 έτος

Συμφωνώ μαζί σου, με ποιο δικαίωμα τα καζίνο έχουν τέτοιες ευκαιρίες; Στην πραγματικότητα, σχεδόν όλα τα καζίνο έχουν αυτόν τον παράγοντα στις διατάξεις, «Η απόφαση του διευθυντή είναι αμετάκλητη». Εάν κάθε δικαστήριο το έκανε αυτό, οι περισσότεροι δικηγόροι θα έμεναν άνεργοι. Εδώ καταπατείται ο νόμος! Αποφύγετε εκείνα τα καζίνο που έχουν αυτή τη φράση στις πολιτικές τους, είναι απατεώνες, όχι τίμια καζίνο. Επίσης, αποφύγετε τα καζίνο που διαθέτουν επίσης Playtech και μερικά ακόμη παιχνίδια Microgaming, ώστε να καταλάβετε ότι είναι καζίνο απάτης. (γιατί δυστυχώς αυτά τα παιχνίδια αποκλείστηκαν για Γερμανούς παίκτες!) Παράδειγμα: Emir Bet Casino. Dachbet, GrandWin, Olympusbet. κ.λπ. εάν η Playtech και η Microgaming είναι διαθέσιμα για Γερμανούς παίκτες, είναι σίγουρα ένα καζίνο απάτης! (Επειδή η Playtech και η Microgaming μπορεί να μην προσφέρονται σε Γερμανούς παίκτες!) Πραγματικά μπόρεσα να κερδίσω ένα μπόνους 100,00 στην EmirBet στο παιχνίδι Playtech, παρόλο που έκανα σχεδόν 20 αιτήσεις για πληρωμή 100,00. Οι αποδείξεις στάλθηκαν 20 φορές για αυτούς τους λογαριασμούς και κάθε φορά απορρίφθηκαν 20 φορές επειδή το EmirBet Casino δεν μπορεί να εφαρμόσει αυτούς τους τρόπους πληρωμής. Έπρεπε να το κάνω για 3 εβδομάδες. Στην Dachbet είχα μια φορά μια νίκη περίπου 200,00, αλλά δεν πληρώθηκε ποτέ ξανά, προσελκύθηκα και τότε όλοι οι κουλοχέρηδες ήταν κάτι παραπάνω από απλώς χειραγωγημένοι! Επισης το κρατος μας πχ εχει απαγορευσει παιχνιδια microgaming για γερμανους παιχτες, το βρισκω αναιδες, τι δικαιωμα εχει ενα κρατος να δηλωσει ανηλικους τους πολιτες; Αν κάποιοι δεν θέσουν υπό έλεγχο τον εθισμό τους στον τζόγο, δεν είναι υπόθεση του κράτους! Αισθάνομαι προστάτης και, πάνω απ' όλα, δεν μου επιτρέπεται να κερδίζω τζάκποτ, γιατί οι Γερμανοί δεν επιτρέπεται να το κάνουν αυτό, ίσως οι Γερμανοί παίκτες να είναι πολύ ανόητοι για να διαχειριστούν μια μεγάλη νίκη τζάκποτ. μάλλον θα πρέπει να παίζουν παράνομα για να μείνουν τα υψηλά τζακ ποτ κέρδη στο εξωτερικό, οι Γερμανοί δεν χρειάζονται χρήματα! Ο εθισμός πρέπει να καταπολεμηθεί, ενώ η Lotoo από τη Γερμανία και όλα τα γερμανικά καζίνο δεν κινδυνεύουν από εθισμό.

Αυτόματη μετάφραση:
Mkkkk
πριν από 1 έτος

What was the reason for blocking your account? Did you get any info from them? By the way, I don't see a single unresolved complaint against Wazamba that would be related to an unfairly blocked account so if you don't manage to get it resolved with them, you may try submitting a complaint on our website.

Radka
πριν από 1 έτος

Hello any responses to my issue posted below?

manoskap7
πριν από 1 έτος

Hello.

Sorry, we have all probably overlooked it. I would say you should submit a complaint, there are currently many statements and details, someone should go through that all, preferably advice with the casino.

At this point, the issue is so complex to tell what was behind the casino's decision. 🤔

That someone is supposed to be a Casino Guru Complaint specialist.

To submit the complaint, kindly use this link: https://casino.guru/complaints/create

Do you agree with such a step? I hope you do.



Radka
πριν από 1 έτος

Will be doing that shortly. One more question if the complaint doesn't work I will be using every legal action that I can. Will there be any issue with the complaint being underway?

πριν από 1 έτος

Να ρωτήσω κάτι; Πως γίνεται όλοι να βρίζουν στην αξιολόγηση κ όχι μόνο για το συγκεκριμένο καζίνο κ το καζίνο να παίρνει βαθμό 9.1.

Σίγουρα είστε αντικειμενικοι η παίρνετε κάποια αμοιβή από τα καζίνο.

9 στους 10 λένε τα χειρότερα λόγια, από που προκύπτει το στην αξιολόγηση;

Βασικά όταν βλέπω καζίνο με όριο ανάληψης 500 τη μέρα δεν μπαίνω καν.

nickcrawl
πριν από 1 έτος

Φυσικά πληρώνονται από τον όμιλο Rabidi καθώς και από άλλα καζίνο. Πριν από μερικές εβδομάδες είχα δημοσιεύσει μια κριτική στο Dolly casino τονίζοντας την άδικη και επιθετική πολιτική ανάληψης και το Guru Casino απέρριψε την κριτική μου. Το ίδιο συνέβη σε ένα άλλο καζίνο το οποίο επίσης βαθμολογήθηκε εδώ ως πολύ καλό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Will be doing that shortly. One more question if the complaint doesn't work I will be using every legal action that I can. Will there be any issue with the complaint being underway?

πριν από 1 έτος

I'm sorry, I do not understand the question not fully at least.

But I'll try to guess the sense - I don't believe law authorities care much about Casino Guru complaints. Is this what you asked about, perhaps? 🤔

carsix79
πριν από 1 έτος

Hello,

generally speaking, when I look at the history of your user reviews, it's more than clear that you basically see every casino where you play as the worst casino (there's 1 exception). Obviously, it's highly unlikely that all the casinos would be so extremely bad so it rather seems that you generally have some issue in any casino you play in. These are all user reviews submitted by yourself.

filefile


When it comes to the user reviews, everyone can clearly see that we rejected 3 of 18. 2 of those were rejected because you clearly didn't play in the casino and you didn't describe your player experience. The last review was rejected, because you basically only complained about losing the money there, but you didn't actually review the casino itself.

I'm very sensitive when it comes to players accusing us of being paid for rejecting reviews since it's a lie. So if you come up with similar accusations again without providing any evidence, I'll ban you.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Να ρωτήσω κάτι; Πως γίνεται όλοι να βρίζουν στην αξιολόγηση κ όχι μόνο για το συγκεκριμένο καζίνο κ το καζίνο να παίρνει βαθμό 9.1.

Σίγουρα είστε αντικειμενικοι η παίρνετε κάποια αμοιβή από τα καζίνο.

9 στους 10 λένε τα χειρότερα λόγια, από που προκύπτει το στην αξιολόγηση;

Βασικά όταν βλέπω καζίνο με όριο ανάληψης 500 τη μέρα δεν μπαίνω καν.

πριν από 1 έτος

Despite what other mistaken players keep saying we have never been paid by casinos to alter their ratings. It works quite the opposite in fact.

It's good to keep in mind that the safety index is calculated thus based on concert and long-term aspects. To cover user feedback we allow users to write honest honest ures reviews. Such reviews must meet your community guidelines and provide valid or usable information. From its nature user reviews fills the gap between short-term user rating and long-term calculated safety index.

Another major part of the full scaled picture of any single casino reviewed on our website is the complaint section. I'd like to stress out the index is directly influenced by closed accounts. If we find out the casino acted against our Fair Gambling Codex, the casino is warded by black points directly affecting the rating.

Browse this guide to learn more.

In general, players tend to share negative feedback, and reviews rather than positive ones, it would be impossible to fairly adjust the safety index with information from user feedback or forum.

Believe me, I understand how it looks, but we aim to stay fair. Despite hateful players, we keep helping others for free and change the world of gambling to be a little safer place.



πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα,


Έχω εγγραφεί στο wazamba, και έχω κάνει κατάθεση 20 €, όταν ήμουν μέσα στην εφαρμογή και όταν απέσυρα το κέρδος μου των 520 €, έμεινε κενό και όλη την ώρα φαίνεται κενό ότι δεν μπορώ να έχω πρόσβαση... I δεν ξέρω αν απατούν 😞

Αυτόματη μετάφραση:
Mgv20
πριν από 1 έτος

I'm sorry to hear that. Can you provide a screenshot? Sounds like a technical issue, but I would ask the casino without further delay.

Can you access the chat function?

Daniel
πριν από 1 έτος

Μπορείτε να με απαγορεύσετε και εμένα, δεν με νοιάζει. Εάν θέλετε να πιστέψει ο κόσμος ότι δεν έχετε οικονομικά συμφέροντα, προχωρήστε και κάντε το, αλλά επιμένω στην ιδέα μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα,


Όχι στη λειτουργία συνομιλίας, χθες με άφησε να μπω και μπόρεσα να ολοκληρώσω την ανάληψη περιμένοντας την κατάθεση του λογαριασμού. Σήμερα προσπάθησα να συνδεθώ ξανά και πάλι το ίδιο σφάλμα. Έχω επικοινωνήσει μαζί τους με mail και τους έχω στείλει ένα screenshot περιμένοντας να μου πουν.


σε ευχαριστώ πάρα πολύ file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μπορείτε να με απαγορεύσετε και εμένα, δεν με νοιάζει. Εάν θέλετε να πιστέψει ο κόσμος ότι δεν έχετε οικονομικά συμφέροντα, προχωρήστε και κάντε το, αλλά επιμένω στην ιδέα μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

You seem very mistaken to me. According to your general behavior based on complaints, user reviews, and forum posts, you should seek help because your attitude toward gambling reports quite unhealthy habits.

Could you kindly visit this section and get some help? Maybe you'll finally find some peace of mind:

https://casinoguru-it.com/dipendenza-gioco-azzardo-1

Banning you proves nothing more than you are just lost in your statements which is not appreciated here on the forum, it has nothing to do with any possible economic interests.

Fare you well!


πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα,


Όχι στη λειτουργία συνομιλίας, χθες με άφησε να μπω και μπόρεσα να ολοκληρώσω την ανάληψη περιμένοντας την κατάθεση του λογαριασμού. Σήμερα προσπάθησα να συνδεθώ ξανά και πάλι το ίδιο σφάλμα. Έχω επικοινωνήσει μαζί τους με mail και τους έχω στείλει ένα screenshot περιμένοντας να μου πουν.


σε ευχαριστώ πάρα πολύ file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello.

Can you possibly switch to a different web browser? I would certainly try that (Chrome, Opera, Firefox, Bing) it may solve the problem. If I'm not mistaken, this website is probably not well-optimized for Safari at the moment. Or at least it seems there might be a similar problem.

Could you try that, please?

I'll wait for you to share the result.


Radka
πριν από 1 έτος

Καλό απόγευμα.


Έχω προσπαθήσει να έχω πρόσβαση από διάφορα προγράμματα περιήγησης, κινητό και υπολογιστή και είναι αδύνατο. Είναι περίεργο που άλλοτε με αφήνει να μπω και άλλοτε όχι.


Έχω ξαναγράψει για υποστήριξη και από Δευτέρα δεν μου έχουν υποδείξει κάτι άλλο. Τους έχω ρωτήσει για την ανάληψη που έπρεπε να πάρω σήμερα και μου λένε ότι δεν πρόκειται να την παραλάβω ούτε εγώ.


σε ευχαριστώ πάρα πολύ


Αυτόματη μετάφραση:
Mgv20
πριν από 1 έτος

Hi there.

I agree it is strange. I mean it would sound more like a sort of an ordinary bug if you were blocked all the time. But in this situation, I fear I have no idea what's causing this.

I wish I could make up something worth trying.

Let's now focus on the payment. Did the casino provide you with a reason? There must be something related which makes the casino withhold your withdrawal, I'd say.

Do you have any idea, please?


Radka
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ πολύ, η ανάληψη έχει ήδη καταχωρηθεί.


Αλλά δεν μπορώ να έχω πρόσβαση μέσω κανενός προγράμματος περιήγησης... έτσι.


τα καλύτερα

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6...18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα