Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 11)

πριν από 3 έτη από Matiseli
|
67.871 προβολές 365 απαντήσεις |
|
1...10 11 12...19
πριν από 11 μήνες

Σας έχω ενημερώσει. Φυσικά ναι φυσικά. Θα σας ενημερώσω για οτιδήποτε. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
Javiercadiz
πριν από 11 μήνες

You're welcome, I'll be here 🙌

Radka
πριν από 11 μήνες

Έχω πολλά χρήματα στον gaming λογαριασμό μου. Αργούν πολύ στις αναλήψεις. Είναι 11 Ιανουαρίου και έχουν επεξεργαστεί μόνο τρεις αναλήψεις. Έχω άλλες τρεις αναλήψεις σε εκκρεμότητα και έχω ζητήσει, αλλά αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα για επεξεργασία. Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε σας παρακαλώ.. filefilefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
Javiercadiz
πριν από 11 μήνες

How long are you waiting for the next withdrawals please ? I noticed that you wrote that the casino had some delay in withdrawals before, so it will probably be the same now based on what you describe. But if it's only a couple of days I wouldn't be stressed and try to be patient. Do you check with the casino why it is taking longer ? 

Jaro
πριν από 11 μήνες

file Για παράδειγμα, αυτή η ανάληψη έχει ήδη περάσει τρεις εργάσιμες ημέρες χθες, σύμφωνα με όρους και προϋποθέσεις. Από wazamba. Αργούν πολύ στις αναλήψεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Javiercadiz
πριν από 11 μήνες

Does that mean you got another payment from the casino? How many withdrawals do you have now and when did you enter them please ? 

I ask because we give casinos 14 days to resolve withdrawals. 

I will wait for the answer.

Jaro
πριν από 11 μήνες

Γειά σου. Τώρα έχω τρεις αναλήψεις σε εκκρεμότητα. Αλλά αυτή τη στιγμή είναι στην προθεσμία. Γιατί ένας το ζήτησε αυτή την Παρασκευή, άλλος το Σάββατο και άλλος σήμερα Κυριακή.

Αυτόματη μετάφραση:
Javiercadiz
πριν από 11 μήνες

I see, so that means you only made your withdrawals while ago, so if you have any problem and the casino failed to pay out your money, don't hesitate to update me. 

Anyway, what deadline did the casino give you ? I have seen that you have been paid by this casino in the past and you have mentioned that you have received some money, so I strongly believe that this will be the case now too.

Jaro
πριν από 11 μήνες

Σήμερα υπάρχει το τέλειο καζίνο wazamba. Αυτή τη στιγμή μου έχει πληρώσει όλες τις αναλήψεις. Σας έχω ενημερώσει. Χαιρετισμούς😊

Αυτόματη μετάφραση:
Javiercadiz
πριν από 11 μήνες

Hey! So there are no outstanding withdrawals anymore?

I'm awaiting your response breathlessly! 🙂

Radka
πριν από 11 μήνες

Έχω δύο αναλήψεις σε εκκρεμότητα, αλλά είναι πρόσφατες. Αλλά πληρώνουν καλά wazamba σήμερα. Θα σε κρατήσω ενήμερο. Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Javiercadiz
πριν από 11 μήνες

Okay. The more news, the better!

Good luck! ✨🙌


Radka
πριν από 11 μήνες

Ευχαριστώ Radka. Είμαστε σε επαφή. Χαιρετισμούς από την Κάντιθ Ισπανίας.😊

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 11 μήνες

Ευχαριστώ Radka. Είμαστε σε επαφή. Χαιρετισμούς από την Κάντιθ Ισπανίας.😊

Αυτόματη μετάφραση:
Javiercadiz
πριν από 11 μήνες

Warm greetings from the Czech Republic! 😉

We're actually freezing down here 😀

Radka
πριν από 11 μήνες

Δεν κάνει κρύο εδώ στην Ισπανία. Μου αρέσει η Τσεχία. Ήμουν εκεί μια φορά 😊

Αυτόματη μετάφραση:
Javiercadiz
πριν από 11 μήνες

Cool! A sightseeing visit, perhaps?

Anyway, how are things with Wazamba? Is everything alright? 🐱‍🏍😉

πριν από 9 μήνες

Παιδιά έχω σοβαρό πρόβλημα θα ήθελα την βοήθεια σας άμεσα !!!

πριν από 9 μήνες

Άνοιξα Λογιαρισμο στην Wazamba έκανα κατάθεση κοντά στα 150€ και κέρδισα κοντα στα 400€ όπου και έκανα αίτημα για ανάληψη την Παρασκευή σήμερα πληρώθηκα κανονικά !! (Το σάιτ ακόμα δεν μου έχει ζητήσει ταυτοποίηση)Επειδή ένιωθα τυχερός σήμερα είπα να δοκιμάσω την τύχη μου μετά από πολλές ώρες παιχνιδιού στο Rise Of Olympus 100 και με πολλές καταθέσεις κοντά στα 250€ κατάφερα να κερδίσω το πόσο τον 1400€ πήγα να κάνω αίτημα για ανάληψη και μπορούσα μόνο 500€ το οποίο και έκανα αίτηση καθώς μιλούσα στο τσατ παρατήρησα ότι είχα βάλει τα στοιχεία μου λάθος ημερομηνία γεννήσεως αντί για 1995 είχα βάλει από την βιασύνη μου 1994 αμέσως άνοιξα τσατ και μου είπαν άμα θέλω να αλλάξω τα στοιχεία μου να στείλω εμαιλ στο καζίνο !!! Το πρόβλημα μου είναι ότι φοβάμαι μήπως μου κλεισουν τον λογαριασμό καθως είμαι Streamer καζίνο και αυτά τα χρήματα που κερδίζω καθώς αυτή είναι η δουλειά μου πλέον είναι για φάρμακα καθως έχω καρκίνο !!! Θα ήθελα κάποιον από το casinoguru να με βοηθήσει και να έχουμε επαφή ώστε όλα να πάνε ομαλά αν τυχόν προκύψει πρόβλημα σας παρακαλώ πολύ @radka

sotiriskarasas21
πριν από 9 μήνες

Kalhmera. I saw your complaint here with our team, and I hope they will be able to help you out with this issue. Now when you have informed the support of the casino about the mistake in your date of birth, they should be able to fix that and inform you whenever and if they will need some additional documentation from you. The most important thing is to fully cooperate with the casino, at this moment, so your case can be resolved as quickly as possible. I will keep my fingers crossed 🤞 and please keep us updated, if anything changes. 🙏

1...10 11 12...19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα