Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 12)

πριν από 3 έτη από Matiseli
|
67.815 προβολές 365 απαντήσεις |
|
1...11 12 13...19
πριν από 9 μήνες

Σε ελληνικά καζίνο πάντως ένα τέτοιο λάθος δεν είναι πρόβλημα από την στιγμή που στέλνεις τα στοιχεία σου όλα διορθώνονται μετά

sotiriskarasas21
πριν από 9 μήνες

I don't think it should be a problem to change it anywhere, because mistakes can happen and the important thing is that you have noticed it and alerted the casino to this fact. Of course, you should always be careful with such information to make sure that it is entered correctly. 

I hope that this will be dealt with as soon as possible and that you will have as little trouble as possible to collect your winnings. 

Let me know if you have anything new.

πριν από 9 μήνες

Εσείς εδώ στο φόρουμ προτείνετε το καζίνο wuzamba ,ως αξιόπιστο και δίκαιο για τον παίκτη.Εγω έκανα εγγραφή ,κατάθεση και στοιχηματισμο και μου αρνήθηκαν όλες τις προσφορές που διαφημιζαν στον ιστότοπο . Επιπλέον δεν βλέπω να έχουν αποδόσεις ελκυστικές .Για ποιο λόγο το προτείνετε, δεν το καταλαβαίνω.

nat.fort.88
πριν από 9 μήνες

Could you describe the issue you've had with this casino with some more details, if possible, please? I'm really sorry you feel this way, and we would like to help you out, if possible.

In our review of each casino we take into consideration many aspects, which are included in the safety index of the particular casino, as you can see it here, for example:

file

"Other factors" - could include such win limits, low withdrawal limits, fake games or licenses, bad or no customer support, a network of land-based shops, etc.

If you are interested to learn something more about, how our process of reviewing works, please have a look here 👈, to help you understand it better, perhaps.

Let us know, please, in what matter could be in help to you. 🙏 Will wait for your reply.

Romi
πριν από 9 μήνες

When opening an account, the casino advertises and in its offers, in addition to the other offers, a 1st deposit bonus. Also, on the day I opened the account, it had an offer on uefa 50% free bet up to €100. When I contacted customer service, they replied that I am NOT entitled to any offer as a new customer. In this case, I believe that the company is deceiving new customers, because even though it advertises some offers, to open an account, as soon as you open it, it denies them. I am a new customer and has nothing negative against me, so they are unreliable.

nat.fort.88
πριν από 9 μήνες

So it's quite strange that as a new player you can't get a bonus right away. However, you can't receive any bonus or was it just this particular one? Did the casino say anything more specific than you're not entitled for it ? Unfortunately, casinos have the option to decide who they will offer bonuses to and who they won't. But I wouldn't say that this is a reason why I would think they are unreliable. Although I would certainly be a bit sad and cautious. 

There's also the possibility that you won't play here if it's a longer term thing with bonuses and you like to take them on the other hand. 🤔🤷‍♂️

Gommgomm72000
πριν από 9 μήνες

Καλή μέρα,

Δεν έχω εγκαταλείψει κάθε ελπίδα να πληρώσω τα κέρδη μου από το #Wazamba.

Νέος δικηγόρος που

100% μεταχειρισμένο.

Θα ήθελε να φτάσει σε πολλούς νικητές, με μια ομαδική αγωγή μπορείτε να πετύχετε πολλά περισσότερα και ότι ο Wazamba πληρώνει σωστά τα κέρδη στο μέλλον.


Ενημερώστε μας εάν δεν έχετε λάβει ακόμη τα κέρδη σας.

Το πιο σημαντικό σημείο είναι ότι αυτός ο δικηγόρος είναι πραγματικά κάποιος που βοηθά.

Είμαστε επίσης πολύ πιο δυνατοί μαζί.

Ευχαριστώ πολύ 💪👍

Anja Meyer


Αυτόματη μετάφραση:
anjmy1969
πριν από 9 μήνες

Εγώ πάντως πληρώθηκα από την wazamba 4 φορές από 500€ και από την τσέπη μου χάλασα 250/300€ μια χαρά εταιρία είναι μάλλον κάνεις κάτι λάθος η έχεις κάνει κάτι λάθος μου φαίνεται

πριν από 8 μήνες

Hello.


i made a withdrawall from wazamba. They are sayin that it take up to 3 days for them just to send the money. That is weird right? I usaly get the money on my account in 3 days.


Your tought?

pivk159
πριν από 8 μήνες

Hello. We give casinos 14 full days to process the payment, actually. Especially when it comes to the first withdrawal, the casino needs to verify the account of every player and sometimes this procedure could be more time consuming.

Please let us know about any development with your withdrawal.

Romi
πριν από 8 μήνες

Hi.


I understand that but. On my account it said that i dont need the verification..

pivk159
πριν από 8 μήνες

Okay, as long as the casino doesn't need any verification from you, then you probably won't have to go through this process just yet. 

However, let us know how it goes with the withdrawal and if you finally got the money in the mentioned timeframe.

Good luck ☘️

Jaro
πριν από 8 μήνες

Hello.


First withdrawal did take 4 day to process other withdrawals were made in 2 days. I got all my money. Bad thing about is that you can withdraw only 500€ per day.

pivk159
πριν από 8 μήνες

So it's actually good news that you already have all the money. It's comforting for sure, but on the other hand I see that 500 a day is not enough for you. Unfortunately, that's the way the casino has it set up, but the most important thing is that you didn't have to wait too long and you got it all. 

Do you think you will continue to play here despite this limit or will you find another casino ? 🤔 

πριν από 7 μήνες

Για μένα, το Wazamba είναι ένα πολύ ΘΕΤΙΚΟ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ site. Κέρδισα σχεδόν 6.000.000 HUF πριν από 2 χρόνια και δεν υπήρχε πρόβλημα με την πληρωμή. Έχω κερδίσει μικρότερα ποσά εδώ στο παρελθόν, θυμάμαι περισσότερες από μία φορές ότι έκανα μια πληρωμή, περίμενα μια εβδομάδα και μετά τα χρήματα επέστρεψαν στον λογαριασμό παίκτη μου. Έκανα ξανά πληρωμή και έφτασε μετά από μια εβδομάδα. Δεν μπορώ να πω ότι ήταν χωρίς εμπόδια, αλλά για μένα δεν υπήρχε αμφιβολία. Τα έγγραφα που έπρεπε να υποβληθούν ήταν επίσης λίγο δύσκολα, μερικά από τα οποία τα θεωρούσα πολύ μυστικά, αλλά το πολύ ευγενικό και εξυπηρετικό προσωπικό με βοήθησε σε όλα και ήταν διαθέσιμα 24 ώρες το 24ωρο, κάτι που δεν έχω βιώσει σε πολλά καζίνο μέχρι στιγμής. Ζήτησαν τιμολόγια με το όνομά μου, που δεν έχω, με βοήθησαν να το λύσω με διαφορετικό τρόπο... μπορεί να καθυστερήσει η πληρωμή, κάντε υπομονή ❤️ Θα χαρώ να επιβεβαιώσω το βραβείο μου με φωτογραφία αν κάποιος το χρειάζεται. 😊

Σας εύχομαι μια τυχερή μέρα 😊🍀


Αυτόματη μετάφραση:
anitakovacs185
πριν από 7 μήνες

That is really nice to hear. If you are interested in writing a review for this casino, please follow this link to do so.

πριν από 7 μήνες

Καλησπέρα μου κλείσανε το λογαριασμό μου χωρίς λόγο μου λένε ότι μου στείλανε σε email το λόγο αλλά λένε ψέμματα δεν έχω πάρει κανένα email..είχα υπόλοιπο μέσα και δεν θέλουν να μου το δώσουν

Rodman91
πριν από 7 μήνες

Is this situation still persisting, if I may ask? When was the last time you were able to log in to your account? Maybe try to check the spam folder in your email as well. It happens many times that an email from a casino ends up there.

Our complaint team will review your complaint and, hopefully, be able to solve it.

Please come forward with any updates from the casino, we'll wait here.


πριν από 7 μήνες

Όχι έχω ψάξει παντού δεν μου έχουν στείλει τίποτα απλά κλείνουν τον λογαριασμό γιατί δεν θέλουν να πληρώσουν το κάνουν κ σε άλλους το ίδιο μακριά από κλέφτες

Rodman91
πριν από 7 μήνες

Thank you for more information. Now our team has started to work on your complaint and hopefully they will be able to get to the bottom of this issue.

In the meantime, if you have any updates from the casino's side, please let us know.

1...11 12 13...19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα