ΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 13)

πριν από 3 έτη από Matiseli
|
49120 προβολές 344 απαντήσεις |
|
1...12 13 14...19
Προσθήκη ανάρτησης
anjmy1969
πριν από 6 μήνες

Εγώ πάντως πληρώθηκα από την wazamba 4 φορές από 500€ και από την τσέπη μου χάλασα 250/300€ μια χαρά εταιρία είναι μάλλον κάνεις κάτι λάθος η έχεις κάνει κάτι λάθος μου φαίνεται

πριν από 5 μήνες

Hello.


i made a withdrawall from wazamba. They are sayin that it take up to 3 days for them just to send the money. That is weird right? I usaly get the money on my account in 3 days.


Your tought?

pivk159
πριν από 5 μήνες

Hello. We give casinos 14 full days to process the payment, actually. Especially when it comes to the first withdrawal, the casino needs to verify the account of every player and sometimes this procedure could be more time consuming.

Please let us know about any development with your withdrawal.

Romi
πριν από 5 μήνες

Hi.


I understand that but. On my account it said that i dont need the verification..

pivk159
πριν από 5 μήνες

Okay, as long as the casino doesn't need any verification from you, then you probably won't have to go through this process just yet. 

However, let us know how it goes with the withdrawal and if you finally got the money in the mentioned timeframe.

Good luck ☘️

Jaro
πριν από 5 μήνες

Hello.


First withdrawal did take 4 day to process other withdrawals were made in 2 days. I got all my money. Bad thing about is that you can withdraw only 500€ per day.

pivk159
πριν από 5 μήνες

So it's actually good news that you already have all the money. It's comforting for sure, but on the other hand I see that 500 a day is not enough for you. Unfortunately, that's the way the casino has it set up, but the most important thing is that you didn't have to wait too long and you got it all. 

Do you think you will continue to play here despite this limit or will you find another casino ? 🤔 

πριν από 4 μήνες

Για μένα, το Wazamba είναι ένα πολύ ΘΕΤΙΚΟ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ site. Κέρδισα σχεδόν 6.000.000 HUF πριν από 2 χρόνια και δεν υπήρχε πρόβλημα με την πληρωμή. Έχω κερδίσει μικρότερα ποσά εδώ στο παρελθόν, θυμάμαι περισσότερες από μία φορές ότι έκανα μια πληρωμή, περίμενα μια εβδομάδα και μετά τα χρήματα επέστρεψαν στον λογαριασμό παίκτη μου. Έκανα ξανά πληρωμή και έφτασε μετά από μια εβδομάδα. Δεν μπορώ να πω ότι ήταν χωρίς εμπόδια, αλλά για μένα δεν υπήρχε αμφιβολία. Τα έγγραφα που έπρεπε να υποβληθούν ήταν επίσης λίγο δύσκολα, μερικά από τα οποία τα θεωρούσα πολύ μυστικά, αλλά το πολύ ευγενικό και εξυπηρετικό προσωπικό με βοήθησε σε όλα και ήταν διαθέσιμα 24 ώρες το 24ωρο, κάτι που δεν έχω βιώσει σε πολλά καζίνο μέχρι στιγμής. Ζήτησαν τιμολόγια με το όνομά μου, που δεν έχω, με βοήθησαν να το λύσω με διαφορετικό τρόπο... μπορεί να καθυστερήσει η πληρωμή, κάντε υπομονή ❤️ Θα χαρώ να επιβεβαιώσω το βραβείο μου με φωτογραφία αν κάποιος το χρειάζεται. 😊

Σας εύχομαι μια τυχερή μέρα 😊🍀


Αυτόματη μετάφραση:
anitakovacs185
πριν από 4 μήνες

That is really nice to hear. If you are interested in writing a review for this casino, please follow this link to do so.

πριν από 4 μήνες

Καλησπέρα μου κλείσανε το λογαριασμό μου χωρίς λόγο μου λένε ότι μου στείλανε σε email το λόγο αλλά λένε ψέμματα δεν έχω πάρει κανένα email..είχα υπόλοιπο μέσα και δεν θέλουν να μου το δώσουν

Rodman91
πριν από 4 μήνες

Is this situation still persisting, if I may ask? When was the last time you were able to log in to your account? Maybe try to check the spam folder in your email as well. It happens many times that an email from a casino ends up there.

Our complaint team will review your complaint and, hopefully, be able to solve it.

Please come forward with any updates from the casino, we'll wait here.


πριν από 4 μήνες

Όχι έχω ψάξει παντού δεν μου έχουν στείλει τίποτα απλά κλείνουν τον λογαριασμό γιατί δεν θέλουν να πληρώσουν το κάνουν κ σε άλλους το ίδιο μακριά από κλέφτες

Rodman91
πριν από 4 μήνες

Thank you for more information. Now our team has started to work on your complaint and hopefully they will be able to get to the bottom of this issue.

In the meantime, if you have any updates from the casino's side, please let us know.

πριν από 4 μήνες

Requested a withdrawal of around $400 nine days ago, still processing and not paid out, would avoid this casino...

file

mondis97
πριν από 4 μήνες

Hi, did the casino tell you any reason why the withdrawal is still pending ? Have you verified here yet or was it not necessary ? Have you had any successful withdrawals before ? 

I am asking these questions because we give casinos a full 14 days to sort out everything necessary and send the money to the player. If they fail to do so then we will try to help if you file a complaint. 

So I will wait for your reply. 

πριν από 4 μήνες

Ναι έχω κάνει άλλες τρεις αναλήψεις και πληρώθηκα κανονικά .. ναι έχω κάνει ταυτοποίηση τους έστειλα όλα τα χαρτιά και τα δεχτήκανε όλα .. όχι γιατί δεν πρόλαβα να κάνω ανάληψη τα χρήματα μου γιατί μου κλείσανε το λογαριασμό χωρίς λόγο.. δεν ξέρω το λόγο που γίνεται αυτό απλά δεν θέλουν να πληρώσουν γιατί είναι κλέφτες

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Rodman91
πριν από 4 μήνες

Hi, I replied to another player but never mind. Seeing that you have a problem and you have filed a complaint, our team will do their best to help you. 

It's not right that they closed your account without giving a reason and I would like to know as much as you do. I hope that after a deeper search it can be found out. 

Nevertheless, we will have to be patient and we will see how the whole situation develops. 

πριν από 4 μήνες

Ευχαριστώ πολυ το ελπίζω !!!

Jaro
πριν από 4 μήνες

They only told me that it takes 1-3 business days, and that delays can happen, when i contacted live support they again told me the same, that my money is safe and its on its way, but its been too long without a reason, its not a big win.

When i go in settings and in verification it says that at the moment my account doesnt require additional verification. I will keep track and if they dont pay, after 14th day ill open a dispute..

πριν από 4 μήνες

They only told me that it takes 1-3 business days, and that delays can happen, when i contacted live support they again told me the same, that my money is safe and its on its way, but its been too long without a reason, its not a big win.

When i go in settings and in verification it says that at the moment my account doesnt require additional verification. I will keep track and if they dont pay, after 14th day ill open a dispute..

πριν από 4 μήνες

Clearly, I think that's probably the best you can do. I'm sure there may be some delay but I'd like to know what's going on and not just general information. 

Anyway, we'll have to keep a cool head now and hopefully they'll keep their word and the money will get into your account. 

I will wait for an update.  😉

1...12 13 14...19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα