Γεια σας, σας είπε το καζίνο κάποιον λόγο για τον οποίο η απόσυρση εξακολουθεί να εκκρεμεί; Έχετε κάνει επαλήθευση εδώ ακόμα ή δεν ήταν απαραίτητο; Είχατε επιτυχείς αναλήψεις στο παρελθόν;
Κάνω αυτές τις ερωτήσεις επειδή δίνουμε στα καζίνο ολόκληρες 14 ημέρες για να διευθετήσουν όλα τα απαραίτητα και να στείλουν τα χρήματα στον παίκτη. Εάν δεν το κάνουν, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε εάν υποβάλετε καταγγελία.
Θα περιμένω λοιπόν την απάντησή σας.
Hi, did the casino tell you any reason why the withdrawal is still pending ? Have you verified here yet or was it not necessary ? Have you had any successful withdrawals before ?
I am asking these questions because we give casinos a full 14 days to sort out everything necessary and send the money to the player. If they fail to do so then we will try to help if you file a complaint.
So I will wait for your reply.
Yes I have made three more withdrawals and I was paid normally .. yes I have done identification I sent them all the papers and they accepted them all .. no because I didn't have time to withdraw my money because they closed my account for no reason .. I don't know the reason why this is done they just don't want to pay because they are thieves
Ναι έχω κάνει άλλες τρεις αναλήψεις και πληρώθηκα κανονικά .. ναι έχω κάνει ταυτοποίηση τους έστειλα όλα τα χαρτιά και τα δεχτήκανε όλα .. όχι γιατί δεν πρόλαβα να κάνω ανάληψη τα χρήματα μου γιατί μου κλείσανε το λογαριασμό χωρίς λόγο.. δεν ξέρω το λόγο που γίνεται αυτό απλά δεν θέλουν να πληρώσουν γιατί είναι κλέφτες
Γεια, απάντησα σε άλλον παίκτη αλλά δεν πειράζει. Βλέποντας ότι έχετε πρόβλημα και έχετε υποβάλει καταγγελία , η ομάδα μας θα κάνει ό,τι μπορεί για να σας βοηθήσει.
Δεν είναι σωστό που σου έκλεισαν τον λογαριασμό χωρίς να δώσουν λόγο και θα ήθελα να μάθω όσο κι εσύ. Ελπίζω μετά από μια βαθύτερη αναζήτηση να μπορέσει να βρεθεί.
Παρόλα αυτά, θα πρέπει να κάνουμε υπομονή και θα δούμε πώς θα εξελιχθεί η όλη κατάσταση.
Hi, I replied to another player but never mind. Seeing that you have a problem and you have filed a complaint, our team will do their best to help you.
It's not right that they closed your account without giving a reason and I would like to know as much as you do. I hope that after a deeper search it can be found out.
Nevertheless, we will have to be patient and we will see how the whole situation develops.
Μου είπαν μόνο ότι χρειάζονται 1-3 εργάσιμες ημέρες και ότι μπορεί να προκύψουν καθυστερήσεις, όταν επικοινώνησα με τη ζωντανή υποστήριξη μου είπαν ξανά το ίδιο, ότι τα χρήματά μου είναι ασφαλή και είναι στο δρόμο τους, αλλά έχει περάσει πολύς καιρός χωρίς λόγο , δεν είναι μεγάλη νίκη.
Όταν μπαίνω στις ρυθμίσεις και στην επαλήθευση λέει ότι αυτή τη στιγμή ο λογαριασμός μου δεν απαιτεί πρόσθετη επαλήθευση. Θα παρακολουθώ και αν δεν πληρώσουν, μετά την 14η μέρα θα ανοίξει μια διαφωνία..
They only told me that it takes 1-3 business days, and that delays can happen, when i contacted live support they again told me the same, that my money is safe and its on its way, but its been too long without a reason, its not a big win.
When i go in settings and in verification it says that at the moment my account doesnt require additional verification. I will keep track and if they dont pay, after 14th day ill open a dispute..
Μου είπαν μόνο ότι χρειάζονται 1-3 εργάσιμες ημέρες και ότι μπορεί να προκύψουν καθυστερήσεις, όταν επικοινώνησα με τη ζωντανή υποστήριξη μου είπαν ξανά το ίδιο, ότι τα χρήματά μου είναι ασφαλή και είναι στο δρόμο τους, αλλά έχει περάσει πολύς καιρός χωρίς λόγο , δεν είναι μεγάλη νίκη.
Όταν μπαίνω στις ρυθμίσεις και στην επαλήθευση λέει ότι αυτή τη στιγμή ο λογαριασμός μου δεν απαιτεί πρόσθετη επαλήθευση. Θα παρακολουθώ και αν δεν πληρώσουν, μετά την 14η μέρα θα ανοίξει μια διαφωνία..
They only told me that it takes 1-3 business days, and that delays can happen, when i contacted live support they again told me the same, that my money is safe and its on its way, but its been too long without a reason, its not a big win.
When i go in settings and in verification it says that at the moment my account doesnt require additional verification. I will keep track and if they dont pay, after 14th day ill open a dispute..
Σαφώς, νομίζω ότι αυτό είναι ίσως το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε. Είμαι σίγουρος ότι μπορεί να υπάρξει κάποια καθυστέρηση αλλά θα ήθελα να μάθω τι συμβαίνει και όχι μόνο γενικές πληροφορίες.
Εν πάση περιπτώσει, θα πρέπει να έχουμε ψυχραιμία τώρα και ελπίζουμε ότι θα κρατήσουν τον λόγο τους και τα χρήματα θα μπουν στον λογαριασμό σας.
Θα περιμένω ενημέρωση. 😉
Clearly, I think that's probably the best you can do. I'm sure there may be some delay but I'd like to know what's going on and not just general information.
Anyway, we'll have to keep a cool head now and hopefully they'll keep their word and the money will get into your account.
I will wait for an update. 😉
Απλώς για να ενημερώσω εδώ ότι πληρώθηκα σήμερα το πρωί, ήταν λίγο λιγότερο από δύο εβδομάδες, αλλά το μόνο σημαντικό πράγμα είναι ότι έλαβα τα κέρδη μου, συγχαρητήρια Wazamba!
,
Just to update here that i have been paid out this morning, it was just under two weeks, but the only thing important is that i have received my winnings, congrats Wazamba!
Γεια, βλέπω ότι περιμένετε λίγες μέρες για τις αναλήψεις σας, ώστε να μην είμαι δύσπιστος στην αρχή. Ήρθατε σε επαφή με το καζίνο και ελέγξατε αν όλα είναι εντάξει;
Επίσης, έχετε ήδη επαληθευμένο λογαριασμό εδώ ή δεν ήταν απαραίτητο; Παίξατε με κάποιο μπόνους;
Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν όλα τα απαραίτητα σχετικά με την ανάληψη και να σας στείλουν τα χρήματα, ώστε να μπορείτε να με ενημερώσετε εάν δεν συμβεί αυτό.
Θα περιμένω την απάντησή σας.
Hi, I see you're waiting a few days for your withdrawals so I wouldn't be skeptical at first. Have you been in contact with the casino and checked if everything is ok ?
Also, do you already have a verified account here or was that not necessary ? Did you play with any bonus ?
We give the casinos 14 days to sort out everything necessary around the withdrawal and send you the money, so you can let me know if that doesn't happen.
I will wait for your reply.
Γεια, βλέπω ότι περιμένετε λίγες μέρες για τις αναλήψεις σας, ώστε να μην είμαι δύσπιστος στην αρχή. Ήρθατε σε επαφή με το καζίνο και ελέγξατε αν όλα είναι εντάξει;
Επίσης, έχετε ήδη επαληθευμένο λογαριασμό εδώ ή δεν ήταν απαραίτητο; Παίξατε με κάποιο μπόνους;
Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν όλα τα απαραίτητα σχετικά με την ανάληψη και να σας στείλουν τα χρήματα, ώστε να μπορείτε να με ενημερώσετε εάν δεν συμβεί αυτό.
Θα περιμένω την απάντησή σας.
Hi, I see you're waiting a few days for your withdrawals so I wouldn't be skeptical at first. Have you been in contact with the casino and checked if everything is ok ?
Also, do you already have a verified account here or was that not necessary ? Did you play with any bonus ?
We give the casinos 14 days to sort out everything necessary around the withdrawal and send you the money, so you can let me know if that doesn't happen.
I will wait for your reply.
Yes I have spoken to them and my account is fine it just impresses me that one representative tells me that there is a technical issue with my account in withdrawing and the other representative tells me that everything is fine and that it should take 3 days to my withdrawals are complete! I have all copies in my email. I'm starting to worry if they don't complete my withdrawals what happens?
Ναι έχω μιλήσει μαζί τους και είναι εντάξει ο λογαριασμος μου απλά μου κάνει εντύπωση που ένας εκπρόσωπος μου λέει ότι έχει τεχνικό θέμα ο λογαριασμος μου ως προς την ανάληψη και ο άλλος εκπρόσωπος μου λέει ότι όλα είναι εντάξει και ότι πρέπει να περάσουν 3 μέρες για να ολοκληρωθούν οι αναλήψεις μου! Τα έχω όλα αντίγραφα στο εμαιλ. Εχω αρχίσει και ανησυχώ αν δεν ολοκληρώσουν τις αναλήψεις μου τι γίνεται;
Απλώς για να ενημερώσω εδώ ότι πληρώθηκα σήμερα το πρωί, ήταν λίγο λιγότερο από δύο εβδομάδες, αλλά το μόνο σημαντικό πράγμα είναι ότι έλαβα τα κέρδη μου, συγχαρητήρια Wazamba!
,
Just to update here that i have been paid out this morning, it was just under two weeks, but the only thing important is that i have received my winnings, congrats Wazamba!
Χαίρομαι πολύ που ακούω παρόμοιες πληροφορίες και χαίρομαι που πήρες τα χρήματά σου. Θα έλεγα ότι δεν είναι το λιγότερο και το καζίνο δεν ήταν το ταχύτερο στην πληρωμή, αλλά το σημαντικό είναι, όπως είπατε, το αποτέλεσμα. ☘️🎉😊
Πιστεύετε ότι θα συνεχίσετε να παίζετε εδώ και θα προσαρμοστείτε στον χρόνο που χρειάστηκε για την ανάληψη ή θα προτιμούσατε να βρείτε ένα καζίνο που να έχει καλύτερη διαδικασία;
I'm very pleased to hear similar information and I'm glad you got your money. I would say it's not the least and the casino wasn't the fastest in paying out, but the important thing is, as you said, the result. ☘️🎉😊
Do you think you will still play here and adapt to how long it took to withdraw or would you rather find a casino that has a better process ?
Χαίρομαι πολύ που ακούω παρόμοιες πληροφορίες και χαίρομαι που πήρες τα χρήματά σου. Θα έλεγα ότι δεν είναι το λιγότερο και το καζίνο δεν ήταν το ταχύτερο στην πληρωμή, αλλά το σημαντικό είναι, όπως είπατε, το αποτέλεσμα. ☘️🎉😊
Πιστεύετε ότι θα συνεχίσετε να παίζετε εδώ και θα προσαρμοστείτε στον χρόνο που χρειάστηκε για την ανάληψη ή θα προτιμούσατε να βρείτε ένα καζίνο που να έχει καλύτερη διαδικασία;
I'm very pleased to hear similar information and I'm glad you got your money. I would say it's not the least and the casino wasn't the fastest in paying out, but the important thing is, as you said, the result. ☘️🎉😊
Do you think you will still play here and adapt to how long it took to withdraw or would you rather find a casino that has a better process ?
Yes I have spoken to them and my account is fine it just impresses me that one representative tells me that there is a technical issue with my account in withdrawing and the other representative tells me that everything is fine and that it should take 3 days to my withdrawals are complete! I have all copies in my email. I'm starting to worry if they don't complete my withdrawals what happens?
Ναι έχω μιλήσει μαζί τους και είναι εντάξει ο λογαριασμος μου απλά μου κάνει εντύπωση που ένας εκπρόσωπος μου λέει ότι έχει τεχνικό θέμα ο λογαριασμος μου ως προς την ανάληψη και ο άλλος εκπρόσωπος μου λέει ότι όλα είναι εντάξει και ότι πρέπει να περάσουν 3 μέρες για να ολοκληρωθούν οι αναλήψεις μου! Τα έχω όλα αντίγραφα στο εμαιλ. Εχω αρχίσει και ανησυχώ αν δεν ολοκληρώσουν τις αναλήψεις μου τι γίνεται;
Εάν δεν συμβεί τίποτα μέχρι την ώρα που αναφέρεται στην απάντησή μου και επομένως δεν έχετε χρήματα και το καζίνο δεν επιλύσει τίποτα, τότε θα υπάρχει η ευκαιρία να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας, όπου θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Ωστόσο, πιστεύω ακράδαντα ότι αυτό δεν θα είναι απαραίτητο. Επίσης μόλις διέγραψα έναν παίκτη που χρειάστηκε σχεδόν δύο εβδομάδες για να αποσυρθεί, οπότε υποθέτω ότι μπορεί να χρειαστεί και στην περίπτωσή σας.
Θα περιμένω λοιπόν πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση και ελπίζω να έρθετε με καλά νέα. 🙂
If nothing happens by the time mentioned in my reply, and therefore you have no money and the casino does not resolve anything, then there will be an opportunity to file a complaint with us, where we will try to help you.
However, I firmly believe that this will not be necessary. I also just wrote off a player who took almost two weeks to withdraw, so I suppose it could take in your case as well.
So I will wait how the situation will develop and hopefully you will come with good news. 🙂
Ναι ξέρω, η απάντηση δεν απευθύνθηκε σε εσάς αλλά στον άλλο παίκτη, απαντούσα στον mondis97.
Τέλος πάντων, θα περιμένω τι θα βρεις και τι ενημέρωση θα έχεις. Θα ελπίζω σε ένα θετικό. 🙂
Yes I know, the reply was not directed to you but to the other player, I was responding to mondis97.
Anyway, I'll wait to what you'll come up with and what update you'll have. I will hope for a positive one. 🙂
GOOD EVENING I NEED YOUR HELP IMMEDIATELY AS I HAVE TWO DELAYED WITHDRAWALS AT wazamba CASINO FROM 17/6 18/6 WHICH I NEED TO BE COMPLETED IMMEDIATELY SO NEED IT TO BE COMPLETED IF IT IS POSSIBLE ASKING TODAY!
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΘΩΣ ΕΧΩ ΔΥΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΙΜΕΝΕΣ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΖΙΝΟ wazamba ΑΠΟ 17/6 18/6 ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΩ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ!
Γειά σου. Θα μπορούσατε να μας πείτε ποιο είναι το πρόβλημα και αν έχετε επικοινωνήσει με την υποστήριξη του καζίνο για να το λύσετε;
Hello there. Could you tell us what the issue is and if you have contacted the casino's support to solve it?
Δύο μικρότερες επιλογές εντάξει με μια τρίτη μεγαλύτερη. Επιλέγω τεράστια προβλήματα, δεν το συνιστώ ανεπιφύλακτα, πώς είναι δυνατόν αυτό να υπάρχει ακόμα στον 21ο αιώνα
Two smaller selections ok with a third larger one. I choose huge problems, I absolutely do not recommend it, how is it possible that this still exists in the 21st century
Dva menší výběry v pořádku s třetím větším.vyberem obrovské problémy,za mně absolutně nedoporučuji,jak je možné že toto ještě existuje v 21 stoleti
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.