πριν από 4 μήνες
Απίστευτο, πώς είναι δυνατόν αυτό;
Unbelievable, how is this possible?
Neuvěřitelné,jak je toto možné?
0
Απίστευτο, πώς είναι δυνατόν αυτό;
Unbelievable, how is this possible?
Neuvěřitelné,jak je toto možné?
Γεια σας, μπορώ επίσης να ξέρω αν το καζίνο σας έδωσε κάποιον λόγο για τον οποίο έχετε πρόβλημα με 3 επιλογές; Πόσο καιρό κράτησαν τα προβλήματα; Καταλαβαίνω καλά ότι δεν έχετε λάβει ακόμη τα χρήματα;
Μη διστάσετε να μου γράψετε περισσότερα για αυτό, ώστε να ξέρω αν χρειάζεστε βοήθεια ή όχι.
Θα περιμένω απάντηση.
Hello, may I also know if the casino gave you any reason why you have a problem with 3 selections? How long have the problems lasted? Do I understand correctly that you haven't received the money yet?
Feel free to write me more about it so I know if you need help or not.
I will wait for a response.
Ahoj, môžem vedieť aj či ti kasíno dalo nejaký dôvod na to, prečo máš problém s 3 výberom ? Ako dlho už potiaže trvajú ? Rozumiem správne, že si tie peniaze ešte nedostal ?
Kľudne mi k tomu napíš viac aby som vedel, či potrebuješ pomoc alebo nie.
Budem čakať na odpoveď.
Γεια σας, μπορώ επίσης να ξέρω αν το καζίνο σας έδωσε κάποιον λόγο για τον οποίο έχετε πρόβλημα με 3 επιλογές; Πόσο καιρό κράτησαν τα προβλήματα; Καταλαβαίνω καλά ότι δεν έχετε λάβει ακόμη τα χρήματα;
Μη διστάσετε να μου γράψετε περισσότερα για αυτό, ώστε να ξέρω αν χρειάζεστε βοήθεια ή όχι.
Θα περιμένω απάντηση.
Hello, may I also know if the casino gave you any reason why you have a problem with 3 selections? How long have the problems lasted? Do I understand correctly that you haven't received the money yet?
Feel free to write me more about it so I know if you need help or not.
I will wait for a response.
Ahoj, môžem vedieť aj či ti kasíno dalo nejaký dôvod na to, prečo máš problém s 3 výberom ? Ako dlho už potiaže trvajú ? Rozumiem správne, že si tie peniaze ešte nedostal ?
Kľudne mi k tomu napíš viac aby som vedel, či potrebuješ pomoc alebo nie.
Budem čakať na odpoveď.
Γεια σας, ευχαριστώ για την απάντηση, ναι, έχω τεράστιο πρόβλημα, δύο αναλήψεις, η μία 5000 kx, η δεύτερη 2800, και τα δύο είναι καλά, η ανάληψη έγινε στην κάρτα, τη δεύτερη μέρα στον λογαριασμό, 3 αναλήψεις 12500 με το το γεγονός ότι δήθεν ξεπέρασα το ποσό για την ανάληψη των 500 ευρώ, οπότε έβαλα πάνω από 100 kc και έκανα ανάληψη 12.400 kc μετά από λίγο, απορρίφθηκε ξανά την επόμενη μέρα, το μπέρδεψα ήδη, προτείναμε τραπεζικό έμβασμα , συνεχιζεται εδω και 4 μερες και ακομα τιποτα, μονο που δεν μου λενε τιποτα για αυτο, οτι δεν υπαρχουν κομματια και συνεχισε να γραφει στο οικονομικο οτι θα αναβαλει την επιλογη μου ως επειγον, φυσικα ολα ειναι εικονικα , δεν συνιστώ σε κανέναν να παίξει σε αυτό το καζίνο, θα χάσετε μόνο πολλά χρήματα και νεύρα
Hello, thank you for the answer, yes, I have a huge problem, two withdrawals, one 5000 kx, the second 2800, both are fine, the withdrawal was to the card, the second day on the account, 3 withdrawals 12500 with the fact that I allegedly exceeded the amount for the withdrawal of 500 euros, so I rolled over 100 kc and made a withdrawal of 12,400 kc after a while, it was rejected again the next day, I already messed it up, we recommended a bank transfer, it's been going on for 4 days and still nothing, only that they don't tell me anything about it, that there are no parts and keep writing to the financial department that they will postpone my selection as urgent, of course everything is fictitious, I do not recommend anyone to play at this casino, you will only lose a lot of money and nerves
Ahoj děkuji za odpověď,ano mám obrovský problém,dva výběry jeden 5000kx,druhý 2800,oba v pořádku,výběr byl na kartu,druhý den na učte,3 výběr 12500 s tím že jsem překročil údajně částku pro výběr 500eur,100kc jsem teda protočil a udělal po chvíli výběr 12400kc,druhý den znovu odmítnuto,to už jsem znečistila doporučili my bankovní převod,trvá to už 4 dny a stále nic,jen že mi k tomu nic neřeknou že nejsou soucasti a furt dokola že píšou na finanční oddělení že posunou můj výběr jako urgentní,samozřejmě vše je fiktivní,nikomu to nedoporučuji hrát na tomto casinu,přijdete akorát o dost peněz a ještě nervy
Έχω αρκετά στιγμιότυπα από επικοινωνία κλπ. Τα τεκμηριώνουν όλα ενδελεχώς, αν στείλουν τα χρήματα θα τα γράψω όλα εδώ προσεκτικά
I have enough screenshots from communication, etc. They document everything thoroughly, if they send the money, I will write everything here carefully
Mám dost screenu z komunikace apod. Vše důkladně dokumentují,pokud peníze pošlou,vše tu pečlivě napíšu
Γειά σου,
μπράβο για την προσεκτική τεκμηρίωση, είναι μια πολύ καλή προσέγγιση σε τέτοιες καταστάσεις.
Πρέπει να είμαι ειλικρινής, γενικά μου φαίνεται ότι έχει αρχίσει να υπάρχει πρόβλημα με τη χρήση καρτών πληρωμής/χρεωστικών καρτών σε αυτόν τον κλάδο συνολικά. Ορισμένες χώρες το έχουν ήδη απαγορεύσει εντελώς φέτος. Σίγουρα δεν σκοπεύω να υπερασπιστώ κανέναν, αλλά το γεγονός ότι σχεδόν αμέσως πρόσφεραν τραπεζικό έμβασμα έχει νόημα σε αυτό το πλαίσιο. Επιπλέον, όταν προσθέσετε σε αυτό οι προηγούμενες επιλογές ήταν αρκετά καλές, μου ακούγεται πραγματικά σαν ένα στιγμιαίο πρόβλημα. Ούτως ή άλλως, οι τραπεζικές μεταφορές συνήθως διαρκούν μερικές ημέρες και εάν οι αναλήψεις καρτών δεν λειτουργούν για κανέναν σε αυτό το καζίνο τώρα, τότε το τμήμα οικονομικών πρέπει να κατακλυστεί από νέα αιτήματα. Άρα είναι αναμενόμενες καθυστερήσεις και ελπίζω να έχουν μια δίκαιη λίστα αναμονής.
Παρακαλώ προσπαθήστε να κρατηθείτε, αυτό το καζίνο δεν είναι ένα από αυτά που δεν πληρώνουν άμεσα και σίγουρα δεν έχει σκοπό να δελεάσει τους παίκτες με καθυστερημένες πληρωμές, τολμώ να πω.
Τέλος πάντων, ευχαριστώ πολύ για αυτές τις πληροφορίες. Ενδιαφερόμαστε φυσικά για περαιτέρω εξελίξεις και ελπίζουμε ότι τα χρήματα θα εμφανιστούν πολύ σύντομα!
Hello,
thumbs up for that careful documentation, it's a very good approach in such situations.
I have to be honest, overall it seems to me that there is starting to be a problem with the use of payment/debit cards in this industry overall. Some countries have already banned it completely this year. I certainly don't mean to defend anyone, but the fact that they almost immediately offered a wire transfer makes sense in this context. Plus, when you add to that the previous selections were pretty good, it really sounds like a momentary problem to me. Anyway, bank transfers generally take a few days and if card withdrawals are not working for anyone at this casino now, then the finance department must be absolutely inundated with new requests. So delays are to be expected and I hope they have a fair waiting list.
Please try to hold on, this casino is not one of those that do not pay outright, and it is certainly not the intention to tempt players with delayed payouts, I dare say.
Anyway, thanks a lot for this information. We are of course interested in further developments and hope that the money will appear very soon!
Ahoj,
za tu pečlivou dokumentaci rozhodně palec nahoru, v takových situacích je to velmi dobrý přístup.
Upřímně musím říct, že celkově se mi zdá, že začíná být v tomhle odvětví s používáním platebních/debitních karet celkově problém. Některý země už to letost zakázaly úplně. Rozhodně nehodlám nikoho obhajovat, ale fakt, že téměř obratem nabídli bankovní převod v tomto kontextu dává smysl. Navíc když k tomu připočtu, že předchozí výběry byly celkem v pořádku, zní mi to opravdu jako momentální problém. Každopádně, bankovní převod všeobecně trvá několik dní a pokud nyní nikomu v tomto kasinu nefunguje výběr kartou, pak musí být finanční oddělení novými žádosti vyloženě zaplaveno. Takže se dá předpokládat zpoždění a já doufám, že mají fér pořadník.
Zkus prosím ještě vydržet, tohle kasino není z těch, které vyloženě neplatí a popouzet hráče zpožděným vyplácením určitě není záměr, si dovolím tvrdit.
Každopádně díky moc, za tyhle informace. Další vývoj nás samozřejmě zajímá a doufám, že peníze se objeví velmi brzy!
Γεια σας και ευχαριστώ, όπως έγραψα ήδη, τεκμηριώνουν τα πάντα προσεκτικά και αν έρθουν τα χρήματα, θα τα γράψω όλα σωστά εδώ, δεν είμαι εδώ για να βλάψω το καζίνο, αλλά για να με βοηθήσω και ενδεχομένως να βοηθήσω άλλους παίκτες, η κριτική μου, εγώ δεν είμαι εδώ για να χαλάσω
Hello and thank you, as I already wrote, they document everything carefully and if the money comes, I will write everything properly here, I am not here to harm the casino, but to help me and possibly help other players, my review, I am not here to spoil
Zdravím a děkuji,jak jsem již psal,vše pečlivě dokumentují a pokud peníze přijdou,vše tu řádně napíšu,nejsem tu proto abych škodil casinu ale proto aby se mě dostalo pomoci a případně jsem pomohl i jiným hráčům mou recenzi,nejsem tu proto abych skodil
Γειά σου,
μπράβο για την προσεκτική τεκμηρίωση, είναι μια πολύ καλή προσέγγιση σε τέτοιες καταστάσεις.
Πρέπει να είμαι ειλικρινής, γενικά μου φαίνεται ότι έχει αρχίσει να υπάρχει πρόβλημα με τη χρήση καρτών πληρωμής/χρεωστικών καρτών σε αυτόν τον κλάδο συνολικά. Ορισμένες χώρες το έχουν ήδη απαγορεύσει εντελώς φέτος. Σίγουρα δεν σκοπεύω να υπερασπιστώ κανέναν, αλλά το γεγονός ότι σχεδόν αμέσως πρόσφεραν τραπεζικό έμβασμα έχει νόημα σε αυτό το πλαίσιο. Επιπλέον, όταν προσθέσετε σε αυτό οι προηγούμενες επιλογές ήταν αρκετά καλές, μου ακούγεται πραγματικά σαν ένα στιγμιαίο πρόβλημα. Ούτως ή άλλως, οι τραπεζικές μεταφορές συνήθως διαρκούν μερικές ημέρες και εάν οι αναλήψεις καρτών δεν λειτουργούν για κανέναν σε αυτό το καζίνο τώρα, τότε το τμήμα οικονομικών πρέπει να κατακλυστεί από νέα αιτήματα. Άρα είναι αναμενόμενες καθυστερήσεις και ελπίζω να έχουν μια δίκαιη λίστα αναμονής.
Παρακαλώ προσπαθήστε να κρατηθείτε, αυτό το καζίνο δεν είναι ένα από αυτά που δεν πληρώνουν άμεσα και σίγουρα δεν έχει σκοπό να δελεάσει τους παίκτες με καθυστερημένες πληρωμές, τολμώ να πω.
Τέλος πάντων, ευχαριστώ πολύ για αυτές τις πληροφορίες. Ενδιαφερόμαστε φυσικά για περαιτέρω εξελίξεις και ελπίζουμε ότι τα χρήματα θα εμφανιστούν πολύ σύντομα!
Hello,
thumbs up for that careful documentation, it's a very good approach in such situations.
I have to be honest, overall it seems to me that there is starting to be a problem with the use of payment/debit cards in this industry overall. Some countries have already banned it completely this year. I certainly don't mean to defend anyone, but the fact that they almost immediately offered a wire transfer makes sense in this context. Plus, when you add to that the previous selections were pretty good, it really sounds like a momentary problem to me. Anyway, bank transfers generally take a few days and if card withdrawals are not working for anyone at this casino now, then the finance department must be absolutely inundated with new requests. So delays are to be expected and I hope they have a fair waiting list.
Please try to hold on, this casino is not one of those that do not pay outright, and it is certainly not the intention to tempt players with delayed payouts, I dare say.
Anyway, thanks a lot for this information. We are of course interested in further developments and hope that the money will appear very soon!
Ahoj,
za tu pečlivou dokumentaci rozhodně palec nahoru, v takových situacích je to velmi dobrý přístup.
Upřímně musím říct, že celkově se mi zdá, že začíná být v tomhle odvětví s používáním platebních/debitních karet celkově problém. Některý země už to letost zakázaly úplně. Rozhodně nehodlám nikoho obhajovat, ale fakt, že téměř obratem nabídli bankovní převod v tomto kontextu dává smysl. Navíc když k tomu připočtu, že předchozí výběry byly celkem v pořádku, zní mi to opravdu jako momentální problém. Každopádně, bankovní převod všeobecně trvá několik dní a pokud nyní nikomu v tomto kasinu nefunguje výběr kartou, pak musí být finanční oddělení novými žádosti vyloženě zaplaveno. Takže se dá předpokládat zpoždění a já doufám, že mají fér pořadník.
Zkus prosím ještě vydržet, tohle kasino není z těch, které vyloženě neplatí a popouzet hráče zpožděným vyplácením určitě není záměr, si dovolím tvrdit.
Každopádně díky moc, za tyhle informace. Další vývoj nás samozřejmě zajímá a doufám, že peníze se objeví velmi brzy!
Ωστόσο, ένα τεράστιο πρόβλημα είναι ότι στην ηλεκτρονική υποστήριξη θα σας γράψουν ότι δεν έχουν πληροφορίες για την επιλογή σας, ότι είναι στην αρμοδιότητα του πλασματικού οικονομικού τμήματος κατά τη γνώμη μου, πράγμα πολύ περίεργο, θα γράφει ο κάθε σύμβουλος εσύ κάτι εντελώς διαφορετικό
However, a huge problem is that on the online support they will write to you that they do not have information about your choice, that it is in the competence of the fictitious financial department in my opinion, which is quite strange, each advisor will write you something completely different
Nicméně obrovský problém je ten,že na té online podpoře vám napíšou že nemají info o vašem výběru,že je to v kompetenci dle mne fiktivního finančního oddeleni,což je dost divné,každý poradce vám napíše úplně neco jineho
Σίγουρα δεν ακούγεται το καλύτερο, αλλά όπως ειπώθηκε, προσπαθήστε να κρατηθείτε λίγο. Όταν ο καθένας σου γράφει κάτι διαφορετικό, δεν είναι λογικό, αλλά αν σε πιάνει πάντα κάποιος άλλος, μάλλον είναι άχρηστο. Επίσης, δεν νομίζω ότι είναι πλασματικό τμήμα, γιατί πολλά καζίνο έχουν το ίδιο και αν όντως έχουν καθυστέρηση ή τεχνικές δυσκολίες, τότε μπορεί να πάρει χρόνο. Θα ήθελα πολύ το γεγονός ότι έχετε ήδη λάβει κάποιες αναλήψεις, και όχι μικρές, οπότε ίσως είναι θέμα χρόνου.
Εάν όχι, γνωρίζετε ότι μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Υποθέτω ότι σύντομα θα εμφανιστούν χρήματα στον λογαριασμό σας ή θα λάβετε κάποιες νέες πληροφορίες.
Όταν συμβεί αυτό, ενημερώστε με. 🙂
It certainly doesn't sound the best, but as was said, try to hold on a little. When everyone writes you something different, it's not reasonable, but if someone else always gets to you, it's probably useless. Also, I don't think it's a fictitious department, because many casinos have the same and if they really have a delay or technical difficulties, then it can take time. I would really like the fact that you have already received some withdrawals, and not small ones, so maybe it will be a matter of time.
If not, you know that you can contact us and we will try to help you.
I guess money will appear in your account soon or you will get some new information.
When that happens, let me know. 🙂
To určite neznie najlepšie ale ako bolo povedané skús troška vydržať. Keď ti každý napíše niečo iné tak to nie je rozumné, ale ak sa k tebe dostane stále niekto iný tak je to asi zbytočné. Taktiež si nemyslím, že by to bolo fiktívne oddelenie, pretože veľa kasín má rovnaké a ak naozaj majú delay alebo technické potiaže, tak to môže trvať. Ja by som sa popravde chytal toho, že ti už nejaké výbery a nie malé aj prišli, takže možno to bude otázkou času.
Ak nie, vieš, źe sa môžeš na nás obrátiť a pokúsime sa ti pomôcť.
Hádam sa čoskoro objavia peniaze na tvojom účte alebo dostaneš nejaké nové informácie.
Keď sa tak stane daj vedieť. 🙂
Ρουφάω σαν τρελός, είμαι δίκαιος άνθρωπος, ναι, ήμουν πολύ νευρικός γι' αυτό, ακόμα και αφού διάβασα τις κριτικές σας, αλλά καταλαβαίνω, παίζω κι εγώ, έτσι μερικοί άνθρωποι αρχίζουν να κλωτσάνε τον εαυτό τους όταν χάνουν, τίποτα το νόημα, σήμερα έφτασαν τα λεφτά μου στον λογαριασμό, η μεταφορά μου κόστισε 500 kc, αλλά αυτά είναι μικροπράγματα
I suck like crazy, I'm a fair person, yes, I was quite nervous about it, even after reading your reviews, but I understand, I play too, so some people start kicking themselves when they lose, nothing to the point, today my money arrived to the account, the transfer cost me 500 kc, but these are small things
Cumim jako blázen,jsem férový člověk,ano byl jsem z toho dost nervózní,ještě po tom co jsem četl recenze tu u vás,ale chápu,hraju taky,takže někteří když prohrají začnou kopat kolem sebe,nicmene k věci,dnes mi peníze dorazili na účet,převod mně stal 500kc ale to jsou malé věci
Βλέπεις, μερικές φορές απλά πρέπει να περιμένεις και τα πράγματα θα πάνε μόνα τους. Ωστόσο, ξέρω ότι μερικές φορές τα πράγματα δεν πρέπει να αφήνονται στην τύχη τους, γι' αυτό σας συγχαίρω από καρδιάς και χαίρομαι που πήρατε τα χρήματά σας. ☘️😊
Δεν ξέρω αν σε έχω ξαναρωτήσει, αλλά ποια μέθοδο διάλεξες, αφού σου κόστισε κάποια τέλη;
You see, sometimes you just have to wait and things will work themselves out. However, I know that sometimes things should not be left to chance, so I heartily congratulate you and I am glad that you got your money. ☘️😊
I don't know if I've asked you before, but what method did you choose, since it cost you some fees?
No vidíš, niekedy je potreba len počkať a veci sa vyriešia samé. Avšak viem, že netreba niekedy veci nechávatť len na náhodu, takže ti srdečne gratulujem a som rád, že si svoje peniaze dostal. ☘️😊
Neviem či som sa ťa to už pýtal ale akou metódou si vyberal, keďže ťa to stálo nejaké poplatky ?
Βλέπεις, μερικές φορές απλά πρέπει να περιμένεις και τα πράγματα θα πάνε μόνα τους. Ωστόσο, ξέρω ότι μερικές φορές τα πράγματα δεν πρέπει να αφήνονται στην τύχη τους, γι' αυτό σας συγχαίρω από καρδιάς και χαίρομαι που πήρατε τα χρήματά σας. ☘️😊
Δεν ξέρω αν σε έχω ξαναρωτήσει, αλλά ποια μέθοδο διάλεξες, αφού σου κόστισε κάποια τέλη;
You see, sometimes you just have to wait and things will work themselves out. However, I know that sometimes things should not be left to chance, so I heartily congratulate you and I am glad that you got your money. ☘️😊
I don't know if I've asked you before, but what method did you choose, since it cost you some fees?
No vidíš, niekedy je potreba len počkať a veci sa vyriešia samé. Avšak viem, že netreba niekedy veci nechávatť len na náhodu, takže ti srdečne gratulujem a som rád, že si svoje peniaze dostal. ☘️😊
Neviem či som sa ťa to už pýtal ale akou metódou si vyberal, keďže ťa to stálo nejaké poplatky ?
Έκανα ανάληψη με τραπεζικό έμβασμα, για αυτό μπερδεύτηκα αρκετά, γιατί αρνήθηκαν να κάνουν ανάληψη στην κάρτα μου αμέτρητες φορές, το καζίνο είναι καλό, αλλά σίγουρα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης, πάντως, όπως έγραψα ήδη, τα χρήματα έφτασαν σήμερα, τότε με μπερδέψανε ακόμα περισσότερο οι κριτικές εδώ, που μερικές Φυσικά, τολμώ να πω ότι δεν θα είναι αλήθεια, κάποιος χάνει 100.000 και μετά έχει νεύρα στον κουβά και πάει να γράψει κριτικές παντού, αλλά αυτό δεν ήταν». Στην περίπτωσή μου, ευχαριστώ και καλή τύχη στους παίκτες, καλή τύχη και μην χάσετε τους στρατώνες
I made a withdrawal by bank transfer, for that reason I was quite confused, because they refused to withdraw to my card countless times, the casino is good, but there is definitely room for improvement, anyway, as I already wrote, the money arrived today, then I was further confused by the reviews here, which some Of course, I dare to say that they won't be true, someone loses 100,000 and then has nerves in the bucket and goes to write reviews everywhere, but that wasn't my case, thanks and good luck to the players, good luck and don't lose the barracks
Vybíral jsem bankovním převodem,z toho důvodu jsem i dost znejisril,neboť mi výběr nespočetné krát odmítli výběr na kartu,casino dobré ale určitě je co zlepšovat,každopádně jak jsem již psal peníze dnes dorazili,pak mně dále znejistilo ty recenze tady,což některé samozřejmě dovolím si tvrdit pravdivé nebudou,někdo prohraje 100 000 tak má pak nervy v kýblu a jde psát všude recenze,to nebyl ovšem můj pripad díky a ať se daří hráčům,hodně štěstí a neprohrajte baráky
Γράφω για να ζητήσω βοήθεια σχετικά με ένα ανεπίλυτο ζήτημα με την πληρωμή του βραβείου μου από το τουρνουά EURO Roulette Race Week. Βρέθηκα δεύτερος σε αυτό το γεγονός, κάτι που μπορεί να επιβεβαιωθεί από το ιστορικό στοιχημάτων μου και το leaderboard του τουρνουά.
Σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις, το χρηματικό έπαθλο των 1000€ έπρεπε να πιστωθεί στον λογαριασμό μου εντός 72 ωρών. Δυστυχώς, έχει περάσει μια εβδομάδα και δεν έχω λάβει ακόμη το χρηματικό έπαθλο. Πρόκειται για ξεκάθαρη παραβίαση των όρων και προϋποθέσεων από την πλευρά του καζίνο.
Επικοινώνησα με τη ζωντανή υποστήριξη και έστειλα email, δεν μου έδωσαν καμία απάντηση ή εξήγηση για τέσσερις ημέρες. Αν δεν λάβω απάντηση από το καζίνο, τι επιλογές έχω;
Είναι συνδεδεμένα με κάποιους οργανισμούς δίκαιου τυχερού παιχνιδιού όπου μπορώ να υποβάλω καταγγελία;
Υπάρχει δυνατότητα δικαστικής αγωγής;
Οποιαδήποτε βοήθεια από την κοινότητα είναι χρήσιμη.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
I am writing to seek assistance regarding an unresolved issue with my prize payout from the EURO Roulette Race Week tournament. I placed second in this event, which can be confirmed by my betting history and the tournament leaderboard.
According to the terms and conditions, the prize money of 1000€ was supposed to be credited to my account within 72 hours. Unfortunately, one week have passed, and I have still not received the prize money. This is a clear violation of the terms and conditions from the casino side.
I contacted live support and sent emails, they did not give me any response or explanation for four days. If I do not receive any response from the casino, what options do I have?
Are they affiliated with any fair gaming organizations where I can file a complaint?
Is there any possibility for legal action?
Any help from the community is helpful.
Thanks in advance!
Έκανα ανάληψη με τραπεζικό έμβασμα, για αυτό μπερδεύτηκα αρκετά, γιατί αρνήθηκαν να κάνουν ανάληψη στην κάρτα μου αμέτρητες φορές, το καζίνο είναι καλό, αλλά σίγουρα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης, πάντως, όπως έγραψα ήδη, τα χρήματα έφτασαν σήμερα, τότε με μπερδέψανε ακόμα περισσότερο οι κριτικές εδώ, που μερικές Φυσικά, τολμώ να πω ότι δεν θα είναι αλήθεια, κάποιος χάνει 100.000 και μετά έχει νεύρα στον κουβά και πάει να γράψει κριτικές παντού, αλλά αυτό δεν ήταν». Στην περίπτωσή μου, ευχαριστώ και καλή τύχη στους παίκτες, καλή τύχη και μην χάσετε τους στρατώνες
I made a withdrawal by bank transfer, for that reason I was quite confused, because they refused to withdraw to my card countless times, the casino is good, but there is definitely room for improvement, anyway, as I already wrote, the money arrived today, then I was further confused by the reviews here, which some Of course, I dare to say that they won't be true, someone loses 100,000 and then has nerves in the bucket and goes to write reviews everywhere, but that wasn't my case, thanks and good luck to the players, good luck and don't lose the barracks
Vybíral jsem bankovním převodem,z toho důvodu jsem i dost znejisril,neboť mi výběr nespočetné krát odmítli výběr na kartu,casino dobré ale určitě je co zlepšovat,každopádně jak jsem již psal peníze dnes dorazili,pak mně dále znejistilo ty recenze tady,což některé samozřejmě dovolím si tvrdit pravdivé nebudou,někdo prohraje 100 000 tak má pak nervy v kýblu a jde psát všude recenze,to nebyl ovšem můj pripad díky a ať se daří hráčům,hodně štěstí a neprohrajte baráky
Λοιπόν, τι γίνεται με τη σύνταξη της δικής σας κριτικής, όπου μπορείτε να μοιραστείτε την εμπειρία σας με άλλους; Ίσως βοηθήσει κάποιον στο μέλλον.😉
Απλώς ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο εάν θέλετε να μοιραστείτε.
Χαίρομαι που τελικά έλαβες τα λεφτά σου.👌
So, what about writing your own review, where you can share your experience with others? Maybe it'll help someone in the future.😉
Just follow this link if you wish to share.
I'm just glad that you have received your money after all.👌
Γράφω για να ζητήσω βοήθεια σχετικά με ένα ανεπίλυτο ζήτημα με την πληρωμή του βραβείου μου από το τουρνουά EURO Roulette Race Week. Βρέθηκα δεύτερος σε αυτό το γεγονός, κάτι που μπορεί να επιβεβαιωθεί από το ιστορικό στοιχημάτων μου και το leaderboard του τουρνουά.
Σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις, το χρηματικό έπαθλο των 1000€ έπρεπε να πιστωθεί στον λογαριασμό μου εντός 72 ωρών. Δυστυχώς, έχει περάσει μια εβδομάδα και δεν έχω λάβει ακόμη το χρηματικό έπαθλο. Πρόκειται για ξεκάθαρη παραβίαση των όρων και προϋποθέσεων από την πλευρά του καζίνο.
Επικοινώνησα με τη ζωντανή υποστήριξη και έστειλα email, δεν μου έδωσαν καμία απάντηση ή εξήγηση για τέσσερις ημέρες. Αν δεν λάβω απάντηση από το καζίνο, τι επιλογές έχω;
Είναι συνδεδεμένα με κάποιους οργανισμούς δίκαιου τυχερού παιχνιδιού όπου μπορώ να υποβάλω καταγγελία;
Υπάρχει δυνατότητα δικαστικής αγωγής;
Οποιαδήποτε βοήθεια από την κοινότητα είναι χρήσιμη.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
I am writing to seek assistance regarding an unresolved issue with my prize payout from the EURO Roulette Race Week tournament. I placed second in this event, which can be confirmed by my betting history and the tournament leaderboard.
According to the terms and conditions, the prize money of 1000€ was supposed to be credited to my account within 72 hours. Unfortunately, one week have passed, and I have still not received the prize money. This is a clear violation of the terms and conditions from the casino side.
I contacted live support and sent emails, they did not give me any response or explanation for four days. If I do not receive any response from the casino, what options do I have?
Are they affiliated with any fair gaming organizations where I can file a complaint?
Is there any possibility for legal action?
Any help from the community is helpful.
Thanks in advance!
Γεια. Έχετε λάβει ακόμα ενημερώσεις σχετικά με την τιμή που έχετε κερδίσει; Ενημερώστε μας και εάν χρειάζεστε βοήθεια για να λάβετε τα χρήματα, η ομάδα παραπόνων μας μπορεί να προσπαθήσει να παρέμβει σε αυτήν την περίπτωση.
Hi. Have you received any updates regarding the price you have won yet? Please let us know, and if you need some help getting the money, our complaint team can try to intervene in this case.
Good evening, I have been waiting for three withdrawals from wazamba casino since the 17th of the month and still nothing, in my chats they keep replying about a delay in processing due to workload, what will happen I feel like I will lose the money I won... It has been 10 working days and nothing, while they told me 1 to 3 working days.... 🤔🤔🤔🤔🤔
Καλησπέρα περιμένω από τις 17 του μήνα τρεις αναλήψεις από το wazamba casino και ακόμα μα τίποτα, στα chat μου απαντούν συνέχεια για καθυστέρηση στην επεξεργασία λόγω φόρτου εργασίας, τι θα γίνει νιώθω οτι θα χάσω τα χρήματα που κέρδισα... Έχουν περάσει 10 εργάσιμες μέρες και τίποτα, ενώ μου είχαν πει 1 έως 3 εργάσιμες.... 🤔🤔🤔🤔🤔
Good evening, I have been waiting for three withdrawals from wazamba casino since the 17th of the month and still nothing, in my chats they keep replying about a delay in processing due to workload, what will happen I feel like I will lose the money I won... It has been 10 working days and nothing, while they told me 1 to 3 working days.... 🤔🤔🤔🤔🤔
Καλησπέρα περιμένω από τις 17 του μήνα τρεις αναλήψεις από το wazamba casino και ακόμα μα τίποτα, στα chat μου απαντούν συνέχεια για καθυστέρηση στην επεξεργασία λόγω φόρτου εργασίας, τι θα γίνει νιώθω οτι θα χάσω τα χρήματα που κέρδισα... Έχουν περάσει 10 εργάσιμες μέρες και τίποτα, ενώ μου είχαν πει 1 έως 3 εργάσιμες.... 🤔🤔🤔🤔🤔
Είχατε ενημερώσεις σχετικά με τις αναλήψεις σας; Εάν δεν έχετε τύχη, η ομάδα παραπόνων μας μπορεί να προσπαθήσει να παρέμβει, αλλά μόνο αφού παρέλθει η χρονική περίοδος των 14 ημερών. Ενημερώστε μας, παρακαλώ.
Have you had any updates regarding your withdrawals? If you have no luck, our complaint team can try to intervene, but only after the 14-day time period passes. Let us know, please.
Δεν το κάνουμε.🤷♀️
Προσπαθείτε να έρθετε σε επαφή μαζί τους σχετικά με το παράπονό σας; Ας ελπίσουμε ότι η ομάδα μας θα μπορέσει να το κάνει σύντομα και η περίπτωσή σας θα επιλυθεί. Κρατώ τα δάχτυλά μου σταυρωμένα.🤞
We don't.🤷♀️
Are you trying to get in contact with them regarding your complaint? Hopefully, our team will be able to do that soon, and your case will be resolved. I'm keeping my fingers crossed.🤞
Γεια. Έχετε λάβει ακόμα ενημερώσεις σχετικά με την τιμή που έχετε κερδίσει; Ενημερώστε μας και εάν χρειάζεστε βοήθεια για να λάβετε τα χρήματα, η ομάδα παραπόνων μας μπορεί να προσπαθήσει να παρέμβει σε αυτήν την περίπτωση.
Hi. Have you received any updates regarding the price you have won yet? Please let us know, and if you need some help getting the money, our complaint team can try to intervene in this case.
Επικοινώνησα με ζωντανή υποστήριξη χθες. Είπαν ότι η πληρωμή έγινε την περασμένη Πέμπτη, αλλά μπορεί να χρειαστούν 3-5 εργάσιμες ημέρες μέχρι να φτάσουν τα χρήματα. Έχουν ήδη καθυστερήσει 7 ημέρες στην πληρωμή των χρημάτων τους, αλλά θα περιμένω μέχρι την Τετάρτη και θα σας ενημερώσω. Ευχαριστώ για την απάντηση.
I contacted live support yesterday. They said payment was made last Thursday but it may take 3-5 business day until the money arrives. They are already 7 days late on their prize money payout but I will wait until Wednesday and keep you guys posted. Thanks for the reply.
Αυτά είναι καλά νέα. Θα μπορούσατε να δοκιμάσετε να επικοινωνήσετε με τον πάροχο πληρωμών σας, απλώς για να δείτε εάν όλα είναι εντάξει από την πλευρά τους.
Ενημερώστε μας, θα περιμένουμε εδώ.
That is good news. You could try to check with your payment provider as well, just to see if everything is okay on their side.
Let us know, we'll wait here.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.