ΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 14)

πριν από 3 έτη από Matiseli
|
55963 προβολές 345 απαντήσεις |
|
1...13 14 15...18
Προσθήκη ανάρτησης
mondis97
πριν από 4 μήνες

Απίστευτο, πώς είναι δυνατόν αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
Jirivotr1992
πριν από 4 μήνες

Γεια σας, μπορώ επίσης να ξέρω αν το καζίνο σας έδωσε κάποιον λόγο για τον οποίο έχετε πρόβλημα με 3 επιλογές; Πόσο καιρό κράτησαν τα προβλήματα; Καταλαβαίνω καλά ότι δεν έχετε λάβει ακόμη τα χρήματα;

Μη διστάσετε να μου γράψετε περισσότερα για αυτό, ώστε να ξέρω αν χρειάζεστε βοήθεια ή όχι.

Θα περιμένω απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Γεια σας, μπορώ επίσης να ξέρω αν το καζίνο σας έδωσε κάποιον λόγο για τον οποίο έχετε πρόβλημα με 3 επιλογές; Πόσο καιρό κράτησαν τα προβλήματα; Καταλαβαίνω καλά ότι δεν έχετε λάβει ακόμη τα χρήματα;

Μη διστάσετε να μου γράψετε περισσότερα για αυτό, ώστε να ξέρω αν χρειάζεστε βοήθεια ή όχι.

Θα περιμένω απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Γεια σας, ευχαριστώ για την απάντηση, ναι, έχω τεράστιο πρόβλημα, δύο αναλήψεις, η μία 5000 kx, η δεύτερη 2800, και τα δύο είναι καλά, η ανάληψη έγινε στην κάρτα, τη δεύτερη μέρα στον λογαριασμό, 3 αναλήψεις 12500 με το το γεγονός ότι δήθεν ξεπέρασα το ποσό για την ανάληψη των 500 ευρώ, οπότε έβαλα πάνω από 100 kc και έκανα ανάληψη 12.400 kc μετά από λίγο, απορρίφθηκε ξανά την επόμενη μέρα, το μπέρδεψα ήδη, προτείναμε τραπεζικό έμβασμα , συνεχιζεται εδω και 4 μερες και ακομα τιποτα, μονο που δεν μου λενε τιποτα για αυτο, οτι δεν υπαρχουν κομματια και συνεχισε να γραφει στο οικονομικο οτι θα αναβαλει την επιλογη μου ως επειγον, φυσικα ολα ειναι εικονικα , δεν συνιστώ σε κανέναν να παίξει σε αυτό το καζίνο, θα χάσετε μόνο πολλά χρήματα και νεύρα

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 4 μήνες

Έχω αρκετά στιγμιότυπα από επικοινωνία κλπ. Τα τεκμηριώνουν όλα ενδελεχώς, αν στείλουν τα χρήματα θα τα γράψω όλα εδώ προσεκτικά

Αυτόματη μετάφραση:
Jirivotr1992
πριν από 4 μήνες

Γειά σου,

μπράβο για την προσεκτική τεκμηρίωση, είναι μια πολύ καλή προσέγγιση σε τέτοιες καταστάσεις.

Πρέπει να είμαι ειλικρινής, γενικά μου φαίνεται ότι έχει αρχίσει να υπάρχει πρόβλημα με τη χρήση καρτών πληρωμής/χρεωστικών καρτών σε αυτόν τον κλάδο συνολικά. Ορισμένες χώρες το έχουν ήδη απαγορεύσει εντελώς φέτος. Σίγουρα δεν σκοπεύω να υπερασπιστώ κανέναν, αλλά το γεγονός ότι σχεδόν αμέσως πρόσφεραν τραπεζικό έμβασμα έχει νόημα σε αυτό το πλαίσιο. Επιπλέον, όταν προσθέσετε σε αυτό οι προηγούμενες επιλογές ήταν αρκετά καλές, μου ακούγεται πραγματικά σαν ένα στιγμιαίο πρόβλημα. Ούτως ή άλλως, οι τραπεζικές μεταφορές συνήθως διαρκούν μερικές ημέρες και εάν οι αναλήψεις καρτών δεν λειτουργούν για κανέναν σε αυτό το καζίνο τώρα, τότε το τμήμα οικονομικών πρέπει να κατακλυστεί από νέα αιτήματα. Άρα είναι αναμενόμενες καθυστερήσεις και ελπίζω να έχουν μια δίκαιη λίστα αναμονής.

Παρακαλώ προσπαθήστε να κρατηθείτε, αυτό το καζίνο δεν είναι ένα από αυτά που δεν πληρώνουν άμεσα και σίγουρα δεν έχει σκοπό να δελεάσει τους παίκτες με καθυστερημένες πληρωμές, τολμώ να πω.

Τέλος πάντων, ευχαριστώ πολύ για αυτές τις πληροφορίες. Ενδιαφερόμαστε φυσικά για περαιτέρω εξελίξεις και ελπίζουμε ότι τα χρήματα θα εμφανιστούν πολύ σύντομα!


Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 4 μήνες

Γεια σας και ευχαριστώ, όπως έγραψα ήδη, τεκμηριώνουν τα πάντα προσεκτικά και αν έρθουν τα χρήματα, θα τα γράψω όλα σωστά εδώ, δεν είμαι εδώ για να βλάψω το καζίνο, αλλά για να με βοηθήσω και ενδεχομένως να βοηθήσω άλλους παίκτες, η κριτική μου, εγώ δεν είμαι εδώ για να χαλάσω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Γειά σου,

μπράβο για την προσεκτική τεκμηρίωση, είναι μια πολύ καλή προσέγγιση σε τέτοιες καταστάσεις.

Πρέπει να είμαι ειλικρινής, γενικά μου φαίνεται ότι έχει αρχίσει να υπάρχει πρόβλημα με τη χρήση καρτών πληρωμής/χρεωστικών καρτών σε αυτόν τον κλάδο συνολικά. Ορισμένες χώρες το έχουν ήδη απαγορεύσει εντελώς φέτος. Σίγουρα δεν σκοπεύω να υπερασπιστώ κανέναν, αλλά το γεγονός ότι σχεδόν αμέσως πρόσφεραν τραπεζικό έμβασμα έχει νόημα σε αυτό το πλαίσιο. Επιπλέον, όταν προσθέσετε σε αυτό οι προηγούμενες επιλογές ήταν αρκετά καλές, μου ακούγεται πραγματικά σαν ένα στιγμιαίο πρόβλημα. Ούτως ή άλλως, οι τραπεζικές μεταφορές συνήθως διαρκούν μερικές ημέρες και εάν οι αναλήψεις καρτών δεν λειτουργούν για κανέναν σε αυτό το καζίνο τώρα, τότε το τμήμα οικονομικών πρέπει να κατακλυστεί από νέα αιτήματα. Άρα είναι αναμενόμενες καθυστερήσεις και ελπίζω να έχουν μια δίκαιη λίστα αναμονής.

Παρακαλώ προσπαθήστε να κρατηθείτε, αυτό το καζίνο δεν είναι ένα από αυτά που δεν πληρώνουν άμεσα και σίγουρα δεν έχει σκοπό να δελεάσει τους παίκτες με καθυστερημένες πληρωμές, τολμώ να πω.

Τέλος πάντων, ευχαριστώ πολύ για αυτές τις πληροφορίες. Ενδιαφερόμαστε φυσικά για περαιτέρω εξελίξεις και ελπίζουμε ότι τα χρήματα θα εμφανιστούν πολύ σύντομα!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Ωστόσο, ένα τεράστιο πρόβλημα είναι ότι στην ηλεκτρονική υποστήριξη θα σας γράψουν ότι δεν έχουν πληροφορίες για την επιλογή σας, ότι είναι στην αρμοδιότητα του πλασματικού οικονομικού τμήματος κατά τη γνώμη μου, πράγμα πολύ περίεργο, θα γράφει ο κάθε σύμβουλος εσύ κάτι εντελώς διαφορετικό

Αυτόματη μετάφραση:
Jirivotr1992
πριν από 4 μήνες

Σίγουρα δεν ακούγεται το καλύτερο, αλλά όπως ειπώθηκε, προσπαθήστε να κρατηθείτε λίγο. Όταν ο καθένας σου γράφει κάτι διαφορετικό, δεν είναι λογικό, αλλά αν σε πιάνει πάντα κάποιος άλλος, μάλλον είναι άχρηστο. Επίσης, δεν νομίζω ότι είναι πλασματικό τμήμα, γιατί πολλά καζίνο έχουν το ίδιο και αν όντως έχουν καθυστέρηση ή τεχνικές δυσκολίες, τότε μπορεί να πάρει χρόνο. Θα ήθελα πολύ το γεγονός ότι έχετε ήδη λάβει κάποιες αναλήψεις, και όχι μικρές, οπότε ίσως είναι θέμα χρόνου.

Εάν όχι, γνωρίζετε ότι μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.

Υποθέτω ότι σύντομα θα εμφανιστούν χρήματα στον λογαριασμό σας ή θα λάβετε κάποιες νέες πληροφορίες.

Όταν συμβεί αυτό, ενημερώστε με. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 4 μήνες

Ρουφάω σαν τρελός, είμαι δίκαιος άνθρωπος, ναι, ήμουν πολύ νευρικός γι' αυτό, ακόμα και αφού διάβασα τις κριτικές σας, αλλά καταλαβαίνω, παίζω κι εγώ, έτσι μερικοί άνθρωποι αρχίζουν να κλωτσάνε τον εαυτό τους όταν χάνουν, τίποτα το νόημα, σήμερα έφτασαν τα λεφτά μου στον λογαριασμό, η μεταφορά μου κόστισε 500 kc, αλλά αυτά είναι μικροπράγματα

Αυτόματη μετάφραση:
Jirivotr1992
πριν από 4 μήνες

Βλέπεις, μερικές φορές απλά πρέπει να περιμένεις και τα πράγματα θα πάνε μόνα τους. Ωστόσο, ξέρω ότι μερικές φορές τα πράγματα δεν πρέπει να αφήνονται στην τύχη τους, γι' αυτό σας συγχαίρω από καρδιάς και χαίρομαι που πήρατε τα χρήματά σας. ☘️😊

Δεν ξέρω αν σε έχω ξαναρωτήσει, αλλά ποια μέθοδο διάλεξες, αφού σου κόστισε κάποια τέλη;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Βλέπεις, μερικές φορές απλά πρέπει να περιμένεις και τα πράγματα θα πάνε μόνα τους. Ωστόσο, ξέρω ότι μερικές φορές τα πράγματα δεν πρέπει να αφήνονται στην τύχη τους, γι' αυτό σας συγχαίρω από καρδιάς και χαίρομαι που πήρατε τα χρήματά σας. ☘️😊

Δεν ξέρω αν σε έχω ξαναρωτήσει, αλλά ποια μέθοδο διάλεξες, αφού σου κόστισε κάποια τέλη;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Έκανα ανάληψη με τραπεζικό έμβασμα, για αυτό μπερδεύτηκα αρκετά, γιατί αρνήθηκαν να κάνουν ανάληψη στην κάρτα μου αμέτρητες φορές, το καζίνο είναι καλό, αλλά σίγουρα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης, πάντως, όπως έγραψα ήδη, τα χρήματα έφτασαν σήμερα, τότε με μπερδέψανε ακόμα περισσότερο οι κριτικές εδώ, που μερικές Φυσικά, τολμώ να πω ότι δεν θα είναι αλήθεια, κάποιος χάνει 100.000 και μετά έχει νεύρα στον κουβά και πάει να γράψει κριτικές παντού, αλλά αυτό δεν ήταν». Στην περίπτωσή μου, ευχαριστώ και καλή τύχη στους παίκτες, καλή τύχη και μην χάσετε τους στρατώνες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

I am writing to seek assistance regarding an unresolved issue with my prize payout from the EURO Roulette Race Week tournament. I placed second in this event, which can be confirmed by my betting history and the tournament leaderboard.

According to the terms and conditions, the prize money of 1000€ was supposed to be credited to my account within 72 hours. Unfortunately, one week have passed, and I have still not received the prize money. This is a clear violation of the terms and conditions from the casino side.

I contacted live support and sent emails, they did not give me any response or explanation for four days. If I do not receive any response from the casino, what options do I have?

Are they affiliated with any fair gaming organizations where I can file a complaint?

Is there any possibility for legal action?

Any help from the community is helpful.

Thanks in advance!

πριν από 4 μήνες

Έκανα ανάληψη με τραπεζικό έμβασμα, για αυτό μπερδεύτηκα αρκετά, γιατί αρνήθηκαν να κάνουν ανάληψη στην κάρτα μου αμέτρητες φορές, το καζίνο είναι καλό, αλλά σίγουρα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης, πάντως, όπως έγραψα ήδη, τα χρήματα έφτασαν σήμερα, τότε με μπερδέψανε ακόμα περισσότερο οι κριτικές εδώ, που μερικές Φυσικά, τολμώ να πω ότι δεν θα είναι αλήθεια, κάποιος χάνει 100.000 και μετά έχει νεύρα στον κουβά και πάει να γράψει κριτικές παντού, αλλά αυτό δεν ήταν». Στην περίπτωσή μου, ευχαριστώ και καλή τύχη στους παίκτες, καλή τύχη και μην χάσετε τους στρατώνες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

So, what about writing your own review, where you can share your experience with others? Maybe it'll help someone in the future.😉

Just follow this link if you wish to share.

I'm just glad that you have received your money after all.👌

πριν από 4 μήνες

I am writing to seek assistance regarding an unresolved issue with my prize payout from the EURO Roulette Race Week tournament. I placed second in this event, which can be confirmed by my betting history and the tournament leaderboard.

According to the terms and conditions, the prize money of 1000€ was supposed to be credited to my account within 72 hours. Unfortunately, one week have passed, and I have still not received the prize money. This is a clear violation of the terms and conditions from the casino side.

I contacted live support and sent emails, they did not give me any response or explanation for four days. If I do not receive any response from the casino, what options do I have?

Are they affiliated with any fair gaming organizations where I can file a complaint?

Is there any possibility for legal action?

Any help from the community is helpful.

Thanks in advance!

πριν από 4 μήνες

Hi. Have you received any updates regarding the price you have won yet? Please let us know, and if you need some help getting the money, our complaint team can try to intervene in this case.

πριν από 4 μήνες

Καλησπέρα περιμένω από τις 17 του μήνα τρεις αναλήψεις από το wazamba casino και ακόμα μα τίποτα, στα chat μου απαντούν συνέχεια για καθυστέρηση στην επεξεργασία λόγω φόρτου εργασίας, τι θα γίνει νιώθω οτι θα χάσω τα χρήματα που κέρδισα... Έχουν περάσει 10 εργάσιμες μέρες και τίποτα, ενώ μου είχαν πει 1 έως 3 εργάσιμες.... 🤔🤔🤔🤔🤔

πριν από 4 μήνες

Καλημέρα. Γνωρίζει κανείς τη διεύθυνση του γραφείου Wazamba;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Καλησπέρα περιμένω από τις 17 του μήνα τρεις αναλήψεις από το wazamba casino και ακόμα μα τίποτα, στα chat μου απαντούν συνέχεια για καθυστέρηση στην επεξεργασία λόγω φόρτου εργασίας, τι θα γίνει νιώθω οτι θα χάσω τα χρήματα που κέρδισα... Έχουν περάσει 10 εργάσιμες μέρες και τίποτα, ενώ μου είχαν πει 1 έως 3 εργάσιμες.... 🤔🤔🤔🤔🤔

πριν από 4 μήνες

Have you had any updates regarding your withdrawals? If you have no luck, our complaint team can try to intervene, but only after the 14-day time period passes. Let us know, please.

πριν από 4 μήνες

Καλημέρα. Γνωρίζει κανείς τη διεύθυνση του γραφείου Wazamba;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

We don't.🤷‍♀️

Are you trying to get in contact with them regarding your complaint? Hopefully, our team will be able to do that soon, and your case will be resolved. I'm keeping my fingers crossed.🤞

πριν από 4 μήνες

Hi. Have you received any updates regarding the price you have won yet? Please let us know, and if you need some help getting the money, our complaint team can try to intervene in this case.

πριν από 4 μήνες

I contacted live support yesterday. They said payment was made last Thursday but it may take 3-5 business day until the money arrives. They are already 7 days late on their prize money payout but I will wait until Wednesday and keep you guys posted. Thanks for the reply.

agsrules99
πριν από 4 μήνες

That is good news. You could try to check with your payment provider as well, just to see if everything is okay on their side.

Let us know, we'll wait here.

1...13 14 15...18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα