ΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 14)

πριν από 3 έτη από Matiseli
|
49071 προβολές 344 απαντήσεις |
|
1...13 14 15...19
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 3 μήνες

Just to update here that i have been paid out this morning, it was just under two weeks, but the only thing important is that i have received my winnings, congrats Wazamba!

file

πριν από 3 μήνες

Ζήτησα 3 αναλήψεις από wazamba από 23/5 θα πάρω τα χρήματα μου η είναι απάτη;

πριν από 3 μήνες

Ζήτησα 3 αναλήψεις από wazamba από 23/5 θα πάρω τα χρήματα μου η είναι απάτη;

πριν από 3 μήνες

Hi, I see you're waiting a few days for your withdrawals so I wouldn't be skeptical at first. Have you been in contact with the casino and checked if everything is ok ? 

Also, do you already have a verified account here or was that not necessary ? Did you play with any bonus ? 

We give the casinos 14 days to sort out everything necessary around the withdrawal and send you the money, so you can let me know if that doesn't happen.

I will wait for your reply.

πριν από 3 μήνες

Hi, I see you're waiting a few days for your withdrawals so I wouldn't be skeptical at first. Have you been in contact with the casino and checked if everything is ok ? 

Also, do you already have a verified account here or was that not necessary ? Did you play with any bonus ? 

We give the casinos 14 days to sort out everything necessary around the withdrawal and send you the money, so you can let me know if that doesn't happen.

I will wait for your reply.

πριν από 3 μήνες

Ναι έχω μιλήσει μαζί τους και είναι εντάξει ο λογαριασμος μου απλά μου κάνει εντύπωση που ένας εκπρόσωπος μου λέει ότι έχει τεχνικό θέμα ο λογαριασμος μου ως προς την ανάληψη και ο άλλος εκπρόσωπος μου λέει ότι όλα είναι εντάξει και ότι πρέπει να περάσουν 3 μέρες για να ολοκληρωθούν οι αναλήψεις μου! Τα έχω όλα αντίγραφα στο εμαιλ. Εχω αρχίσει και ανησυχώ αν δεν ολοκληρώσουν τις αναλήψεις μου τι γίνεται;

πριν από 3 μήνες

Just to update here that i have been paid out this morning, it was just under two weeks, but the only thing important is that i have received my winnings, congrats Wazamba!

file

πριν από 3 μήνες

I'm very pleased to hear similar information and I'm glad you got your money. I would say it's not the least and the casino wasn't the fastest in paying out, but the important thing is, as you said, the result. ☘️🎉😊

Do you think you will still play here and adapt to how long it took to withdraw or would you rather find a casino that has a better process ?

πριν από 3 μήνες

I'm very pleased to hear similar information and I'm glad you got your money. I would say it's not the least and the casino wasn't the fastest in paying out, but the important thing is, as you said, the result. ☘️🎉😊

Do you think you will still play here and adapt to how long it took to withdraw or would you rather find a casino that has a better process ?

πριν από 3 μήνες

Εγώ δεν έχω πάρει ακόμη τα χρήματα μου άλλος χρήστης σας είπε ότι τα πήρε

πριν από 3 μήνες

Ναι έχω μιλήσει μαζί τους και είναι εντάξει ο λογαριασμος μου απλά μου κάνει εντύπωση που ένας εκπρόσωπος μου λέει ότι έχει τεχνικό θέμα ο λογαριασμος μου ως προς την ανάληψη και ο άλλος εκπρόσωπος μου λέει ότι όλα είναι εντάξει και ότι πρέπει να περάσουν 3 μέρες για να ολοκληρωθούν οι αναλήψεις μου! Τα έχω όλα αντίγραφα στο εμαιλ. Εχω αρχίσει και ανησυχώ αν δεν ολοκληρώσουν τις αναλήψεις μου τι γίνεται;

πριν από 3 μήνες

If nothing happens by the time mentioned in my reply, and therefore you have no money and the casino does not resolve anything, then there will be an opportunity to file a complaint with us, where we will try to help you. 

However, I firmly believe that this will not be necessary. I also just wrote off a player who took almost two weeks to withdraw, so I suppose it could take in your case as well. 

So I will wait how the situation will develop and hopefully you will come with good news. 🙂

Jaro
πριν από 3 μήνες

Οκ ευχαριστώ πολύ θα σας ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ

πριν από 3 μήνες

Εγώ δεν έχω πάρει ακόμη τα χρήματα μου άλλος χρήστης σας είπε ότι τα πήρε

πριν από 3 μήνες

Yes I know, the reply was not directed to you but to the other player, I was responding to mondis97. 

Anyway, I'll wait to what you'll come up with and what update you'll have. I will hope for a positive one. 🙂

πριν από 3 μήνες

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΘΩΣ ΕΧΩ ΔΥΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΙΜΕΝΕΣ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΖΙΝΟ wazamba ΑΠΟ 17/6 18/6 ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΩ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΥ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
πριν από 3 μήνες

Θα μπορούσα να έχω μια απάντηση από εσάς;

Kallioi
πριν από 2 μήνες

Hello there. Could you tell us what the issue is and if you have contacted the casino's support to solve it?

πριν από 2 μήνες

Δύο μικρότερες επιλογές εντάξει με μια τρίτη μεγαλύτερη. Επιλέγω τεράστια προβλήματα, δεν το συνιστώ ανεπιφύλακτα, πώς είναι δυνατόν αυτό να υπάρχει ακόμα στον 21ο αιώνα

Αυτόματη μετάφραση:
mondis97
πριν από 2 μήνες

Απίστευτο, πώς είναι δυνατόν αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
Jirivotr1992
πριν από 2 μήνες

Γεια σας, μπορώ επίσης να ξέρω αν το καζίνο σας έδωσε κάποιον λόγο για τον οποίο έχετε πρόβλημα με 3 επιλογές; Πόσο καιρό κράτησαν τα προβλήματα; Καταλαβαίνω καλά ότι δεν έχετε λάβει ακόμη τα χρήματα;

Μη διστάσετε να μου γράψετε περισσότερα για αυτό, ώστε να ξέρω αν χρειάζεστε βοήθεια ή όχι.

Θα περιμένω απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Γεια σας, μπορώ επίσης να ξέρω αν το καζίνο σας έδωσε κάποιον λόγο για τον οποίο έχετε πρόβλημα με 3 επιλογές; Πόσο καιρό κράτησαν τα προβλήματα; Καταλαβαίνω καλά ότι δεν έχετε λάβει ακόμη τα χρήματα;

Μη διστάσετε να μου γράψετε περισσότερα για αυτό, ώστε να ξέρω αν χρειάζεστε βοήθεια ή όχι.

Θα περιμένω απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Γεια σας, ευχαριστώ για την απάντηση, ναι, έχω τεράστιο πρόβλημα, δύο αναλήψεις, η μία 5000 kx, η δεύτερη 2800, και τα δύο είναι καλά, η ανάληψη έγινε στην κάρτα, τη δεύτερη μέρα στον λογαριασμό, 3 αναλήψεις 12500 με το το γεγονός ότι δήθεν ξεπέρασα το ποσό για την ανάληψη των 500 ευρώ, οπότε έβαλα πάνω από 100 kc και έκανα ανάληψη 12.400 kc μετά από λίγο, απορρίφθηκε ξανά την επόμενη μέρα, το μπέρδεψα ήδη, προτείναμε τραπεζικό έμβασμα , συνεχιζεται εδω και 4 μερες και ακομα τιποτα, μονο που δεν μου λενε τιποτα για αυτο, οτι δεν υπαρχουν κομματια και συνεχισε να γραφει στο οικονομικο οτι θα αναβαλει την επιλογη μου ως επειγον, φυσικα ολα ειναι εικονικα , δεν συνιστώ σε κανέναν να παίξει σε αυτό το καζίνο, θα χάσετε μόνο πολλά χρήματα και νεύρα

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 μήνες

Έχω αρκετά στιγμιότυπα από επικοινωνία κλπ. Τα τεκμηριώνουν όλα ενδελεχώς, αν στείλουν τα χρήματα θα τα γράψω όλα εδώ προσεκτικά

Αυτόματη μετάφραση:
Jirivotr1992
πριν από 2 μήνες

Γειά σου,

μπράβο για την προσεκτική τεκμηρίωση, είναι μια πολύ καλή προσέγγιση σε τέτοιες καταστάσεις.

Πρέπει να είμαι ειλικρινής, γενικά μου φαίνεται ότι έχει αρχίσει να υπάρχει πρόβλημα με τη χρήση καρτών πληρωμής/χρεωστικών καρτών σε αυτόν τον κλάδο συνολικά. Ορισμένες χώρες το έχουν ήδη απαγορεύσει εντελώς φέτος. Σίγουρα δεν σκοπεύω να υπερασπιστώ κανέναν, αλλά το γεγονός ότι σχεδόν αμέσως πρόσφεραν τραπεζικό έμβασμα έχει νόημα σε αυτό το πλαίσιο. Επιπλέον, όταν προσθέσετε σε αυτό οι προηγούμενες επιλογές ήταν αρκετά καλές, μου ακούγεται πραγματικά σαν ένα στιγμιαίο πρόβλημα. Ούτως ή άλλως, οι τραπεζικές μεταφορές συνήθως διαρκούν μερικές ημέρες και εάν οι αναλήψεις καρτών δεν λειτουργούν για κανέναν σε αυτό το καζίνο τώρα, τότε το τμήμα οικονομικών πρέπει να κατακλυστεί από νέα αιτήματα. Άρα είναι αναμενόμενες καθυστερήσεις και ελπίζω να έχουν μια δίκαιη λίστα αναμονής.

Παρακαλώ προσπαθήστε να κρατηθείτε, αυτό το καζίνο δεν είναι ένα από αυτά που δεν πληρώνουν άμεσα και σίγουρα δεν έχει σκοπό να δελεάσει τους παίκτες με καθυστερημένες πληρωμές, τολμώ να πω.

Τέλος πάντων, ευχαριστώ πολύ για αυτές τις πληροφορίες. Ενδιαφερόμαστε φυσικά για περαιτέρω εξελίξεις και ελπίζουμε ότι τα χρήματα θα εμφανιστούν πολύ σύντομα!


Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 μήνες

Γεια σας και ευχαριστώ, όπως έγραψα ήδη, τεκμηριώνουν τα πάντα προσεκτικά και αν έρθουν τα χρήματα, θα τα γράψω όλα σωστά εδώ, δεν είμαι εδώ για να βλάψω το καζίνο, αλλά για να με βοηθήσω και ενδεχομένως να βοηθήσω άλλους παίκτες, η κριτική μου, εγώ δεν είμαι εδώ για να χαλάσω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Γειά σου,

μπράβο για την προσεκτική τεκμηρίωση, είναι μια πολύ καλή προσέγγιση σε τέτοιες καταστάσεις.

Πρέπει να είμαι ειλικρινής, γενικά μου φαίνεται ότι έχει αρχίσει να υπάρχει πρόβλημα με τη χρήση καρτών πληρωμής/χρεωστικών καρτών σε αυτόν τον κλάδο συνολικά. Ορισμένες χώρες το έχουν ήδη απαγορεύσει εντελώς φέτος. Σίγουρα δεν σκοπεύω να υπερασπιστώ κανέναν, αλλά το γεγονός ότι σχεδόν αμέσως πρόσφεραν τραπεζικό έμβασμα έχει νόημα σε αυτό το πλαίσιο. Επιπλέον, όταν προσθέσετε σε αυτό οι προηγούμενες επιλογές ήταν αρκετά καλές, μου ακούγεται πραγματικά σαν ένα στιγμιαίο πρόβλημα. Ούτως ή άλλως, οι τραπεζικές μεταφορές συνήθως διαρκούν μερικές ημέρες και εάν οι αναλήψεις καρτών δεν λειτουργούν για κανέναν σε αυτό το καζίνο τώρα, τότε το τμήμα οικονομικών πρέπει να κατακλυστεί από νέα αιτήματα. Άρα είναι αναμενόμενες καθυστερήσεις και ελπίζω να έχουν μια δίκαιη λίστα αναμονής.

Παρακαλώ προσπαθήστε να κρατηθείτε, αυτό το καζίνο δεν είναι ένα από αυτά που δεν πληρώνουν άμεσα και σίγουρα δεν έχει σκοπό να δελεάσει τους παίκτες με καθυστερημένες πληρωμές, τολμώ να πω.

Τέλος πάντων, ευχαριστώ πολύ για αυτές τις πληροφορίες. Ενδιαφερόμαστε φυσικά για περαιτέρω εξελίξεις και ελπίζουμε ότι τα χρήματα θα εμφανιστούν πολύ σύντομα!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Ωστόσο, ένα τεράστιο πρόβλημα είναι ότι στην ηλεκτρονική υποστήριξη θα σας γράψουν ότι δεν έχουν πληροφορίες για την επιλογή σας, ότι είναι στην αρμοδιότητα του πλασματικού οικονομικού τμήματος κατά τη γνώμη μου, πράγμα πολύ περίεργο, θα γράφει ο κάθε σύμβουλος εσύ κάτι εντελώς διαφορετικό

Αυτόματη μετάφραση:
1...13 14 15...19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα