Γειά σου,
μπράβο για την προσεκτική τεκμηρίωση, είναι μια πολύ καλή προσέγγιση σε τέτοιες καταστάσεις.
Πρέπει να είμαι ειλικρινής, γενικά μου φαίνεται ότι έχει αρχίσει να υπάρχει πρόβλημα με τη χρήση καρτών πληρωμής/χρεωστικών καρτών σε αυτόν τον κλάδο συνολικά. Ορισμένες χώρες το έχουν ήδη απαγορεύσει εντελώς φέτος. Σίγουρα δεν σκοπεύω να υπερασπιστώ κανέναν, αλλά το γεγονός ότι σχεδόν αμέσως πρόσφεραν τραπεζικό έμβασμα έχει νόημα σε αυτό το πλαίσιο. Επιπλέον, όταν προσθέσετε σε αυτό οι προηγούμενες επιλογές ήταν αρκετά καλές, μου ακούγεται πραγματικά σαν ένα στιγμιαίο πρόβλημα. Ούτως ή άλλως, οι τραπεζικές μεταφορές συνήθως διαρκούν μερικές ημέρες και εάν οι αναλήψεις καρτών δεν λειτουργούν για κανέναν σε αυτό το καζίνο τώρα, τότε το τμήμα οικονομικών πρέπει να κατακλυστεί από νέα αιτήματα. Άρα είναι αναμενόμενες καθυστερήσεις και ελπίζω να έχουν μια δίκαιη λίστα αναμονής.
Παρακαλώ προσπαθήστε να κρατηθείτε, αυτό το καζίνο δεν είναι ένα από αυτά που δεν πληρώνουν άμεσα και σίγουρα δεν έχει σκοπό να δελεάσει τους παίκτες με καθυστερημένες πληρωμές, τολμώ να πω.
Τέλος πάντων, ευχαριστώ πολύ για αυτές τις πληροφορίες. Ενδιαφερόμαστε φυσικά για περαιτέρω εξελίξεις και ελπίζουμε ότι τα χρήματα θα εμφανιστούν πολύ σύντομα!
Hello,
thumbs up for that careful documentation, it's a very good approach in such situations.
I have to be honest, overall it seems to me that there is starting to be a problem with the use of payment/debit cards in this industry overall. Some countries have already banned it completely this year. I certainly don't mean to defend anyone, but the fact that they almost immediately offered a wire transfer makes sense in this context. Plus, when you add to that the previous selections were pretty good, it really sounds like a momentary problem to me. Anyway, bank transfers generally take a few days and if card withdrawals are not working for anyone at this casino now, then the finance department must be absolutely inundated with new requests. So delays are to be expected and I hope they have a fair waiting list.
Please try to hold on, this casino is not one of those that do not pay outright, and it is certainly not the intention to tempt players with delayed payouts, I dare say.
Anyway, thanks a lot for this information. We are of course interested in further developments and hope that the money will appear very soon!
Ahoj,
za tu pečlivou dokumentaci rozhodně palec nahoru, v takových situacích je to velmi dobrý přístup.
Upřímně musím říct, že celkově se mi zdá, že začíná být v tomhle odvětví s používáním platebních/debitních karet celkově problém. Některý země už to letost zakázaly úplně. Rozhodně nehodlám nikoho obhajovat, ale fakt, že téměř obratem nabídli bankovní převod v tomto kontextu dává smysl. Navíc když k tomu připočtu, že předchozí výběry byly celkem v pořádku, zní mi to opravdu jako momentální problém. Každopádně, bankovní převod všeobecně trvá několik dní a pokud nyní nikomu v tomto kasinu nefunguje výběr kartou, pak musí být finanční oddělení novými žádosti vyloženě zaplaveno. Takže se dá předpokládat zpoždění a já doufám, že mají fér pořadník.
Zkus prosím ještě vydržet, tohle kasino není z těch, které vyloženě neplatí a popouzet hráče zpožděným vyplácením určitě není záměr, si dovolím tvrdit.
Každopádně díky moc, za tyhle informace. Další vývoj nás samozřejmě zajímá a doufám, že peníze se objeví velmi brzy!
Αυτόματη μετάφραση: