ΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 15)

πριν από 3 έτη από Matiseli
|
49027 προβολές 344 απαντήσεις |
|
1...14 15 16...19
Προσθήκη ανάρτησης
Jirivotr1992
πριν από 2 μήνες

Σίγουρα δεν ακούγεται το καλύτερο, αλλά όπως ειπώθηκε, προσπαθήστε να κρατηθείτε λίγο. Όταν ο καθένας σου γράφει κάτι διαφορετικό, δεν είναι λογικό, αλλά αν σε πιάνει πάντα κάποιος άλλος, μάλλον είναι άχρηστο. Επίσης, δεν νομίζω ότι είναι πλασματικό τμήμα, γιατί πολλά καζίνο έχουν το ίδιο και αν όντως έχουν καθυστέρηση ή τεχνικές δυσκολίες, τότε μπορεί να πάρει χρόνο. Θα ήθελα πολύ το γεγονός ότι έχετε ήδη λάβει κάποιες αναλήψεις, και όχι μικρές, οπότε ίσως είναι θέμα χρόνου.

Εάν όχι, γνωρίζετε ότι μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.

Υποθέτω ότι σύντομα θα εμφανιστούν χρήματα στον λογαριασμό σας ή θα λάβετε κάποιες νέες πληροφορίες.

Όταν συμβεί αυτό, ενημερώστε με. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Jirivotr1992 διαγράφηκε
Jaro
πριν από 2 μήνες

Ρουφάω σαν τρελός, είμαι δίκαιος άνθρωπος, ναι, ήμουν πολύ νευρικός γι' αυτό, ακόμα και αφού διάβασα τις κριτικές σας, αλλά καταλαβαίνω, παίζω κι εγώ, έτσι μερικοί άνθρωποι αρχίζουν να κλωτσάνε τον εαυτό τους όταν χάνουν, τίποτα το νόημα, σήμερα έφτασαν τα λεφτά μου στον λογαριασμό, η μεταφορά μου κόστισε 500 kc, αλλά αυτά είναι μικροπράγματα

Αυτόματη μετάφραση:
Jirivotr1992
πριν από 2 μήνες

Βλέπεις, μερικές φορές απλά πρέπει να περιμένεις και τα πράγματα θα πάνε μόνα τους. Ωστόσο, ξέρω ότι μερικές φορές τα πράγματα δεν πρέπει να αφήνονται στην τύχη τους, γι' αυτό σας συγχαίρω από καρδιάς και χαίρομαι που πήρατε τα χρήματά σας. ☘️😊

Δεν ξέρω αν σε έχω ξαναρωτήσει, αλλά ποια μέθοδο διάλεξες, αφού σου κόστισε κάποια τέλη;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Βλέπεις, μερικές φορές απλά πρέπει να περιμένεις και τα πράγματα θα πάνε μόνα τους. Ωστόσο, ξέρω ότι μερικές φορές τα πράγματα δεν πρέπει να αφήνονται στην τύχη τους, γι' αυτό σας συγχαίρω από καρδιάς και χαίρομαι που πήρατε τα χρήματά σας. ☘️😊

Δεν ξέρω αν σε έχω ξαναρωτήσει, αλλά ποια μέθοδο διάλεξες, αφού σου κόστισε κάποια τέλη;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Έκανα ανάληψη με τραπεζικό έμβασμα, για αυτό μπερδεύτηκα αρκετά, γιατί αρνήθηκαν να κάνουν ανάληψη στην κάρτα μου αμέτρητες φορές, το καζίνο είναι καλό, αλλά σίγουρα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης, πάντως, όπως έγραψα ήδη, τα χρήματα έφτασαν σήμερα, τότε με μπερδέψανε ακόμα περισσότερο οι κριτικές εδώ, που μερικές Φυσικά, τολμώ να πω ότι δεν θα είναι αλήθεια, κάποιος χάνει 100.000 και μετά έχει νεύρα στον κουβά και πάει να γράψει κριτικές παντού, αλλά αυτό δεν ήταν». Στην περίπτωσή μου, ευχαριστώ και καλή τύχη στους παίκτες, καλή τύχη και μην χάσετε τους στρατώνες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I am writing to seek assistance regarding an unresolved issue with my prize payout from the EURO Roulette Race Week tournament. I placed second in this event, which can be confirmed by my betting history and the tournament leaderboard.

According to the terms and conditions, the prize money of 1000€ was supposed to be credited to my account within 72 hours. Unfortunately, one week have passed, and I have still not received the prize money. This is a clear violation of the terms and conditions from the casino side.

I contacted live support and sent emails, they did not give me any response or explanation for four days. If I do not receive any response from the casino, what options do I have?

Are they affiliated with any fair gaming organizations where I can file a complaint?

Is there any possibility for legal action?

Any help from the community is helpful.

Thanks in advance!

πριν από 2 μήνες

Έκανα ανάληψη με τραπεζικό έμβασμα, για αυτό μπερδεύτηκα αρκετά, γιατί αρνήθηκαν να κάνουν ανάληψη στην κάρτα μου αμέτρητες φορές, το καζίνο είναι καλό, αλλά σίγουρα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης, πάντως, όπως έγραψα ήδη, τα χρήματα έφτασαν σήμερα, τότε με μπερδέψανε ακόμα περισσότερο οι κριτικές εδώ, που μερικές Φυσικά, τολμώ να πω ότι δεν θα είναι αλήθεια, κάποιος χάνει 100.000 και μετά έχει νεύρα στον κουβά και πάει να γράψει κριτικές παντού, αλλά αυτό δεν ήταν». Στην περίπτωσή μου, ευχαριστώ και καλή τύχη στους παίκτες, καλή τύχη και μην χάσετε τους στρατώνες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

So, what about writing your own review, where you can share your experience with others? Maybe it'll help someone in the future.😉

Just follow this link if you wish to share.

I'm just glad that you have received your money after all.👌

πριν από 2 μήνες

I am writing to seek assistance regarding an unresolved issue with my prize payout from the EURO Roulette Race Week tournament. I placed second in this event, which can be confirmed by my betting history and the tournament leaderboard.

According to the terms and conditions, the prize money of 1000€ was supposed to be credited to my account within 72 hours. Unfortunately, one week have passed, and I have still not received the prize money. This is a clear violation of the terms and conditions from the casino side.

I contacted live support and sent emails, they did not give me any response or explanation for four days. If I do not receive any response from the casino, what options do I have?

Are they affiliated with any fair gaming organizations where I can file a complaint?

Is there any possibility for legal action?

Any help from the community is helpful.

Thanks in advance!

πριν από 2 μήνες

Hi. Have you received any updates regarding the price you have won yet? Please let us know, and if you need some help getting the money, our complaint team can try to intervene in this case.

πριν από 2 μήνες

Καλησπέρα περιμένω από τις 17 του μήνα τρεις αναλήψεις από το wazamba casino και ακόμα μα τίποτα, στα chat μου απαντούν συνέχεια για καθυστέρηση στην επεξεργασία λόγω φόρτου εργασίας, τι θα γίνει νιώθω οτι θα χάσω τα χρήματα που κέρδισα... Έχουν περάσει 10 εργάσιμες μέρες και τίποτα, ενώ μου είχαν πει 1 έως 3 εργάσιμες.... 🤔🤔🤔🤔🤔

Δημοσίευση από agsrules99 διαγράφηκε
πριν από 2 μήνες

Καλημέρα. Γνωρίζει κανείς τη διεύθυνση του γραφείου Wazamba;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Καλησπέρα περιμένω από τις 17 του μήνα τρεις αναλήψεις από το wazamba casino και ακόμα μα τίποτα, στα chat μου απαντούν συνέχεια για καθυστέρηση στην επεξεργασία λόγω φόρτου εργασίας, τι θα γίνει νιώθω οτι θα χάσω τα χρήματα που κέρδισα... Έχουν περάσει 10 εργάσιμες μέρες και τίποτα, ενώ μου είχαν πει 1 έως 3 εργάσιμες.... 🤔🤔🤔🤔🤔

πριν από 2 μήνες

Have you had any updates regarding your withdrawals? If you have no luck, our complaint team can try to intervene, but only after the 14-day time period passes. Let us know, please.

πριν από 2 μήνες

Καλημέρα. Γνωρίζει κανείς τη διεύθυνση του γραφείου Wazamba;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

We don't.🤷‍♀️

Are you trying to get in contact with them regarding your complaint? Hopefully, our team will be able to do that soon, and your case will be resolved. I'm keeping my fingers crossed.🤞

πριν από 2 μήνες

Hi. Have you received any updates regarding the price you have won yet? Please let us know, and if you need some help getting the money, our complaint team can try to intervene in this case.

πριν από 2 μήνες

I contacted live support yesterday. They said payment was made last Thursday but it may take 3-5 business day until the money arrives. They are already 7 days late on their prize money payout but I will wait until Wednesday and keep you guys posted. Thanks for the reply.

agsrules99
πριν από 2 μήνες

That is good news. You could try to check with your payment provider as well, just to see if everything is okay on their side.

Let us know, we'll wait here.

Romi
πριν από 2 μήνες

Yesterday I contacted live support again. Finally the problem was resolved and they credited the winning prize to my account. Event though they were 9 days late, I'm still happy that I it's finally resolved. Now I'm going through the withdraw process. Thank you for your help!

Romi
πριν από 2 μήνες

Γεια, μπορεί κανείς να χειριστεί το παράπονό μου; άνοιξε τη Δευτέρα. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Καλημέρα, πέτυχα τζακ ποτ 62.000 χιλ. στο Wazamba και αφού πλήρωσα 25.000 ευρώ έκλεισαν τον λογαριασμό χωρίς να μου δώσουν καμία εξήγηση... τρομερό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Yesterday I contacted live support again. Finally the problem was resolved and they credited the winning prize to my account. Event though they were 9 days late, I'm still happy that I it's finally resolved. Now I'm going through the withdraw process. Thank you for your help!

πριν από 2 μήνες

9 days is quite a lot but in the end the most important thing is that you got the prize as you say. 

When you mention that you are going to withdraw money now, make sure you let us know how that goes as well. What payment method do you use ? 🙂

πριν από 2 μήνες

Γεια, μπορεί κανείς να χειριστεί το παράπονό μου; άνοιξε τη Δευτέρα. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hi, here is a timer that is important for all parties. Tomas has quite a lot of complaints and he tries to get to each player as soon as possible but you have to be patient. He will look at your messages you sent him and then he will answer you.

file

But about your situation. I don't think it's right to just close a player's account without an explanation and it would upset me too. When you hit the jackpot, congratulations, but I don't really understand why you were only paid half of it. Did the casino explain that to you ? 

Anyway, I hope it gets sorted out and you get all your money. If you have an update be sure to let me know. 

1...14 15 16...19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα