ΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 15)

πριν από 3 έτη από Matiseli
|
56026 προβολές 345 απαντήσεις |
|
1...14 15 16...18
Προσθήκη ανάρτησης
Romi
πριν από 4 μήνες

Yesterday I contacted live support again. Finally the problem was resolved and they credited the winning prize to my account. Event though they were 9 days late, I'm still happy that I it's finally resolved. Now I'm going through the withdraw process. Thank you for your help!

Romi
πριν από 4 μήνες

Γεια, μπορεί κανείς να χειριστεί το παράπονό μου; άνοιξε τη Δευτέρα. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Καλημέρα, πέτυχα τζακ ποτ 62.000 χιλ. στο Wazamba και αφού πλήρωσα 25.000 ευρώ έκλεισαν τον λογαριασμό χωρίς να μου δώσουν καμία εξήγηση... τρομερό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Yesterday I contacted live support again. Finally the problem was resolved and they credited the winning prize to my account. Event though they were 9 days late, I'm still happy that I it's finally resolved. Now I'm going through the withdraw process. Thank you for your help!

πριν από 4 μήνες

9 days is quite a lot but in the end the most important thing is that you got the prize as you say. 

When you mention that you are going to withdraw money now, make sure you let us know how that goes as well. What payment method do you use ? 🙂

πριν από 4 μήνες

Γεια, μπορεί κανείς να χειριστεί το παράπονό μου; άνοιξε τη Δευτέρα. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Hi, here is a timer that is important for all parties. Tomas has quite a lot of complaints and he tries to get to each player as soon as possible but you have to be patient. He will look at your messages you sent him and then he will answer you.

file

But about your situation. I don't think it's right to just close a player's account without an explanation and it would upset me too. When you hit the jackpot, congratulations, but I don't really understand why you were only paid half of it. Did the casino explain that to you ? 

Anyway, I hope it gets sorted out and you get all your money. If you have an update be sure to let me know. 

πριν από 4 μήνες

file μου απάντησαν αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
omarfalasca
πριν από 4 μήνες

https://anjmy1969.blogspot.com/2024/03/sammelklage-gegen-wazamba.html

anjmy1969
πριν από 4 μήνες

hello there! It has been some time 🙂

I just want to mention your rejected complaint 👈 in order to keep the conversation fair. I also vividly remember the debates surrounding it.

Take care.

πριν από 4 μήνες

file μου απάντησαν αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

I was afraid of this. Well, the only way seems to be patient with the complaint.

I imagine Tomas will ask the casino representative for further explanation. Until the complaint reaches this phase, I fear we won't have more to add. I'm sorry.


Jaro
πριν από 3 μήνες

Jaro ελπίζω να λυθούν όλα...

Αυτόματη μετάφραση:
omarfalasca
πριν από 3 μήνες

I'll be hoping as well, whatever new news you have be sure to get back to me. 😉

πριν από 3 μήνες

Με συγχωρείς. Τι σημαίνει διοικητική απόφαση; Στο live chat μου λένε ότι ο λογαριασμός μου έχει κλείσει λόγω διοικητικής απόφασης

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 3 μήνες

Αγαπητέ Radka,

Θα ήθελα να σας απαντήσω γιατί βρίσκω πολύ σημαντικό αυτό το θέμα με τους Wazamba and Co.

Οι συνάδελφοί σας με βοήθησαν πολύ καλά και επαγγελματικά τότε.

Έχω ένα δικηγορικό γραφείο στο Κουρασάο που έχει τα έγγραφά μου. Μπορεί να αποδειχθεί ξεκάθαρα ότι δεν έλαβα κέρδη.

Ψάχνω λοιπόν για άλλους νικητές που έχουν βιώσει το ίδιο πράγμα.

Είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι θα ήταν πολλά χρήματα για εσάς προσωπικά, τα οποία δικαιούστε.

Γι' αυτό δεν θα τα παρατήσω και θα προσπαθήσω τα πάντα για να πάρω τα κέρδη.

Η δικαιοσύνη πρέπει να επικρατήσει, δεν νομίζετε ότι η Ράντκα;

Θα ήθελα να ευχαριστήσω εσάς και τους συναδέλφους σας και πάλι για τη μεγάλη υποστήριξή σας τότε.


Χαιρετίσματα

σας έστειλε η Anja Meyer


ΥΓ: Η αιχμή για ομαδική αγωγή ήρθε από τον δικηγόρο.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Με συγχωρείς. Τι σημαίνει διοικητική απόφαση; Στο live chat μου λένε ότι ο λογαριασμός μου έχει κλείσει λόγω διοικητικής απόφασης

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hi, it may be based on their decision, but I can't tell you for sure what exactly is behind it. Casinos sometimes resort to this, but it is important that you have cashed out and have an account with 0, so you don't have any money there. If these conditions are not met, then the account should not be closed.

I would say, or I think it is, that one of the reasons can be when a player wins a lot of money and the losses are not so big. In that case I can imagine that something similar could happen, but obviously the reasons could be different. The casino probably won't say them so it's a pity because sometimes a fair explanation would be appropriate.

So the casino has come up with this, yes, they're closing your account ? 🤔

πριν από 3 μήνες

Ο λογαριασμός μου έκλεισε μετά από τζάκποτ 62.000 ευρώ. Έχω ήδη μια ανοιχτή καταγγελία με τον συνάδελφό σας Stephan

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Αγαπητέ Radka,

Θα ήθελα να σας απαντήσω γιατί βρίσκω πολύ σημαντικό αυτό το θέμα με τους Wazamba and Co.

Οι συνάδελφοί σας με βοήθησαν πολύ καλά και επαγγελματικά τότε.

Έχω ένα δικηγορικό γραφείο στο Κουρασάο που έχει τα έγγραφά μου. Μπορεί να αποδειχθεί ξεκάθαρα ότι δεν έλαβα κέρδη.

Ψάχνω λοιπόν για άλλους νικητές που έχουν βιώσει το ίδιο πράγμα.

Είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι θα ήταν πολλά χρήματα για εσάς προσωπικά, τα οποία δικαιούστε.

Γι' αυτό δεν θα τα παρατήσω και θα προσπαθήσω τα πάντα για να πάρω τα κέρδη.

Η δικαιοσύνη πρέπει να επικρατήσει, δεν νομίζετε ότι η Ράντκα;

Θα ήθελα να ευχαριστήσω εσάς και τους συναδέλφους σας και πάλι για τη μεγάλη υποστήριξή σας τότε.


Χαιρετίσματα

σας έστειλε η Anja Meyer


ΥΓ: Η αιχμή για ομαδική αγωγή ήρθε από τον δικηγόρο.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hello again.

As we have tried to explain to you on numerous occasions, what you still perceive as some form of justice is far from a fair perspective. I am afraid nothing has changed.

Therefore, I think there should be a proper response when you approach members who are unaware with your general truth once more.

So, one more: is this whole thing still about our rejected complaint, please? We were even unable to determiate the desputed amount due to your inconsistencies. If this is related, I ask you kindly to keep it fair and square for others. That's all I ask from you.

Attorneys operate in distinct ways, lawsuits provide them their wagers 🙂

I have been discussing a fair approach instead.



πριν από 3 μήνες

Ο λογαριασμός μου έκλεισε μετά από τζάκποτ 62.000 ευρώ. Έχω ήδη μια ανοιχτή καταγγελία με τον συνάδελφό σας Stephan

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hi there! And, congratulations!!!

I saw the reply:

"To be fair @stefan I ask you to change the amount of the claim, the casino paid 3 pending withdrawals and now the missing balance is 27000. Thanks"

You know that when you win big, especially a jackpot, the casino will most likely close your account and investigate your gaming history. because the win is quite big. Sometimes they need to cooperate with related game providers, since most jackpots are paid by game providers.

In any case, I'm glad to see the withdrawals have been moving!


Radka
πριν από 3 μήνες

Σε ευχαριστώ Radka για την τεράστια καλοσύνη σου. Ας ελπίσουμε ότι όλα θα λυθούν. Είμαι πολύ ανήσυχος 🙁

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 3 μήνες

Γεια σου Radka! Φοβάμαι τόσο πολύ που δεν θα δω τα κέρδη μου 🙁

Αυτόματη μετάφραση:
omarfalasca
πριν από 3 μήνες

I sympathize with you and I would also be worried, but since they have already paid you some part of it, that would probably put me at ease. 

Also, the fact that Stefan contacted the casino and their high safety index could be a good sign. I know it's not pleasant to wait in a situation like this, but for now it's the only thing we can do and I firmly believe that you will get the rest and enjoy the money. 

1...14 15 16...18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα