Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 16)

πριν από 3 έτη από Matiseli
|
68.133 προβολές 365 απαντήσεις |
|
1...15 16 17...19
πριν από 5 μήνες

Ευχαριστώ πολύ Jaro

Αυτόματη μετάφραση:
omarfalasca
πριν από 5 μήνες

You absolutely don't have to thank me, I know how you must feel. Someone wins the jackpot maybe once in a lifetime and that kind of money is nice. And it's even nicer when you don't have to fight for it but get it without any hassle. 

I'll keep my fingers crossed for you. 🤞

πριν από 5 μήνες

Ο διαχειριστής VIP με μπλόκαρε file στο τηλεγράφημα. Δεν μπορώ να μιλήσω σε κανέναν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Επιπλέον, μπλόκαραν τους λογαριασμούς μου σε όλα τα καζίνο του ομίλου τους... αλλά γιατί το κάνουν αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
omarfalasca
πριν από 5 μήνες

Well, that doesn't bode well, but I saw that Stefan invited the casino to respond to your complaint, so I'm curious how he's going to defend it. I'm quite interested in what's going on and therefore whether you'll get paid the full jackpot. I didn't think it would be that big of a deal, but we'll see what the casino does when they respond, if they do.

πριν από 5 μήνες

Jaroooo....δείτε την τελευταία απάντηση στην καταγγελία🙂

Αυτόματη μετάφραση:
omarfalasca
πριν από 5 μήνες

I see that you managed to go forward, but the disputed amount is 27k and the casino said that you will get 3 payments of €500 each. So should that be correct ? 🙂

πριν από 5 μήνες

Νομίζω ότι θα πληρώσουν για όλα. Λίγο τη φορά

Αυτόματη μετάφραση:
omarfalasca
πριν από 5 μήνες

Well then, it looks like it's on the right track of what we definitely needed to hear. Feel free to update you when you get your money in instalments. 

Congratulations again and I hope this wasn't your last jackpot. 😁☘️🎉

πριν από 5 μήνες

Έχω ζητήσει ανάληψη 300 € σε κάρτα σε αρκετές περιπτώσεις και ακυρώνουν την ανάληψη, μου λένε ότι υπάρχει πρόβλημα με αυτό το είδος ανάληψης όταν το κάνω έτσι εδώ και ένα χρόνο, μου λένε να κάνω το με τραπεζικό έμβασμα, λοιπόν, το έχω κάνει έτσι, δέχονται την ανάληψη μου και πάλι έχω το υπόλοιπο στον λογαριασμό μου στο καζίνο, δεν φτάνει στην τράπεζα.

Αυτόματη μετάφραση:
Mgv20
πριν από 5 μήνες

Hey, I'm sorry to hear that. Did you also ask why when you use the alternative, the money does not come to you and is still returned only to your account ? 

Also, I noticed that you filed a complaint, so our team will try to assist you and we'll see where it goes. 

Jaro
πριν από 5 μήνες

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Καλή μέρα,

Ποιος από εσάς έχει νέες πληροφορίες για το Casino Wazamba and Co.

Η τελευταία μου πληροφορία είναι ότι έχει κατατεθεί πτώχευση.

Τότε αναρωτιέμαι γιατί επιτρέπεται σε αυτή την εταιρεία να λειτουργεί τα καζίνο.


Αν μπορεί κάποιος να μου δώσει πληροφορίες, ευχαριστώ πολύ.


LG Anja

Αυτόματη μετάφραση:
anjmy1969
πριν από 5 μήνες

Hello. We do not have any kind of information regarding the bankruptcies, as you said. Could you provide any evidence about it, perhaps? I am sure our data team would like to have a look.🤔

Jaro
πριν από 4 μήνες

Jaro γεια σου...γιατί αφού πλήρωσαν 8κ ευρώ τώρα θέλουν το αντίγραφο του τραπεζικού μου λογαριασμού. Πιστεύετε ότι είναι ένας τρόπος να μην μου πληρώσετε τα κέρδη;

Αυτόματη μετάφραση:
omarfalasca
πριν από 4 μήνες

Hey, I don't think that's something they wouldn't want to pay you for. Sometimes there is a sort of, let's say, additional verification that players have to undergo and if everything is in order, I don't see why the casino shouldn't pay you out. So I would cooperate in this case and if there are difficulties, you can contact us. You think you can handle it? 🙂

πριν από 4 μήνες

Το ελπίζω. Έχω ήδη στείλει όλα τα έγγραφα που ζητήθηκαν και στο καζίνο και στον Στέφαν. Μπορείς να ενημερώσεις τον Στέφαν; Δεν έχει απαντήσει για πολλές μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
omarfalasca
πριν από 4 μήνες

Stefan must have seen it, but he is currently waiting for a reply from the casino, so maybe that's why he hasn't replied to you. Let's see if all the documents are in order and what happens next. 

πριν από 4 μήνες

Καλημέρα, είχα ζητήσει από τις 22bet και 20bet να με αποκλείσουν από όλα τα site με άδεια Curacao. Παρόλα αυτά, ο Wazamba μου επέτρεψε να εγγραφώ. Είμαι εθισμένος στον τζόγο και σε θεραπεία, και δεν σεβάστηκαν τον αυτο-αποκλεισμό. Ζητώ την επιστροφή του ποσού των 5000 ευρώ καθώς δεν έπρεπε και δεν μπορούσα να παίξω. Μπορείτε να με βοηθήσετε; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
filippo00000
πριν από 4 μήνες

Hi, the important thing in this case is that if the casinos are from the same group, do they have it written somewhere that if you self-exclude from one, it applies to the whole group. Most of the time this is not the case and you have to opt out of each casino separately, but there are a few groups where it works for all casinos. So it's going to be key I would say. It would also be important if you told the Wazamba casino that you were a gambling addict and they knew about it and you were still able to deposit. 

Please let me know how the whole thing goes. 

I would also like to mention that as part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).

BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods. 

Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.

So, if you have a problem you can try this site and protect yourself more.

1...15 16 17...19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα