Δεν χρειάζεται να με ευχαριστήσεις, ξέρω πώς πρέπει να νιώθεις. Κάποιος κερδίζει το τζάκποτ ίσως μια φορά στη ζωή του και τέτοια χρήματα είναι ωραία. Και είναι ακόμα πιο ωραίο όταν δεν χρειάζεται να παλέψεις για αυτό αλλά να το αποκτήσεις χωρίς καμία ταλαιπωρία.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα. 🤞
You absolutely don't have to thank me, I know how you must feel. Someone wins the jackpot maybe once in a lifetime and that kind of money is nice. And it's even nicer when you don't have to fight for it but get it without any hassle.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Επιπλέον, μπλόκαραν τους λογαριασμούς μου σε όλα τα καζίνο του ομίλου τους... αλλά γιατί το κάνουν αυτό;
Furthermore, they blocked my accounts on all their group's casinos... but why do they do this?
Oltretutto mi hanno bloccato i conti su tutti i casino' del loro gruppo...ma perché fanno così?
Λοιπόν, αυτό δεν είναι καλό, αλλά είδα ότι ο Στέφαν κάλεσε το καζίνο να απαντήσει στο παράπονό σας, οπότε είμαι περίεργος πώς θα το υπερασπιστεί. Με ενδιαφέρει πολύ τι συμβαίνει και επομένως αν θα πληρωθείτε ολόκληρο το τζάκποτ. Δεν πίστευα ότι θα ήταν τόσο μεγάλη συμφωνία, αλλά θα δούμε τι θα κάνει το καζίνο όταν απαντήσει, αν το κάνει.
Well, that doesn't bode well, but I saw that Stefan invited the casino to respond to your complaint, so I'm curious how he's going to defend it. I'm quite interested in what's going on and therefore whether you'll get paid the full jackpot. I didn't think it would be that big of a deal, but we'll see what the casino does when they respond, if they do.
Βλέπω ότι καταφέρατε να προχωρήσετε, αλλά το αμφισβητούμενο ποσό είναι 27 χιλιάδες και το καζίνο είπε ότι θα λάβετε 3 πληρωμές των 500 € η καθεμία. Πρέπει λοιπόν να είναι σωστό; 🙂
I see that you managed to go forward, but the disputed amount is 27k and the casino said that you will get 3 payments of €500 each. So should that be correct ? 🙂
Λοιπόν, φαίνεται ότι είναι στο σωστό δρόμο για αυτό που έπρεπε οπωσδήποτε να ακούσουμε. Μη διστάσετε να σας ενημερώσουμε όταν λάβετε τα χρήματά σας σε δόσεις.
Συγχαρητήρια και πάλι και ελπίζω αυτό να μην ήταν το τελευταίο σας τζάκποτ. 😁☘️🎉
Well then, it looks like it's on the right track of what we definitely needed to hear. Feel free to update you when you get your money in instalments.
Congratulations again and I hope this wasn't your last jackpot. 😁☘️🎉
Έχω ζητήσει ανάληψη 300 € σε κάρτα σε αρκετές περιπτώσεις και ακυρώνουν την ανάληψη, μου λένε ότι υπάρχει πρόβλημα με αυτό το είδος ανάληψης όταν το κάνω έτσι εδώ και ένα χρόνο, μου λένε να κάνω το με τραπεζικό έμβασμα, λοιπόν, το έχω κάνει έτσι, δέχονται την ανάληψη μου και πάλι έχω το υπόλοιπο στον λογαριασμό μου στο καζίνο, δεν φτάνει στην τράπεζα.
I have requested a withdrawal of €300 on a card on several occasions and they cancel the withdrawal, they tell me that there is a problem with that type of withdrawal when I have been doing it like this for a year, they tell me to do it by bank transfer, well then I have done it like this, they accept my withdrawal and again I have the balance in my casino account, it does not reach the bank.
He solicitado un retiro de 300€ en tarjeta en varias ocasiones y me cancelan el retiro, me indican que hay un problema con ese tipo de retiro cuando desde hace un año lo llevo hace así, me indican que lo haga mediante transferencia bancaria, bueno pues lo he realizado así, me aceptan el retiro y otra vez tengo el saldo en mi cuenta del casino, no llega al banco.
Γεια, λυπάμαι που το ακούω. Ρωτήσατε επίσης γιατί όταν χρησιμοποιείτε την εναλλακτική, τα χρήματα δεν σας έρχονται και επιστρέφονται μόνο στον λογαριασμό σας;
Επίσης, παρατήρησα ότι υποβάλατε καταγγελία, επομένως η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει και θα δούμε πού θα πάει.
Hey, I'm sorry to hear that. Did you also ask why when you use the alternative, the money does not come to you and is still returned only to your account ?
Also, I noticed that you filed a complaint, so our team will try to assist you and we'll see where it goes.
Καλή μέρα,
Ποιος από εσάς έχει νέες πληροφορίες για το Casino Wazamba and Co.
Η τελευταία μου πληροφορία είναι ότι έχει κατατεθεί πτώχευση.
Τότε αναρωτιέμαι γιατί επιτρέπεται σε αυτή την εταιρεία να λειτουργεί τα καζίνο.
Αν μπορεί κάποιος να μου δώσει πληροφορίες, ευχαριστώ πολύ.
LG Anja
Good day,
Who of you has new information about Casino Wazamba and Co.
My last information is that bankruptcy has been filed.
Then I ask myself why this company is still allowed to operate the casinos.
If anyone can please give me information, thank you very much.
LG Anja
Guten Tag,
Wer hat von Ihnen neue Informationen über Casino Wazamba und Co.
Meine letzte Info ist das Insolvenz angemeldet ist.
Dann frage ich mich,wieso dieses Unternehmen noch die Casinos weiter betreiben darf.
Wer mir bitte Informationen geben kann,herzlichen Dank.
LG Anja
Γειά σου. Δεν έχουμε κανενός είδους ενημέρωση για τις πτωχεύσεις, όπως είπατε. Θα μπορούσατε να δώσετε κάποια απόδειξη σχετικά με αυτό, ίσως; Είμαι βέβαιος ότι η ομάδα δεδομένων μας θα ήθελε να ρίξει μια ματιά.🤔
Hello. We do not have any kind of information regarding the bankruptcies, as you said. Could you provide any evidence about it, perhaps? I am sure our data team would like to have a look.🤔
Jaro γεια σου...γιατί αφού πλήρωσαν 8κ ευρώ τώρα θέλουν το αντίγραφο του τραπεζικού μου λογαριασμού. Πιστεύετε ότι είναι ένας τρόπος να μην μου πληρώσετε τα κέρδη;
Jaro hello...because after they paid 8k euros now they want the statement of my bank account. Do you think it's a way to not pay me the winnings?
Jaro ciao...perché dopo cha hanno pagato 8k euro adesso vogliono l estratto conto del mio conto corrente. Secondo te è un modo per non pagarmi le vincite?
Γεια, δεν νομίζω ότι είναι κάτι για το οποίο δεν θα ήθελαν να σε πληρώσουν. Μερικές φορές υπάρχει ένα είδος, ας πούμε, πρόσθετη επαλήθευση στην οποία πρέπει να υποβληθούν οι παίκτες και αν όλα είναι εντάξει, δεν καταλαβαίνω γιατί το καζίνο δεν πρέπει να σας πληρώσει. Θα συνεργαζόμουν λοιπόν σε αυτή την περίπτωση και αν υπάρχουν δυσκολίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Νομίζεις ότι μπορείς να το διαχειριστείς; 🙂
Hey, I don't think that's something they wouldn't want to pay you for. Sometimes there is a sort of, let's say, additional verification that players have to undergo and if everything is in order, I don't see why the casino shouldn't pay you out. So I would cooperate in this case and if there are difficulties, you can contact us. You think you can handle it? 🙂
Το ελπίζω. Έχω ήδη στείλει όλα τα έγγραφα που ζητήθηκαν και στο καζίνο και στον Στέφαν. Μπορείς να ενημερώσεις τον Στέφαν; Δεν έχει απαντήσει για πολλές μέρες
I hope so. I have already sent all the requested documents to both the casino and Stefan. Can you notify Stefan? He hasn't responded for many days
Lo spero. Io ho già mandato tutti i documenti richiesti sia al casino' che a Stefan. Puoi avvisare Stefan? Non risponde da molti giorni
Ο Στέφαν πρέπει να το έχει δει, αλλά αυτή τη στιγμή περιμένει απάντηση από το καζίνο, οπότε ίσως γι' αυτό δεν σας έχει απαντήσει. Ας δούμε αν όλα τα έγγραφα είναι σε τάξη και τι θα γίνει μετά.
Stefan must have seen it, but he is currently waiting for a reply from the casino, so maybe that's why he hasn't replied to you. Let's see if all the documents are in order and what happens next.
Καλημέρα, είχα ζητήσει από τις 22bet και 20bet να με αποκλείσουν από όλα τα site με άδεια Curacao. Παρόλα αυτά, ο Wazamba μου επέτρεψε να εγγραφώ. Είμαι εθισμένος στον τζόγο και σε θεραπεία, και δεν σεβάστηκαν τον αυτο-αποκλεισμό. Ζητώ την επιστροφή του ποσού των 5000 ευρώ καθώς δεν έπρεπε και δεν μπορούσα να παίξω. Μπορείτε να με βοηθήσετε; Ευχαριστώ
Good morning, I had requested 22bet and 20bet to self-exclude me from all sites with a Curacao license. Despite this, Wazamba allowed me to register. I am a gambling addict and in treatment, and they did not respect the self-exclusion. I ask for the refund of the sum of 5000 euros as I should not and could not have played. Can you help me? Thanks
Buongiorno, avevo richiesto a 22bet e 20bet l'autoesclusione da tutti i siti con licenza Curacao. Nonostante questo Wazamba mi ha permesso di registrarmi. Io sono Ludopatico e in cura, e loro non hanno rispettato l'autoesclusione. Chiedo la restituzione della somma di 5000 euro in quanto non avrei dovuto e potuto giocare. Mi potete aiutare? Grazie
Γεια σας, το σημαντικό σε αυτή την περίπτωση είναι ότι αν τα καζίνο είναι από την ίδια ομάδα, έχουν κάπου γραμμένο ότι αν αυτοαποκλειστείτε από ένα, ισχύει για όλη την ομάδα. Τις περισσότερες φορές αυτό δεν συμβαίνει και πρέπει να εξαιρεθείτε από κάθε καζίνο ξεχωριστά, αλλά υπάρχουν μερικές ομάδες όπου λειτουργεί για όλα τα καζίνο. Θα έλεγα λοιπόν ότι θα είναι βασικό. Θα ήταν επίσης σημαντικό αν λέγατε στο καζίνο Wazamba ότι είστε εθισμένος στον τζόγο και ότι το ήξεραν και μπορείτε ακόμα να κάνετε κατάθεση.
Παρακαλώ ενημερώστε με πώς πάει το όλο θέμα.
Θα ήθελα επίσης να αναφέρω ότι ως μέρος της Παγκόσμιας Πρωτοβουλίας Αυτοαποκλεισμού, έχουμε συνεργαστεί με την BetBlocker, μια φιλανθρωπική οργάνωση εγγεγραμμένη στο Ηνωμένο Βασίλειο που παρέχει δωρεάν υπηρεσία για την υποστήριξη ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία μας εδώ ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) και για το BetBlocker εδώ ( https://betblocker.org/ ).
Το BetBlocker εγκαθίσταται γρήγορα και εύκολα σε πολλές συσκευές, διαρκεί μόλις 2 λεπτά. Μόλις εγκατασταθεί, αποκλείει την πρόσβαση σε πάνω από 84.200 ιστότοπους τυχερών παιχνιδιών και εκτελείται αθόρυβα στο παρασκήνιο. Η υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανώνυμα και βοηθά τα άτομα να διαχειρίζονται την πρόσβασή τους στον τζόγο με ασφάλεια και κατάλληλα, είτε αυτό σημαίνει πλήρη περιορισμό είτε περιορισμό της πρόσβασης σε ευάλωτες περιόδους.
Επιπλέον, το BetBlocker περιλαμβάνει μια λίστα με 824 ιστοτόπους πληροφοριών τζόγου. Αυτοί οι ιστότοποι ενημερώνουν κυρίως τους χρήστες και διαφημίζουν τις υπηρεσίες τζόγου. Μπορείτε να επιλέξετε να συμπεριλάβετε αυτούς τους ιστότοπους στον περιορισμό σας επιλέγοντας ένα πλαίσιο. Ωστόσο, εάν έχετε μια συνεχή καταγγελία εναντίον ενός χειριστή τζόγου, μην τσεκάρετε αυτό το πλαίσιο, καθώς θα σας εμποδίσει να αποκτήσετε πρόσβαση και στον ιστότοπο του Casino.Guru.
Έτσι, εάν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα, μπορείτε να δοκιμάσετε αυτόν τον ιστότοπο και να προστατεύσετε τον εαυτό σας περισσότερο.
Hi, the important thing in this case is that if the casinos are from the same group, do they have it written somewhere that if you self-exclude from one, it applies to the whole group. Most of the time this is not the case and you have to opt out of each casino separately, but there are a few groups where it works for all casinos. So it's going to be key I would say. It would also be important if you told the Wazamba casino that you were a gambling addict and they knew about it and you were still able to deposit.
Please let me know how the whole thing goes.
I would also like to mention that as part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.
So, if you have a problem you can try this site and protect yourself more.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.