ΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 18)

πριν από 3 έτη από Matiseli
|
48937 προβολές 344 απαντήσεις |
|
1...17 18 19
Προσθήκη ανάρτησης
filippo00000
πριν από 1 μήνα

If you tell a casino to self-exclude you from others that have a Curacao license how do you think they should do it ? After all, one casino cannot self-exclude you from all casinos that have some kind of license. It would be more realistic to write to the licensing authority to exclude you from their casinos. So Wazamba and the other casino ignored your request for exclusion yes ? They wrote you nothing and ignored you ? 

It occurs to me that in such a situation you can open a complaint with us and our team can look into it.

If you are interested you can open it here on this link

What do you think, will you go for it ?

πριν από 1 μήνα

ΓΕΙΑ,

αν ζητήσετε αυτο-αποκλεισμό σε ένα καζίνο ADM, το κάνουν σε όλους τους ιστότοπους. Η 20bet με διαβεβαίωσε για αυτό, αλλά δεν ήταν έτσι. Άρα είτε η 20bet δεν σεβάστηκε το αίτημά μου είτε η wazamba δεν σεβάστηκε τον αυτοαποκλεισμό

Αυτόματη μετάφραση:
filippo00000
πριν από 1 μήνα

Well, you can file a complaint on the link I posted if you need help and we'll see what can be done. If you decide to take that step let me know if anything interests you. 🙂

πριν από 4 εβδομάδες

ΓΕΙΑ,


Ο σύνδεσμος δεν λειτουργεί.

Μπορείτε να με βοηθήσετε;


Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

Έχω ανοίξει καταγγελίες. Παρακαλώ βοηθήστε με

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Καλησπέρα, είχα μια καλή εμπειρία στο παιχνίδι, είχα καλά κέρδη, αλλά όταν ήρθε η ώρα να αποσύρω ήταν λάθος. Περιμένω 5 μέρες να γίνει η κατάθεσή μου και ακόμα τίποτα 🥺

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από miraskopal διαγράφηκε
πριν από 4 εβδομάδες

Έχω ανοίξει καταγγελίες. Παρακαλώ βοηθήστε με

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

That is a really nice decision to file a complaint. I hope that our team will be able to get this issue solved in the best possible way.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
πριν από 3 εβδομάδες

Καλησπέρα, είχα μια καλή εμπειρία στο παιχνίδι, είχα καλά κέρδη, αλλά όταν ήρθε η ώρα να αποσύρω ήταν λάθος. Περιμένω 5 μέρες να γίνει η κατάθεσή μου και ακόμα τίποτα 🥺

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Is this your first withdrawal at this casino, or have you had some others before?

Sometimes it may take a bit longer to get the money, especially if the verification process has not been done yet. So hopefully you will be able to get to your winnings soon.🤞

Do you have any updates for us, perhaps?

Δημοσίευση από filippo00000 διαγράφηκε
πριν από 3 εβδομάδες

Το καζίνο wazamba παίρνει έναν παράλογο χρόνο για να επεξεργαστεί τις αναλήψεις! Παίρνει πάρα πολύ χρόνο

Αυτόματη μετάφραση:
Gildemberg
πριν από 3 εβδομάδες

Are you waiting for a withdrawal yourself, perhaps? How long has it been?

Romi
πριν από 3 εβδομάδες

Πέρασαν 4 μέρες και δεν το έχω πάρει ακόμα

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 3 εβδομάδες

Υπάρχει μια επιλογή pix για ανάληψη. Αυτό είναι συνήθως στιγμιαίο, αλλά το ζητάω εδώ και 4 μέρες και ακόμα τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
Gildemberg
πριν από 2 εβδομάδες

And may I ask if your account is fully verified at this casino? Did you have any successful withdrawals there before?

Romi
πριν από 2 εβδομάδες

Είπαν ότι προς το παρόν δεν χρειαζόταν έλεγχος, αυτή είναι η πρώτη μου ανάληψη στο καζίνο, αμφισβήτησα στο chat που υποσχέθηκαν πληρωμή αυτή την εβδομάδα, έχουν περάσει 6 ημέρες από τότε που ζήτησα την ανάληψη, είπαν ότι η ανάληψη είναι μεταξύ 3 - 6 εργάσιμες ημέρες, αλλά είναι πολύς χρόνος για ανάληψη, ενώ οι άλλοι στοιχηματιστές είναι άμεσοι.

Αυτόματη μετάφραση:
Gildemberg
πριν από 2 εβδομάδες

Are you able to get in touch with the casino to ask about the delay? Hopefully they will be able to explain it.

We'll wait for your reply to see what you find out and be ready to help you out in case you'll need it.

πριν από 2 εβδομάδες

I have a problem with Wazamba. I now have about $2,000 in my account. During the withdrawal attempt, which lasted about 2 weeks, it was subsequently canceled and wazamba asked for additional information such as address confirmation, citizenship, selfie. I provided everything. I deposit the account via crypto. When trying to withdraw, I was forced to use a family member's card for account verification due to the temporary inability to use my own.

Now the situation is such that wazamba has blocked the account due to the conditions they have, that the deposited money intended for the game must come from the owner's funds. I did that (crypto) but only used the family card to verify. I have written everything to them. Now I have been waiting for Wazamba's statement for the third week. I have everything documented from everyone, tickets, etc., etc., and I am ready to resolve the matter through other authorities as well.

I want to ask if anyone has a similar experience? How should i continue if they do not answer me?

Romi
πριν από 2 εβδομάδες

Έκαναν την ανάληψη σήμερα, αλλά χρειάστηκαν απίστευτες 8 ημέρες για να πέσει στον τραπεζικό μου λογαριασμό, ευχαριστώ για την προσοχή σου είσαι απίστευτος, δεν θα παίξω ξανά στο wazamba, χρειάζεται πολύς χρόνος.

Αυτόματη μετάφραση:
miraskopal
πριν από 2 εβδομάδες

Αδερφέ, άνοιξε μια καταγγελία εδώ στον γκουρού, το έχω ήδη λύσει με άλλα καζίνο εδώ, οι άνθρωποι επικοινωνούν με τους υπεύθυνους.

Αυτόματη μετάφραση:
1...17 18 19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη