ΦόρουμΚαζίνοWazamba Casino - γενική συζήτηση

Wazamba Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 18)

πριν από 3 έτη από Matiseli
|
57303 προβολές 351 απαντήσεις |
|
1...17 18
Προσθήκη ανάρτησης
miraskopal
πριν από 2 μήνες

Αδερφέ, άνοιξε μια καταγγελία εδώ στον γκουρού, το έχω ήδη λύσει με άλλα καζίνο εδώ, οι άνθρωποι επικοινωνούν με τους υπεύθυνους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I have a problem with Wazamba. I now have about $2,000 in my account. During the withdrawal attempt, which lasted about 2 weeks, it was subsequently canceled and wazamba asked for additional information such as address confirmation, citizenship, selfie. I provided everything. I deposit the account via crypto. When trying to withdraw, I was forced to use a family member's card for account verification due to the temporary inability to use my own.

Now the situation is such that wazamba has blocked the account due to the conditions they have, that the deposited money intended for the game must come from the owner's funds. I did that (crypto) but only used the family card to verify. I have written everything to them. Now I have been waiting for Wazamba's statement for the third week. I have everything documented from everyone, tickets, etc., etc., and I am ready to resolve the matter through other authorities as well.

I want to ask if anyone has a similar experience? How should i continue if they do not answer me?

πριν από 2 μήνες

Usually in most online casinos, it is not allowed to use any other card than your own, and it should always be written in the casino terms as well.

Were you not familiar with this condition until now, perhaps?

May I ask whos card you used?

I believe that our complaint team would like to have a better look into this situation and try to help you out, of course. You need to submit a complaint by following this link, where you explain your case in details.

If you have any updates, please let us know. We'll wait here.


πριν από 2 μήνες

Έκαναν την ανάληψη σήμερα, αλλά χρειάστηκαν απίστευτες 8 ημέρες για να πέσει στον τραπεζικό μου λογαριασμό, ευχαριστώ για την προσοχή σου είσαι απίστευτος, δεν θα παίξω ξανά στο wazamba, χρειάζεται πολύς χρόνος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

That is a nice update; thank you for informing us.

How long is okay for you to wait for a withdrawal, if I may ask? Just out of curiosity.🤔

Romi
πριν από 2 μήνες

Γενικά, όλα τα bookmakers που χρησιμοποιώ και έχουν την επιλογή pix (πληρωμή Βραζιλίας) είναι στιγμιαία, μέσα σε λίγα λεπτά... betsson, αθλητικό στοίχημα, sol casino, starda, betboo, mostbet, όλα έχουν την ίδια δυνατότητα πληρωμής μέσω pix ως wazamba.é η πληρωμή είναι στιγμιαία, σε λιγότερο από 10 λεπτά είναι στον τραπεζικό μου λογαριασμό, αλλά πιστεύω ότι τουλάχιστον 3 ημέρες είναι ήδη μια καλή στιγμή.

Αυτόματη μετάφραση:
Gildemberg
πριν από 2 μήνες

Thank you for your insides. I wish you to receive your money on time, always.🙂

omarfalasca
πριν από 1 μήνα

Γεια, από την εμπειρία μου μπορώ να πω ότι η επαλήθευση είναι πραγματικά πολύ κουραστική, ειδικά όταν πρόκειται για διαφορετικές ζώνες ώρας, για παράδειγμα. Η τραπεζική μεταφορά σας δείχνει βασικά διαφορετικό χρόνο μεταφοράς από αυτόν που σας ζητούν. Μου πήρε πολύ χρόνο για να το καταλάβω.

Συνολικά, 10.000 ευρώ ήταν προς αρπαγή στην 20Bet και 500 ευρώ στο Rollingslots.

Πρέπει να πω ότι η επεξεργασία ήταν αρκετά γρήγορη και η εξυπηρέτηση πελατών σε αυτούς τους ιστότοπους ήταν πολύ χρήσιμη. Έπρεπε όμως να καταθέσω και αρκετά έγγραφα, τα οποία με άφησαν σε απόγνωση και υποψίες.

Αλλά μόλις εγκρίθηκαν όλα, τα χρήματα ήταν στον λογαριασμό μου την ίδια μέρα.

Διάρκεια Σύνολο 2-3 ημέρες.

Αυτές οι σελίδες προτείνονται ανεπιφύλακτα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Καλησπέρα,μόλις κέρδισα 1000€ στο καζίνο,είναι αξιόπιστο;;θα τα λάβω;;;δυστυχώς δεν μπορώ να δω κριτικες

Karina1
πριν από 1 εβδομάδα

καλησπερα εγώ δυο αναλήψεις που έκανα τις έλαβα ακριβώς στις 3 ημέρες και την πρώτη μάλιστα την ολοκλήρωσαν Κυριακή!

πριν από 1 εβδομάδα

Πολύ καθυσηχαστικο αυτό που μου λες ελπίζω να συμβεί το ίδιο!

πριν από 1 εβδομάδα

Πολύ καθυσηχαστικο αυτό που μου λες ελπίζω να συμβεί το ίδιο!

πριν από 1 εβδομάδα

ΣΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ! ΑΝ ΣΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΝ ΠΙΕΣΕ ΤΟΥΣ

πριν από 1 εβδομάδα

Καλησπέρα,μόλις κέρδισα 1000€ στο καζίνο,είναι αξιόπιστο;;θα τα λάβω;;;δυστυχώς δεν μπορώ να δω κριτικες

πριν από 1 εβδομάδα

May I ask if you have already requested the withdrawal?

Were you asked to go through the verification process?

As I can see in our review of this casino, they don't accept players from Greece, you know, so if possible, could you let us know how it all goes for you, please?

Karina1
πριν από 2 ημέρες

Hi there! I was concerned about you and your winnings. Could you perhaps tell me how things went for you?

I hope everything is good.

1...17 18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα