ΦόρουμΚαζίνοVulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση

Vulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 2 έτη από Jonas23111
|
64527 προβολές 439 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...22
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Help vulkan vegas havent payed out my 900 euro this was now eleven days with no money? What to do?🥲

Anette
πριν από 1 έτος

Hello,

may I know whether your account has been fully verified, please? It's an important question.

Radka
πριν από 1 έτος

Its fully verifired !!I have email on that! Dated 24/7

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ,


Προσπαθώ να κάνω επαλήθευση του λογαριασμού εδώ και δύο μέρες δεν μου απαντά κανείς, έχω ανάληψη 1000 ευρώ που έχει ήδη ακυρωθεί και στο chat λένε ότι ήμουν εγώ.. πάντως δεν ακύρωσα τίποτα, λίγα απαντήσεις και πολλές δυσκολίες στην αντιμετώπιση των θεμάτων, για κατάθεση δεν υπάρχει πρόβλημα !! έτσι κι αλλιώς είναι αδύνατο να συνεχίσεις σε αυτό το σπίτι

Αυτόματη μετάφραση:
DAVID88
πριν από 1 έτος

Hello,

any chance that you took some bonus? Because sometimes it can cancel the withdrawal.

Anyway, as you kindly cooperate and be patient, the KYC is a crucial part of account verification and you have to pass it successfully in order to withdraw your winnings.

The casino may lack some employees at the moment or may simply be overwhelmed.

Give it a few more days.

πριν από 1 έτος

Έχουν περάσει μέρες που προσπαθώ να κάνω την απόσυρση και δεν λειτουργεί ποτέ.

Αλλά την ώρα που πας να καταθέσεις εγκρίνουν αμέσως.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Its fully verifired !!I have email on that! Dated 24/7

πριν από 1 έτος

Hello,

I checked your complaint only to see that you are still waiting. 🙁

Have you received those 2 x 200€ as Casino confirmed?

πριν από 1 έτος

Έχουν περάσει μέρες που προσπαθώ να κάνω την απόσυρση και δεν λειτουργεί ποτέ.

Αλλά την ώρα που πας να καταθέσεις εγκρίνουν αμέσως.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

so you can't submit the withdrawal, or are waiting for the withdrawal to proceed, please?

Has your account been fully verified?

The difference between deposit and withdrawal lies specifically in the verification. When you deposit, there is usually no need for verification, but the moment you submit the withdrawal, normally, your account must be verified first.



Radka
πριν από 1 έτος

Ο λογαριασμός μου έχει περάσει την επαλήθευση και η ανάληψη είναι ακόμα ημιτελής

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

I have been waiting for my 900 euro for 19 days now today !!!😞😞😞😞

Radka
πριν από 1 έτος

Im still waiting for my 900 euro the other money i got!

Anette
πριν από 1 έτος

Hello,

I was hoping you've received all funds already 🙁.

I'm sorry you haven't.

πριν από 1 έτος

Now after 20 days i got my money Thanks for everything ❤️

Anette
πριν από 1 έτος

That's the best news! Thank you for this kind update, forwarded it to Kristina.

If you need some fresh tips about player's favorite casinos, visit our competition 😉




Radka
πριν από 1 έτος

Thanks again❤️

Anette
πριν από 1 έτος

You're welcome. I'd like to belive that this was your last bad experience with any casino. 🤞

πριν από 1 έτος

Αλλά γιατί αυτό το υπέροχο και όμορφο καζίνο είχε σχεδόν 600 παράπονα και μόνο ένα είναι άλυτο; Επιπλέον, το άλυτο, δεδομένου του αριθμού που ξεπερνά τα 250.000 ευρώ, έχετε κρίνει σκόπιμο να το διαχειριστείτε και να το κλείσετε χωρίς το δικαίωμα του παίκτη να απαντήσει και χωρίς να τιμωρήσετε το καζίνο για ένα τόσο σοβαρό γεγονός. Ναι, απλά βάλτε «σε αναμονή για το ρυθμιστικό σώμα» και έτσι πλένετε τα χέρια σας. Αλλά από περιέργεια, πόσα κόλπα παίρνετε από τη χορηγία των καζίνο; Μην πεις ότι δεν τα παίρνεις γιατί κανείς δεν τα πιστεύει και είναι τόσο προφανές. Μην χάνετε χρόνο στους ανθρώπους στέλνοντας παράπονα στα καζίνο που σας χορηγούν, εάν τα απορρίψετε χωρίς λόγο.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

Hello,

the number is 484 at the moment:

file

The complaint you mentioned is the only one unresolved, obviously because of the fact, that the others were solved or rejected.

I know that whatever I'm going to present is doomed to fail from your side, but I'm going to comment anyway 🙂

This specific complaint is set as "waiting for the decision of the regulator" simply because:

"I have just been informed by the casino representative that this issue is being investigated by the authority. Therefore, we’re not able to proceed with the further investigation or suggest possible solutions till they finish. Please, inform us about the outcome of their decision. I will now close the case as 'waiting for regulator'."

It was not our intention the moment we got this information, but it happened.

We are not an official regulator, meaning we step aside to let the proper authority investgate.

This is not the end, we're waiting.

πριν από 1 έτος

filefile

Χαίρετε . Μπορώ να ξέρω πώς μπορεί να είναι αυτό; Είναι το ίδιο καζίνο με τόσο αντικρουόμενη βαθμολογία στον ιστότοπό σας;

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 1 έτος

filefile

Εσύ λοιπόν ξέρεις καλύτερα

Αυτόματη μετάφραση:
1...5 6 7...22
Μετάβαση στη σελίδααπό 22 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη