Χαίρετε,
μπορώ να ξέρω αν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως, παρακαλώ; Είναι μια σημαντική ερώτηση.
Hello,
may I know whether your account has been fully verified, please? It's an important question.
Είναι πλήρως επαληθευμένο !!Έχω email για αυτό! Με ημερομηνία 24/7
Its fully verifired !!I have email on that! Dated 24/7
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ,
Προσπαθώ να κάνω επαλήθευση του λογαριασμού εδώ και δύο μέρες δεν μου απαντά κανείς, έχω ανάληψη 1000 ευρώ που έχει ήδη ακυρωθεί και στο chat λένε ότι ήμουν εγώ.. πάντως δεν ακύρωσα τίποτα, λίγα απαντήσεις και πολλές δυσκολίες στην αντιμετώπιση των θεμάτων, για κατάθεση δεν υπάρχει πρόβλημα !! έτσι κι αλλιώς είναι αδύνατο να συνεχίσεις σε αυτό το σπίτι
GOOD MORNING ,
I've been trying to verify the account for two days, no one answers me, I have a withdrawal of 1000 euros that has already been canceled and in the chat they say it was me.. however I didn't cancel anything, few answers and many difficulties in dealing with matters, for deposit there is no problem !! anyway it is impossible to continue in this house
BOM DIA ,
estou a tentar verificar a conta ha dois dias ninguem me responde , tenho um levantamento de 1000 euros que ja foi cancelado e no chat dizem que foi eu .. no entanto eu nao cancelei nada , poucas respostas e muitas dificuldades em tratar os assuntos , para depositar nao existe qualquer problema !! enfim assim é impossivel continuar nesta casa
Χαίρετε,
υπάρχει περίπτωση να πήρες κάποιο μπόνους; Γιατί μερικές φορές μπορεί να ακυρώσει την απόσυρση.
Εν πάση περιπτώσει, καθώς συνεργάζεστε ευγενικά και είστε υπομονετικοί, το KYC είναι ένα κρίσιμο μέρος της επαλήθευσης λογαριασμού και πρέπει να το περάσετε με επιτυχία για να αποσύρετε τα κέρδη σας .
Το καζίνο μπορεί να λείπουν κάποιοι υπάλληλοι αυτή τη στιγμή ή μπορεί απλώς να είναι κατακλυσμένο.
Δώστε του λίγες μέρες ακόμα.
Hello,
any chance that you took some bonus? Because sometimes it can cancel the withdrawal.
Anyway, as you kindly cooperate and be patient, the KYC is a crucial part of account verification and you have to pass it successfully in order to withdraw your winnings.
The casino may lack some employees at the moment or may simply be overwhelmed.
Give it a few more days.
Έχουν περάσει μέρες που προσπαθώ να κάνω την απόσυρση και δεν λειτουργεί ποτέ.
Αλλά την ώρα που πας να καταθέσεις εγκρίνουν αμέσως.
It's been days trying to make the withdrawal and it never works.
But at the time you go to deposit they approve immediately.
Já Tem Dias Tentando Realizar O Saque E Nunca Dá Certo.
Mas Na Hora Que Você Vai Depositar Eles Aprovam Imediatamente.
Έχουν περάσει μέρες που προσπαθώ να κάνω την απόσυρση και δεν λειτουργεί ποτέ.
Αλλά την ώρα που πας να καταθέσεις εγκρίνουν αμέσως.
It's been days trying to make the withdrawal and it never works.
But at the time you go to deposit they approve immediately.
Já Tem Dias Tentando Realizar O Saque E Nunca Dá Certo.
Mas Na Hora Que Você Vai Depositar Eles Aprovam Imediatamente.
Χαίρετε,
οπότε δεν μπορείτε να υποβάλετε την ανάληψη ή περιμένετε να προχωρήσει η ανάληψη, παρακαλώ;
Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως;
Η διαφορά μεταξύ κατάθεσης και ανάληψης έγκειται συγκεκριμένα στην επαλήθευση. Όταν κάνετε κατάθεση, συνήθως δεν χρειάζεται επαλήθευση, αλλά τη στιγμή που υποβάλλετε την ανάληψη, κανονικά, πρέπει πρώτα να επαληθευτεί ο λογαριασμός σας.
Hello,
so you can't submit the withdrawal, or are waiting for the withdrawal to proceed, please?
Has your account been fully verified?
The difference between deposit and withdrawal lies specifically in the verification. When you deposit, there is usually no need for verification, but the moment you submit the withdrawal, normally, your account must be verified first.
Ο λογαριασμός μου έχει περάσει την επαλήθευση και η ανάληψη είναι ακόμα ημιτελής
My Account Has Passed Verification And The Withdrawal Is Still Incomplete
A Minha Conta Já Passou Pela Verificação E O Saque Continua Dando Incompleto
Περιμένω τα 900 ευρώ μου 19 μέρες τώρα σήμερα!!!😞😞😞😞
I have been waiting for my 900 euro for 19 days now today !!!😞😞😞😞
Ακόμα περιμένω τα 900 ευρώ μου τα άλλα χρήματα που πήρα!
Im still waiting for my 900 euro the other money i got!
Χαίρετε,
Ήλπιζα να είχατε ήδη λάβει όλα τα χρήματα 🙁.
Λυπάμαι που δεν το έχεις κάνει.
Hello,
I was hoping you've received all funds already 🙁.
I'm sorry you haven't.
Αυτά είναι τα καλύτερα νέα! Σας ευχαριστούμε για αυτήν την ευγενική ενημέρωση, την προωθήσαμε στην Kristina.
Εάν χρειάζεστε μερικές φρέσκες συμβουλές για τα αγαπημένα καζίνο των παικτών, επισκεφτείτε τον διαγωνισμό μας 😉
That's the best news! Thank you for this kind update, forwarded it to Kristina.
If you need some fresh tips about player's favorite casinos, visit our competition 😉
Παρακαλώ. Θα ήθελα να πιστεύω ότι αυτή ήταν η τελευταία κακή εμπειρία σας με οποιοδήποτε καζίνο. 🤞
You're welcome. I'd like to belive that this was your last bad experience with any casino. 🤞
Αλλά γιατί αυτό το υπέροχο και όμορφο καζίνο είχε σχεδόν 600 παράπονα και μόνο ένα είναι άλυτο; Επιπλέον, το άλυτο, δεδομένου του αριθμού που ξεπερνά τα 250.000 ευρώ, έχετε κρίνει σκόπιμο να το διαχειριστείτε και να το κλείσετε χωρίς το δικαίωμα του παίκτη να απαντήσει και χωρίς να τιμωρήσετε το καζίνο για ένα τόσο σοβαρό γεγονός. Ναι, απλά βάλτε «σε αναμονή για το ρυθμιστικό σώμα» και έτσι πλένετε τα χέρια σας. Αλλά από περιέργεια, πόσα κόλπα παίρνετε από τη χορηγία των καζίνο; Μην πεις ότι δεν τα παίρνεις γιατί κανείς δεν τα πιστεύει και είναι τόσο προφανές. Μην χάνετε χρόνο στους ανθρώπους στέλνοντας παράπονα στα καζίνο που σας χορηγούν, εάν τα απορρίψετε χωρίς λόγο.
But why has this gorgeous and beautiful casino had nearly 600 complaints and only one is unsolved? Moreover, the unsolved one, given the figure exceeding 250,000 euros, you have seen fit to manage it and close it without the player's right to reply and without penalizing the casino for such a serious fact. Yes, just put "on hold for the regulatory body" and so you wash your hands. But out of curiosity, how many tricks do you take from sponsoring casinos? Don't say you don't take them because nobody believes them and it's so obvious. Don't waste people time sending complaints to your sponsoring casinos if you turn them down for no reason.
Ma come mai questo splendido e bellissimo casinò ha avuto quasi 600 reclami e soltanto uno risulta non risolto? Oltretutto quello non risolto data la cifra superiore a 250000 euro avete pensato bene di gestirlo e chiuderlo senza diritto di replica del giocatore e senza penalizzare il casinò per un fatto così grave. Già, basta mettere "in attesa dell'ente regolatore" e così ve ne lavate le mani. Ma per curiosità quante marchette prendete dai casinò sponsor? Non dite che non le prendete perché non ci crede nessuno ed è così lampante. Non fate perdere tempo alla gente ad inviare reclami ai vostri casinò sponsor se poi li rifiutate senza motivo.
Χαίρετε,
ο αριθμός είναι 484 αυτή τη στιγμή:
Η καταγγελία που αναφέρατε είναι η μόνη που δεν επιλύθηκε, προφανώς λόγω του γεγονότος ότι οι άλλες επιλύθηκαν ή απορρίφθηκαν.
Ξέρω ότι ό,τι και να παρουσιάσω είναι καταδικασμένο να αποτύχει από την πλευρά σου, αλλά θα σχολιάσω πάντως 🙂
Η συγκεκριμένη καταγγελία ορίζεται ως «αναμονή της απόφασης της ρυθμιστικής αρχής» απλώς και μόνο επειδή:
"Μόλις ενημερώθηκα από τον εκπρόσωπο του καζίνο ότι αυτό το ζήτημα διερευνάται από την αρχή . Επομένως, δεν είμαστε σε θέση να προχωρήσουμε στην περαιτέρω έρευνα ή να προτείνουμε πιθανές λύσεις μέχρι να ολοκληρωθούν. Παρακαλούμε, ενημερώστε μας για το αποτέλεσμα της Θα κλείσω τώρα την υπόθεση ως «περιμένοντας ρυθμιστή».
Δεν ήταν πρόθεσή μας τη στιγμή που πήραμε αυτές τις πληροφορίες, αλλά συνέβη.
Δεν είμαστε επίσημη ρυθμιστική αρχή, δηλαδή παραμερίζουμε για να αφήσουμε την αρμόδια αρχή να διερευνήσει.
Αυτό δεν είναι το τέλος, περιμένουμε.
Hello,
the number is 484 at the moment:
The complaint you mentioned is the only one unresolved, obviously because of the fact, that the others were solved or rejected.
I know that whatever I'm going to present is doomed to fail from your side, but I'm going to comment anyway 🙂
This specific complaint is set as "waiting for the decision of the regulator" simply because:
"I have just been informed by the casino representative that this issue is being investigated by the authority. Therefore, we’re not able to proceed with the further investigation or suggest possible solutions till they finish. Please, inform us about the outcome of their decision. I will now close the case as 'waiting for regulator'."
It was not our intention the moment we got this information, but it happened.
We are not an official regulator, meaning we step aside to let the proper authority investgate.
This is not the end, we're waiting.
Χαίρετε . Μπορώ να ξέρω πώς μπορεί να είναι αυτό; Είναι το ίδιο καζίνο με τόσο αντικρουόμενη βαθμολογία στον ιστότοπό σας;
Hello . May I know how this can be? Is it the same casino with such a conflicting rating on your site?
Здравствуйте . Могу я узнать как такое может быть? Одно и тоже казино , с таким противоречивым рейтингом у вас на сайте?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.