Ξεκίνησα να παίζω στις 16.11.24, κατέθεσα τα δικά μου χρήματα (169€) και γρήγορα κέρδισα ένα σημαντικό ποσό των 10.000€. Δυστυχώς έχασα αυτό το ποσό και έμεινα με 1.400€. Αργότερα, κέρδισα ξανά, ανεβάζοντας το συνολικό υπόλοιπό μου στα €3.800, τα οποία ήμουν αποφασισμένος να αποσύρω.
Στις 17.11.24 κατά τη διάρκεια της νύχτας ξεκίνησα αμέσως τη διαδικασία KYC. Υπέβαλα φωτογραφίες της ταυτότητας μου, μια selfie με την ταυτότητα και απόδειξη της διεύθυνσης. Μέχρι τις 20.11.24 εγκρίθηκαν τα έγγραφά μου εκτός από τη selfie με το έγγραφο, οπότε υπέβαλα νέο. Στη συνέχεια, ζητήσατε μια selfie τόσο με το έγγραφο όσο και με την τραπεζική μου κάρτα. Το παρείχα αλλά έπρεπε να το ξανακάνω γιατί φωτογράφισα τη λάθος πλευρά της κάρτας.
Τέλος, στις 21.11.24, ζητήσατε να ανεβάσω τραπεζικές κινήσεις, κάρτες και δελτία παιχνιδιού για να επιβεβαιώσω την πηγή κεφαλαίων/περιουσίας
ου.
Τους έστειλα τραπεζικό αντίγραφο που καλύπτει την περίοδο από 24/07/24 έως 24/07/24, εμφανίζοντας μόνο τον μισθό μου που έλαβα, το οποίο περιελάμβανε τα προσωπικά μου στοιχεία και το όνομα του εργοδότη μου. Επιπλέον, έστειλα προληπτικά το τελευταίο μου δελτίο πληρωμής.
Το νέο Σαββατοκύριακο έφτασε και περίμενα. Στις 26.11.24, γύρω στο μεσημέρι, παρατήρησα ότι τα έγγραφα έγιναν δεκτά. Ωστόσο, αργότερα το βράδυ, γύρω στις 18:00, όταν πήγα να ελέγξω αν έπρεπε να δημιουργήσω νέο αίτημα ανάληψης, είδα ότι ο λογαριασμός μου είχε αποκλειστεί.
Ξέρω ότι μπορεί να φαίνομαι ανυπόμονος, αλλά έχω διαβάσει ότι η υποστήριξη μπορεί να μην ανταποκρίνεται πάντα αμέσως. Τους έγραψα επίσης αμέσως και σήμερα έλαβα μια αυτοματοποιημένη απάντηση που επιβεβαίωνε ότι το μήνυμά μου είχε ληφθεί—ελπίζω να απαντήσουν σύντομα. Ωστόσο, πιστεύω ακράδαντα ότι έχασα αυτά τα χρήματα.
I started playing on 16.11.24, deposited my own money (€169), and quickly won a significant amount of €10,000. Unfortunately, I lost that amount and was left with €1,400. Later, I won again, bringing my total balance to €3,800, which I was determined to withdraw.
On 17.11.24 during the night, I immediately began the KYC process. I submitted pictures of my ID card, a selfie with the ID card, and proof of address. By 20.11.24, my documents were approved except for the selfie with the document, so I submitted a new one. Then, you requested a selfie with both the document and my bank card. I provided that but had to redo it because I photographed the wrong side of the card.
Finally, on 21.11.24, you requested that I upload bank statements, cards, and play slips to confirm the source of funds/weal
th.
I sent them a bank statement covering the period from 07.05.24 to 07.11.24, showing only my received salary, which included my personal details and the name of my employer. Additionally, I sent my latest payslip as a precaution.
The new weekend arrived, and I waited. On 26.11.24, around midday, I noticed that the documents had been accepted. However, later in the evening, around 18:00, when I went to check if I needed to create a new withdrawal request, I saw that my account had been blocked.
I know I might seem impatient, but I’ve read that support may not always respond promptly. I also wrote to them immediately, and today I received an automated reply confirming that my message had been received—I hope they will respond soon. Still, I strongly believe that I’ve lost that money.