ΦόρουμΚαζίνοVulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση

Vulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 23)

πριν από 3 έτη από Jonas23111
|
101330 προβολές 457 απαντήσεις |
|
1...22 23
πριν από 5 μήνες

Κατέθεσα 20 ευρώ στον λογαριασμό μου στο vulkan-vegas, έπαιξα, κέρδισα, έκανα αίτημα ανάληψης και το απέρριψαν ζητώντας στην αρχή ταυτότητα, μου ζήτησαν selfie με ταυτότητα και selfie με πιστωτική κάρτα. μετά μου ζήτησαν τη σύμβαση εργασίας... περισσότερο από καζίνο μου φαίνεται ο Ντίγκος του αστυνομικού τμήματος, μου φαίνεται ότι θέλουν να βρουν κόλπο να το αρνηθούν. Ελέγξτε... Έχω ήδη επικοινωνήσει με την κρατική μονοπωλιακή υπηρεσία για να ζητήσω υποστήριξη... το πραγματικό υπόλοιπό μου πρέπει να μου σταλεί μέσω τραπεζικής μεταφοράς όπως κάνουν οι άλλες πλατφόρμες, η bet365 και το PokerStars χρειάζονται το πολύ μισή ώρα για να ελέγξουν μόνο την ταυτότητα κάρτα Δεν ζητάνε selfies ή οτιδήποτε άλλο...

Θα δούμε πως θα βγει..

Αυτόματη μετάφραση:
benmoumenbadr88
πριν από 5 μήνες

The whole process you have described here is an usual KYC in many online casinos. We always recommend to players that they fully cooperate with the casino because that is the only way to successfully withdraw their money.

Please let us know the outcome, we'll surely wait for your reply.

πριν από 4 μήνες

Hello, can someone can tell me how long time can take to withdraw 50 eur? Now it is 14 days of process, INSANE!!!

Cyntia190390
πριν από 4 μήνες

Hi!

Not sure how to put this, but the longer it takes, the harder it is for a non-participating party to make a good guess.

I imagine you did not expect such a response but rather a good answer, yet without knowing details and not being part of the casino crew, that would be just guessing.

But rest assured, the complaint is about to serve its purpose. Give the team time to investigate the matter further and extend an invitation to the casino representative to participate in the complaint. That will undoubtedly be beneficial.


πριν από 3 μήνες

dont Know why this site continues to rate Vulkan as high as they do.


it is not a good site to play on. For numerous reasons.


please do not play on this site. Just look at the sheer amount of complaints Vulkan has thru casinoguru, almost 1400. Compare that to other sites, I don’t give a damn what anyone employed by Casino Guru says, this site is NOT player friendly. Terrible withdrawal policies;SLOW AS HELL, small amounts only approved. DO NOT PLAY HERE. There is many better CUR license choices than this BY FAR.


a rating of 9.8 is NOT justified in anyway

Ggpokerben
πριν από 3 μήνες

I know you are not interested in any response from us, but such a topic needs to be addressed:

The problem lies in the fact that we do not include withdrawal process speed in the Safety Index. It just says that the casino is trustworthy because it pays out the winnings, though the value does not say how quickly you will get the money.

We can't measure it; that's the only reason. That would require a special code for each combination of country, payment option, nationality, KYC measures, and so on.

Thus, to fill up information not included in the Safety Index, we provide user feedback. As you may see, the rating says "bad" 👈 mostly due to a slow, complicated KYC or withdrawals.

If you browse the complaint section, you will see that many complaints submitted so far were about the dealy. On the other hand, only one case out of more than eight hundred has never been solved.

I perfectly understand that players not familiar with our guides or processes keep saying which Safety Index is not adequate or what we should do better. It's about finding a balance between things we can measure and aspects found across the site. Sadly, some players simply see just one number.

Safety Index + user reviews + complaints + forum = full scaled picture

I hope it helps others understand the complexity of this site.


πριν από 3 μήνες

αυτό το καζίνο δεν είναι στη μαύρη λίστα;;;

https://casino.guru/vulcan-vegas-casino-review-1

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Γεια σας, τη Δευτέρα κατέθεσα 20 e στο καζίνο vulkan vegas. Πήρα 3000ε και το έδωσα για πληρωμή. Χθες μου έστειλαν email για να στείλω τα έγγραφα, τους έστειλα και σήμερα μου ζήτησαν πάλι φωτογραφία της κάρτας, μετά από 2 ώρες ήθελα να μπω στο καζίνο και μου έκλεισαν τον λογαριασμό. Τους έγραψα και μου είπαν ότι με μπλόκαραν γιατί έχω πολλούς ανοιχτούς λογαριασμούς και ότι αν θέλω θα με ξεμπλοκάρουν αλλά δεν θα πάρω τα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
sabinakadic123
πριν από 3 μήνες

May I ask if you are aware of opening multiple accounts at this casino?

It is actually not allowed in most online casinos, and we believe that every casino should block it whenever a player tries to open more accounts with the same credentials.

Please provide us with more information, and hopefully we can resolve this issue together.

πριν από 3 μήνες

αυτό το καζίνο δεν είναι στη μαύρη λίστα;;;

https://casino.guru/vulcan-vegas-casino-review-1

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hello, the casino you posted is now closed and not working. It was a copy of the original casino that was also written in the review. Did you see it? This casino in the thread you are posting to looks like it is fine. 

But why do you ask ? 

πριν από 3 μήνες

Η παλιά μου πιστωτική κάρτα έληξε και στην εφαρμογή vulkan vegas έβαλα τη νέα κάρτα και μετά από όλες τις διαδικασίες που με έβαλαν να κάνω, ήδη δύο φορές, όπως φωτογραφίες με έγγραφα και νέα κάρτα, ακόμα δεν έχουν φορτώσει τα χρήματα, αρνούνται να αποσύρω.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
capriglionemarzia9
πριν από 3 μήνες

Did the casino approve all the documents you sent? When exactly did you start this verification process, if I may ask?

Our complaint team would gladly look into this issue. Whenever the 14-day time frame passes, they will be able to intervene and see what can be done.

So, please keep us informed about any news.

πριν από 3 εβδομάδες

I have been waiting for a withdrawal of around 200EUR, wayy past the 48 hours in their T&C. I try to contact customer support, but get the same lame answer about some "technical issues". No one can answer anything, there is no phone support. The KYC is also really slow. I would not recommend this Casino at all.

paalbjay
πριν από 3 εβδομάδες

Δεν εμπιστεύομαι αυτό το καζίνο. Πάντα είχε προβλήματα. Δεν θεωρείται πολύ άσχημα εδώ στη Βραζιλία.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

I have been waiting for a withdrawal of around 200EUR, wayy past the 48 hours in their T&C. I try to contact customer support, but get the same lame answer about some "technical issues". No one can answer anything, there is no phone support. The KYC is also really slow. I would not recommend this Casino at all.

πριν από 3 εβδομάδες

So, is your account fully verified, and which payment method did you use, if I may ask?

I actually wonder what the technical issue could be. Sometimes it is caused by the large number of withdrawals, so maybe this is the case as well.

Please let us know if you have any updates, for sure.

Romi
πριν από 2 εβδομάδες

Το πρόβλημα λύθηκε ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Καλημέρα έκανα ανάληψη αλλά δεν έχει πιστωθεί ακόμα, όλα καλά;

Αυτόματη μετάφραση:
capriglionemarzia9
πριν από 2 εβδομάδες

Hi there!

It seems the withdrawal is not fully resolved. Not every withdrawal is instant. I suggest giving it a few working days and then consulting with the casino's support. What payment option did you choose anyway?

1...22 23
Μετάβαση στη σελίδααπό 23 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα