Γεια!
Δεν είμαι σίγουρος πώς να το βάλω αυτό, αλλά όσο περισσότερο χρειάζεται, τόσο πιο δύσκολο είναι για ένα πάρτι που δεν συμμετέχει να κάνει μια καλή εικασία.
Φαντάζομαι ότι δεν περιμένατε μια τέτοια απάντηση, αλλά μάλλον μια καλή απάντηση, αλλά χωρίς να γνωρίζετε λεπτομέρειες και να μην είστε μέλος του πληρώματος του καζίνο, αυτό θα ήταν απλώς εικασία.
Αλλά να είστε σίγουροι ότι η καταγγελία πρόκειται να εξυπηρετήσει τον σκοπό της. Δώστε χρόνο στην ομάδα για να διερευνήσει περαιτέρω το θέμα και στείλτε μια πρόσκληση στον εκπρόσωπο του καζίνο να συμμετάσχει στην καταγγελία. Αυτό αναμφίβολα θα είναι ωφέλιμο.
Hi!
Not sure how to put this, but the longer it takes, the harder it is for a non-participating party to make a good guess.
I imagine you did not expect such a response but rather a good answer, yet without knowing details and not being part of the casino crew, that would be just guessing.
But rest assured, the complaint is about to serve its purpose. Give the team time to investigate the matter further and extend an invitation to the casino representative to participate in the complaint. That will undoubtedly be beneficial.
Δεν ξέρω γιατί αυτός ο ιστότοπος συνεχίζει να αξιολογεί το Vulkan τόσο ψηλά όσο εκείνοι.
δεν είναι καλός ιστότοπος για παιχνίδι. Για πολλούς λόγους.
παρακαλώ μην παίζετε σε αυτόν τον ιστότοπο. Απλώς κοιτάξτε τον τεράστιο αριθμό παραπόνων που έχει ο Vulkan μέσω του casinoguru, σχεδόν 1400. Συγκρίνετε αυτό με άλλους ιστότοπους, δεν δίνω δεκάρα σε όσα λέει κάποιος που απασχολείται από το Casino Guru, αυτός ο ιστότοπος ΔΕΝ είναι φιλικός προς τους παίκτες. Τρομερές πολιτικές αναλήψεων· ΑΡΓΑ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ, εγκρίνονται μόνο μικρά ποσά. ΜΗΝ ΠΑΙΞΕΙΣ ΕΔΩ. Υπάρχουν πολλές καλύτερες επιλογές άδειας CUR από αυτήν ΚΑΤΑ ΜΑΚΡΙΝ.
η βαθμολογία 9,8 ΔΕΝ δικαιολογείται ούτως ή άλλως
dont Know why this site continues to rate Vulkan as high as they do.
it is not a good site to play on. For numerous reasons.
please do not play on this site. Just look at the sheer amount of complaints Vulkan has thru casinoguru, almost 1400. Compare that to other sites, I don’t give a damn what anyone employed by Casino Guru says, this site is NOT player friendly. Terrible withdrawal policies;SLOW AS HELL, small amounts only approved. DO NOT PLAY HERE. There is many better CUR license choices than this BY FAR.
a rating of 9.8 is NOT justified in anyway
Γνωρίζω ότι δεν σας ενδιαφέρει καμία απάντηση από εμάς, αλλά ένα τέτοιο θέμα πρέπει να εξεταστεί:
Το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι δεν συμπεριλαμβάνουμε την ταχύτητα διαδικασίας απόσυρσης στον Δείκτη Ασφαλείας . Λέει απλώς ότι το καζίνο είναι αξιόπιστο επειδή πληρώνει τα κέρδη, αν και η αξία δεν λέει πόσο γρήγορα θα λάβετε τα χρήματα.
Δεν μπορούμε να το μετρήσουμε. αυτός είναι ο μόνος λόγος. Αυτό θα απαιτούσε έναν ειδικό κωδικό για κάθε συνδυασμό χώρας, επιλογής πληρωμής, εθνικότητας, μέτρων KYC και ούτω καθεξής.
Έτσι, για να συμπληρώσουμε πληροφορίες που δεν περιλαμβάνονται στο Ευρετήριο Ασφάλειας, παρέχουμε σχόλια χρηστών . Όπως μπορείτε να δείτε, η βαθμολογία λέει "κακό" 👈 κυρίως λόγω αργού, περίπλοκου KYC ή αναλήψεων.
Αν περιηγηθείτε στην ενότητα παραπόνων , θα δείτε ότι πολλά παράπονα που υποβλήθηκαν μέχρι στιγμής αφορούσαν τη συμφωνία. Από την άλλη, μόνο μία υπόθεση στις περισσότερες από οκτακόσιες δεν έχει ποτέ εξιχνιαστεί.
Καταλαβαίνω απόλυτα ότι οι παίκτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με τους οδηγούς ή τις διαδικασίες μας λένε συνεχώς ποιος Δείκτης Ασφαλείας δεν είναι επαρκής ή τι πρέπει να κάνουμε καλύτερα. Πρόκειται για την εύρεση μιας ισορροπίας μεταξύ των πραγμάτων που μπορούμε να μετρήσουμε και των πτυχών που βρίσκονται σε ολόκληρο τον ιστότοπο. Δυστυχώς, ορισμένοι παίκτες βλέπουν απλώς έναν αριθμό.
Ευρετήριο ασφαλείας + κριτικές χρηστών + παράπονα + φόρουμ = εικόνα πλήρους κλίμακας
Ελπίζω να βοηθήσει άλλους να κατανοήσουν την πολυπλοκότητα αυτού του ιστότοπου.
I know you are not interested in any response from us, but such a topic needs to be addressed:
The problem lies in the fact that we do not include withdrawal process speed in the Safety Index. It just says that the casino is trustworthy because it pays out the winnings, though the value does not say how quickly you will get the money.
We can't measure it; that's the only reason. That would require a special code for each combination of country, payment option, nationality, KYC measures, and so on.
Thus, to fill up information not included in the Safety Index, we provide user feedback. As you may see, the rating says "bad" 👈 mostly due to a slow, complicated KYC or withdrawals.
If you browse the complaint section, you will see that many complaints submitted so far were about the dealy. On the other hand, only one case out of more than eight hundred has never been solved.
I perfectly understand that players not familiar with our guides or processes keep saying which Safety Index is not adequate or what we should do better. It's about finding a balance between things we can measure and aspects found across the site. Sadly, some players simply see just one number.
Safety Index + user reviews + complaints + forum = full scaled picture
I hope it helps others understand the complexity of this site.
αυτό το καζίνο δεν είναι στη μαύρη λίστα;;;
https://casino.guru/vulcan-vegas-casino-review-1
isn't this casino on the blacklist???
https://casino.guru/vulcan-vegas-casino-review-1
esse casino nao esta na lista negra???
https://casino.guru/vulcan-vegas-casino-review-1
Γεια σας, τη Δευτέρα κατέθεσα 20 e στο καζίνο vulkan vegas. Πήρα 3000ε και το έδωσα για πληρωμή. Χθες μου έστειλαν email για να στείλω τα έγγραφα, τους έστειλα και σήμερα μου ζήτησαν πάλι φωτογραφία της κάρτας, μετά από 2 ώρες ήθελα να μπω στο καζίνο και μου έκλεισαν τον λογαριασμό. Τους έγραψα και μου είπαν ότι με μπλόκαραν γιατί έχω πολλούς ανοιχτούς λογαριασμούς και ότι αν θέλω θα με ξεμπλοκάρουν αλλά δεν θα πάρω τα χρήματα.
Hello, on Monday I deposited 20e at vulkan vegas casino. I received 3000e and gave it for payment. Yesterday they sent me an email to send the documents, I sent them and today they again asked for a picture of the card, after 2 hours I wanted to enter the casino and they blocked my account. I wrote to them and they said that they blocked me because I have several open accounts and that if I want they will unblock me but that I won't get the money.
Zdravo,u ponedeljak sam polozila 20e na vulkan vegas casino. Dobila sam 3000e i dala na isplatu. Juce su mi poslali mail da posaljem dokumente,ja poslala i danas opet su trazili sliku od kartice,nakon 2 sata htjela sam da uđem u casino i blokirali mi racun. Pisala sam jim i rekli da su me blokirali zato sto imak vise otvorenih racuna i ako hocu da ce me odblokirati ali da novac ne dobijem.
Μπορώ να ρωτήσω αν γνωρίζετε ότι ανοίγετε πολλούς λογαριασμούς σε αυτό το καζίνο;
Στην πραγματικότητα δεν επιτρέπεται στα περισσότερα διαδικτυακά καζίνο και πιστεύουμε ότι κάθε καζίνο πρέπει να το αποκλείει κάθε φορά που ένας παίκτης προσπαθεί να ανοίξει περισσότερους λογαριασμούς με τα ίδια διαπιστευτήρια.
Δώστε μας περισσότερες πληροφορίες και ελπίζουμε ότι μπορούμε να επιλύσουμε αυτό το ζήτημα μαζί.
May I ask if you are aware of opening multiple accounts at this casino?
It is actually not allowed in most online casinos, and we believe that every casino should block it whenever a player tries to open more accounts with the same credentials.
Please provide us with more information, and hopefully we can resolve this issue together.
Γεια σας, το καζίνο που δημοσιεύσατε είναι πλέον κλειστό και δεν λειτουργεί. Ήταν ένα αντίγραφο του αρχικού καζίνο που γράφτηκε επίσης στην κριτική. Το είδες; Αυτό το καζίνο στο νήμα στο οποίο δημοσιεύετε φαίνεται ότι είναι εντάξει.
Μα γιατί ρωτάς;
Hello, the casino you posted is now closed and not working. It was a copy of the original casino that was also written in the review. Did you see it? This casino in the thread you are posting to looks like it is fine.
But why do you ask ?
Η παλιά μου πιστωτική κάρτα έληξε και στην εφαρμογή vulkan vegas έβαλα τη νέα κάρτα και μετά από όλες τις διαδικασίες που με έβαλαν να κάνω, ήδη δύο φορές, όπως φωτογραφίες με έγγραφα και νέα κάρτα, ακόμα δεν έχουν φορτώσει τα χρήματα, αρνούνται να αποσύρω.
My old credit card expired and on the vulkan vegas app I put the new card and after all the procedures they made me do, twice already, such as photos with documents and new card, they still haven't loaded the money, they refuse to withdraw.
La mia vecchia carta di credito è scaduta e sull'app vulkan vegas ho messo la nuova carta è dopo tutte le procedure che mi hanno fatto fare, per due volte già, del tipo foto con documenti e carta nuova, non mi hanno ancora caricato i soldi, mi rifiutano il prelievo.
Το καζίνο ενέκρινε όλα τα έγγραφα που στείλατε; Πότε ακριβώς ξεκινήσατε αυτήν τη διαδικασία επαλήθευσης, αν μπορώ να ρωτήσω;
Η ομάδα παραπόνων μας θα εξετάσει ευχαρίστως αυτό το ζήτημα. Όποτε περάσει το χρονικό πλαίσιο των 14 ημερών, θα μπορούν να παρέμβουν και να δουν τι μπορεί να γίνει.
Παρακαλούμε, λοιπόν, να μας ενημερώνετε για κάθε νέο.
Did the casino approve all the documents you sent? When exactly did you start this verification process, if I may ask?
Our complaint team would gladly look into this issue. Whenever the 14-day time frame passes, they will be able to intervene and see what can be done.
So, please keep us informed about any news.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.