Αγαπητέ teodorrr,
Νομίζω ότι ένα παράπονο θα ήταν αρκετό 🙂, μην ανησυχείτε, θα το εξετάσουμε και θα το διερευνήσουμε.
Ειλικρινά, αυτός δεν είναι σχεδόν λόγος για το κλείσιμο ολόκληρου του καζίνο. Επιτρέψτε μου να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαστε υπάλληλοι του καζίνο, επομένως δεν διεκδικούμε τίποτα, όπως προτείνατε. Μπορώ να φανταστώ ότι είστε εξαγριωμένοι τώρα, αλλά αφήστε μας να μάθουμε τι συνέβη και να βρούμε έναν τρόπο να βοηθήσουμε.
Dear teodorrr,
I think that one complaint would be enough 🙂, do not worry, we will look into this and investigate.
Honestly, this is hardly a reason for closing the whole casino. Allow me to make clear that we are not the casino's employees, so we do not claim anything, as you suggested. I can imagine you're in rage now, but let us find out what's happened and find a way to help.