ΦόρουμΚαζίνοVulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση

Vulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από Jonas23111
|
63921 προβολές 439 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...22
Προσθήκη ανάρτησης
djidja83
πριν από 2 έτη

That's sucks. I mean, it can happen. Everyone can do a mistake, but if it happens on a regular basis, then it's really unprofessional.

πριν από 2 έτη

it happens a lot of times, but only the last two times did I take screenshots because it happens systematically.

djidja83
πριν από 2 έτη

That is the reason why I was so interested to know what did you got as an answer from the casino itself.

πριν από 2 έτη

I did not write to them. I wrote here because I'm curious if it's just me.

djidja83
πριν από 2 έτη

You should let them know. This is the only way how that can get improved.

πριν από 2 έτη

Okay, I'll write to them now.

djidja83
πριν από 2 έτη

Thank you for your feedback 🙂

πριν από 1 έτος

Αντιμετωπίζω πρόβλημα με την ανάληψη των κερδών μου καθώς είμαι νέος σε αυτό, φτιάχνω το μυαλό μου 🤯......

Μπορεί κανείς να με βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αντιμετωπίζω πρόβλημα με την ανάληψη των κερδών μου καθώς είμαι νέος σε αυτό, φτιάχνω το μυαλό μου 🤯......

Μπορεί κανείς να με βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

???

πριν από 1 έτος

???

πριν από 1 έτος

Hello,

I replied to you here:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/transferring-my-earnings-is-difficult#post-23501

Now I know you're playing in this casino. No need to answer this question.

Please try the options I suggested and reply to me here - thank you.


πριν από 1 έτος

Γεια σας αγαπητή ομάδα γκουρού, θα ήθελα να διαγραφεί ο λογαριασμός μου στο Vulkan Vegas επειδή έχω εθισμό στον τζόγο. Το πρόβλημα δεν είναι καμία απάντηση από το Vulkan Vegas. Μπορείτε σας παρακαλώ να με βοηθήσετε

Αυτόματη μετάφραση:
derfinisher09
πριν από 1 έτος

Hello,

I would ask their live chat, they should forward you to a proper department. If you already sent an email to support or advised contact, I would ask for the live chat again, let them know that you need help.

Where and how did you contact the casino regarding your problem, please?

I was only able to find this email: support@vulkanvegas.com


Sometimes it takes a couple of days to block the account.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γεια σας αγαπητή ομάδα γκουρού, θα ήθελα να διαγραφεί ο λογαριασμός μου στο Vulkan Vegas επειδή έχω εθισμό στον τζόγο. Το πρόβλημα δεν είναι καμία απάντηση από το Vulkan Vegas. Μπορείτε σας παρακαλώ να με βοηθήσετε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

has your account been closed in the meantime? Do you still need help?

πριν από 1 έτος

Γεια σου dan1???

Νομίζω ότι ο τρόπος που μου γράφεις για λογαριασμό μιας εταιρείας vulkan δεν είναι σωστός απέναντι στους ανθρώπους, άλλο πράγμα, id μου; Όπως έψαξαν τον διπλό λογαριασμό μου για να μην πληρώσω γιατί έψαξαν μόνο για να μην πληρώσουν κέρδη, αλλά έχω άλλους 3 λογαριασμούς με τα ίδια στοιχεία και δεν μου έχουν πει τίποτα, αλλά αν ήθελα να κάνω ανάληψη εκεί, συνειδητοποιούν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σου ομάδα, έχει κανείς εδώ κάποια εμπειρία να κερδίσει πάνω από 5.000€;

Ολοκλήρωσα με επιτυχία τον έλεγχο KYC τότε και έλαβα επίσης ένα μικρό βραβείο.

Τώρα έπρεπε να ανεβάσω άλλο έγγραφο, έγινε, αλλά δυστυχώς δεν έγινε ο έλεγχος (πριν από 4 μέρες)

εχει καποιος εμπειρια για ποσο χρονο μπορει να διαρκεσει αυτο?

τις καλύτερες ευχές

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σου dan1???

Νομίζω ότι ο τρόπος που μου γράφεις για λογαριασμό μιας εταιρείας vulkan δεν είναι σωστός απέναντι στους ανθρώπους, άλλο πράγμα, id μου; Όπως έψαξαν τον διπλό λογαριασμό μου για να μην πληρώσω γιατί έψαξαν μόνο για να μην πληρώσουν κέρδη, αλλά έχω άλλους 3 λογαριασμούς με τα ίδια στοιχεία και δεν μου έχουν πει τίποτα, αλλά αν ήθελα να κάνω ανάληψη εκεί, συνειδητοποιούν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I can't say I understand who wrote you on behalf of the Vulkan Vegas Casino.

But allow me to say, that:

You should never register more than one account, as I'm sure you know, it's violating the Terms and Conditions. If you do, make sure you will not take several deposit bonuses because in case you win, all your winnings may or will be confiscated and accounts closed.

I believe that you also know that the casino can't restrict you from registering several accounts if the full KYC is not triggered by registering process. And it usually isn't. The KYC is commonly triggered by the first withdrawal.

So Yes, technically, you can create multiple accounts but the moment you register the first one, you're accepting the Terms and Conditions saying you WILL NOT create another account.

Please, keep that in mind.


πριν από 1 έτος

Γεια σου ομάδα, έχει κανείς εδώ κάποια εμπειρία να κερδίσει πάνω από 5.000€;

Ολοκλήρωσα με επιτυχία τον έλεγχο KYC τότε και έλαβα επίσης ένα μικρό βραβείο.

Τώρα έπρεπε να ανεβάσω άλλο έγγραφο, έγινε, αλλά δυστυχώς δεν έγινε ο έλεγχος (πριν από 4 μέρες)

εχει καποιος εμπειρια για ποσο χρονο μπορει να διαρκεσει αυτο?

τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello Night,

I think it may be additional verification, you won big, so the casino needs to be 100% that everything tied to your account is legit.

Have you tried to ask via email or chat? I'd say it's normal that such a check takes a couple of days.

Are you sure that you provided the document in the correct format or that you have not missed any additional instructions provided earlier, please?

The best shot is to ask the casino, I'd say.

πριν από 1 έτος

Γεια σας, ναι έχω επικοινωνήσει με το καζίνο.

Θα χρειαστούν λίγες μέρες μου είπαν. Όμως έχουν περάσει περισσότερες από λίγες μέρες.

το αρχείο μεταφορτώνεται στη σωστή μορφή και τα πάντα.

Αυτόματη μετάφραση:
teodorrr
πριν από 1 έτος

The casino doesn't allow the VPN. If you're sure you didn't use it, then submit a complaint on our website. If the casino claims that you used it, it should be easy to provide evidence for it.

πριν από 1 έτος

Γεια σας, ναι έχω επικοινωνήσει με το καζίνο.

Θα χρειαστούν λίγες μέρες μου είπαν. Όμως έχουν περάσει περισσότερες από λίγες μέρες.

το αρχείο μεταφορτώνεται στη σωστή μορφή και τα πάντα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Well, I'd give the casino a few more days.

We allow casinos 14 full days for the KYC process and withdrawal to be completed, therefore I ask you to wait a bit.

However, If you realize that you need help because you can't solve the problem with the casino yourself, then would come time for submitting the complaint, I'm afraid.

1...3 4 5...22
Μετάβαση στη σελίδααπό 22 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα