πριν από 2 έτη
Το καζίνο δεν σας έστειλε τα κέρδη σας ή έχετε προβλήματα με την κατάθεση των χρημάτων σας στον λογαριασμό του καζίνο;
The casino didn't send you your winnings or do you have issues to deposit your money into the casino account?
0
Το καζίνο δεν σας έστειλε τα κέρδη σας ή έχετε προβλήματα με την κατάθεση των χρημάτων σας στον λογαριασμό του καζίνο;
The casino didn't send you your winnings or do you have issues to deposit your money into the casino account?
Γεια σας, έπαιξα σε αυτόν τον ιστότοπο καζίνο για πρώτη φορά και κέρδισα αμέσως. Βάλε 25 ευρώ και κέρδισε 170. Άρα για να βγάλω τα χρήματά μου πρέπει να κάνω έλεγχο KYC και έχω ανεβάσει όλα τα έγγραφα. Τώρα έχω δοκιμάσει κάθε τρόπο είτε είναι ζωντανή συνομιλία, όπως email ή τηλέφωνο, για να επικοινωνήσω με κάποιον που το χειρίζεται αυτό. Δυστυχώς δεν πήρε πουθενά απάντηση. Θα ήθελα να έχω τα χρήματα που μου έχουν υποσχεθεί.
Hello, I played on this casino site for the first time and won right away. Put 25 euros in and won 170. So in order to withdraw my money I have to do a KYC verification and I have uploaded all the documents. Now I have tried every way whether it is live chat such as emails or phone to reach someone who is handling this. Unfortunately got no answer anywhere. I would like to have the money that is promised to me.
Hallo ich habe da erste mal auf dieser casino Seite gespielt und gleich gewonnen . Habe 25 Euro rein gesteckt und 170 gewonnen . So um mein Geld auszahlen zu lassen muss ich eine KYC Überprüfung machen und ich habe alle Unterlagen hochgeladen. Jetzt habe ich in jeder Weise ob es live Chat ist so wie Emails oder telefonisch versucht zu jemandem zu erreichen das die das bearbeiten . Leider nirgends eine Antwort bekommen . Ich möchte gerne das Geld haben was mir versprochen wird.
Γεια, πόσο καιρό περιμένεις την απάντηση μέχρι τώρα;
Hi, how long time have you been waiting for the answer so far?
Γεια σας, το πρώτο μου email βγήκε στις 2 Φεβρουαρίου, μετά ήρθε μια απάντηση μικροβίων, μετά στις 3 Φεβρουαρίου, πάλι, καμία απάντηση μέχρι στιγμής, και δεν είχα φτάσει σε κανένα live chat, ούτε τηλεφωνικά.
Hello, my first email went out on February 2nd, then came a germ answer, then on February 3rd, again, no answer so far, and I hadn't reached any live chat, nor by phone.
Hallo meine erste Email ging am 2.2 raus dann kam Keime Antwort dann am 3.2 auch noch einmal bis jetzt keine Antwort sowie live Chat hatte ich keinen erreicht und telefonisch auch nicht .
Καληνυχτα! Ζήτησα την ανάληψη στο Vulkan vegas, έκανα την επαλήθευση KYC, έστειλα όλα τα έγγραφά μου και όταν πήγα να συνδεθώ στον λογαριασμό μου με μπλόκαραν. Δεν μπορώ να έχω πρόσβαση καθόλου. Έχω ήδη στείλει email. Τι κάνω για να λύσω;
Good night! I requested the withdrawal on Vulkan vegas, I did the KYC verification, I sent all my docs and when I went to log into my account they blocked me. I can't access it at all. I already sent an email. What do I do to resolve?
Boa noite! Solicitei o saque no Vulkan vegas, fiz a verificação KYC, enviei todos os meus docs e quando fui entrar na minha conta eles me bloquearam. Não consigo acessar de jeito nenhum. Já enviei e-mail. Oq faço para resolver?
Γεια σας, το πρώτο μου email βγήκε στις 2 Φεβρουαρίου, μετά ήρθε μια απάντηση μικροβίων, μετά στις 3 Φεβρουαρίου, πάλι, καμία απάντηση μέχρι στιγμής, και δεν είχα φτάσει σε κανένα live chat, ούτε τηλεφωνικά.
Hello, my first email went out on February 2nd, then came a germ answer, then on February 3rd, again, no answer so far, and I hadn't reached any live chat, nor by phone.
Hallo meine erste Email ging am 2.2 raus dann kam Keime Antwort dann am 3.2 auch noch einmal bis jetzt keine Antwort sowie live Chat hatte ich keinen erreicht und telefonisch auch nicht .
Καληνυχτα! Ζήτησα την ανάληψη στο Vulkan vegas, έκανα την επαλήθευση KYC, έστειλα όλα τα έγγραφά μου και όταν πήγα να συνδεθώ στον λογαριασμό μου με μπλόκαραν. Δεν μπορώ να έχω πρόσβαση καθόλου. Έχω ήδη στείλει email. Τι κάνω για να λύσω;
Good night! I requested the withdrawal on Vulkan vegas, I did the KYC verification, I sent all my docs and when I went to log into my account they blocked me. I can't access it at all. I already sent an email. What do I do to resolve?
Boa noite! Solicitei o saque no Vulkan vegas, fiz a verificação KYC, enviei todos os meus docs e quando fui entrar na minha conta eles me bloquearam. Não consigo acessar de jeito nenhum. Já enviei e-mail. Oq faço para resolver?
Γεια σας, φαίνεται σαν το ίδιο πρόβλημα με το οποίο έγραψε το moxhamlaura34. Όπως μπορώ να δω, όλες οι παρόμοιες περιπτώσεις που είχαν αναφερθεί έκλεισαν ως επιλυμένες . Θα του έδινα λίγες μέρες ακόμα και θα σκεφτόμουν να υποβάλω την καταγγελία μετά.
Hello, it seems like the same problem as moxhamlaura34 wrote about. As I can see all the similar cases had reported were closed as solved. I would give it a few more days and consider submitting the complaint afterward.
Γεια σας, δεν έλαβα ποτέ απάντηση στα email μου. Αλλά δεν παίρνω καμία διαφήμιση από αυτούς.
Hello, I never got a reply to my emails. But I don't get any advertising from them.
Guten Morgen ich habe nie eine Antwort bekommen auf meine Emails. Werbung bekomme ich von denen aber keine Antwort .
Γεια! Μπορεί κάποιος να μου δώσει τα σχόλιά του από τον ιστότοπο vulkan Vegas pfv;;! Αντιμετωπίζω προβλήματα με τη λήψη των αναλήψεών μου
Hi! Can anyone give me the feedback from the vulkan Vegas site pfv??! I'm having problems receiving my withdrawals
Olá! Alguém me pode dar o feedback do site vulkan Vegas pfv ??! Estou a ter problemas em receber os meus saques
Γεια σας,
Μη διστάσετε να περιηγηθείτε σε αυτό το νήμα καθώς και σε άλλα θέματα που σχετίζονται με αυτό το καζίνο. Μπορείτε να περιηγηθείτε στις υποβληθείσες καταγγελίες εδώ .
Έχετε ήδη περάσει το KYC, παρακαλώ;
Hello,
Feel free to browse this thread as well as other threads related to this casino. You can browse submitted complaints here.
Have you already passed KYC, please?
Πρέπει να συμφωνήσω με αυτά που λένε οι άλλοι εδώ. Ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε με vulcan και προηγουμένως έκανα ανάληψη 350 ευρώ. Τότε πήρα μια αρκετά μεγάλη νίκη 2750 ευρώ το περασμένο Σαββατοκύριακο. Ξαφνικά, θέλουν πλήρη τραπεζικά αντίγραφα, τα εκκαθαριστικά μου και πιθανώς το συκώτι και τα νεφρά μου μέχρι το τέλος. Το χειρότερο μέρος, άφησαν τις αναλήψεις μου να κάθονται εκεί για 5 ημέρες πριν τις απορρίψουν και ζητήσουν τα EXTRA έγγραφα. Ειλικρινά, αυτό το καζίνο είναι βάναυσο και η εξυπηρέτηση πελατών είναι συγκλονιστική. Είμαι 100% σίγουρος ότι θα επιστρέψουν λέγοντας ότι θέλουν περισσότερα πράγματα ή ότι αυτό που τους έστειλα δεν είναι αρκετά καλό. Είμαι ειλικρινά βέβαιος ότι το κάνουν επίτηδες ελπίζοντας να αγχωθείς και να χάσεις τα κέρδη πίσω. Ο τρόπος με τον οποίο ο γκουρού του καζίνο μπορεί να βαθμολογήσει αυτό το kip ενός παρόχου στο 9,1 με ξεπερνάει εντελώς. Θα το ενημερώσω αν ποτέ πληρωθώ, κάτι που αμφιβάλλω.
ΑΠΛΑ ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΧΑΡΗ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΦΥΓΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΟ ΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΝΟΥΚΛΗ.
I have to agree with what other people are saying here. My account was verified with vulcan and I made a withdrawal of 350 euros previously. I then got a big enough win of 2750 euros last weekend. Suddenly, they want complete bank statements, my payslips and probably my liver and kidneys by the end. The worst part, they left my withdrawals sitting there for 5 days before rejecting them and requesting the EXTRA documents. Honestly, this casino is brutal and the customer service is shocking. Im 100% certain they will come back saying that they want more stuff or what I sent them is not good enough. I'm honestly sure they do this on purpose hoping you just get stressed and lose the winnings back. How casino guru can rate that kip of a provider at 9.1 is beyond me completely. Ill update this if I ever get paid, which I doubt.
JUST DO YOURSELF A FAVOUR AND AVOID THIS PLACE LIKE THE PLAGUE.
Γεια σας, απλώς επιτρέψτε μου να αναφέρω ότι η βαθμολογία του καζίνο αποτελείται από πολλές πτυχές. Έλεγξα τα παράπονα που υποβλήθηκαν κατά του Vulkan Vegas για να μάθω ότι σχεδόν όλα τα παράπονα σχετικά με οποιαδήποτε καθυστέρηση ανάληψης υποβλήθηκαν πρόσφατα και επομένως δεν έχουν κλείσει ακόμα. Θα ήθελα επίσης να αναφέρω ότι οι περισσότερες από τις άλλες υποθέσεις έκλεισαν ως επιλύθηκαν ή οι παίκτες σταμάτησαν να ανταποκρίνονται. Η διαδικασία αξιολόγησης, καθώς και η διαδικασία καταγγελίας, είναι και οι δύο πολύ χρονοβόρες, επομένως δεν μπορούμε απλώς να μειώσουμε την αξιολόγηση επειδή ο αριθμός των παραπόνων που υποβλήθηκαν έχει αυξηθεί. Όλα πρέπει να εξεταστούν προσεκτικά πρώτα.
Hello, just allow me to mention, that the casino's rating consists of many aspects. I checked complaints submitted against Vulkan Vegas to find out, that almost all complaints regarding any withdrawal delay were submitted just recently and therefore are not closed yet. I would also like to mention, that most of the other cases were closed as solved, or players stopped responding. The evaluation process, as well as the complaint process, are both very time consuming, so we can't just drop the rating down because the amount of submitted complaints has increased. All need to be carefully examined first.
Γεια σου Radka. Είναι μια κακή μέρα όταν πρέπει να παραπονεθείτε για μια εταιρεία να κάνει το σωστό από τους πελάτες της και να τους προσφέρει μια απρόσκοπτη εμπειρία. Ούτως ή άλλως, το μάθημά μου το πήρα για τα Vulcan vegas. Βγάλτε τα χρήματά μου από αυτούς κλείστε τον λογαριασμό και βάλτε μήνυμα στην τοπική μου ομάδα τζόγου WhatsApp για να ενημερώσω τους ανθρώπους να μείνουν μακριά. Ανετα.
Hi Radka. It's a bad day when you have to complain for a company to do the right thing by its customers and give them a seamless experience. Anyway, my lesson is learned about Vulcan vegas. Get my monet out of them close account and put message in my local gambling WhatsApp group to tell people stay away. Easy.
Κατά κάποιο τρόπο καταλαβαίνω ακόμα ότι τα καζίνο ζητούν κρεμάστρα, απόδειξη για το πού να μείνουν και μια εικόνα χρεωστικής κάρτας.
Δεν καταλαβαίνω τα πάντα. Αυτά περιλαμβάνουν, για παράδειγμα, μια εικόνα ενός λογαριασμού ηλεκτρικού ρεύματος, που είναι επίσης απόδειξη στέγασης. Κάποτε είχα ένα παλαιότερο tablet με το οποίο έβγαζα φωτογραφίες για τέτοιου είδους πράγματα.
Η εικόνα έπρεπε να είναι απολύτως τέλεια. Η εικόνα δεν πρέπει να είναι θολή, ακόμα κι αν έχετε διαχωρίσει τις πληροφορίες διεύθυνσης από αυτήν. Επίσης, το πιο περίεργο ήταν ότι για να αποτραπεί το θάμπωμα, όταν προσπάθησα να ρίξω μια πιο προσεκτική ματιά στο πλάνο, δεν ίσχυε γιατί έπρεπε να φαίνονται όλες οι γωνίες του Α4. Αυτό ήταν ήδη κάπως ύποπτο.
Τα καζίνο γενικά απαιτούν τεράστια εμπιστοσύνη και σιγουριά από τον παίκτη, αν και τα ίδια είναι συχνά οτιδήποτε άλλο.
Somehow I still understand that the casinos are asking for a hanger, proof of where to live, and a picture of a debit card.
I do not understand everything. These things include, for example, a picture of an electricity bill, which is also proof of housing. I once had an older tablet with which I took pictures for this kind of thing.
The picture had to be absolutely perfect. The image should not be blurry, even if you have separated the address information from it. Also, the weirdest thing was that just to prevent blur, when I tried to take a closer look at the shot, it wasn’t valid because all the corners of the A4 had to be visible. This was already somehow suspicious.
Casinos in general require tremendous trust and confidence from the player, although they themselves are often everything else.
Jotenkin vielä ymmärrän, että kasinot kyselee henkkaria, todistetta asumispaikasta sekä kuvaa pankkikortista.
Ihan kaikkea en kyllä ymmärrä. Näitä asioita ovat esimerkiksi kuva sähkölaskusta, mikä on samalla todiste asumisesta. Minulla oli joskus vanhempi tabletti, jolla otin kuvia tällaista varten.
Kuva piti olla aivan täydellinen. Kuva ei saanut olla sumea, vaikka siitä olisikin erottanut osoitetiedot. Lisäksi oudointa oli, että juuri sumeuden estämiseksi kun yritin ottaa kuvaa laskusta lähempää, se ei kelvannut, koska kaikki A4 kulmat piti näkyä. Tämä oli jo jollain tavalla epäilyttävää.
Kasinot yleensäkin vaativat suunnatonta luottamusta ja varmuutta pelaajalta, vaikka itse ovat monesti kaikkea muuta.
Γεια σας, καταλαβαίνω την άποψή σας. Απλώς έχετε κατά νου ότι το καζίνο πρέπει να είναι σίγουρο, ότι η εικόνα, το pdf ή οτιδήποτε άλλο δεν πρέπει να προσαρμόζεται με κανέναν τρόπο. Όλα τα έγγραφα πρέπει να είναι αυθεντικά - ή απλώς ένα καθαρό PrintScreen. Μπορεί να είναι πολύ δύσκολο για την εξυπηρέτηση πελατών να βεβαιωθεί ότι το έγγραφο είναι πραγματικά εντάξει.
Hello, I can understand your point. Just keep in mind that the casino needs to be sure, that image, pdf, or anything else must not be adjusted in any manner. All documents must be authentic - or just a pure PrintScreen. It can be pretty hard for customer service to be sure the document is really ok.
Γεια σας,
Εδώ και καιρό μου έκαναν εντύπωση οι λανθασμένες πληροφορίες στα μηνύματα στο viber από τον Vulkanvegas, αλλά τις δύο τελευταίες φορές έβγαλα στιγμιότυπα οθόνης και γράφω για αυτό.
Σχεδόν πάντα, όταν λαμβάνω κωδικό μπόνους στο viber, η ελάχιστη κατάθεση είναι 11 ευρώ και όταν εισάγω τον κωδικό, προκύπτει ότι η ελάχιστη κατάθεση για να λάβω το μπόνους πρέπει να είναι 12, 13, 14 ή 15 ευρώ.
Το πρόβλημα δεν είναι σε 1, 2, 3 ή 4 ευρώ, αλλά τα στοιχεία που στέλνουν είναι λανθασμένα.
Hello,
For a long time I have been impressed by incorrect information in the viber messages from Vulkanvegas, but the last two times I took screenshots and I am writing about it.
Almost always, when I receive a bonus code in viber, the minimum deposit is 11 euros, and when I enter the code, it turns out that the minimum deposit to receive the bonus must be 12, 13, 14 or 15 euros.
The problem is not in 1, 2, 3 or 4 euros, but the information they send is incorrect.
Γεια σας και σας ευχαριστούμε που το μοιραστήκατε με την κοινότητά μας. Μου έρχεται στο μυαλό αν η ελάχιστη κατάθεση διαφέρει από λογαριασμό σε λογαριασμό ή αν απλά δεν έχουν ανακαλύψει ότι κάτι δεν πάει καλά με τις προσφορές vibe ακόμα.
Τι είπε η ζωντανή συνομιλία;
Hello and thank you for sharing with our community. It comes to my mind whether the minimal deposit varies from account to account or whether they just have not found out that something is wrong with the vibe offers yet.
What did the live chat say?
Δεν τους έγραψα γιατί αυτά είναι ασήμαντα πράγματα.
Κοινοποίησα εδώ, απλώς ενημερωτικό.
I did not write to them because these are insignificant things.
I shared here, just informative.
Γεια, αν το κατάλαβα καλά, σου στέλνουν ένα μήνυμα στο Viber που λέει ότι πρέπει να καταθέσεις ας πούμε 11, αλλά όταν πας στη σελίδα προσφοράς, συνειδητοποιείς ότι πρέπει να καταθέσεις περισσότερα για να πάρεις το μπόνους;
Hi, if I understand it correctly, they send you a message on Viber that says you need to deposit let's say 11, but when you go to the promo page, you realise that you need to deposit more in order to get the bonus?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.