ΦόρουμΚαζίνοVulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση

Vulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 3 έτη από Jonas23111
|
97943 προβολές 457 απαντήσεις |
|
12 3 4...23
Προσθήκη ανάρτησης
martin04
πριν από 2 έτη

The casino didn't send you your winnings or do you have issues to deposit your money into the casino account?

πριν από 2 έτη

Γεια σας, έπαιξα σε αυτόν τον ιστότοπο καζίνο για πρώτη φορά και κέρδισα αμέσως. Βάλε 25 ευρώ και κέρδισε 170. Άρα για να βγάλω τα χρήματά μου πρέπει να κάνω έλεγχο KYC και έχω ανεβάσει όλα τα έγγραφα. Τώρα έχω δοκιμάσει κάθε τρόπο είτε είναι ζωντανή συνομιλία, όπως email ή τηλέφωνο, για να επικοινωνήσω με κάποιον που το χειρίζεται αυτό. Δυστυχώς δεν πήρε πουθενά απάντηση. Θα ήθελα να έχω τα χρήματα που μου έχουν υποσχεθεί.

Αυτόματη μετάφραση:
moxhamlaura34
πριν από 2 έτη

Hi, how long time have you been waiting for the answer so far?

Daniel
πριν από 2 έτη

Γεια σας, το πρώτο μου email βγήκε στις 2 Φεβρουαρίου, μετά ήρθε μια απάντηση μικροβίων, μετά στις 3 Φεβρουαρίου, πάλι, καμία απάντηση μέχρι στιγμής, και δεν είχα φτάσει σε κανένα live chat, ούτε τηλεφωνικά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Καληνυχτα! Ζήτησα την ανάληψη στο Vulkan vegas, έκανα την επαλήθευση KYC, έστειλα όλα τα έγγραφά μου και όταν πήγα να συνδεθώ στον λογαριασμό μου με μπλόκαραν. Δεν μπορώ να έχω πρόσβαση καθόλου. Έχω ήδη στείλει email. Τι κάνω για να λύσω;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια σας, το πρώτο μου email βγήκε στις 2 Φεβρουαρίου, μετά ήρθε μια απάντηση μικροβίων, μετά στις 3 Φεβρουαρίου, πάλι, καμία απάντηση μέχρι στιγμής, και δεν είχα φτάσει σε κανένα live chat, ούτε τηλεφωνικά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello, what did they write to you in the German answer you mentioned, please? Did you pass KYC?

πριν από 2 έτη

Καληνυχτα! Ζήτησα την ανάληψη στο Vulkan vegas, έκανα την επαλήθευση KYC, έστειλα όλα τα έγγραφά μου και όταν πήγα να συνδεθώ στον λογαριασμό μου με μπλόκαραν. Δεν μπορώ να έχω πρόσβαση καθόλου. Έχω ήδη στείλει email. Τι κάνω για να λύσω;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello, it seems like the same problem as moxhamlaura34 wrote about. As I can see all the similar cases had reported were closed as solved. I would give it a few more days and consider submitting the complaint afterward.

Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σας, δεν έλαβα ποτέ απάντηση στα email μου. Αλλά δεν παίρνω καμία διαφήμιση από αυτούς.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια! Μπορεί κάποιος να μου δώσει τα σχόλιά του από τον ιστότοπο vulkan Vegas pfv;;! Αντιμετωπίζω προβλήματα με τη λήψη των αναλήψεών μου

Αυτόματη μετάφραση:
Raquelsanty
πριν από 2 έτη

Hello,

Feel free to browse this thread as well as other threads related to this casino. You can browse submitted complaints here.

Have you already passed KYC, please?

πριν από 2 έτη

I have to agree with what other people are saying here. My account was verified with vulcan and I made a withdrawal of 350 euros previously. I then got a big enough win of 2750 euros last weekend. Suddenly, they want complete bank statements, my payslips and probably my liver and kidneys by the end. The worst part, they left my withdrawals sitting there for 5 days before rejecting them and requesting the EXTRA documents. Honestly, this casino is brutal and the customer service is shocking. Im 100% certain they will come back saying that they want more stuff or what I sent them is not good enough. I'm honestly sure they do this on purpose hoping you just get stressed and lose the winnings back. How casino guru can rate that kip of a provider at 9.1 is beyond me completely. Ill update this if I ever get paid, which I doubt.


JUST DO YOURSELF A FAVOUR AND AVOID THIS PLACE LIKE THE PLAGUE.

Lazrankin1
πριν από 2 έτη

Hello, just allow me to mention, that the casino's rating consists of many aspects. I checked complaints submitted against Vulkan Vegas to find out, that almost all complaints regarding any withdrawal delay were submitted just recently and therefore are not closed yet. I would also like to mention, that most of the other cases were closed as solved, or players stopped responding. The evaluation process, as well as the complaint process, are both very time consuming, so we can't just drop the rating down because the amount of submitted complaints has increased. All need to be carefully examined first.

πριν από 2 έτη

Hi Radka. It's a bad day when you have to complain for a company to do the right thing by its customers and give them a seamless experience. Anyway, my lesson is learned about Vulcan vegas. Get my monet out of them close account and put message in my local gambling WhatsApp group to tell people stay away. Easy.

πριν από 2 έτη

Κατά κάποιο τρόπο καταλαβαίνω ακόμα ότι τα καζίνο ζητούν κρεμάστρα, απόδειξη για το πού να μείνουν και μια εικόνα χρεωστικής κάρτας.

Δεν καταλαβαίνω τα πάντα. Αυτά περιλαμβάνουν, για παράδειγμα, μια εικόνα ενός λογαριασμού ηλεκτρικού ρεύματος, που είναι επίσης απόδειξη στέγασης. Κάποτε είχα ένα παλαιότερο tablet με το οποίο έβγαζα φωτογραφίες για τέτοιου είδους πράγματα.

Η εικόνα έπρεπε να είναι απολύτως τέλεια. Η εικόνα δεν πρέπει να είναι θολή, ακόμα κι αν έχετε διαχωρίσει τις πληροφορίες διεύθυνσης από αυτήν. Επίσης, το πιο περίεργο ήταν ότι για να αποτραπεί το θάμπωμα, όταν προσπάθησα να ρίξω μια πιο προσεκτική ματιά στο πλάνο, δεν ίσχυε γιατί έπρεπε να φαίνονται όλες οι γωνίες του Α4. Αυτό ήταν ήδη κάπως ύποπτο.

Τα καζίνο γενικά απαιτούν τεράστια εμπιστοσύνη και σιγουριά από τον παίκτη, αν και τα ίδια είναι συχνά οτιδήποτε άλλο.

Αυτόματη μετάφραση:
Seppo14
πριν από 2 έτη

Hello, I can understand your point. Just keep in mind that the casino needs to be sure, that image, pdf, or anything else must not be adjusted in any manner. All documents must be authentic - or just a pure PrintScreen. It can be pretty hard for customer service to be sure the document is really ok.

πριν από 2 έτη

Hello,

For a long time I have been impressed by incorrect information in the viber messages from Vulkanvegas, but the last two times I took screenshots and I am writing about it.

Almost always, when I receive a bonus code in viber, the minimum deposit is 11 euros, and when I enter the code, it turns out that the minimum deposit to receive the bonus must be 12, 13, 14 or 15 euros.

The problem is not in 1, 2, 3 or 4 euros, but the information they send is incorrect.

filefilefilefile

djidja83
πριν από 2 έτη

Hello and thank you for sharing with our community. It comes to my mind whether the minimal deposit varies from account to account or whether they just have not found out that something is wrong with the vibe offers yet.

What did the live chat say?

πριν από 2 έτη

I did not write to them because these are insignificant things.

I shared here, just informative.

djidja83
πριν από 2 έτη

Hi, if I understand it correctly, they send you a message on Viber that says you need to deposit let's say 11, but when you go to the promo page, you realise that you need to deposit more in order to get the bonus?

πριν από 2 έτη

Yes, exactly.

12 3 4...23
Μετάβαση στη σελίδααπό 23 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα