ΦόρουμΚαζίνοVulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση

Vulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 3 έτη από Jonas23111
|
97813 προβολές 457 απαντήσεις |
|
1...6 7 8...23
Προσθήκη ανάρτησης
leksandr
πριν από 2 έτη

Hello there,

this is not a conflict at all. Those are two different casinos, sadly the first one fakes the second one's site:

The one is VULCAN VEGAS, and the second one is VULKAN VEGAS:

filefile

Sadly, as you may see, there are tons of "Vulkan - Vulcan" casinos in our database, sometimes with even the same logos.:

file


If you came across another such "curiosity", it's probably the same kind of faking. 🙁

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Radka
πριν από 2 έτη

Ναι, αναρωτιέμαι πώς να ξεχωρίσω το ψεύτικο από το πραγματικό; Υπάρχει κάποιο χαρακτηριστικό;

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 2 έτη

Hello.

Honestly, I think that the best way to avoid those fake sites is to come here and check the review first, if you are satisfied with the result, you can access the casino simply by clicking its logo in the casino's section while the reputation is still visible, meaning you will access the "correct" site directly.:

file


I'd say it's safer than entering the casino via a general browser search result because there is no rating and the website address may be very similar to the original "good" casino's site. One can be easily mistaken which is exactly the purpose if you create a falsely duplicated casinos clon.

What do you think?

In general, always check the casino in advance and keep an eye on the URL. I can't think of anything better. 🤔

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Radka
πριν από 2 έτη

Νομίζω ότι αν υπάρχουν δύο ιστότοποι με ακριβώς τα ίδια ονόματα, τότε είναι καλύτερο να μείνεις μακριά και από τα δύο

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 2 έτη

I would not say that, we evaluated both sites so you just have to pay attention to which one you chose, that's all.

If you access the casino by the clickable logo placed on our website, you can be sure about the reputation even the moment you're accessing the site.

We always intend to show the rating when redirecting to the casino is available.

πριν από 2 έτη

Έχει λάβει κανείς ήδη από τον ιστότοπο, έχω 2.500 ρεάλ για ανάληψη και τίποτα μόνο για έλεγχο του λογαριασμού και των εγγράφων

Το έχει λάβει κανείς και μπορεί να βοηθήσει πώς να το αποκτήσω;

Αυτόματη μετάφραση:
JASON50
πριν από 2 έτη

Λοιπόν, ας το ελέγξουμε. Κράτα μας ενήμερους.

Πόσο διαρκεί ο έλεγχος; Τι έγγραφα ζητήθηκαν;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Έχει λάβει κανείς ήδη από τον ιστότοπο, έχω 2.500 ρεάλ για ανάληψη και τίποτα μόνο για έλεγχο του λογαριασμού και των εγγράφων

Το έχει λάβει κανείς και μπορεί να βοηθήσει πώς να το αποκτήσω;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

are you sure that you have provided all documents, please?

The first verification can be time-consuming, and some players recently experienced some sort of delay, so please be patient.

JASON50
πριν από 2 έτη

Hello,

not every withdrawal is proceeded by a couple of hours, I'm afraid. Sadly I checked your complaint to realize that this is a fake clone of Vulkan casino with a 0,0 reputation out of 10. I'm sorry but it does not look well at all.

It is a scam, not every player gets paid in the end.

file


I moved your post to the proper Vulcan Vegas thread.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Radka
πριν από 2 έτη

"Δεν γίνεται κάθε ανάληψη για μερικές ώρες, φοβάμαι. Δυστυχώς, έλεγξα το παράπονό σας για να συνειδητοποιήσω ότι πρόκειται για έναν ψεύτικο κλώνο του καζίνο Vulkan με φήμη 0,0 στα 10. Λυπάμαι, αλλά συμβαίνει δεν φαίνονται καθόλου καλά.

Είναι απάτη, δεν πληρώνεται κάθε παίκτης στο τέλος».

Χαίρετε .

Μου θυμίζει Good Cop και Bad Cop, δεν νομίζεις; Ακόμα δεν καταλαβαίνω πώς να ξεχωρίσω αυτά τα δύο καζίνο. Υποθέτω ότι λειτουργεί έτσι, αν πρόκειται για πληρωμές, μπορείς να μετατραπείς σε κακό καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 2 έτη

Hello leksandr,

what seems to be wrong again? 😀

The player had picked up an incorrect thread to post in, and later he submitted the complaint. Hence I realized that the previous posts did not "belong" to this casino. I had not known before the complaint was submitted.

What's the matter again?

Every time player mentions delayed payment, I ask the same questions about the KYC and so on. Those are general questions and are valid for any casino - good or bad, it's pretty obvious, I'd say.

The fact that "not every withdrawal is proceeded by a couple of hours" is also valid for every casino, good or bad, because it may be bound to the KYC or other circumstances.

Furthermore, I believe that I already explained how to make sure you're entering the correct casino website to you, so I will not write it all again. 🙂

Fair day to you

Radka
πριν από 2 έτη

Ρωτάς τι φταίει; Ο παίκτης έγραψε ότι εγγράφηκε χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο, είμαι σίγουρος ότι διάλεξε ένα καζίνο με καλή βαθμολογία 9,1 και είμαι σίγουρος ότι κανείς δεν θα εγγραφεί όπου η βαθμολογία είναι πολύ κακή, και αφού είχε μια νίκη, το αποδείχθηκε ότι έπαιζε σε ένα κακό καζίνο.

Να πώς αποδεικνύεται

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 2 έτη

Hello,

I believe this is only your opinion at the moment. I personally can't state such a thing for sure because the player did not mention how he entered the site and which link did he use.

Kindly read his previous posts, please.

Sadly, not every player picks up the good site. As I already explained some players simply use web search to gain an access to casinos - no reputation shown.


πριν από 2 έτη

Χαίρετε,

Έκανα εγγραφή στη Vulkan και έχω ήδη στείλει όλα τα έγγραφα που απαιτούνται για την επαλήθευση του λογαριασμού. Έχουν περάσει 3 μέρες και ακόμα τίποτα. Είναι φυσιολογικό?

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Jamesbizne18989999
πριν από 2 έτη

Hello there

I'd say it's quite usual. Imagine that we allow casinos 14 full days to complete the verification and fulfill the withdrawal.

I would ask the support once every few days, however. Just not more often.

Let me know how it goes, please.



Radka
πριν από 2 έτη

Γειά Καλημέρα.

Θα ενημερώσω την κατάσταση, για να δω αν μπορώ να δώσω στην Κοινότητα καλά νέα για να εμπνεύσω περισσότερη εμπιστοσύνη σε αυτό το σπίτι.

Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Jamesbizne18989999
πριν από 2 έτη

Μου ζήτησαν περισσότερα έγγραφα, όπως βεβαίωση πληρωμής και περισσότερα έγγραφα για να αποδείξουν την ταυτότητά μου.

Έχω ήδη ανεβάσει τα απαιτούμενα έγγραφα και πρέπει να περιμένω για ένα email.


Μου ζήτησαν επίσης να επιβεβαιώσω στην ηλεκτρονική συνομιλία πότε φορτώθηκαν τα έγγραφα, το έκανα ήδη.

Ήταν καλοί και είπαν ότι θα το προωθήσουν στο τμήμα.

Ας δούμε πόσο χρόνο θα πάρει όλο αυτό. Μέχρι στιγμής όλα εντάξει.


Θα ενημερώσω πληροφορίες.

Αγκαλιάζω


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Jamesbizne18989999
πριν από 2 έτη

Hello and thank you 🙂

You would make a good reporter I guess 👍

So, seems like everything is in order, for now, will wait for the next post.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Radka
πριν από 2 έτη

Καλά παιδιά, ο λογαριασμός έχει ήδη επαληθευτεί και έκανα ήδη την ανάληψη, ήταν ημιτελής και τα χρήματα έμειναν στον λογαριασμό, αλλά μίλησα ήδη στο chat και μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό. Να προσέχουμε να μην ξοδέψουμε τα χρήματα που πρόκειται να αποσύρουμε διαφορετικά η ανάληψη ακυρώνεται αυτόματα.

Ας δούμε πόσος χρόνος χρειάζεται για να εγκριθεί η παραγγελία και πόσος χρόνος χρειάζεται για να φτάσει στον λογαριασμό μου.

θα ενημερώσω.


Αγκαλιάζω

Αυτόματη μετάφραση:
Jamesbizne18989999
πριν από 2 έτη

Ok, not so smooth but it can happen.

It's nice that the casino warned you though. Let me know when the next withdrawal is submitted. 🤞

1...6 7 8...23
Μετάβαση στη σελίδααπό 23 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα