Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοVulcan Vegas Casino - γενική συζήτηση

Vulcan Vegas Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

 από csnift
|
8.952 προβολές 46 απαντήσεις |
|
1 2 3

Get a lawyer and sue them. Vulkanvegas is operated by a romanian company in bukarest called „brivio limited" and associated with „prism marketing" in bukarest.


Έγινε επεξεργασία
marvinfloralde

I'm sorry but there is no "place" we can report the site. Sadly, the casino operates without an official license. This means that there is no official authority watching over the casino's actions 🙁.

We intend to inform players about this dangerous site by placing several warnings.

I also believe that the current rating

0,0 out of 10 serves as the warning as well.


fileis there someone you have successful withdrawal from this online casino? Thanks

marvinfloralde

I'm sorry but even if anybody has, it would not solve your issue.

Don't you think?

Radka

Yes i know i just want to know if they can do withdrawals

marvinfloralde

Sadly, I think that you will not get the answer you seek.

I just want to try what they asking, the 9 percent so i can get my winnings

marvinfloralde

What do they ask for? What do you mean by the 9%?

Daniel

They asked 9% from my withdrawal, for example i want to withdraw 1000USD, ineed to deposit 90USD first. And then they will release my withdrawal, which i Doubt

marvinfloralde

As I said, you have no guarantee that this will work. You will probably only lose the money you actually have "in your pocket" to a chance that you might receive the money you never had for real.

This sounds dangerous.

Sad

Έχει λάβει κανείς ήδη από το Vulkan Vegas που έκανα αίτημα ανάληψης και μου έβαλε προθεσμία έως και 12 ώρες και τίποτα. Πόσο καιρό το έχει λάβει κανείς;

Αυτόματη μετάφραση:

Οι Vulkan Vegas, για την υποστήριξή τους, η ίδια συνομιλία ήταν πάντα από 1 έως 60 λεπτά αργότερα χρειάστηκαν 48 ώρες τώρα μπορεί να χρειαστούν ημέρες για να πληρωθεί η ανάληψη. είπε . Η απάτη δεν πληρώνει όπως είναι με τον ιστότοπο να εξαπατά τους ανθρώπους

Αυτόματη μετάφραση:
JASON50

Sadly, as I previously wrote - you played in the casino with the lowest possible reputation, and our chances to help you are quite poor.

Let's just hope, that the complaint will be heard by the casino and you will receive your winnings.

🤞

SeargentSlotty

Μήνυσα τον Vulkan / Brivio, περισσότερες πληροφορίες τον Δεκέμβριο 👍


Ωστόσο, πληρώνετε εκ των προτέρων το 35% της ζημίας μέσω ενός χρηματοδότη διαφορών - και προηγουμένως σας αφαιρούνται οι νομικές αμοιβές - επομένως - εάν είστε τυχεροί - μπορεί να λάβετε το 50% της ζημίας χωρίς κίνδυνο - με ορισμένους παρόχους να ορίζουν ελάχιστο όριο των 1.000,00 ευρώ ΕΥΡΩ έχουν, και πιο πρόσφατα έχουν λάβει περισσότερους πελάτες από απώλεια 10.000 ευρώ, - / και μόνο πάροχοι από Μάλτα / Γιβραλτάρ - Κουρασάο και KW απορρίπτονται! 😎👌


Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
JosefZebinger

Αυτό δεν είναι απολύτως σωστό.


1) αν διεκδικήσετε 10.000 και κερδίσετε τότε θα λάβετε 10.000 € συν 2.182 € (παράδειγμα).

από τα 12.182 αφαιρούνται 2.182 και μετά το 35%

οπότε παίρνεις 6500.

Ναι, το 50% του συνόλου. Αλλά το 65% της απώλειας σας.


και η RobinHoodClaims τα παίρνει όλα από το Κουρασάο. Κάντε μερικές ερωτήσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
SeargentSlotty

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΔΕΡΦΕ

Αυτόματη μετάφραση:

❗❗❗Απλώς μια αντιγραφή. Χωρίς κέρδη, μπόνους μόνο αφού έχετε καταθέσει πολλά χρήματα. Μείνετε μακριά❗❗❗

Αυτόματη μετάφραση:
mandinchen2108

Would you like to describe the issue at this casino better, so everyone can understand?

If there is anything we can help you with, we are here.


Παίζω στο Vulkan Vegas εδώ και πολύ καιρό και ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε. Τώρα έχω κερδίσει 15.200 € και φυσικά ήθελα να τα αποσύρω. Στη συνέχεια, ξαφνικά, μετά από περίπου δύο εβδομάδες, έλαβα ένα μήνυμα που έλεγε ότι έπρεπε να επαληθεύσω ξανά τον λογαριασμό μου. Μετά μου έστειλαν όλα όσα ήθελα. Αλλά αφού περιμένουν για πάντα και δικαιολογούνται, συνεχίζουν να λένε ότι δεν μπορώ να το δω. Δοκίμασα λοιπόν ξανά με κάμερα υψηλής ανάλυσης και ανέβασα περισσότερες φωτογραφίες. Άλλη μια δικαιολογία μετά από πολύωρη αναμονή και πολλά μηνύματα. Τώρα ανέβασα ξανά τις φωτογραφίες και ενημερώθηκα μέσω chat. Τώρα περίμενα άλλη μια εβδομάδα και το μήνυμα που λαμβάνω στο chat συνεχίζει να λέει ότι η επαλήθευση είναι ακόμη σε εκκρεμότητα και ότι πρέπει να κάνω υπομονή.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα