Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοVulcan Vegas Casino - γενική συζήτηση

Vulcan Vegas Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από csnift
|
9.513 προβολές 46 απαντήσεις |
|
12 3
Cidalia1900
πριν από 1 μήνα

Hi, I'm sorry you're having such problems with verification. Are there any specific documents you have to send and what is wrong with them? Are they not just clearly visible or does the casino have another reason to reject? Are you still in contact with them and trying to resolve it? 

Anyway, I saw that you have managed to open a complaint with us and I strongly believe that you will be able to resolve it with the casino and you will eventually get your money.

Be sure to let me know if you have any new information. 

πριν από 1 μήνα

Γεια σας, ήθελα να ρωτήσω ποια είναι η κατάσταση της διαδικασίας επαλήθευσης;

14:10


Γειά σου! Μια στιγμή, παρακαλώ, όσο εξετάζω το αίτημά σας.

14:11


Ευχαριστώ για την αναμονή! Έχετε πλέον επαληθευτεί με επιτυχία.

14:13


Μπορώ να σας βοηθήσω περαιτέρω;

14:15

Εντάξει, καταρχάς, ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Παρακαλώ απελευθερώστε τον λογαριασμό μου για να μπορώ να κάνω ανάληψη και, φυσικά, κατάθεση.

14:16


Μια στιγμή παρακαλώ, θα είμαι εκεί μαζί σου!

14:17

Λόγος bekoSuper ευχαριστώ

14:17


Λυπάμαι, τι;

14:17

Συγγνώμη τυπογραφικό λάθος

14:17

Ακόμα δεν μπορώ να έχω πρόσβαση σε καταθέσεις και αναλήψεις

14:18

Η Melanie ετοιμάζει μια απάντηση για εσάς. Παρακαλώ μείνετε στο chat.


Μια στιγμή παρακαλώ, θα είμαι εκεί μαζί σου!

14:21

Ναι, κανένα πρόβλημα

14:21

Η Melanie ετοιμάζει μια απάντηση για εσάς. Παρακαλώ μείνετε στο chat.


Cidalia Maria Pereira Correia, λυπάμαι πραγματικά που σε εκνεύρισα... Πραγματικά ζητώ συγγνώμη χίλιες φορές, αλλά μόλις έλεγξα το σύστημα και πρέπει ακόμα να μας στείλεις μια φωτογραφία με την ταυτότητά σου για να φαίνεται ο λογαριασμός σου στο βάθος.

14:25

Το έχω κάνει αρκετές φορές τώρα

14:26


Δυστυχώς, η φωτογραφία απορρίφθηκε. Δοκιμάστε ξανά. Λυπάμαι για σένα.

14:27


Σας ευχαριστώ για το μήνυμά σας. Εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου. Καλή σας μέρα.

2:30 μμ

Το ίδιο


Αυτόματη μετάφραση:
Cidalia1900
πριν από 1 μήνα

Hmm, is it possible that something the casino wants to be clearly visible in this photo is not visible? I don't know what else could be causing the problem but this is a common one. But they would have to tell us how it is because without that we won't know more. 

Despite, your complaint is still in process, so our team will be as helpful as possible.

πριν από 1 μήνα

Έχω τραβήξει και στείλει τόσες πολλές φωτογραφίες, αλλά συνεχίζω να έχω διαφορετικές δικαιολογίες. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι από τη δική μου οπτική γωνία, μπορείς να δεις τα πάντα.

Πριν από τη μεγάλη νίκη, όλα ήταν καλά με την επαλήθευση. Πάντα μπορούσα να αποσυρθώ χωρίς κανένα πρόβλημα. Όλα λειτουργούσαν πάντα καλά. Τα προβλήματα προέκυψαν ξαφνικά μετά τη νίκη. Πριν από τη νίκη, όπως ήδη αναφέρθηκε, ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε πλήρως και κάθε ανάληψη λειτούργησε χωρίς κανένα πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
Cidalia1900
πριν από 1 μήνα

Yes, it seems to me also like an unnecessary problem that suddenly bothers the casino a lot. But when you talk about different excuses, what did they tell you? I saw that the casino also replied to your complaint and came across some different applications like photoshop and the like that you denied using. So I'm curious to hear their next response.

πριν από 1 μήνα

Δεν ξέρω τίποτα για το Photoshop. Δεν είμαι επαγγελματίας με τους υπολογιστές πάντως. Χαίρομαι που μπορώ να γράφω email και μπορώ να αντέξω επαναλαμβανόμενα πράγματα. Εξάλλου, γιατί κάποιος να χρησιμοποιήσει ένα κατάστημα για να τραβήξει φωτογραφίες; Δεν καταλαβαίνω. Τι καλό θα είχε αυτό για την επαλήθευση; Δεν κάνω αίτηση για casting μοντέλου, μόνο για επαλήθευση.

Όπως αναφέρθηκε, αυτό είχε ήδη ολοκληρωθεί πριν από τη νίκη και όλες οι πληρωμές έγιναν δεκτές και πληρώθηκαν χωρίς κανένα πρόβλημα.

Αυτόματη μετάφραση:
Cidalia1900
πριν από 1 μήνα

Unfortunately, there are many players who abuse Photoshop to get some money they're not supposed to, actually. So, I am not surprised that sometimes casinos must be very careful.

But in cases like yours, they should investigate everything thoroughly and pay the winnings if there is no problem and they verify you. Hopefully soon we will get there. Right?

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα