ΦόρουμΚαζίνοVulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση

Vulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 10)

πριν από 3 έτη από Jonas23111
|
97633 προβολές 457 απαντήσεις |
|
1...9 10 11...23
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 2 έτη

I have already made an complaint. I attached a print with the withdrawal confirmationfile

ovidiu219470
πριν από 2 έτη

So you already know that we allow casinos 14 full days to proceed with the KYC and the withdrawal.

I hope that the casino will be swift.

Radka
πριν από 2 έτη

Yes, but this is not normal. Anyway, i have made an complaint, we'll wait 4 more days or how much do we need, and then we'll see

carsix79
πριν από 2 έτη

Can I message you privately on WhatsApp? I have similar issues to your complaints. I would like to see my rights as a customer.

NCHAMP22
πριν από 2 έτη

Hello,

I wonder why you have not submitted any complaint yet. What has happened?

Radka
πριν από 2 έτη

Looking through complaints on your website it seems like a waste of time. I prefer to go directly to the legal bodies.

NCHAMP22
πριν από 2 έτη

You got problems on the same site?

πριν από 2 έτη

Looking through complaints on your website it seems like a waste of time. I prefer to go directly to the legal bodies.

πριν από 2 έτη

Are you talking about the licensing authority? Well, why not, I hope they will help you.

May I know what exactly is wrong with our complaint section? Any suggestions, please?

NCHAMP22
πριν από 2 έτη

The problem isn't on casino.guru, te main problem are the casinos that don't respect the players. Once i've badly reviewed an live support person and i've got a mail after two days with them asking me what was wrong, but the withdrawal problem already has at least 10 days and no answer

Radka
πριν από 2 έτη

You basically do what the player can do themselves on live chat. Casino Guru cannot take any action on the casino. For the complaints raised such as excluded account refunds etc casino guru cannot do anything. The casino will never give in simply out of good will. They either comply or not comply. There is no in-between. Only legal consultants approving licences to these casinos can force the casino into a decision. All casino guru is an affiliate.


No I'm talking about legal consultants in which I have direct contact with.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
NCHAMP22
πριν από 2 έτη

Γεια, αν θέλεις μπορείς να μου γράψεις εδώ αλλά δεν ξέρω πώς θα μπορούσα να σε βοηθήσω. Ειλικρινά νόμιζα ότι δεν είχα πλέον ενεργό λογαριασμό στον γκουρού του καζίνο, καθώς είχα ζητήσει να ακυρωθεί, δεδομένου του τρόπου με τον οποίο συμπεριφέρθηκαν μαζί μου. Από τα 12 παράπονα που απορρίφθηκαν ως επί το πλείστον ή δεν επιλύθηκαν, κατάφερα να επιλύσω τα 8 ανεξάρτητα, ακόμα κι αν στις περισσότερες περιπτώσεις χρειάστηκε λίγος χρόνος.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 2 έτη

Have you had much luck in getting refunded from Bellona NV? I am self excluded due to problem gambling but was able to set up accounts on 3 of their websites. I have message Emoore. Do you think I will successfully be refunded deposits?


I see you got refunded from Thrillsy for the same matter. Thrillsy are under Belona NV

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
NCHAMP22
πριν από 2 έτη

Ναι, αυτή η καταγγελία ήταν μια δοκιμασία.

Το καζίνο Thrillsy υπό την εγκληματική διαχείριση του Bellona αγνοεί τα αιτήματά μου για επιστροφή χρημάτων μέσω email για μήνες. Στο τέλος, η συνομιλία μπλοκαρίστηκε.

Σε εκείνο το σημείο προσπάθησα να επικοινωνήσω με τον αδειοδόχο της Antillephone πολλές φορές για εβδομάδες χωρίς αποτέλεσμα. Τελικά απάντησαν με ενοχλητικό τρόπο που με έκανε να καταλάβω τη συμπαιγνία που υπάρχει μεταξύ του δικαιοπάροχου και των καζίνο του Κουρασάο.

Σε εκείνο το σημείο μπόρεσα να λάβω βοήθεια από τη Cindy Drommond μέσω της διεύθυνσης email complaints@emoore.com

Μέσα σε δέκα μέρες πήρα την επιστροφή χρημάτων. Το καζίνο αρχικά προσπάθησε να μου προσφέρει λιγότερα από όσα δικαιούμαι, αλλά αφού το επισήμαναν στη Σίντι Ντρόμοντ πλήρωσαν για τα πάντα.

Εάν είχατε κάνει αίτηση για μόνιμο αυτοαποκλεισμό σε όλα τα καζίνο Bellona όπως έκανα εγώ, θα δείτε ότι θα σας πληρώσουν. Αλλά χρειάζεστε βοήθεια από το Emoore, ξεχάστε τον γκουρού του Καζίνο ή το Antillephone.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ναι, αυτή η καταγγελία ήταν μια δοκιμασία.

Το καζίνο Thrillsy υπό την εγκληματική διαχείριση του Bellona αγνοεί τα αιτήματά μου για επιστροφή χρημάτων μέσω email για μήνες. Στο τέλος, η συνομιλία μπλοκαρίστηκε.

Σε εκείνο το σημείο προσπάθησα να επικοινωνήσω με τον αδειοδόχο της Antillephone πολλές φορές για εβδομάδες χωρίς αποτέλεσμα. Τελικά απάντησαν με ενοχλητικό τρόπο που με έκανε να καταλάβω τη συμπαιγνία που υπάρχει μεταξύ του δικαιοπάροχου και των καζίνο του Κουρασάο.

Σε εκείνο το σημείο μπόρεσα να λάβω βοήθεια από τη Cindy Drommond μέσω της διεύθυνσης email complaints@emoore.com

Μέσα σε δέκα μέρες πήρα την επιστροφή χρημάτων. Το καζίνο αρχικά προσπάθησε να μου προσφέρει λιγότερα από όσα δικαιούμαι, αλλά αφού το επισήμαναν στη Σίντι Ντρόμοντ πλήρωσαν για τα πάντα.

Εάν είχατε κάνει αίτηση για μόνιμο αυτοαποκλεισμό σε όλα τα καζίνο Bellona όπως έκανα εγώ, θα δείτε ότι θα σας πληρώσουν. Αλλά χρειάζεστε βοήθεια από το Emoore, ξεχάστε τον γκουρού του Καζίνο ή το Antillephone.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Exactly I will not be wasting my time on guru.


I ask for self exclusion and account closed indefinitely due to being a compulsive gambler on Thrillsy. Are they obliged to close on all sister sites? I didn't specifically ask to close on all sister websites but I exclusively said it was because I'm a compulsive gambler

πριν από 2 έτη

You basically do what the player can do themselves on live chat. Casino Guru cannot take any action on the casino. For the complaints raised such as excluded account refunds etc casino guru cannot do anything. The casino will never give in simply out of good will. They either comply or not comply. There is no in-between. Only legal consultants approving licences to these casinos can force the casino into a decision. All casino guru is an affiliate.


No I'm talking about legal consultants in which I have direct contact with.

πριν από 2 έτη

Well, I can understand your point, but there is another part to consider.🙂 Tons of casinos wish their rating to get better and we always push them to reopen closed - unresolved cases, or explain that helping players is a great way to do that.

Just check this complaint: Amount: Ł1,496 🙂


NCHAMP22
πριν από 2 έτη

Δεν μπορώ να σας δώσω μια συγκεκριμένη απάντηση σε αυτό. Καταφέρατε να ανοίξετε άλλους διπλούς λογαριασμούς καζίνο ή οι λογαριασμοί ήταν ήδη ανοιχτοί τη στιγμή της αίτησης αυτο-αποκλεισμού; Και στις δύο περιπτώσεις, ωστόσο, το καζίνο θα πρέπει να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να αποτρέψει τον παίκτη από το να χάσει περισσότερα χρήματα και επομένως να φροντίσει να κλείσει όλους τους λογαριασμούς των άλλων αδελφών καζίνο και να μην επιτρέπει το άνοιγμα νέων λογαριασμών παιχνιδιού στα αδελφά καζίνο.

Στα ιταλικά καζίνο με άδεια Adm, εάν εξαιρεθείτε σε ένα καζίνο άμεσα και εγκάρσια, αποκλείεστε από όλα τα καζίνο με άδεια Adm.

Στην περίπτωση των καζίνο του Κουρασάο, ο δικαιοπάροχος θα πρέπει να είναι αυτός που δίνει τις κατευθυντήριες γραμμές, αλλά αν μεταβείτε στην τοποθεσία Antillephone δεν υπάρχει τίποτα από αυτά ούτε ενότητα για την υποβολή καταγγελιών. Μόνο το Curacao egaming το έχει. Αυτός είναι ο λόγος που σχεδόν όλα τα καζίνο έχουν άδεια Antillephone, επειδή αισθάνονται προστατευμένα.

Αλλά ο Emoore που σου απάντησε; Πότε τους στείλατε την καταγγελία;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 2 έτη

I raised it 10 days ago. Investigation still ongoing by Emoore.


Did you specifically asked to be self excluded by all of their sister websites?


No I opened these accounts after self excluding on their sister casino.

I have found this curacao egaming term and condition:


Article 3 section 9 in relation to responsible gaming principles: 

9. Upon request of the End User, as well as if health issues of the End User deem such action necessary, the Operator must ensure that the End User shall for a limited or unlimited amount of time not be able to make use of any services offered on any of the Websites of the Operator

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
NCHAMP22
πριν από 2 έτη

Τότε είχα ζητήσει από το καζίνο Betonic να απαγορευτεί από όλα τα καζίνο που διαχειρίζεται η Bellona NV, καθώς είναι μια εγκληματική εταιρεία. Αλλά μετά από ένα μήνα μου επέτρεψαν να ανοίξω έναν νέο λογαριασμό gaming στο Thrillsy.

Ακόμα κι αν δεν είχα διευκρινίσει ότι ο αυτο-αποκλεισμός έπρεπε να ισχύει για όλα τα καζίνο Bellona, θα έπρεπε να μην εξουσιοδοτήσουν το άνοιγμα ενός νέου λογαριασμού τυχερών παιχνιδιών στο καζίνο τους. Αυτή είναι η πρακτική που πρέπει να ακολουθούν όλα τα καζίνο.

Άρα θα δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων κατά τη γνώμη μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Αυτό το καζίνο Vulkan Vegas είναι ένα άθλιο καζίνο για να παίξετε!! Προσπαθώ να βγάλω τα χρήματα που κέρδισα, αλλά δεν πληρώνουν!!! Πάντα λένε ότι υπάρχει χρόνος για να κάνουν οι αναλυτές τους απαραίτητους ελέγχους, απλά δεν καταλαβαίνω ότι σε άλλα καζίνο η διαδικασία πληρωμής είναι πολύ γρήγορη, περίπου 1 ώρα αφού ζητηθεί η ανάληψη!! Δεν προτείνω να παίξετε σε αυτό το site γιατί θα κερδίσετε και δεν θα λάβετε!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Looking through complaints on your website it seems like a waste of time. I prefer to go directly to the legal bodies.

πριν από 2 έτη

You see sometimes, I felt so....the casino guru, only have the right to increase or decrease a casino reputation on this website.

Sometimes the casino could tend not to reply to the guru's, and then the case will be closed as unresolved, sometimes deducting the casino's reputation with adding blackpoints to the casino which ofcourse some casinos doesn't care!


Contacting the authorities, sometimes gets the case complex and it's time consuming.


I contacted the authorities while ago(over a month), I could only get a single response from them, on thier response they tagged me to 2 other players together with the casino.

1...9 10 11...23
Μετάβαση στη σελίδααπό 23 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα