πριν από 2 έτη
Έχω κάνει ήδη μια καταγγελία. Επισύναψα μια εκτύπωση με την επιβεβαίωση απόσυρσης
I have already made an complaint. I attached a print with the withdrawal confirmation
0
Έχω κάνει ήδη μια καταγγελία. Επισύναψα μια εκτύπωση με την επιβεβαίωση απόσυρσης
I have already made an complaint. I attached a print with the withdrawal confirmation
Έτσι γνωρίζετε ήδη ότι επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να προχωρήσουν με το KYC και την ανάληψη.
Ελπίζω ότι το καζίνο θα είναι γρήγορο.
So you already know that we allow casinos 14 full days to proceed with the KYC and the withdrawal.
I hope that the casino will be swift.
Ναι, αλλά αυτό δεν είναι φυσιολογικό. Τέλος πάντων, έχω κάνει ένα παράπονο, θα περιμένουμε άλλες 4 μέρες ή πόσα χρειαζόμαστε και μετά βλέπουμε
Yes, but this is not normal. Anyway, i have made an complaint, we'll wait 4 more days or how much do we need, and then we'll see
Μπορώ να σας στείλω προσωπικό μήνυμα στο WhatsApp; Έχω παρόμοια θέματα με τα παράπονά σας. Θα ήθελα να δω τα δικαιώματά μου ως πελάτη.
Can I message you privately on WhatsApp? I have similar issues to your complaints. I would like to see my rights as a customer.
Χαίρετε,
Αναρωτιέμαι γιατί δεν έχετε υποβάλει ακόμη καμία καταγγελία. Τι έχει συμβεί?
Hello,
I wonder why you have not submitted any complaint yet. What has happened?
Μιλάτε για την αδειοδοτούσα αρχή; Λοιπόν, γιατί όχι, ελπίζω να σε βοηθήσουν.
Μπορώ να ξέρω τι ακριβώς συμβαίνει με την ενότητα παραπόνων μας; Καμιά πρόταση, παρακαλώ;
Are you talking about the licensing authority? Well, why not, I hope they will help you.
May I know what exactly is wrong with our complaint section? Any suggestions, please?
Το πρόβλημα δεν βρίσκεται στο casino.guru, το κύριο πρόβλημα είναι τα καζίνο που δεν σέβονται τους παίκτες. Μόλις σχολίασα άσχημα ένα άτομο ζωντανής υποστήριξης και έλαβα ένα μήνυμα μετά από δύο ημέρες με το οποίο με ρωτούσε τι ήταν λάθος, αλλά το πρόβλημα ανάληψης έχει ήδη τουλάχιστον 10 ημέρες και καμία απάντηση
The problem isn't on casino.guru, te main problem are the casinos that don't respect the players. Once i've badly reviewed an live support person and i've got a mail after two days with them asking me what was wrong, but the withdrawal problem already has at least 10 days and no answer
Βασικά κάνετε ό,τι μπορεί να κάνει ο παίκτης μόνος του στη ζωντανή συνομιλία. Το Casino Guru δεν μπορεί να κάνει καμία ενέργεια στο καζίνο. Για τα παράπονα που τέθηκαν, όπως εξαιρέσεις επιστροφών λογαριασμού κ.λπ., ο γκουρού του καζίνο δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Το καζίνο δεν θα υποχωρήσει ποτέ απλά από καλή θέληση. Είτε συμμορφώνονται είτε δεν συμμορφώνονται. Δεν υπάρχει ενδιάμεσο. Μόνο νομικοί σύμβουλοι που εγκρίνουν άδειες σε αυτά τα καζίνο μπορούν να αναγκάσουν το καζίνο να λάβει απόφαση. Όλοι οι γκουρού του καζίνο είναι συνεργάτες.
Όχι, μιλάω για νομικούς συμβούλους με τους οποίους έχω άμεση επαφή.
You basically do what the player can do themselves on live chat. Casino Guru cannot take any action on the casino. For the complaints raised such as excluded account refunds etc casino guru cannot do anything. The casino will never give in simply out of good will. They either comply or not comply. There is no in-between. Only legal consultants approving licences to these casinos can force the casino into a decision. All casino guru is an affiliate.
No I'm talking about legal consultants in which I have direct contact with.
Γεια, αν θέλεις μπορείς να μου γράψεις εδώ αλλά δεν ξέρω πώς θα μπορούσα να σε βοηθήσω. Ειλικρινά νόμιζα ότι δεν είχα πλέον ενεργό λογαριασμό στον γκουρού του καζίνο, καθώς είχα ζητήσει να ακυρωθεί, δεδομένου του τρόπου με τον οποίο συμπεριφέρθηκαν μαζί μου. Από τα 12 παράπονα που απορρίφθηκαν ως επί το πλείστον ή δεν επιλύθηκαν, κατάφερα να επιλύσω τα 8 ανεξάρτητα, ακόμα κι αν στις περισσότερες περιπτώσεις χρειάστηκε λίγος χρόνος.
Hi, if you want you can write me here but I don't know how I could help you. I honestly thought I no longer had an active account on casino guru as I had asked for it to be canceled given how they behaved with me. Out of 12 complaints mostly rejected or not resolved, I managed to resolve 8 independently even if in most cases it took some time.
Ciao, se vuoi puoi scrivermi qui ma non so come potrei aiutarti. Sinceramente pensavo di non avere più un account attivo su casinò guru dato che ne avevo chiesto la cancellazione visto come si sono comportati con me. Su 12 reclami per lo più rifiutati o non risolti sono riuscito a risolverne 8 in modo autonomo anche se nella maggior parte dei casi ci è voluto del tempo.
Είχατε μεγάλη τύχη να λάβετε επιστροφή χρημάτων από το Bellona NV; Είμαι αυτοεξαιρούμενος λόγω προβλημάτων με τον τζόγο, αλλά μπόρεσα να δημιουργήσω λογαριασμούς σε 3 από τους ιστότοπούς τους. Έχω μήνυμα Emoore. Πιστεύετε ότι θα μου επιστραφούν επιτυχώς οι καταθέσεις;
Βλέπω ότι έλαβες επιστροφή χρημάτων από το Thrillsy για το ίδιο θέμα. Οι Thrillsy είναι υπό την Belona NV
Have you had much luck in getting refunded from Bellona NV? I am self excluded due to problem gambling but was able to set up accounts on 3 of their websites. I have message Emoore. Do you think I will successfully be refunded deposits?
I see you got refunded from Thrillsy for the same matter. Thrillsy are under Belona NV
Ναι, αυτή η καταγγελία ήταν μια δοκιμασία.
Το καζίνο Thrillsy υπό την εγκληματική διαχείριση του Bellona αγνοεί τα αιτήματά μου για επιστροφή χρημάτων μέσω email για μήνες. Στο τέλος, η συνομιλία μπλοκαρίστηκε.
Σε εκείνο το σημείο προσπάθησα να επικοινωνήσω με τον αδειοδόχο της Antillephone πολλές φορές για εβδομάδες χωρίς αποτέλεσμα. Τελικά απάντησαν με ενοχλητικό τρόπο που με έκανε να καταλάβω τη συμπαιγνία που υπάρχει μεταξύ του δικαιοπάροχου και των καζίνο του Κουρασάο.
Σε εκείνο το σημείο μπόρεσα να λάβω βοήθεια από τη Cindy Drommond μέσω της διεύθυνσης email complaints@emoore.com
Μέσα σε δέκα μέρες πήρα την επιστροφή χρημάτων. Το καζίνο αρχικά προσπάθησε να μου προσφέρει λιγότερα από όσα δικαιούμαι, αλλά αφού το επισήμαναν στη Σίντι Ντρόμοντ πλήρωσαν για τα πάντα.
Εάν είχατε κάνει αίτηση για μόνιμο αυτοαποκλεισμό σε όλα τα καζίνο Bellona όπως έκανα εγώ, θα δείτε ότι θα σας πληρώσουν. Αλλά χρειάζεστε βοήθεια από το Emoore, ξεχάστε τον γκουρού του Καζίνο ή το Antillephone.
Yes that complaint was an ordeal.
The Thrillsy casino under Bellona's criminal management has been ignoring my emailed refund requests for months. In the end, the chat was blocked.
At that point I tried to contact the Antillephone licensor several times for weeks to no avail. Eventually they replied in an embarrassing way that made me understand the collusion that exists between the licensor and the Curacao casinos.
At that point I was able to get help from Cindy Drommond via the email address complaints@emoore.com
Within ten days I got my refund. The casino initially tried to offer me less than I was entitled to but after pointing this out to Cindy Drommond they paid for everything.
If you had applied for permanent self-exclusion on all Bellona casinos like I did you will see that they will pay you. But you need help from Emoore, forget about Casino guru or Antillephone.
Sì quel reclamo è stato un calvario.
Il casinò Thrillsy sotto la gestione criminale di Bellona ha ignorato per mesi le mie richieste di rimborso inviate via mail. La chat alla fine invece mi è stata bloccata.
A quel punto ho provato a contattare diverse volte il licenziante Antillephone per settimane senza risultato. Alla fine mi hanno risposto in un modo imbarazzante che mi ha fatto capire la collusione esistente tra il licenziante e i casinò di Curacao.
A quel punto sono riuscito a ricevere aiuto da Cindy Drommond tramite l'indirizzo mail complaints@emoore.com
Nel giro di una decina di giorni ho ottenuto il rimborso. Il casinò inizialmente aveva provato ad offrirmi meno di quello che mi spettava ma dopo aver fatto presente questo a Cindy Drommond ha pagato tutto.
Se avevi richiesto un autoesclusione permanente su tutti i casinò Bellona come ho fatto io vedrai che ti pagheranno. Ma hai bisogno di aiuto da Emoore, lascia perdere Casino guru o Antillephone.
Ναι, αυτή η καταγγελία ήταν μια δοκιμασία.
Το καζίνο Thrillsy υπό την εγκληματική διαχείριση του Bellona αγνοεί τα αιτήματά μου για επιστροφή χρημάτων μέσω email για μήνες. Στο τέλος, η συνομιλία μπλοκαρίστηκε.
Σε εκείνο το σημείο προσπάθησα να επικοινωνήσω με τον αδειοδόχο της Antillephone πολλές φορές για εβδομάδες χωρίς αποτέλεσμα. Τελικά απάντησαν με ενοχλητικό τρόπο που με έκανε να καταλάβω τη συμπαιγνία που υπάρχει μεταξύ του δικαιοπάροχου και των καζίνο του Κουρασάο.
Σε εκείνο το σημείο μπόρεσα να λάβω βοήθεια από τη Cindy Drommond μέσω της διεύθυνσης email complaints@emoore.com
Μέσα σε δέκα μέρες πήρα την επιστροφή χρημάτων. Το καζίνο αρχικά προσπάθησε να μου προσφέρει λιγότερα από όσα δικαιούμαι, αλλά αφού το επισήμαναν στη Σίντι Ντρόμοντ πλήρωσαν για τα πάντα.
Εάν είχατε κάνει αίτηση για μόνιμο αυτοαποκλεισμό σε όλα τα καζίνο Bellona όπως έκανα εγώ, θα δείτε ότι θα σας πληρώσουν. Αλλά χρειάζεστε βοήθεια από το Emoore, ξεχάστε τον γκουρού του Καζίνο ή το Antillephone.
Yes that complaint was an ordeal.
The Thrillsy casino under Bellona's criminal management has been ignoring my emailed refund requests for months. In the end, the chat was blocked.
At that point I tried to contact the Antillephone licensor several times for weeks to no avail. Eventually they replied in an embarrassing way that made me understand the collusion that exists between the licensor and the Curacao casinos.
At that point I was able to get help from Cindy Drommond via the email address complaints@emoore.com
Within ten days I got my refund. The casino initially tried to offer me less than I was entitled to but after pointing this out to Cindy Drommond they paid for everything.
If you had applied for permanent self-exclusion on all Bellona casinos like I did you will see that they will pay you. But you need help from Emoore, forget about Casino guru or Antillephone.
Sì quel reclamo è stato un calvario.
Il casinò Thrillsy sotto la gestione criminale di Bellona ha ignorato per mesi le mie richieste di rimborso inviate via mail. La chat alla fine invece mi è stata bloccata.
A quel punto ho provato a contattare diverse volte il licenziante Antillephone per settimane senza risultato. Alla fine mi hanno risposto in un modo imbarazzante che mi ha fatto capire la collusione esistente tra il licenziante e i casinò di Curacao.
A quel punto sono riuscito a ricevere aiuto da Cindy Drommond tramite l'indirizzo mail complaints@emoore.com
Nel giro di una decina di giorni ho ottenuto il rimborso. Il casinò inizialmente aveva provato ad offrirmi meno di quello che mi spettava ma dopo aver fatto presente questo a Cindy Drommond ha pagato tutto.
Se avevi richiesto un autoesclusione permanente su tutti i casinò Bellona come ho fatto io vedrai che ti pagheranno. Ma hai bisogno di aiuto da Emoore, lascia perdere Casino guru o Antillephone.
Ακριβώς δεν θα σπαταλήσω τον χρόνο μου σε γκουρού.
Ζητώ αυτοαποκλεισμό και ο λογαριασμός έκλεισε επ' αόριστον επειδή είμαι ψυχαναγκαστικός τζογαδόρος στο Thrillsy. Είναι υποχρεωμένοι να κλείνουν σε όλους τους αδελφούς ιστότοπους; Δεν ζήτησα συγκεκριμένα να κλείσω σε όλους τους αδελφούς ιστότοπους, αλλά είπα αποκλειστικά ότι ήταν επειδή είμαι ψυχαναγκαστικός τζογαδόρος
Exactly I will not be wasting my time on guru.
I ask for self exclusion and account closed indefinitely due to being a compulsive gambler on Thrillsy. Are they obliged to close on all sister sites? I didn't specifically ask to close on all sister websites but I exclusively said it was because I'm a compulsive gambler
Βασικά κάνετε ό,τι μπορεί να κάνει ο παίκτης μόνος του στη ζωντανή συνομιλία. Το Casino Guru δεν μπορεί να κάνει καμία ενέργεια στο καζίνο. Για τα παράπονα που τέθηκαν, όπως εξαιρέσεις επιστροφών λογαριασμού κ.λπ., ο γκουρού του καζίνο δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Το καζίνο δεν θα υποχωρήσει ποτέ απλά από καλή θέληση. Είτε συμμορφώνονται είτε δεν συμμορφώνονται. Δεν υπάρχει ενδιάμεσο. Μόνο νομικοί σύμβουλοι που εγκρίνουν άδειες σε αυτά τα καζίνο μπορούν να αναγκάσουν το καζίνο να λάβει απόφαση. Όλοι οι γκουρού του καζίνο είναι συνεργάτες.
Όχι, μιλάω για νομικούς συμβούλους με τους οποίους έχω άμεση επαφή.
You basically do what the player can do themselves on live chat. Casino Guru cannot take any action on the casino. For the complaints raised such as excluded account refunds etc casino guru cannot do anything. The casino will never give in simply out of good will. They either comply or not comply. There is no in-between. Only legal consultants approving licences to these casinos can force the casino into a decision. All casino guru is an affiliate.
No I'm talking about legal consultants in which I have direct contact with.
Λοιπόν, καταλαβαίνω την άποψή σας, αλλά υπάρχει ένα άλλο σημείο που πρέπει να εξετάσετε. .
Απλώς ελέγξτε αυτό το παράπονο : Ποσό: £1.496 🙂
Well, I can understand your point, but there is another part to consider.🙂 Tons of casinos wish their rating to get better and we always push them to reopen closed - unresolved cases, or explain that helping players is a great way to do that.
Just check this complaint: Amount: Ł1,496 🙂
Δεν μπορώ να σας δώσω μια συγκεκριμένη απάντηση σε αυτό. Καταφέρατε να ανοίξετε άλλους διπλούς λογαριασμούς καζίνο ή οι λογαριασμοί ήταν ήδη ανοιχτοί τη στιγμή της αίτησης αυτο-αποκλεισμού; Και στις δύο περιπτώσεις, ωστόσο, το καζίνο θα πρέπει να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να αποτρέψει τον παίκτη από το να χάσει περισσότερα χρήματα και επομένως να φροντίσει να κλείσει όλους τους λογαριασμούς των άλλων αδελφών καζίνο και να μην επιτρέπει το άνοιγμα νέων λογαριασμών παιχνιδιού στα αδελφά καζίνο.
Στα ιταλικά καζίνο με άδεια Adm, εάν εξαιρεθείτε σε ένα καζίνο άμεσα και εγκάρσια, αποκλείεστε από όλα τα καζίνο με άδεια Adm.
Στην περίπτωση των καζίνο του Κουρασάο, ο δικαιοπάροχος θα πρέπει να είναι αυτός που δίνει τις κατευθυντήριες γραμμές, αλλά αν μεταβείτε στην τοποθεσία Antillephone δεν υπάρχει τίποτα από αυτά ούτε ενότητα για την υποβολή καταγγελιών. Μόνο το Curacao egaming το έχει. Αυτός είναι ο λόγος που σχεδόν όλα τα καζίνο έχουν άδεια Antillephone, επειδή αισθάνονται προστατευμένα.
Αλλά ο Emoore που σου απάντησε; Πότε τους στείλατε την καταγγελία;
I cannot give you a certain answer on this. Were you able to open other twin casino accounts or were the accounts already open at the time of the self-exclusion request? In both cases, however, the casino should take all necessary measures to prevent the player from losing more money and therefore make sure to close all the accounts of the other sister casinos and not allow the opening of new play accounts on the sister casinos.
On Italian casinos with Adm license, if you exclude yourself on a casino instantly and transversely you are self-excluded on all casinos with Adm license.
In the case of the Curacao casinos it should be the licensor who gives the guidelines but if you go to the Antillephone site there is none of this nor a section for submitting complaints. Only Curacao egaming has it. This is why almost all casinos have an Antillephone license, because they feel protected.
But the Emoore who answered you? When did you send the complaint to them?
Su questo non so darti una risposta certa. Sei riuscito ad aprire altri account su casinò gemelli o gli account erano già aperti al momento della richiesta di autoesclusione? In entrambi i casi comunque il casinò dovrebbe adottare tutte le misure necessarie per evitare che il giocatore perda altro denaro e quindi accertarsi di chiudere tutti gli account degli altri casinò gemelli e non consentire l'apertura di nuovi conti giochi sui casinò gemelli.
Sui casinò italiani con licenza Adm se ti autoescludi su un casinò istantaneamente e trasversalmente sei autoescluso su tutti i casinò con licenza Adm.
Nel caso dei casinò di Curacao dovrebbe essere il licenziante a dare le linee guida ma se vai sul sito di Antillephone non esiste nulla di tutto ciò né tantomeno una sezione per inviare reclami. Solo la Curacao egaming ce l'ha. Per questo quasi tutti i casinò hanno licenza Antillephone, perché si sentono protetti.
Ma la Emoore che ti ha risposto? Quando hai inviato a loro il reclamo?
Το ανέβασα πριν 10 μέρες. Η έρευνα συνεχίζεται ακόμη από τον Emoore.
Ζητήσατε συγκεκριμένα να αποκλειστείτε από όλους τους αδελφούς τους ιστότοπους;
Όχι, άνοιξα αυτούς τους λογαριασμούς αφού αυτοεξαιρέθηκα στο αδελφό τους καζίνο.
Βρήκα αυτόν τον όρο και την προϋπόθεση egaming curacao:
Άρθρο 3 τμήμα 9 σε σχέση με τις αρχές του υπεύθυνου παιχνιδιού:
9. Κατόπιν αιτήματος του Τελικού Χρήστη, καθώς και εάν ζητήματα υγείας του Τελικού Χρήστη κρίνουν αναγκαία μια τέτοια ενέργεια, ο Διαχειριστής πρέπει να διασφαλίσει ότι ο Τελικός Χρήστης για περιορισμένο ή απεριόριστο χρονικό διάστημα δεν θα μπορεί να κάνει χρήση οποιασδήποτε υπηρεσίας προσφέρεται σε οποιονδήποτε από τους Ιστότοπους του Διαχειριστή
I raised it 10 days ago. Investigation still ongoing by Emoore.
Did you specifically asked to be self excluded by all of their sister websites?
No I opened these accounts after self excluding on their sister casino.
I have found this curacao egaming term and condition:
Article 3 section 9 in relation to responsible gaming principles:
9. Upon request of the End User, as well as if health issues of the End User deem such action necessary, the Operator must ensure that the End User shall for a limited or unlimited amount of time not be able to make use of any services offered on any of the Websites of the Operator
Τότε είχα ζητήσει από το καζίνο Betonic να απαγορευτεί από όλα τα καζίνο που διαχειρίζεται η Bellona NV, καθώς είναι μια εγκληματική εταιρεία. Αλλά μετά από ένα μήνα μου επέτρεψαν να ανοίξω έναν νέο λογαριασμό gaming στο Thrillsy.
Ακόμα κι αν δεν είχα διευκρινίσει ότι ο αυτο-αποκλεισμός έπρεπε να ισχύει για όλα τα καζίνο Bellona, θα έπρεπε να μην εξουσιοδοτήσουν το άνοιγμα ενός νέου λογαριασμού τυχερών παιχνιδιών στο καζίνο τους. Αυτή είναι η πρακτική που πρέπει να ακολουθούν όλα τα καζίνο.
Άρα θα δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων κατά τη γνώμη μου.
At the time I had asked the Betonic casino to be banned from all casinos operated by Bellona NV as it is a criminal company. But after a month they allowed me to open a new gaming account on Thrillsy.
Even if I had not specified that the self-exclusion had to apply to all Bellona casinos, they would still have had to not authorize the opening of a new gaming account on their casino. This is the practice that all casinos should follow.
So you would be entitled to a refund in my opinion.
Io all'epoca avevo chiesto al casinò Betonic di essere escluso su tutti i casinò gestiti da Bellona N. V. essendo una società criminale. E invece dopo un mese mi hanno consentito di aprire un nuovo conto gioco su Thrillsy.
Anche se non avessi specificato che l'autoesclusione doveva riguardare tutti i casinò Bellona essi avrebbero dovuto comunque non autorizzare l'apertura di un nuovo conto gioco sui loro casinò. È la prassi che dovrebbero seguire tutti i casinò.
Perciò avresti diritto al rimborso secondo me.
Αυτό το καζίνο Vulkan Vegas είναι ένα άθλιο καζίνο για να παίξετε!! Προσπαθώ να βγάλω τα χρήματα που κέρδισα, αλλά δεν πληρώνουν!!! Πάντα λένε ότι υπάρχει χρόνος για να κάνουν οι αναλυτές τους απαραίτητους ελέγχους, απλά δεν καταλαβαίνω ότι σε άλλα καζίνο η διαδικασία πληρωμής είναι πολύ γρήγορη, περίπου 1 ώρα αφού ζητηθεί η ανάληψη!! Δεν προτείνω να παίξετε σε αυτό το site γιατί θα κερδίσετε και δεν θα λάβετε!!
This Vulkan Vegas casino is a lousy casino to play at!! I'm trying to withdraw the money I won, but they don't pay!!! They always say that there is a time for the analysts to do the necessary checks, I just don't understand that other casinos the payment process is very fast, about 1 hour after asking for the withdrawal!! I do not recommend playing on this site because you will win and will not receive!!
Esse cassino Vulkan Vegas é um péssimo cassino para jogar !! Estou tentando retirar o dinheiro que ganhei, mais eles não pagam !!! Sempre dizem que tem um tempo para os analistas fazerem as verificações necessárias, Só não entendo que outros cassino o processo de pagamento é bem rápido, cerca de 1 hora depois de pedir o saque!! Não recomendo jogar nesse site pois vc vai ganhar e não vai receber!!
Βλέπετε μερικές φορές, ένιωσα έτσι... ο γκουρού του καζίνο, έχει μόνο το δικαίωμα να αυξήσει ή να μειώσει τη φήμη του καζίνο σε αυτόν τον ιστότοπο.
Μερικές φορές το καζίνο θα μπορούσε να τείνει να μην απαντά στους γκουρού και, στη συνέχεια, η υπόθεση θα κλείσει ως ανεπίλυτη, μερικές φορές αφαιρώντας τη φήμη του καζίνο προσθέτοντας μελανά σημεία στο καζίνο, κάτι που φυσικά ορισμένα καζίνο δεν ενδιαφέρονται!
Η επικοινωνία με τις αρχές, μερικές φορές περιπλέκει την υπόθεση και είναι χρονοβόρο.
Επικοινώνησα με τις αρχές πριν από λίγο καιρό (πάνω από ένα μήνα), μπόρεσα να λάβω μόνο μία απάντηση από αυτούς, με την απάντησή τους με πρόσθεσαν ετικέτα σε 2 άλλους παίκτες μαζί με το καζίνο.
You see sometimes, I felt so....the casino guru, only have the right to increase or decrease a casino reputation on this website.
Sometimes the casino could tend not to reply to the guru's, and then the case will be closed as unresolved, sometimes deducting the casino's reputation with adding blackpoints to the casino which ofcourse some casinos doesn't care!
Contacting the authorities, sometimes gets the case complex and it's time consuming.
I contacted the authorities while ago(over a month), I could only get a single response from them, on thier response they tagged me to 2 other players together with the casino.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.