ΦόρουμΚαζίνοVulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση

Vulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 9)

πριν από 3 έτη από Jonas23111
|
97707 προβολές 457 απαντήσεις |
|
1...8 9 10...23
Προσθήκη ανάρτησης
Jamesbizne18989999
πριν από 2 έτη

So, after you had made your first withdrawal you realized that some slots were restricted to you immediately?

Can you name some examples?

πριν από 2 έτη

Hello,

I've been trying to make a withdraw for over a week, had KYC problems and all sorts of stuff.

Now i've got a "succesful" mail for my withdraw and i've been waiting for 22 hours (at this time) for the money to arrive, by eth.

They said they can only help me with a recipe or something when 24 hours pass, im going to be back with some news, tbh at this moment, the situation doesen't smell good.

Hope they will solve the problem, the casino looks ok but if they don't pay the withdraws, i won't continue playing on it.


Edit:


filefile


This is the first conversation after 24h. Waiting for the financial department to sort it out, i'll be back in a few hours.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Vulkan Vegas, προσοχή, μακριά, αμφίβολο.

Μείνε μακριά, σοβαρά...

Το rip-off προέρχεται από το Κουρασάο,

Τα χρήματα θα αφαιρεθούν από τον λογαριασμό του παιχνιδιού μετά από 2 ή 3 ημέρες, ώστε να συνεχίσετε να παίζετε,

Οι πληρωμές είναι πολύ κακές και ακανόνιστες,

Το μπόνους πρέπει να εφαρμοστεί 40Χ με 1% επιτυχία, τόσο καλό όσο ποτέ....

Πολλά μπόνους, άσκοπα χωρίς επιτυχία,

Μηνύματα SMS και WhatsApp με μπόνους έως και 170%, φυσικά σπάνια επιτυχημένα...

Χωρίς όριο στις καταθέσεις, χωρίς κανονισμούς, μπορείς να συντρίψεις τον εαυτό σου χωρίς τέλος....

Οι δωρεάν περιστροφές είναι πολύ δύσκολο να αποκτηθούν και να κερδίσουν πολύ λιγότερο από ό,τι κοστίζουν, χωρίς προειδοποίηση για χαμένα χρήματα.

Τα καλύτερα έρχονται...Αν κάνετε μια σοβαρή καταγγελία, ο λογαριασμός του παιχνιδιού θα αποκλειστεί αμέσως..

Έχω προσλάβει τον δικηγόρο μου τώρα για να το σταματήσω και μην πιστεύεις όταν σου λένε "λυπούμαστε που δεν στάθηκες τυχερός"

δεν εξαρτάται από εσάς, σας εύχομαι καλή τύχη πάντως....

Αυτόματη μετάφραση:
ovidiu219470
πριν από 2 έτη

Είχα μια πολύ κακή εμπειρία

Τα χρήματα θα αφαιρεθούν από τον λογαριασμό του παιχνιδιού μετά από 2 ή 3 ημέρες, ώστε να συνεχίσετε να παίζετε,

Οι πληρωμές είναι πολύ κακές και ακανόνιστες,

Αυτόματη μετάφραση:
Rosca
πριν από 2 έτη

Thank you for the reply, i haven't deposited much money, i was just trying to test the platform because at first sight it seemed pretty decent. My main concern was if withdrawing is working and they kept bringing up lots of reasons, wasting my time but tricking me to insist. Ill maybe wait two more days and im gonna give up.

Rosca
πριν από 2 έτη

They deducted the money after about a week and said "withdrawal accepted or something like that, now it's been about 36 hours since that, their "finance department" is theoretically gonna reply soon, but yea... seems like bullshit

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Rosca
πριν από 2 έτη
Πολλά μπόνους χωρίς νόημα χωρίς επιτυχία
Τα μηνύματα SMS και WhatsApp με μπόνους έως και 170% φυσικά σπάνια πετυχαίνουν...
Χωρίς όρια στις καταθέσεις, χωρίς κανόνες, μπορείς να σπάσεις τον εαυτό σου επ' αόριστον....
Οι δωρεάν περιστροφές είναι πολύ δύσκολο να αποκτηθούν και να κερδίσουν πολύ λιγότερα από αυτά που αξίζουν χωρίς προειδοποίηση για χαμένα χρήματα.
Τα καλύτερα έρχονται... Εάν υποβάλετε μια σοβαρή καταγγελία, ο λογαριασμός του παιχνιδιού θα αποκλειστεί αμέσως. «Λυπούμαστε που δεν έχετε τύχη». δεν εξαρτάται από εσάς


Σας υποστηρίζω πλήρως. Συχνά βρίσκομαι σε παρόμοιες καταστάσεις. Ο αποκλεισμός του λογαριασμού σας είναι ένας αγαπημένος τρόπος για τα καζίνο να προστατεύονται από οποιαδήποτε ευθύνη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

I've been trying to make a withdraw for over a week, had KYC problems and all sorts of stuff.

Now i've got a "succesful" mail for my withdraw and i've been waiting for 22 hours (at this time) for the money to arrive, by eth.

They said they can only help me with a recipe or something when 24 hours pass, im going to be back with some news, tbh at this moment, the situation doesen't smell good.

Hope they will solve the problem, the casino looks ok but if they don't pay the withdraws, i won't continue playing on it.


Edit:


filefile


This is the first conversation after 24h. Waiting for the financial department to sort it out, i'll be back in a few hours.

πριν από 2 έτη

Hello,

allow me to say that in some cases the KYC and associated withdrawal may take a week or so. When our complaint team deals with players' complaints, they allow casinos 14 full days.

May I know whether your account has been fully verified, please?

πριν από 2 έτη
Πολλά μπόνους χωρίς νόημα χωρίς επιτυχία
Τα μηνύματα SMS και WhatsApp με μπόνους έως και 170% φυσικά σπάνια πετυχαίνουν...
Χωρίς όρια στις καταθέσεις, χωρίς κανόνες, μπορείς να σπάσεις τον εαυτό σου επ' αόριστον....
Οι δωρεάν περιστροφές είναι πολύ δύσκολο να αποκτηθούν και να κερδίσουν πολύ λιγότερα από αυτά που αξίζουν χωρίς προειδοποίηση για χαμένα χρήματα.
Τα καλύτερα έρχονται... Εάν υποβάλετε μια σοβαρή καταγγελία, ο λογαριασμός του παιχνιδιού θα αποκλειστεί αμέσως. «Λυπούμαστε που δεν έχετε τύχη». δεν εξαρτάται από εσάς


Σας υποστηρίζω πλήρως. Συχνά βρίσκομαι σε παρόμοιες καταστάσεις. Ο αποκλεισμός του λογαριασμού σας είναι ένας αγαπημένος τρόπος για τα καζίνο να προστατεύονται από οποιαδήποτε ευθύνη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello leksander,

I think that casinos usually block accounts in those situations to ensure that the balance stays the same unless the problem or investigation is solved or closed. I guess it would be far worse if the account stays open and the player could lose the winnings meanwhile.

Radka
πριν από 2 έτη

Hello, on 26th of September my withdrawal was approved and KYC confirmed. They said if the money won't arrive in 24 hours i should write to them. It's been almost 48h . After24 hours they've sent a message to their finnancial department, now im waiting for news. I've asked for a recipe or something since the withdrawal was made on crypto so i could check the wallet. Nothing for now

ovidiu219470
πριν από 2 έτη

Well, if your account has been fully verified, we allow casinos 14 full days to proceed with the withdrawal.

I ask you kindly to wait, we would do the same.

If the casino is not able to catch up with the time limit, we will step in and try to help via complaint.

Radka
πριν από 2 έτη

Thank you for the answer, i will wait, i've kinda lost hope regarding this casino. We'll see

ovidiu219470
πριν από 2 έτη

Thank you, I hope that the complaint will not be necessary 🤞

Radka
πριν από 2 έτη

Me too, but by the way this looks, i don't think they are capable to solve their problems, i'd like them to proove me wrong though.

I've wageres on over 20 online casinos and never seen something like this.

ovidiu219470
πριν από 2 έτη

I understand your point of view, let's give them some time to prove you wrong preferably.

I will check on you on Monday 🤞

Radka
πριν από 2 έτη

Still nothing 😁file

ovidiu219470
πριν από 2 έτη

Well, I would say that there is still some chance. 😀

However, If you need help, feel free to submit a complaint through our resolution center.


Radka
πριν από 2 έτη

I will, but i might have to wait a little more. You said something about 14 days or somth?

ovidiu219470
πριν από 2 έτη

did anyone ever got a withdrawal from this platform? I saw a lot of bad reviews

πριν από 2 έτη

I will, but i might have to wait a little more. You said something about 14 days or somth?

πριν από 2 έτη

Exactly, when somebody submits a complaint, we allow the casino 14 full days to verify the account and proceed with the withdrawal.

Honestly, I'm not pretty sure how long you have been waiting for now.

This casino is a good one and pays out the winnings, feel free to check our complaint section to learn how many complaints have been submitted and resolved. There is not a single unresolved complaint so far. I take it as a very good state of things.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
1...8 9 10...23
Μετάβαση στη σελίδααπό 23 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα