Μιλάτε για την αδειοδοτούσα αρχή; Λοιπόν, γιατί όχι, ελπίζω να σε βοηθήσουν.
Μπορώ να ξέρω τι ακριβώς συμβαίνει με την ενότητα παραπόνων μας; Καμιά πρόταση, παρακαλώ;
Are you talking about the licensing authority? Well, why not, I hope they will help you.
May I know what exactly is wrong with our complaint section? Any suggestions, please?
Σας παρακαλώ, θέλω να μου το διευκρινίσετε αυτό, παρά το γεγονός ότι έχω κάνει μια καταγγελία εδώ, μπορώ επίσης να επικοινωνήσω με τις αρχές και να υποβάλω μια καταγγελία μαζί τους;
Έλαβα ένα κλειστό παράπονο, παρόλο που η δική μου πλευρά δεν ακούστηκε, οι γκουρού πίστεψαν αυτά που τους είπε το καζίνο χωρίς να συμμορφωθούν από τον παίκτη(εμένα), για πρώτη φορά το βιώνω αυτό στην πλατφόρμα σας.
Πάντα προσπαθούσατε να ακούσετε και από τα δύο μέρη με την κρίση σας. Αλλά αυτή τη φορά, δεν ήταν έτσι.
Please I want you to clarify this to me, despite laying a complaint here, can I aswell contact the authorities and lay a complaint with them?
I got a closed complaint, even though my own side wasn't heard, the guru's believed what the casino told them without conforming from the player(me), for the first time I'm experiencing this on your platform.
You've been always "just" with your judgement always tried to listen from both parties. But this time, it wasn't so.
Όλα εξαρτώνται από το σε ποιον θα πάτε. Οι αρχές απασχολούν συμβούλους νομικής συμμόρφωσης. Και είναι δουλειά τους να διερευνήσουν εάν ένα καζίνο δεν συμμορφώνεται με τους όρους που ορίζονται στην άδεια τζόγου.
It all depends on who you go to. The authorities employ legal compliance consultants. And it is their job to investigate where a casino doesn't comply with the terms set out on the gambling licence.
Βασικά κάνετε ό,τι μπορεί να κάνει ο παίκτης μόνος του στη ζωντανή συνομιλία. Το Casino Guru δεν μπορεί να κάνει καμία ενέργεια στο καζίνο. Για τα παράπονα που τέθηκαν, όπως εξαιρέσεις επιστροφών λογαριασμού κ.λπ., ο γκουρού του καζίνο δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Το καζίνο δεν θα υποχωρήσει ποτέ απλά από καλή θέληση. Είτε συμμορφώνονται είτε δεν συμμορφώνονται. Δεν υπάρχει ενδιάμεσο. Μόνο νομικοί σύμβουλοι που εγκρίνουν άδειες σε αυτά τα καζίνο μπορούν να αναγκάσουν το καζίνο να λάβει απόφαση. Όλοι οι γκουρού του καζίνο είναι συνεργάτες.
Όχι, μιλάω για νομικούς συμβούλους με τους οποίους έχω άμεση επαφή.
You basically do what the player can do themselves on live chat. Casino Guru cannot take any action on the casino. For the complaints raised such as excluded account refunds etc casino guru cannot do anything. The casino will never give in simply out of good will. They either comply or not comply. There is no in-between. Only legal consultants approving licences to these casinos can force the casino into a decision. All casino guru is an affiliate.
No I'm talking about legal consultants in which I have direct contact with.
Όχι πάντα, μερικές φορές όταν ένα καζίνο σας μπλοκάρει, τείνουν να μπλοκάρουν όλα τα μέσα επικοινωνίας μαζί τους, μερικές φορές ανταποκρίνονται στα μηνύματά σας.
Αλλά οι γκουρού μπορούν να σας βοηθήσουν να επικοινωνήσετε με άλλους τρόπους!
Κατανοώ ότι ο γκουρού δεν μπορεί να αναγκάσει το καζίνο να επιστρέψει τα χρήματά σας, αλλά μπορεί να τον κάνει να πιστέψει ότι πρέπει να το κάνει.
Not all the time, sometimes when a casino blocks you, they tend to block all means of communications with them as well,sometimes turns responsive to your messages.
But the gurus can help you contact then in other ways!
I understand that the guru cannot force the casino to refund your funds but can make them believe they should do so.
Λοιπόν, το καζίνο στο οποίο έπαιζα πήρε την άδειά του από το Κουρασάο και, μετά από καταγγελία στις αρχές, έλαβα μια απάντηση από αυτές.
Συμπτωματικά, πιστεύω ότι τρεις από εμάς διαμαρτυρηθήκαμε, πιθανώς την ίδια μέρα.
Η απάντηση ήρθε με παραβολές υποθέτω.
Κάτι όπως
"Υπάρχουν αχλάδια σε μια κατσαρόλα, και τρεις κανόνας 9.7.....και οι τρεις ισχυρίζονται ότι είναι αθώοι"
Έβαλαν ετικέτα στους 3 παραπονούμενους στο καζίνο.
Σε παρακαλώ αδερφέ μπορείς να πεις τη δυστυχία σου σε αυτό;
Well the casino I played at got thier license from curacao, and then after laying complaint to the authorities I received a response from them.
Coincidentally I believe three of us laid complaint, probably the same day.
The response came in parables I guess.
Something like
"there pears in a pot, and three rule 9.7.....all three claiming innocent"
They tagged the 3 complainants to the casino.
Please bro can you give your plight on this?
Δυστυχώς, βλέπω ότι έχουμε υποβληθεί πολλές καταγγελίες εναντίον του Vulkan Vegas πρόσφατα. Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά εδώ . Τέλος πάντων, σύμφωνα με την εμπειρία μου, το καζίνο πληρώνει τελικά τα κέρδη, αλλά μερικές φορές διαρκεί περισσότερο από το συνηθισμένο. Παρακαλώ, να είστε υπομονετικοί, θα πρέπει να λάβετε την ανάληψη εντός 14 ημερών.
Unfortunately I can see we have many complaints submitted against Vulkan Vegas recently. You can take a look here. Anyway, according to my experience, the casino eventually pays out the winnings, but it sometimes takes longer than usual. Please, be patient, you should receive the withdrawal within 14 days.
Για μένα σήμερα είναι η 16η ή 17η μέρα. Έχω κάνει ένα παράπονο εδώ, και δεν υπάρχει απάντηση ούτε εκεί τις τελευταίες 2-3 μέρες😁
For me today is the 16th or 17th day. I have made a complaint here, and no answer there either for the last 2-3 days😁
Σας παρακαλώ, θέλω να μου το διευκρινίσετε αυτό, παρά το γεγονός ότι έχω κάνει μια καταγγελία εδώ, μπορώ επίσης να επικοινωνήσω με τις αρχές και να υποβάλω μια καταγγελία μαζί τους;
Έλαβα ένα κλειστό παράπονο, παρόλο που η δική μου πλευρά δεν ακούστηκε, οι γκουρού πίστεψαν αυτά που τους είπε το καζίνο χωρίς να συμμορφωθούν από τον παίκτη(εμένα), για πρώτη φορά το βιώνω αυτό στην πλατφόρμα σας.
Πάντα προσπαθούσατε να ακούσετε και από τα δύο μέρη με την κρίση σας. Αλλά αυτή τη φορά, δεν ήταν έτσι.
Please I want you to clarify this to me, despite laying a complaint here, can I aswell contact the authorities and lay a complaint with them?
I got a closed complaint, even though my own side wasn't heard, the guru's believed what the casino told them without conforming from the player(me), for the first time I'm experiencing this on your platform.
You've been always "just" with your judgement always tried to listen from both parties. But this time, it wasn't so.
Απλώς για να το διευκρινίσουμε: Ναι, μπορείτε πάντα να ανοίξετε μια καταγγελία εδώ και να επικοινωνήσετε με τις αρχές ταυτόχρονα. Δεν έχουμε τίποτα εναντίον του, αλλά παρακαλούμε, όποτε το κάνετε, απλώς ενημερώστε μας σχετικά με το παράπονό σας 🙂
Just to clarify this: Yes, you can always open a complaint here and contact the authorities at the same time. We have nothing against it, but please, whenever you do so, just inform us about it in your complaint 🙂
Αγαπητέ Daniel, σε ευχαριστώ για την απάντησή σου,
Το ανέφερα στην καταγγελία μου.
Dear Daniel,thank you for your response,
I did mentioned it in my complaint.
Επιστροφή χρημάτων που ελήφθη από ένα συγκεκριμένο καζίνο λόγω της υποβολής μιας υπόθεσης στον σύμβουλο αρχής. Λόγω αποκλεισμού από το αδελφό καζίνο.
Απλώς δείχνει για τα καζίνο στο Antillephone στο Κουρασάο, πρέπει να είναι νομικά υποχρεωμένοι να διασφαλίζουν ότι ο αυτοαποκλεισμός ακολουθεί σε όλα τα καζίνο του ίδιου χειριστή.
Refund received from a certain casino due to raising a case to the authority consultant. Due to being self excluded from sister casino.
Just shows for casinos under Antillephone in Curacao they must be legally obliged to ensure self exclusion follows across all casinos of the same operator.
ΚΑΖΙΝΟ VULKAN VEGAS
Προς έκπληξή μου, η πρώτη ανάληψη μέσω SKRILL ελήφθη σε 4 ώρες, 900 $.
Δεν μπορώ να πω ότι είχα πολύ τύχη από τότε.
Το προσωπικό δεν ήταν πολύ ενημερωτικό εκείνη τη στιγμή.
*Έκανε επαλήθευση πριν από την οποία για να αποφευχθεί το στάσιμο
Τείνω να εξετάζω πόσο ανταποκρίνεται ένα καζίνο με σχόλια και παράπονα πελατών.
VULKAN VEGAS CASINO
To my suprise first withdraw via SKRILL recieved in 4 hours $900.
Cant say I have had much luck since.
The staff not very informative at time's.
*Did verification prior which to avoid stalling
I tend to look at how responsive a casino is with customer feedback and complaints.
Δυστυχώς, έχουμε πολλές αναρτήσεις για παρόμοια θέματα με το Vulkan Vegas εδώ στο CasinoGuru. Το καζίνο φαίνεται να είναι εντάξει και δίκαιο, αλλά ο αριθμός των παραπόνων για καθυστερημένες αναλήψεις και την αργή εξυπηρέτηση πελατών φαίνεται να είναι αρκετά ύποπτος 😕
Unfortunately we have many posts about similar issues with Vulkan Vegas here on CasinoGuru. The casino seems to be alright and fair, but the amount of complaints about delayed withdrawals and slow customer service seems to be quite suspicious 😕
Vulkan Vegas = χρήματα μπόνους είναι εντάξει
πραγματικά χρήματα ΤΙΠΟΤΑ
ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Vulkan Vegas = bonus money it's OK
real money NOTHING
VERY BAD EXPERIENCE
Αντιμετωπίζετε επίσης καθυστέρηση πληρωμής, αναρωτιέμαι;
Are you also experiencing delayed payment, I wonder?
Επιστροφή χρημάτων που ελήφθη από ένα συγκεκριμένο καζίνο λόγω της υποβολής μιας υπόθεσης στον σύμβουλο αρχής. Λόγω αποκλεισμού από το αδελφό καζίνο.
Απλώς δείχνει για τα καζίνο στο Antillephone στο Κουρασάο, πρέπει να είναι νομικά υποχρεωμένοι να διασφαλίζουν ότι ο αυτοαποκλεισμός ακολουθεί σε όλα τα καζίνο του ίδιου χειριστή.
Refund received from a certain casino due to raising a case to the authority consultant. Due to being self excluded from sister casino.
Just shows for casinos under Antillephone in Curacao they must be legally obliged to ensure self exclusion follows across all casinos of the same operator.
Χαίρετε,
ακούγεται αρκετά λογικό, δυστυχώς ορισμένοι εθισμένοι παίκτες προσπαθούν να παρακάμψουν την επαλήθευση και να χρησιμοποιήσουν πλαστά ή αλλαγμένα προσωπικά στοιχεία και email, ώστε το καζίνο να μην γνωρίζει οποιεσδήποτε ομοιότητες τη στιγμή που γίνεται μια κατάθεση.
Ευχαριστώ πάντως για αυτές τις πληροφορίες.
Hello,
it sounds quite reasonable, sadly some addicted players try to bypass the verification and use fake or altered personal information and email so the casino is not aware of any similarities the moment a deposit is made.
Anyway, thank you for this info.
Ένα άλλο λυπηρό γεγονός είναι ότι αυτά τα καζίνο παίζουν χαζά με τους εθισμένους παίκτες και ενδιαφέρονται μόνο να έχουν εθισμένους παίκτες.
Χρησιμοποιώ τα ίδια ακριβώς προσωπικά στοιχεία σε πολλά καζίνο από τον ίδιο χειριστή και στην πραγματικότητα δεν σας αποκλείουν πλήρως μέχρι να το αναλάβετε σε ανώτερη αρχή.
Ας συμφωνήσουμε ότι η βιομηχανία του τζόγου δεν θα υπήρχε μόνο για εθισμένους παίκτες.
Other sad fact is, these casinos play dumb to addicted players and only are interested in having addicted gamblers.
I use the exact same personal details on multiple casinos by the same operator and they don't actually self exclude you fully until you take it up with a higher authority.
Let's agree that the gambling industry wouldn't exist only for addicted gamblers.
Ένα άλλο λυπηρό γεγονός είναι ότι αυτά τα καζίνο παίζουν χαζά με τους εθισμένους παίκτες και ενδιαφέρονται μόνο να έχουν εθισμένους παίκτες.
Χρησιμοποιώ τα ίδια ακριβώς προσωπικά στοιχεία σε πολλά καζίνο από τον ίδιο χειριστή και στην πραγματικότητα δεν σας αποκλείουν πλήρως μέχρι να το αναλάβετε σε ανώτερη αρχή.
Ας συμφωνήσουμε ότι η βιομηχανία του τζόγου δεν θα υπήρχε μόνο για εθισμένους παίκτες.
Other sad fact is, these casinos play dumb to addicted players and only are interested in having addicted gamblers.
I use the exact same personal details on multiple casinos by the same operator and they don't actually self exclude you fully until you take it up with a higher authority.
Let's agree that the gambling industry wouldn't exist only for addicted gamblers.
Ένα άλλο λυπηρό γεγονός είναι ότι αυτά τα καζίνο παίζουν χαζά με τους εθισμένους παίκτες και ενδιαφέρονται μόνο να έχουν εθισμένους παίκτες.
Χρησιμοποιώ τα ίδια ακριβώς προσωπικά στοιχεία σε πολλά καζίνο από τον ίδιο χειριστή και στην πραγματικότητα δεν σας αποκλείουν πλήρως μέχρι να το αναλάβετε σε ανώτερη αρχή.
Ας συμφωνήσουμε ότι η βιομηχανία του τζόγου δεν θα υπήρχε μόνο για εθισμένους παίκτες.
Other sad fact is, these casinos play dumb to addicted players and only are interested in having addicted gamblers.
I use the exact same personal details on multiple casinos by the same operator and they don't actually self exclude you fully until you take it up with a higher authority.
Let's agree that the gambling industry wouldn't exist only for addicted gamblers.
Το site έχει πολλά προβλήματα, παίζεις δουλεύει και μετά δεν μπορείς να κάνεις την ανάληψη
The site has a lot of problems, you play it works and then you can't make the withdrawal
O site tem muitos problemas , voce joga ele traba e depois nao consegue fazer o saque
Αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να το εξηγήσετε περαιτέρω, θα έλεγα.
This is something you should explain further, I'd say.
Γεια σας παιδιά! Το vulkanvegas.com πληρώνει πραγματικά χρήματα; Περιμένω εδώ και λίγες εβδομάδες για τα 500 ευρώ μου, πιστώθηκαν από το υπόλοιπό μου στις 30 Οκτωβρίου και ακόμα τίποτα. Όταν ρωτάω στην διαδικτυακή συνομιλία μου λένε πάντα μην ανησυχείτε, απλώς περιμένετε λίγο, τρίτο μέρος είναι στη συναλλαγή μου και ούτω καθεξής. Απλώς θέλω να μάθω αν χάνω τον χρόνο και τα χρήματά μου εκεί;
και σήμερα επιστρέφουν χρήματα στο καζίνο acc..... παιδιά, υποθέτω ότι δεν μπορείτε να αποσυρθείτε από το vulkanvegas... 😀
Hello guys! Does vulkanvegas.com actually pays out money? im waiting for few week now for my 500 euros, its been credited from my balance at 30 october and still nothing. When i ask in online chat they allways says dont worry, just wait a bit, third party is on my transaction and so on. I just whant to know if im just loosing my time and money there?
and today they retur money to casino acc..... guys i guess you just cant witdrawal from vulkanvegas... 😀
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.