ΦόρουμΚαζίνοVulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση

Vulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 12)

πριν από 3 έτη από Jonas23111
|
97529 προβολές 457 απαντήσεις |
|
1...11 12 13...23
Προσθήκη ανάρτησης
omalv
πριν από 1 έτος

Hi omalv, I moved your post to Vulkan Vegas Casino-general discussion , where you can find unfortunately more similar issues.

πριν από 1 έτος

Hi omalv, I moved your post to Vulkan Vegas Casino-general discussion , where you can find unfortunately more similar issues.

πριν από 1 έτος

thanks. after 2 week of waiting they just throw money back in my casino acc w/o anyone explainig why 😀

bty im verifyed there 😀 this casino.. idk if only i read some before all those deposits i have made there 😀 generaly wasted somwhere between 2k-3k euros and a lot of time 😀 trying one more time to withdrawal, if not secsesful then

playing down balance and asking them to delete my acc...


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
omalv
πριν από 1 έτος

Hi, yes, it is weird. I would try to make a withdrawal again as you say and if the situation is repeating again and money didn't come within 14 days then I recommend you to submit a complaint here on our website. We allow casinos 14 full days to proceed with the KYC and the withdrawal. There you can describe the situation with all details. Some of our complaint team representatives will take care of you. Complaint is simply the best way to approach it, as it gives room for comparing evidence and possible debate with the casino. Complaint is not a bad thing and it is good to be used. That might work then.🤞

πριν από 1 έτος

Έκανα ανάληψη μέσω pix και δεν έχει πέσει ακόμα σήμερα εδώ και εννιά μέρες Έκανα και άλλες αναλήψεις και λειτούργησαν αλλά αυτό δεν έπεσε φαίνεται σε εξέλιξη. Επικοινώνησα με την υποστήριξη εφαρμογών και δεν το έλυσαν, απλώς λένε ότι θα πέσει και δεν λύνουν τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
Als.ghost
πριν από 1 έτος

Hello Als.ghost, FYI I moved your post here to Vulkan Vegas casino- general discussion. I am sorry for you situation. You say it's been nine days. In case the situation doesn't change after 14 days then I recommend you to submit a complaint here on our website. We allow casinos 14 full days to proceed with the KYC and the withdrawal. But as you can see here, they have perfect reputation by Casino Guru, so I would stay patient for now. Keep us informed, please. Thank you

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
alexdossantos2220
πριν από 1 έτος

Θα περιμένω και ο τρόπος, περιμένω το αποτέλεσμα αν φτάσει εδώ θα απαντήσω ξανά εδώ γιατί θέλει πολύ χρόνο. Έχω ήδη πραγματοποιήσει ή έχω επαληθευτεί συναλλαγές στην εφαρμογή

Αυτόματη μετάφραση:
Als.ghost
πριν από 1 έτος

Hello,

let me remind you, that 14 days are allowed as Magda mentioned. I would wait a bit.


Als.ghost
πριν από 1 έτος

φίλε δεν είναι εξαπάτηση όσο καιρό κι αν πάρει . Είναι απαραίτητο να καταλάβουμε ότι ο ιστότοπος έχει δώσει αρκετά μπόνους και πολλοί κερδίζουν και ζητούν αναλήψεις. Εγώ ο ίδιος έχω 11 ημέρες περιμένοντας να πέσει η έρευνά μου. Με πιάνει άγχος, αλλά καταλαβαίνω και το πλαίσιο στο οποίο βρίσκεται ο ιστότοπος. Είναι σημαντικό να σας ευχαριστήσω για την ευκαιρία για τα κέρδη και το πλαίσιο στο οποίο βρίσκεται το καζίνο. Μιλάμε για ένα καζίνο που δίνει πολλές ευκαιρίες χωρίς καμία κατάθεση. ευγνωμοσύνη φίλε

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Καλημέρα, σήμερα είναι 15 μέρες που περίμενα όπως μου είπαν. Η έρευνα έχει πλέον επιλυθεί. εχω εκτυπωσεις και ολα, ευχαριστω παιδια απο το φορουμ απαντω εδω ευχαριστω και ευχαριστω vulkan vegas για την λυση

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Als.ghost
πριν από 1 έτος

What you described here only highlights the experience I have with Vulkan Vegas. I didn't hear about players who wouldn't get paid, but I've heard about plenty of cases where it took 2 or more weeks. I'm glad you finally received it and thanks for coming here to write the update 🙂

πριν από 1 έτος

πρόλαβε κανείς να βγάλει χρήματα με vulkan;

Αυτόματη μετάφραση:
enfelanelima
πριν από 1 έτος

Hello, I've just moved your post here to Vulkan Vegas-general discussion thread which is about your topic.

Can you tell us when did you ask casino for your withdrawal please?

Magda
πριν από 1 έτος

980 ρεάλ

Αυτόματη μετάφραση:
enfelanelima
πριν από 1 έτος

Ok, does it mean that you already asked for your withdrawal, right? And how many days are you waiting? Thank you

Magda
πριν από 1 έτος

τέσσερις ημέρες, το αίτημα ήταν με pix

Αυτόματη μετάφραση:
enfelanelima
πριν από 1 έτος

Hi, if you were fully verified and you are not aware any violation of T&C, then In case the situation doesn't change after 14 days then I recommend you to submit a complaint here on our website. We allow casinos 14 full days to proceed with the KYC and the withdrawal. But as you can see here, they have perfect reputation by Casino Guru, so I would stay patient for now. Keep us informed, please. More people facing the same situation like you now.

Magda
πριν από 1 έτος

μου έδωσαν προθεσμία δύο ημερών και όχι 14 file δείτε την απάντησή τους

Αυτόματη μετάφραση:
Magda
πριν από 1 έτος

Οι 14 ημέρες μετράνε από τη στιγμή που ζητήθηκε η ανάληψη ή όταν το υπόλοιπο φύγει από τον λογαριασμό;

Αυτόματη μετάφραση:
fabio221963
πριν από 1 έτος

Hello, it is from the moment of your withdrawal request. Do you have any trouble?

Magda
πριν από 1 έτος

Έκανα παραγγελία στις 03/11 και περιμένω την κατάθεση, σήμερα συμπλήρωσαν 18 μέρες


πλήρες KYC

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
1...11 12 13...23
Μετάβαση στη σελίδααπό 23 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα