ΦόρουμΚαζίνοVulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση

Vulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 13)

πριν από 3 έτη από Jonas23111
|
97579 προβολές 457 απαντήσεις |
|
1...12 13 14...23
Προσθήκη ανάρτησης
Magda
πριν από 1 έτος

γεια σας καλημέρα αν δώσουν την επιλογή του pix τότε γιατί δεν το καταθέτουν στην ώρα τους;;; Μου δόθηκε προθεσμία δύο ημερών μέχρι στιγμής τίποτα σήμερα δεν είναι 11 ημερών

Αυτόματη μετάφραση:
fabio221963
πριν από 1 έτος

Έχω το ίδιο πρόβλημα, περιμένω πληρωμή και τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
fabio221963
πριν από 1 έτος

Hello fabio221963, thank you for information, unfortunately we have noted that players are facing the withdrawal delay in past days as you can see here in several player's complaints. It's up to you now whether you give them some more time or if you decide to submit a complaint as well. Vulkan vegas casino is having a perfect reputation by Casino Guru and the disputes are always solved by them so I would just give them a more time.



enfelanelima
πριν από 1 έτος

Hello enfelanelima, I could see, you have submitted a complaint what is great. As I just mentioned to fabio221963, there are obvious delays of payments in more cases now and withdrawals are probably delayed also via different payment systems. I understand that it's annoying, but I wouldn't worry so much, since this casino has a perfect reputation. I recommend standing it out and being patient for now and wait to Kristina's answer.

Magda
πριν από 1 έτος

σωστά

Αυτόματη μετάφραση:
Magda
πριν από 1 έτος

αυτό θα κάνω. Θα περιμένω, δεν θέλω να υποβάλω αξίωση. σε ευχαριστώ Μάγδα

Αυτόματη μετάφραση:
fabio221963
πριν από 1 έτος

Ένα καλό site είναι το Vulkan vegas, παίζουν και τα κέρδη, αλλά υπάρχουν καθυστερήσεις, όλα εξαρτώνται από το ποσό της ανάληψης

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

αυτό θα κάνω. Θα περιμένω, δεν θέλω να υποβάλω αξίωση. σε ευχαριστώ Μάγδα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello there,

seems that a few payers were paid yesterday, so kindly let us know how your withdrawal is faring 🤞!

matrosov033
πριν από 1 έτος

Hello,

I guess this is a personal experience, yes? May I know what payment option you use in Vulkan?

Radka
πριν από 1 έτος

Χαίρετε. Radka

Είμαι ακόμα σε αναμονή. Έκανα την παραγγελία στις 03/11 και ακόμα δεν την έχω λάβει

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Μέθοδος MASTERCARD, κάρτα Monobank, δεν είχα προβλήματα με την ανάληψη κεφαλαίων σε αυτόν τον ιστότοπο.

Αυτόματη μετάφραση:
fabio221963
πριν από 1 έτος

We all know already that payments are delayed for lots of players at the moment.

Just wait a bit, alternatively, you can submit a complaint, but I do not think that it would speed up things. This is something the casino must solve.

Radka
πριν από 1 έτος

Θα περιμένω ναι!, ελπίζω να παραλάβω αυτή την εβδομάδα γιατί πέρασαν 19 μέρες, σύντομα θα τελειώσει ο μήνας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Παίρνουν πολύ χρόνο για να πληρώσουν 19 ημέρες καθυστέρηση, θα άνοιγα μια αξίωση για να ειδοποιήσω τους παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
Monyke8
πριν από 1 έτος

άλλοι παίκτες που έχουν προβλήματα και το ψάχνουν θα το βρουν χωρίς δυσκολία. όπως έκανα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Είναι εντάξει . περίμενε

Καλή τύχη

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

απο οτι εχω δει εδω θα ηταν οντως καλυτερο να κανεις καταγγελια για να παρεμβεις, νομιζω οτι πραγματικα αν ειναι στο χερι τους μπορει να διαρκεσει πολυ περισσοτερο. πηγαίνοντας να υποβάλω ένα παράπονο είδα ότι μπορούν να βοηθήσουν στην επίσπευση της υπόθεσής μου. καλύτερα να επέμβει κάποιος με μια επαφή μέσα στο vulkan παρά απλώς να περιμένει 🙁



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
fabio221963
πριν από 1 έτος

I think that this casino is capable of paying out the winnings, on the other hand, I would not be very happy about the delay either. I see that as a bad episode for the casino, I would understand if you submit the complaint if you find that adequate. 🙂

Monyke8
πριν από 1 έτος

Hi there,

I believe that players are alerted already. It's just that with each complaint raised the casino has to spend more time debating with us about the delay, instead of solving issues, so I mentioned, that submitting a complaint will not speed up the process. 🙁 It's a good thing to do, but it seems that the casino is experiencing a bigger issue of a technical sort, so it is not an act of dishonesty.

I truly hope that it will get better soon.

πριν από 1 έτος

Hello, I would just like to point out, we have positive information that the number of players who are now paid out is gradually increasing. However, it is still necessary to arm yourself with patience.

1...12 13 14...23
Μετάβαση στη σελίδααπό 23 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα