ΦόρουμΚαζίνοVulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση

Vulkan Vegas Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 14)

πριν από 3 έτη από Jonas23111
|
97614 προβολές 457 απαντήσεις |
|
1...13 14 15...23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

21 μέρες για να μάθω ότι δεν μου εστάλη κανένα ποσό, απλά θέλω να το καταγράψω.

Ποτέ δεν φέρθηκα σε κανέναν άσχημα και ήμουν πάντα χρήσιμος όταν μου έλεγαν ότι είχαν πρόβλημα.

που ζητούσαν πολλοί και στο τέλος μου έδωσαν ένα email με κωδικό

να παραδώσω στην τράπεζά μου και η απάντηση ήταν ότι δεν στάλθηκε κανένα ποσό και ότι ο κωδικός δεν ήταν χρήσιμος

καθώς αυτή η απόδειξη δεν συμπεριλήφθηκε. 21 μέρες και η μάνα μου μιλάει για την απάτη και οι φίλοι μου που αναφέρθηκα με ρωτούν από πριν αν το έχω ήδη λάβει και μοιάζω κορόιδο. Ξέρω ότι θα το λάβω, αλλά είναι περίπλοκο να έχεις υποστήριξη που δεν σε βοηθά να καταλάβεις τι συμβαίνει και να σου δίνει κενές απαντήσεις, περίμενε, περίμενε και περίμενε, αυτή ήταν η υποστήριξή μου

Αυτόματη μετάφραση:
fabio221963
πριν από 1 έτος

Nothing I would say can change the fact, that withdrawals are not the casino's advantage at the moment. 🙁

Pix was used for the withdrawal, any chance that Pix can have some answers instead of your bank?

Does not sound very convenient, I know. The casino suggested contacting their live support, well any development on this path?

πριν από 1 έτος

δεν είναι η τράπεζά μου ή το pix

πραγματικά μπορεί απλά να μην έχει αποσταλεί ακόμα. είναι εύκολο πράγμα με pix, δεν είχα ποτέ πρόβλημα με το pix, λαμβάνω και στέλνω

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
fabio221963
πριν από 1 έτος

Hi fabio221963, sorry for this lengthy process, I understand how you feel. Your complaint is submitted as I see, just let me to wish you good luck and kindly wait Nick's reply. You might wait a little since our colleagues are busy these days and weekend is just starting. I hope everything goes well.✨

πριν από 1 έτος

Σήμερα συμπληρώνεται 1 μήνας από τότε που ζήτησα την ανάληψη, 1 μήνας για ανάληψη, άνοιγμα καταγγελίας και η μόνη εμφανής αποτελεσματική απάντηση ήταν ένα email που έλαβα με έναν κωδικό που ζητήθηκε να παραδοθεί στην τράπεζά μου που έλεγε ότι ο κωδικός είναι δεν είναι χρήσιμο για τίποτα επειδή η αξία δεν μεταφέρθηκε στον λογαριασμό μου. σπαραξικάρδιος

Αυτόματη μετάφραση:
fabio221963
πριν από 1 έτος

I do not quite understand what are you supposed to provide:

"they asked me for a document with the official response from the bank in which they request proof of shipment"

Do you have an idea?

πριν από 1 έτος

Γεια σας, έχω κερδίσει 3000 ευρώ μετά από αρκετές καταθέσεις για μήνες και έχω κάνει ανάληψη. Όλα τα έγγραφα αποστέλλονται και δεν ελέγχεται στο kYC. Δεν ξέρω τι να κάνω. Ζητώ βοήθεια ή πρέπει να πάρω δικηγόρο. 3000 ευρώ είναι πολλά λεφτά αφού έχασα πολλά ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Ana89
πριν από 1 έτος

Hello there,

if you check this thread, you'll see that the casino seems to be pretty slow when it comes to withdrawal and verification at the moment. I believe that you should calm down and wait, it's good that you sent all documents, now the casino staff need some time to go through all of those. Try to cooperate if necessary and give it some time.

For a better idea, we allow casinos 14 full days to verify the account and send the winnings. This casino is a decent one, so try to stay calm.

πριν από 1 έτος

Εντάξει, καταλαβαίνω, αλλά τι γίνεται αν δεν συμβεί τίποτα εντός των 14 ημερών, πού μπορώ να επικοινωνήσω ή να ζητήσω βοήθεια;

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Η υποστήριξη της vulkan vegas μου ζήτησε να τους στείλω ένα επίσημο έγγραφο από την τράπεζά μου όπου (η τράπεζά μου) ζητούν απόδειξη παράδοσης. Ρολάρομαι σίγουρα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Εντάξει, καταλαβαίνω, αλλά τι γίνεται αν δεν συμβεί τίποτα εντός των 14 ημερών, πού μπορώ να επικοινωνήσω ή να ζητήσω βοήθεια;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

If the problem persists, you can submit a complaint here on Casino Guru and our specialists will try to help you out.

When exactly did you send those documents, please?

fabio221963
πριν από 1 έτος

Yeah, I read that in the complaint, I just do not understand what is this for. The same as you "They ask me for proof, when they should be sending me proof."

The way I see it, your account is verified so you have passed the part where you should provide the proof of deposit, am I correct?

Radka
πριν από 1 έτος

ναι, ο λογαριασμός μου είναι εντάξει, αυτό το αίτημα δεν σχετίζεται με την επαλήθευση λογαριασμού.


χρονοδιάγραμμα

καζίνο στείλτε μου έναν κωδικό για να παραδώσω στην τράπεζά μου

όταν επικοινωνώ με την τράπεζά μου, μου λέει ότι δεν περιλαμβάνεται η κατάθεση των 180,00 R$

και ότι έτσι «δεν μπορεί να βρεθεί η κατάθεση.


Επικοινώνησα με το καζίνο και τους ενημέρωσα για την απάντηση της τράπεζας και με ρώτησαν

ότι ζητώ από την τράπεζά μου ένα επίσημο αίτημα (επίσημο έγγραφο) στο οποίο ζητούν (η τράπεζά μου).

απόδειξη κατάθεσης 180,00 BRL


όταν τους είπα ότι δεν είχε νόημα να αποδείξουν την αποστολή στον λογαριασμό μου και όχι να στείλω αίτημα από την επίσημη τράπεζά μου και τους είπα ότι περίμενα ήδη 1 μήνα μου είπαν ότι μου άνοιξαν εξαίρεση και έστειλαν την καταγγελία μου στον οφειλόμενο τομέα και χωρίς να στείλουν το έγγραφο. και μου είπαν ότι θα λάβω email και αυτό έγινε πριν 4 μέρες περίπου

Αυτόματη μετάφραση:
fabio221963
πριν από 1 έτος

Thank you for the timeline, help me to better understand!

But I still have the same questions as you have. Furthermore, the complaint speaks about the withdrawal of 180.00BRL, but you mentioned the deposit several times.

But that's just a translation matter, I suppose.

When the casino sends the winnings to the bank, it just does - I have personally never heard of any case where the bank should ask for the withdrawal formally. 🤔

Radka
πριν από 1 έτος

filefile

αυτό ήταν το έγγραφο που μου ζήτησαν.

αλλά μετά ο Πάουλο λέει ότι δεν θα είναι πια

Χρειάζομαι τον Μπλερ για να προωθήσω την υπόθεσή μου.

μέχρι σήμερα περιμένω απάντηση που με ενημέρωσαν

αυτό θα ήταν μέσω email.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
fabio221963
πριν από 1 έτος

Sadly as long as it is not in English I don't understand.

So I checked the coplaint only to find out that the situation has changed.

"that was the only thing I was asked for and it wasn't information."

So, what is happening now, please?


Radka
πριν από 1 έτος

Ο Paulo μου είπε ότι θα λάβω ένα email. αλλά θέλω να επικοινωνήσω ξανά γιατί έχουν περάσει περίπου 4 μέρες από τότε που επικοινώνησα απευθείας μέσω της ιστοσελίδας της vulkan.

Αυτόματη μετάφραση:
fabio221963
πριν από 1 έτος

Thank you,

this is truly an endless story. Let's wait again, not much we can do 🙁

Radka
πριν από 1 έτος

σήμερα έλαβα μια απόδειξη πληρωμής που έγινε στον τραπεζικό μου λογαριασμό στην αγορά πληρωμένη με χρέωση (χρέος) και μπορεί να μην έχω πρόσβαση στα χρήματα γιατί με χρέος δεν ξέρω αν μπορώ να χειριστώ τα χρήματα που αποστέλλονται σε ο λογαριασμός. Ξέρω ότι έβαλα σωστά το pix μου, αλλά λένε ότι έστειλαν το σωστό pix που έβαλα. Δεν έχω χρησιμοποιήσει το CPF μου ως pix για χρόνια και την ημέρα που το ζήτησα έψαξα στον λογαριασμό μου για το κλειδί pix για να μην κάνω λάθος. λυπημένος . Μια ειδοποίηση για όλους να λαμβάνουν πάντα μια εκτύπωση των συνομιλιών και των δεδομένων που τίθενται για ανάληψη. γιατί αν ακούσεις πρόβλημα, η ευθύνη θα είναι δική σου. 1 μήνα και 5 μέρες αναμονή και αυτή είναι η λύση

Αυτόματη μετάφραση:
fabio221963
πριν από 1 έτος

Can you explain why you believe that you can't access the money? I'm sorry but I did not get it. 🤔

1...13 14 15...23
Μετάβαση στη σελίδααπό 23 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα